La Place Veenendaal

Corridor 56 3901 AC Veenendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Place Veenendaal

Cor V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Zeer slecht eten voor 30 euro.
Groetjes waren zeer hard gebakken, saté daar zaten 2,stukjes kip op een stokje, de saté saus had een Indiaas karakter.(kerrie)
Ronduit een zeer slechte ervaring .
Diana1985 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Na afloop van een hectisch werkoverleg en tevens start van de vakantie weer heerlijk gegeten bij La Place Veenendaal. De open keuken, verse bereiding en veelal biologische oorsprong van de producten spreken mij zeer aan. De lklant- en gastvriendelijkheid zou alleen naar een hoger plan getild mogen worden (liet bij het laatste bezoek per ongeluk iets vallen en werd boos aangekeken).
Thamarr .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Het voedsel bij la place is zo natuurlijk mogelijk. Ze betrekken het bij telers uit de buurt. dat vind ik een goede opzet. Ze hebben zelfgemaakt gebak e.d. Maar ook zelfgemaakte patat met sate of pizza. Wel vind ik het jammer dat ik alles een beetje zie afzakken. De tafels zijn minder schoon. Er is minder keuze. Eén punt van kritiek: ik vind het veel hygienscher als de broodjes en gebak koel staan en niet iedereen erover heen hangt. Je kunt hier ook buiten zitten op het terras.