La Place (Leiden)

Aalmarkt 22 2311 ED Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Place (Leiden)

Simone2312 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Sfeer was goed, service was top! Ik werd verwezen om mijn eten alvast af te rekenen en dat werkt super. Meteen warm eten niet nog 5 minuten in de rij bij de kassa zodat je eten weer koud word.
Al met al heerlijk gegeten bij een vernieuwd restaurant.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
V en D in Leiden is prachtig geworden. Dat was ook wel nodig. Inrichting en assortiment zijn echt op niveau. Tegelijkertijd is ook het restaurant la Place opnieuw ingericht. Ik was er voor de derde keer maar blijf onder de indruk. Ook het mooiste uitzicht van Leiden is iedere keer weer fantastisch. Leuk is de diner formule. Je kiest bijvoorbeeld een spartelverse forel. Neem daarbij een aardappelgerecht en een portie champignons a la forestieres. Heerlijk. Niets pretentieus. Maar recht toe recht aan smakelijk. Daarbij een speciaal lokaal Leids Biertje. Hier hou ik van.
Pv .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Wat een afknapper. Waar we altijd gewend zijn service en kwaliteit te krijgen bij La Place, was dit een teleurstelling. Rond 16:30 uur wilden we er een koffie drinken, maar we hadden de indruk dat ze tegen sluitingstijd aanzaten. Hangend personeel en veel lege plekken in het buffet. Men was tot 19:00 uur open! Geen verse sap verkrijgbaar, de sapmachine was kapot. De Sisi bleek na de eerste slok alleen koolzuurhoudend water te bevatten. Het persooneel had maar niet door dat de postmix sinaasappel wellicht aangevuld diende te worden. Een ander drankje werd een flesje appelsap. Of we het bonnetje konden laten zien, wat we niet gekregen hadden. Het personeelslid moest toen eerst alle bonnetjes uit de vuilnisbak controleren op de originele bestelling! Vervolgens was de capuchino gewoonweg smerig. Koud en onsmakelijk. Tot overmaat van ramp zaten we ook nog in een rioollucht wat vanuit de keuken het restaurant in kwam waaien.