La Place Rotterdam (Hoogstraat)

Hoogstraat 185 3011 PM Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Place Rotterdam (Hoogstraat)

• : Valet parking

GreetjePieterson . Fijnproever (6 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
No-nonsense maar gezond en zeer betaalbaar eten op de bovenste etage van de V&D in Rotterdam, met bovendien een geweldig uitzicht over Rotterdam. De gerechten liggen, net zoals in elke andere La Place, aantrekkelijk uitgestald. Wij aten een grote kop tomatensoep en die smaakte goed, met een hele fijne prijs per kop. La Place blijft een formulerestaurant, maar wel eentje met gezonde, goede en betaalbare producten, zeker als je een kortingskaart hebt.
StevenValk . Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Ik vind dit een geweldige zaak, kan er uren zitten om mensen te kijken. Eten en drinken is van prima kwaliteit en grootte. Prijzen zijn schappelijk, met een voordeelkaart is het er ronduit goedkoop. Personeel is behulpzaam. Let wel op dat het zelfbediening is. Van gasten wordt verwacht dat ze na eten/drinken hun dienblad zelf wegbrengen. Niets verkeerds mee hoor, maar soms laten mensen het staan of is het tafeltje niet schoon (zeker als het heel druk is).
Nennis N. Gastronoom (44 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Wat een vreemde zaak. In eerste instantie kun je deze La Place zo goed als niet vinden. Je gaat naar boven op goed geluk aangezien nergens staat aangegeven op welke etage deze opzich zelfstaande (dus niet verbonden aan een V&D) La Place zich bevindt. Wij wilde om 12.30 uur (lunchtijd) een pizzapuntje gaan halen. Bij aankomst werd aangegeven dat de oven niet aan stond en dat dit dus niet kon. Bij navraag bleek de oven over een half uur aan te gaan. Geen pizza dus tijdens de lunchpauze van mijn werk. Vervolgens waren we op zoek naar een broodje, de mevrouw die achter de broodjes stond was druk bezig met het invullen van een formulier en negeerde ons. Wij vroegen of we een broodje konden meenemen. Daarop werden wij verwezen naar een hoek ergens achterin het restaurant. Daar lagen de zakjes. Vervolgens zag een collega dat het niet normaal is dat je zo met klanten omgaat en ging zij twee plastic zakjes voor ons halen. Wij met een bord en een broodje en een los plastic zakje richting kassa aangezien we de broodjes niet in de zakjes richting kassa mochten of konden doen. Daar moesten we het dan maar inpakken. Aardig prijzig voor 2 mini broodjes met beenham welke naar mijn idee niet vers smaakte. De zaak zelf is best wel mooi, maar uiteraard mag je nog steeds je eigen eten halen, en vervolgens de vuile vaat weer wegbrengen. Ik heb bij deze La Place het gevoel dat je er kan eten maar dat het eigenlijk niet de bedoeling is en dat de interesse van het personeel niet bij de klant, het eten of het algehele horeca concept, ligt. Wat wel de bedoeling is, is mij volledig onduidelijk.
Claudiadelbosco . Gastronoom (30 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Ik vind het eten hier gewoon slecht en ik vind het hier vies.
Vieze borden, kommen, bestek, dienbladen (nat) en glazen etc.
Als ik hier kom dan neem ik meestal een salade, dan ben ik 3 kommen verder salades zijn smaakloos.
Luidruchtig personeel, lange rijen bij de kassa's duurt ook even voordat er een nieuwe opengaat.
En dan krijg je bij de kassa 1 servetje per persoon... pff
Michael M. Gastronoom (39 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Ontbijt gehad bij La Place. Bij het ontbijt krijg je de keuze uit 7 ingredienten (mini broodje, mini gebakken eitje, mini plakje kaas etc.) Kost niet veel en je krijgt ook niet heel veel. Smaak was ook niet bijzonder. gebakken eitje was waterig. Er is geen bediening dus over de service valt niet veel te zeggen. vandaar maar een neutraal zesje. de locatie is op zich best fraai met een mooi uitzicht.
Chantal V. Gastronoom (87 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Deze la place is heel fijn. Lekker rustig als je wilt bijkomen van een drukke dag. De ice cappucino is hier verrukkelijk! Aanrader dus! En lekkere gebakjes. Decor is huiselijk en je voelt je snel op je gemak. Alleen de service kan wel beter. Je staat soms 5 minuten te wachten voordat ze je als klant zien...(en ondertussen negeren en verder gaan met hun klusjes).
Cees_Troebel . Bourgondiër (2 recensies) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Broodjes worden waarchijnlijk vroeg in de ochtend gemaakt, want als je 's middags komt zijn ze doorweekt doordat de salade in het brood is getrokken. Kaas met zweetdruppels maakt het ook niet aantrekkelijk om iets te bestellen. Wanneer het erg warm is vieren de vliegen feest op het gebak. Ik kom hier nooit meer!
Sophie K. Gastronoom (121 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Samen met mijn moeder 1 smoothie gedronken. Wij waren beiden erg teleurgesteld door het feit dat er suiker toegevoegd was aan een aardbeiensmoothie. In mijn ogen is een smoothie puur fruit, evt met yoghurt. Eten is over het algemeen prima te doen, echter niet bijzonder. Het was erg vies op het terras, omdat er géén personeel liep dat het afval opruimde en daar dus allemaal meeuwen op afkwamen. Vond het vroeger altijd een goede plek om te lunchen, maar met al dit afval etc niet echt fijne plek meer.
Awakati . Gastronoom (62 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2012
La Place is voor de lunch (saladebar en gegrilde kip) prima, maar niets bijzonders. De verse sappen zijn er ook wel goed.