La Place (Schiphol)

Evert van de Beekstraat 202 1118 CP Schiphol Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Place (Schiphol)

• Catering
AntoinetteL .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Altijd goed bij la Place, makkelijk voor een snelle hap en ook nog gezond ook. Vandaag na de Dam tot Dam loop even een stop op Schiphol gemaakt en bij la Place gegeten met een glas verse jus d'orange en een heerlijk broodje waren onze magen goed gevuld om de reis naar huis voor te zetten.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Het restaurant is op zich niet heel bijzonder maar de plaats; midden op Schiphol plaza, binnen of buiten, is leuk. De hele wereld komt aan je voorbij. Wel druk, geen rustige omgeving maar dat hoort bij een Luchthaven. De bediening is vriendelijk. Niet veel keuze in vegetarisch (ja, het vlees/vis kan worden weggelaten) . Ik moest vrij lang bij de kassa wachten zodat mijn eten koud werd.
Gekozen voor mie met groente. Dit was veel mie, weinig groente en nogal flauw. Disgenoot die hetzelfde -maar dan met kip- had, vond dit ook.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Omdat deze plek redelijk centraal is gelegen gebruik ik deze regelmatig om even met mensen bij te praten onder het genot van wat eten of drinken. Het is enorm kolossaal en er zijn diverse buffetten zoals Aziatisch, Holland, Stampot, Kipbuffet etc.etc. Het eten is gewoon goed en als je de goed gevulde standaard menu's neemt dan is het ook nog goed betaalbaar. Ga je zelf echter verschillende bakjes eten samenstellen dan gaat alles gewogen worden en loopt het aardig in de papieren. Het personeel is er over het algemeen wel erg vriendelijk en voorkomend. Gezellig zitten? Nee, dat is er niet bij. Gewoon zakelijk en snel een goede hap nuttigen kun je er beslist en zoals boven omschreven doe ik dat dan ook regelmatig.