La Place Haarlem (Rivieradreef)

Rivièradreef 2 2037 Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Place Haarlem (Rivieradreef)

Spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Vandaag 22/11 bij La Place geweest alleen een gebakje gegeten wat prima smaakte en een kopje koffie er bij welke ook ok was.De ambiance wordt wel wat minder en jammer de rommel die men helaas achter laat niet snel genoeg
wordt opgeruimd.
Micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Wij gebruikten de lunch bestaande uit erwtensoep (heel goed gevuld en smaakvol), kindermenu met knakworst (lekkere frites, lekker maar eenvoudig worstje, incl. chocomel en appelmoes) en tomatensoep (lekkere verse soep) en twee schaaltjes salade (div. zelf op te scheppen groenten, sla, lauw-warme champignons, alles mooi vers en erg lekker). We zijn zeer tevreden, ook gezien het prijsniveau. Totaal waren we 16,50 kwijt.
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Helaas!
Ik dacht ga even een keer eten hier.
Broodjes keuze erg matig ( veel schalen leeg, en dat om 14:00 uur). Bestelde een broodje kaas/gezond, dat met veel gezucht en gemopper werd gemaakt. De koffie was erg slap van smaak. Uitzicht was ook niet echt leuk (je kijkt op een parkeerplaats) Decor was aardig en je kon er een tijdschrift lezen aan een grote tafel. Alleen jammer van TL balken.
Steef V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Na het winkelen zijn we met z'n drietjes doorgelopen naar de eerste etage van de V&D. Bij aankomst waren de broodjes op, dus die werden vers voor ons klaargemaakt. Wat toch wat frisser is in tegenstelling van de vorige keer, toen kregen we broodjes die al de halve middag op de plateau's lagen, hier bestelden we 3 Italiaanse koffie bij.
Ik heb €21 euro afgerekend voor 3 broodjes die vrij klein van formaat waren en dus de 3 koffie, qua prijs/kwaliteit vond ik dit wat aan de hoge kant.
Het decor oogt oud als je het vergelijkt met de La Place in Amsterdam aan de Kalverstraat. Een likje verf en wat nieuwe meubels zouden dus ook geen overbodige luxe zijn.
Voor de rest prima lunchtent met leuk en attent personeel.