La Place Utrecht

Meer informatie over restaurant La Place Utrecht

6,6
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Kwam hier vroeger vaak en graag maar was deze keer nogal teleurgeteld. Eten was niet wat ik gewend was, en bovendien stevig aan de prijs. Pizza ontbeerde elke vorm van smaak en was bijna niet te snijden. Saladebar bood veel te weinigkeuze. Verse vruchtensappen en het uitzicht maken veel goed maar uiteindelijk toch een ontevreden gevoel.
Gerwin E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Als je van het zelfbedieningsconcept houdt kun je hier goed eten voor een schappelijke prijs. Dit is zeker het geval wanneer je gebruikt maakt van de la place app of andere kortingsacties. Als je tussen 5 en 7 komt zijn er altijd 3 volwaardige avondmaaltijden in de aanbieding voor maar 3.95! Het nadeel is wel dat door deze lage prijs er soms wel een rij staat op dit tijdstip. De zaak is niet reuze gezellig maar je kunt wel mooi uitkijken over utrecht. In de zomer is het zeker een aanrader om op het dakterras te gaan zitten
Noavd .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
erg lekker eten en volop keuze,maar wel wat aan de dure kant.

wij wilde graag een uitverkocht broodje en de medewerker wilde deze niet nog opnieuw maken.....vond dit wel erg jammer gezien het pas halverwege de middag was.
Jaspervink .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Mooi uitzicht over utrecht. Alleen het is erg jammer wat je krijgt voor de prijs die je betaald. Het is nogal duur vergeleken andere plekken waar je kan eten zonder zelfservice. De pasta was wel erg lekker en vers, maar nog ik vind het jammer dat alles zo duur moet.
FransjeB .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Het mooiste aan La Place vind ik het uitzicht over Utrecht. De prijs die je betaalt voor het eten is toch te duur naar mijn mening. Het eten is verder wel lekker. Ik stel altijd mijn eigen salade samen en dan ben ik wel tevreden. Met een huisgemaakte smoothie erbij.
De service mag beter. Ze helpen je niet snel en zijn vaak traag.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Ik zet hem maar bij utrecht want nieuwegein staat er niet bij. dus dit gaat over nieuwegein.
maar ben niet snel een zeur, maar dit was echt waardeloos. zal het kort houden: hamburger met friet genomen en mijn vriendin ook.
broodje droop het vet uit. hamburger was oke gebakken. maar totaal geen smaak. sla op broodje was oud. had bruine randen. friet was te lang in oud vet gebakken en leek wel of ze de restjes op moesten maken. de zaak zag er mooi uit op het oog maar nog keertje kijken en het was 1 grote vieze plakkerige rotzooi, alles wat we aanraakte was vet(echt alles). hier kom ik echt nooit meer.
Elsvanbarten .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Bij la place vind ik de zelf service een beetje onhandig. Zelf service hoeft helemaal niet onhandig te zijn, maar als je hier voor de eerste keer komt is het niet helemaal duidelijk hoe alles werkt. Daarnaast is het niet zo dat het personeel erg spontaan is en je helpt als je een beetje vragend rondkijkt. Het eten daarentegen is super, van vers belegde broodjes tot salades en smoothies. Ook het uitzicht wat je hebt op het dakterras is erg leuk: je kijkt over heel Utrecht uit.
FritsW .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
La Place Utrecht was gisteren tot zeven uur open . We wilde er wat eten en drinken . Bij de pizza's was het druk . Een bediende was bezig de pizza's voor te bereiden en te bakken . Wachten dus maar . Later met de pizza's langs de kassa . De plaatsen bij het raam waren allen bezet . Dus zo maar een plaatsje genomen . Je kan nu water nemen bij het eten , de kannen worden regelmatig gevuld . Even bijkomen van de pizza en een kwartiertje later zijn we koffie gaan halen .
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Na de Domtoren het mooiste uitzicht van Utrecht op de bovenste etage van La Place Utrecht!
Veel keuze voor relatief hoge prijs-kwaliteit: vandaar dat de kortingsbonnen een aanrader zijn, want dan wordt het een evenredige prijs-kwaliteit. Afgelopen week een gegrilde zalm gegeten met asperges en aardappelgratin. De zalm was goed: mals van binnen. Helaas maar twee dikke asperges. Ze waren wel vers klaargemaakt door een keukenhulp. De aardappel gratin was goed: knapperig aan bovenkant en zachtromig van binnen. Vriendelijk persooneel die hard werkt voor een minimumloon schat ik in. Aan de kassa's geen lange rijen: je wordt snel geholpen. Voor de vis- en vleesgerechten moet je 5 tot 10 minuten wachten incalculeren. Donker decor beneden en licht en ruimtelijk decor bovenste etage. Genoeg zitplekken met mooi uitzicht aan alle kanten.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2013
Mijn man en ik komen hier graag, en zeker als het mooi weer is en het zonnetje schijnt. Het is dan namelijk heerlijk vertoeven op het zonovergoten dakterras op de bovenste verdieping van de V&D. Soms doen we daar een kopje koffie met iets erbij, andere keren een lunch of diner. Wat het bezoeken van La Place ook nog eens extra aantrekkelijk voor ons heeft gemaakt zijn de kortingsbonnen die je kunt downloaden van de site van La Place en het feit dat je de afgelopen tijd (bij het afrekenen aan de kassa) bonnen krijgt voor een gratis koffie/ thee of kleine cappuccino. Het eten hier is vers en bevalt ons erg goed (de zelfgemaakte dikke frieten zijn een aanrader!). De service is over het algemeen genomen ook goed, zo doen ze bijvoorbeeld niet moeilijk als je een kortingsbon hebt voor een kop koffie en je wilt liever een (kleine) cappuccino. Dat kan gewoon, ook al staat dit niet altijd op de bon vermeld. Wat ons wel een keer is tegengevallen is dat, toen wij er op een rustige koopzondag waren, er voornamelijk jonge mensen werkten, die niet zo heel erg gemotiveerd waren. Maar daarbij moet ik zeggen dat dat ons ook maar één keer is opgevallen, en we komen er vrij regelmatig. Over het algemeen genomen is de service best oké.
Lagolosa .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
Vreemd dat deze grote La Place nog niet eerder op Iens te vinden was. Terwijl het een geweldig dakterras heeft dat uitkijkt over Utrecht! Niet iets voor deze tijd van het jaar, maar wel als het lente wordt en je Hoog Catharijne wilt ontvluchten. Stuif de V&D in, pak de (rol)trap naar de 4e verdieping en trakteer jezelf op goed eten met uitzicht.

Fijne pitstop vlakbij station waar je vers en smakelijk kunt eten. Wandel rond langs wokkers, grillers, bakkers en salademakers en kies uit. Gesnoept van een koel glas grapefruistap en een heerlijke groentesalade die je zelf samenstelt (gebakken bataat met zachte mozzarella, gegrilde aubergine en courgette, frisse wortelrauwkost, kerstomaatjes met geitenkaas, kruidige bloemkool uit de oven, aardappel met sjalotsnippertjes, mmm).

Vind dat er wel eens een lans gebroken mag worden voor een warenhuis dat inmiddels al jaren werk maakt van knetterverse gerechten, fantasierijke groenten, en dat ook nog op fair trade en biobasis. Het kan dus wel degelijk - je hoeft er geen 7 gangen voor te serveren. Zelfs een zelfbedieningsrestaurant (met opgewekte kassière in de spits op koopavond en karaffen gratis kraanwater bij de servetjes- en bestektafel) kan je blij maken. Je eet hier niet alleen met een goed gevoel, maar de prijs-kwaliteitverhouding is opperbest!