La Place Rotterdam (Watermanweg)

Watermanweg 347 3067 GA Rotterdam Nederland Kaart
31-102096386

Meer informatie over restaurant La Place Rotterdam (Watermanweg)

Jouw recensie over het restaurant La Place Rotterdam (Watermanweg)

Snoesie .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Eten prima, toiletten zijn een schande. Te weinig, slecht onderhouden, losse onderdelen, geen goede plek om mijn kind te verschonen. Echt ronduit belachelijk.
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Hier samen met mijn vriendin geluncht, tijdens het winkelen. Een heerlijk broodje hamburger die vers gegrild werd. Het broodje was alleen een beetje droog en de sla ook al een beetje slap. Het smaakte wel goed en het was een behoorlijk groot broodje. Mijn vriendin een broodje tonijn salade die prima smaakte. Dit is wel 1 van de grotere en het interieur komt nogal kaal over (beetje ikea achtig) en wat rumoerig. Prijzen vindt ik toch altijd wel een beetje hoog bij een La Place, maar toch blijf ik terugkomen.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Tijdens het winkelen komen mijn man en ik regelmatig bij deze La Place. Broodjes zijn vers, sappen en koffie zijn prima. De jongelui achter de counters werken hard en zijn gemotiveerd. Niets op aan te merken.