La Place Laren

Westerheide 2 1251 ET Laren Nederland Kaart

Over restaurant La Place Laren

Italiaans eten in Amerikaanse stijl

Bij Fat Joe's zijn ze goed in pasta en wijn. Knoflookstringen hangen in de keuken en de olijfolie staat standaard op tafel; dan weet je dat je in een Italiaans restaurant zit! Loop je hier binnen denk je gelijk aan Amerika uit gouden tijden: leren banken, groene tegels, robuust hout. In de kaart zijn ook invloeden uit Verenigde Staten zichtbaar zoals de American pasta's en New York cheese cake. De enorme wijnkaart is ook zeker de moeite waard.

Meer informatie over restaurant La Place Laren

• Terras
7,2
7,1
Christiane T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Was er voor de lunch. Het was een als vanouds heeelijke la Place ervaring.
Lekker, vers bereid.
Het was rustig, dus we konden gauw door naar ons tafel.
Ligging is heel mooi.
Boelman .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Een normale avond, niet druk. Je werd heel slecht geholpen, de "kok" dacht dat hij de sterren van de hemel kookt maar de al zeer kleine biefstuk leek wel leer (rare gevraagd), geen garnering, tevens bij het aannemen van de order was hij eerst druk met zijn collega, is immers ook belangrijker dan een klant!
Het uitgifte systeem was ook erg onoverzichtelijk. De "verse" aardbeien limonade was nogal waterig. Van de buitenkant ziet het er leuk uit, maar dat is echt alles!
Marie-Anne B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Om nu eens ergens anders te lunchen als in een dorpskern kozen wij voor het terras van La Place. Prima lunch! Vers en zeer smakelijk. Prijs kwaliteitverhouding uitstekend. Superlekker glas verse Grapefruit juice, en lekkere ijskoffie. Ceasar salade, en gemarineerde champignonnetjes. Lekker! Stokbroodje met beenham die goed op dikte was gesneden. Enige minpunt is het terras wat uitkijkt op een overvolle parkeerplaats.
Cba B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Voor 't eerst sinds de overname door JUMBO weer eens met een vriendin bij La Place Laren gegeten. Meestal nemen we een (medium) salade en soep. Het saladebuffet zag er uitnodigend uit, de schalen waren lekker vol, maar .......... veel rode peper in de dressing van de groene salade! Harde, droge croutons in de Caesar salade en veel harde nerven in de sla zelf. Parelgortsalade niet lekker, geroosterde courgette net iets te hard en de Franse groentesoep, smakelijk maar wel erg peperig. V.w.b. de salades zou ik willen suggereren om deze niet aan te maken, maar 2 of 3 verschillende dressings apart neer te zetten. Ook extra aandacht besteden aan de sla zelf (harde nerven eruit snijden). Wel iets meer werk, maar voor de prijs, die er voor een salade gerekend wordt, ben ik van mening dat de kwaliteit beter kan. Ik zou ook graag standaard een aardappel- en/of pastasalade in het buffet willen zien!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Hier met een vriend halverwege de wandeling gegeten. Het aanbod is redelijk ruim en goed. Voor elk wat wils: van friet tot gezond. We hadden beiden een wokmaaltijd. Enoge vergissing was dat we alletwee voor de grote portie gingen. Aan het eind van de maaltijd kon ik een doggybag meenemen omdat de hoeveelheid zeer ruim was. Het smaakte overigens prima, net zoals de smoothies en shakes. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier graag.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Ontbijtje genomen, was lekker en voldoende.
Restaurant is erg vies en de tafels plakken van het vet...
Zelfs voor klanten die komen eten kost de toilet 50 eurocent, absurd.
Milovic .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Sinds de wisseling van de wacht van het management is het een flink stuk verbeterd hier. De keuken loopt gesmeerd, de service is meer dan prima en ondanks het relatief jonge personeel (en dus dito verloop), kent het restaurant een harde kern van "oude" medewerkers die zorgen voor een constante service. Groot compliment aan de restaurantmanager.
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Met zn tweëen 30 euro voor een gortdroog stukkie zalm, wat patat en een vruchtendrankje. Tsja....wat moet je zeggen verder...we dachten, we proberen t (weer) een keer. Laatste keer dus, waardeloos.
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Grote salade genomen. Normaal gesproken redelijk, maar zaten hier grote stukke diepzwart verbrande paprika tussen. Het meisje achter de kassa zei onze la-placeapp te hebben gescand maar begreep niet dat dit niet gelukt was toen we haar vertelde dat we dit niet op de bon terugzagen.

Wel erg goede bierselectie voor een La Place!
Stan M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Ben hier nu al meerdere keren geweest. Het eten is goed en de bediening vriendelijk. Echter rond acht uur beginnen ze met opruimen (om half negen sluiten ze). Dit opruimen blijkt niet rustig te kunnen gaan. Wanneer je bij het gedeelte zit dichtbij waar de maaltijden gemaakt worden kan je elkaar soms zelfs helemaal niet meer verstaan door de klappen van potten, pannen en ander opruim geluid. Wanneer je vraagt of het iets rustiger kan blijkt dat dit onmogelijk is. Jammer en onbegrijpelijk dat opruimen al om acht uur moet beginnen wanneer je als bedrijf zegt pas om half negen te sluiten. Opruimen doe je dan toch pas na half negen?
Pieter1982 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Regelmatig hier te gast, kom speciaal uit Amsterdam om hier pizza te eten. Soms is het haasten om hier uiterlijk om 20.30 te zijn, dan gaan ze namelijk opruimen en kun je geen pizza meer bestellen. Gisteren dreigde ik een paar minuten te laat te komen. Ik besloot om 20.10 te vragen of ik ook om 20.35 nog een pizza zou mogen bestellen (ik moest nog snel iemand ophalen). Antwoord: "Nee, dat kan niet, we gaan om 20.30 opruimen". Huh??? Ik ging als een haas weer weg om zo snel mogelijk mijn vriendin op te halen, om uiterlijk om 20.30 weer aanwezig te kunnen zijn en pizza te kunnen bestellen. Lukte nét. Maar de pizzabakker was zeer onaangenaam, hij zei dat ik veel te snel over de parkeerplaats had gereden (ja, ik moest en zou er volgens hun om 20.30 moeten zijn, uitstel van 5 minuten zou echt niet kunnen, want dan zouden ze alles al hebben opgeruimd zeiden ze). Pizzabakker zei: ik zou nu ook kunnen zeggen dat je geen pizza meer kunt krijgen (zogenaamd als 'straf' voor het snel rijden over de parkeerplaats). Gedurende de hele maaltijd had ik buikpijn. En niet van de lekkere pizza, maar van deze zeer onaangename behandeling. Ik heb er nog steeds buikpijn van.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Als je snel een (gezond) hapje wilt eten onderweg naar huis, na een wedstrijd o.i.d. dan is La Place een leuke alternatief voor McDonalds of een snackbar. Je kunt van alles vinden - hamburgers of pizza, een salade of een stir-fry. Er is voor iedereen wat lekkers, ook vegetariers. Enige minpunt is dat je soms in een lange rij staat om een pizza of andere warme gerecht te bestellen, met maar één jongen of meisje achter de aanrecht die alle pizza's langzaam zelf maakt. De rij is soms een chaos, en je kunt soms een 1/2 uur duren. De pizza's zijn dan wel verse voor je gemaakt, en verrassend lekker. Als je iets zelf pakt - een salade of een broodje - ben je veel sneller thuis. Toch voor mij, die fast food wil vermijden, ben ik heel blij dat ik bij La Place terecht kan voor een snelle hap. Alleen erg jammer dat ze al 21:00 dicht zijn, en vaak al eerder stoppen met koken.
Debbie G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Flauw eten en erg onpersoonlijke en vooral onvriendelijke bediening. Waarbij mijn kinderen bijna omver werden gelopen door een 'dame' met karretje, zonder hen verder een blik waardig te gunnen. Gooische vriendelijkheid?!
Gijsbert K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Na een heerlijke wandeling over de Westerheide bij Laren besloten we wat te eten bij La Place. Wij waren niet de enige die op dat zelfde idee kwamen, want het restaurant was goed gevuld. We besloten te kiezen voor de Steaksandwich kipfilet met huisgemaakte frites. Geweldig lekker ! Een complete maaltijd. Goed klaargemaakte kipfilet en zeer mals. Ondanks het bijzonder aantrekkelijk geprijsde menu, ging dit niet te koste van de kwaliteit. Vlotte service en zeer attent. Maar bovenal vriendelijk ondanks de drukte. Na afloop een lekkere cappuccino gedronken.
Philip G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Hier gegeten op de terugweg van een debat toernooi met mijn school, goede pizza's voor een nog betere prijs! Leuke tent, ziet er wel gaaf uit met dat hout, we moesten lang wachten op alles, en dat drinken uit kartonnetjes is natuurlijk een misgeslagen plank. Service staat achter van die dingetjes, heb je dus weinig contact mee. Zou er echter niet vaker komen
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
heerlijk geluncht voor een schappelijke prijs en zonder onnodige wachttijd. Uitgebreide keuze en informele setting. Er is een gezellige leestafel voor de snelle eters en er zijn meer dan voldoende tafeltjes voor mensen samen. Voor de kinderen is er een speelhoek. Wij gaan dit adres onthouden als stopplek onderweg, het is "drie keer vallen" vanaf de A1!
Vandoorntje .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Bijna wekelijks komen wij hier wel om te ontbijten, lunchen of een keer avond te eten. Heerlijk vers eten, lekkere koffie, goede service en altijd een fijne (ruime) plek om binnen of buiten te zitten. En mede dankzij de kortingsbonnen van La Place vaak ook nog erg voordelig :).
Joep300 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Aardige tent maar wel sneu dat je voor het toilet moet betalen zelfs als je daar een hoop geld uitgeeft. En als je dan 50c extra wilt pinnen voor dat doel kan het ook niet?
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
We komen hier regelmatig in het weekend even een broodje eten. Wat ik wel ontzettend jammer vind aan deze La Place, is dat het altijd zo vies is. De tafeltjes, de wc (waar je als klant nog voor moet betalen ook, belachelijk genoeg), alles is smoezelig.
Personeel verder vriendelijk en behulpzaam, dat tezamen met de lekkere broodjes en heerlijke smoothies doet ons toch weer steeds terug komen.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Er zijn verschillende restaurants van La Place te vinden in het land, in deze beperk ik me enkel tot het restaurant in Laren, NH. Uniek aan deze locatie is de ligging ten opzichte van de hei en overige natuurgebieden. Dit biedt mogelijkheden om voor of na het eten nog een stukje te wandelen en daarnaast biedt het een aangenaam uitzicht. Om bij het decor te blijven is alles netjes, ruim en licht ingericht. Het grote terras en de overdekte veranda zijn bij mooi weer ook heerlijke plekjes om te zitten.

Wij hebben hier ontbeten volgens de (wellicht bekende) formule waarbij koffie, verse jus d'orange te verkrijgen zijn samen met 5 'items' van het ontbijtbuffet. Een heerlijk format waarbij je zelf kunt variëren en voor een minimale (reële) toevoeging ook het aantal van 5 kunt overschrijden. Het biedt zo voor elk wat wils en het is erg leuk om hier op een mooie zondagmorgen heerlijk met zijn tweetjes te ontbijten met uitzicht op de hei.