La Place Maarsbergen

6,3
6,9
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Voor een fikse wandeling onderweg ontbeten. Voor een luttel bedrag heb je een compleet ontbijt. Halve croissant, stuk stokbrood, boter, jam, kaas, glaasje vruchten, jus d'orange, cappuccino. Het is zelfbediening, personeel aan de kassa is vriendelijk. De muziek in het restaurant is echt belabberd.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
moeizaam, als je even wat rustiger aan wilt doen met het eten, niet te veel calorieën en je kiest voor een schotel "salade", dan is het ontzettend jammer als de schalen niet aangevuld zijn, en wat er op een aantal schalen ligt ziet er "droog & onsmakelijk " uit. ik vind dit een gemiste kans
Teuni V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Jongens achter grill werkten hard, eten (sla) zag er onsmakelijk uit. Er lag nog 1 broodje in de vitrine. Onduidelijkheid over juiste schaaltjes. Meisje bij de kassa wist niet hoe de menu's in elkaar steken. Teveel betaald. Te chagrijnig door het lange, lange wachten om terug te gaan.
Vlaaike .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Hier rond 17.30 uur gegeten , koks hadden het bij grill afdeling niet onder controle . Lange wachttijd geen logistiek foute bestellingen niets werd opgeschreven maar ook niet onthouden 40 minuten gewacht voor 1 hamburger en beenhammetje . Wolde mij een hamburger geven due al 15 minuten op de grill lag . Geen heus gelaten tussen frites en ovenaardapoelen iedereen kreeg frites ? Voir ik het nog kon zeggen lag er frites bij de beenham. Broodjes hamburger waren op kreeg pizzadeeg broodje wat niet gaar was . Werd onelegant met de hand even aangevoerd . Men droeg geen handschoenen. Wij namen verwen toetje met aardbeien buitenkant van het glas plakte aan alle kanten . Schijnt geen express meer te zijn maar staat nog steeds op de ruiten aanbiedingen van ka place express gelden hier ook niet meer ?? Kortom voor ons even niet meer . Kwaliteit en service afgelopen tijd flink gekelderd . Kwamen hier afhelioen 4 jaar regelmatig gemiddeld 5 x per jaar maar voorlopig rijden we er maar voorbij
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Meerdere keren hier gegeten, omdat het altijd zo makkelijk voor ons op de route ligt.
Het eten zelf is meestal wel goed, alleen je moet het dan wel treffen qua personeel lijkt het wel.
Het concept van; je gerecht bestellen, wachten totdat het klaar is, dan afrekenen is niet altijd handig. Zeker als het wat drukker is, sta je daar in een rij allemaal staand te wachten.
Wat nogal lomp overkomt.

Ze hebben wel zo'n bliepertje, die afgaat wanneer het eten gereed is, zodat je het dan kunt gaan halen, maar dat was bij de keren in Maarsbergen alleen bij de pizza's.
Terwijl er bij andere vestigen ook bij een steak de "bliepers" worden verstrekt en dus niet onnodig staat te wachten.

Het eten zelf, wat wij destijds hebben gegeten, was gezien de prijs/kwaliteitverhouding gewoon goed.
Worden mooie verse producten gebruikt en je hebt zeker genoeg na een maaltijd.

Wij aten destijds 2x een Burger met friet.

Py V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Wij kwamen binnen en wilden eigenlijk een broodje, maar daar zaten allemaal vliegen op/bij. Dus dan toch maar voor iets warms wat klaar gemaakt wordt voor je neus. Drinken wat in de aanbieding was, miste ingredienten, deze waren op werd ons verteld, en toch werd de volledige prijs in rekening gebracht. De kwaliteit van het eten wat we hadden (mixed grill) was niet wat wij er van verwacht hadden.
Het decor was overigens aangenaam, we hebben er wel heerlijk gezeten. Maar al bij al, niet een locatie waar we snel weer voor het eten kiezen.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Ik heb hier inmiddels 3 keer gegeten, afgelopen zondagmiddag het meest recent. Wat ik jammer vind aan deze vestiging van La Place, is dat het iedere keer iets minder lijkt te worden qua aanbod. Terwijl het de eerste keer vol lag met allerlei soorten broodjes, was het aanbod de keren daarna slechts beperkt tot 2 verschillende soorten. Ondanks het beperkte aanbod is het personeel erg vriendelijk en wanneer je iets laat maken is alles mogelijk. Patat ruilen voor bijvorobeeld aardappelpartjes is geen probleem. Het eten is precies zoals je van La Place mag verwachten, maar ik vind hier wel altijd erg veel olie over het saladebuffet heen zitten.
De service is erg wisselend en de laatste keer stond ik met behoorlijke verbazing te bekijken hoe 2 jongedames (collega's) elkaar midden in het restaurant 3 zoenen gaven omdat ze het blijkbaar leuk vonden elkaar te zien. Prima als je dat doet buiten werk, maar zeer onprofessioneel tegenover de klant wanneer je dit op werk doet. Ondanks dat geen andere mensen eten klaar lieten maken op de plaat, gedroeg de jongen achter de plaat zich redelijk socialy awkward. Het meisje achter de kassa was overigens wel erg vriendelijk. Nogmaals, dit was het momentopname van de afgelopen keer, want de keer daarvoor kwamen ze het eten zelfs netjes aan onze tafel brengen (chapeau)!
De inrichting vind ik hier overigens erg prettig en het is er gezellig druk, maar niet TE.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Ik kom heel graag bij Laplace, door het hele land, ik vind het concept goed. Ik weet niet of het landelijk is maar ik merk op dat de prijzen gemiddeld met 20% zijn verhoogd. Dat is jammer, dit moet je wel even communiceren met je klanten. Ik ben vaste klant, kom gemiddeld 15 keer per maand in Laplace. Even werken en eten. Je kunt niet de prijzen zo verhogen. Verder merk ik op dat hier nu ook een dame zit bij het toilet. Ook dit is zeer klantonvriendelijk. Je koopt daar je drankje en je hapje en dan moet je voor het toilet betalen, dat is onfatsoenlijk en niet gericht op de klant. Wat ik hier in Maarsbergen nu een paar keer heb gezien is een chef in de keuken die zijn medewerkers echt heel slecht behandeld, mensen die fouten maken worden afgeblaft en er wordt niets gevraagd maar er worden orders gegeven. Leiderschap vanuit positie terwijl het een plaats is waar je mensen dient om beter te worden. Ik ga dit restaurant een tijdje links late liggen. Eten is redelijk, kantine kwaliteit, prijzen nu echt aan de te hoge kant.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Het eten is koud, de kip is aangebrand, en let vooral op de resten kwasthaartjes tussen de saus, bruin geribbelde sla wat volgens mij groen had moeten zijn, en dan heb ik het nog niet gehad over de spercieboontjes en de bakken waar alles in lag.

En dit allemaal voor ongeveer 16,75 per twee porties. Die we besteld hadden.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Dat is makkelijk.. direct aan de A12 supergoedkoop tanken (Tango) en dan binnen een heerlijk vers geperste jus met versgebakken en heerlijk belegde broodjes. Schone toiletten, vriendelijk personeel. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel alles vers, snel, goed en uit een zichtbaar schone keuken.
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Opweg naar bruiloft en met 6 gasten gegeten en niemand die het enigszinds smakelijk vond. Eigenlijk gewoon vies. Na lang wachten had ik uiteindelijk een koude burger en mega vette friet. Geen aanrader.
Roosaa .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
was even onderweg naar paar vrienden en ging even bij la place eten het personeel is heel erg vriendelijk je krijgt gelijk het idee dat de gast op nummer 1 staat en ik ging bij de siam (wokgerechten) eten bestellen ik had groenten met thaise currie en noedels ik kreeg het mee en de noedels waren onder de groenten verstopt wat opzich niet zo erg is maar kwam er achter dat de noedels totaal niet gaar waren ze waren wel zo vriendelijk om het opnieuw te maken maar toen waren me noedels opnieuw niet gaar erg vervelend vond ik dat dus besloot maar een broodje te nemen die kreeg ik gratis en me geld kreeg ik terug verder vind ik het decor heel rustgevend en sfeervol