La Place Haarlem (Fonteinlaan)

Fonteinlaan 1 2012 JG Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Place Haarlem (Fonteinlaan)

7,1
6,3
Erg voordelig
Erg kort
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Erg gezellig de chef kent ons het ontbijt lekker en het restaurant luxe ik ben nu 73 en ik kwam in deze locatie van mn 3 jaar en het voelt goed
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Even een lunch: wat te drinken en twee broodjes met de nadruk op Brood. Want het beleg, eiersalade en ham, is minimaal. Heb deze zuinige insteek altijd al een makke gevonden van LaPlace, maar dit keer was het wel bijzonder weinig. Ik ga niet meer naar deze vestiging. Je moet nu een kaartje kopen voor de autoparkeerplaats. De eerste anderhalf uur is gratis, blijf je langer dan moet je betalen. Voor de uitrijkaart is geen automaat beschikbaar, je moet die weer bij de kassa ophalen. Dit concept staat mij niet aan, te omslachtig en bovendien word je als gast die langer blijft dan anderhalf uur -en waarschijnlijk meer verteert dan iemand die korter blijft- "gestraft". De onbehoorlijke, want zwaar ongeïnteresseerde,houding van de bediening bij de kassa gaf mij de doorslag om het hier voorgoed vaarwel te zeggen.
ProeverSnoeper .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Het eten van La Place is echt niets mis mee. Prima eten voor een meer dan redelijke prijs. De koffie is helaas relatief duur en van matige kwaliteit. Maar wat jammer dat ook hier het zelfbedieningsconcept niet wordt losgelaten. Het blijft toch erg onhandig om met een dienblad (vooral met kleine kinderen en minder validen) zonder mogelijkheden om het dienblad door te schuiven door het zelfbedieningsgedeelte te manouvreren. Dit restaurant zou zoveel prettiger zijn als er gewoon bediend wordt aan tafel. Het decor en het terras zijn prima om een uurtje door te brengen, en het kleine speeltuintje buiten biedt voldoende vermaak voor kleine kinderen op het terras.
Désirée D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
prima plek voor een werkbespreking met een kopje koffie of even een snelle lunch. Fijn terras. Maar oh, oh, oh die wc's. Zelfs direct na de schoonmaak een rommel. geen toiletrol houder, wc papier over de vloer. meestal vies. de handendroger is zwart uitgeslagen vanwege schimmel aanslag. Zo kan je je handen beter niet wassen. Jongens doe er wat aan!
Cvandenende .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Zoals meerdere personen reeds aangaven er lag niet veel meer (18.30 uur, toch etenstijd)). De vloer bij de kok was ronduit smerig. Het vlees werd met de handen door de kok aangeraakt en vervolgens zat hij met zijn handen aan de salade (denk niet dat de keuringsdienst van waren hier genoegen mee zou nemen). De vis en een soort brood werden van een afstandje op de grill gegooid, hieruit bleek weinig enthousiasme van het personeel.
Tafels smerig, stoelen kapot. Personeel eet in restaurant bij gasten wat ik erg vreemd vond. Buiten op het terras zat personeel onderuit gezakt te roken. Dit alles nodigt niet uit om hier nog een keer te komen.
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Ik bestelde een 1 appel gebak en 1 koffie.
De koffie smaakte raar en was erg slap.
Het gebak was als of je karton zat te eten. Smaakte dus naar niks.
Ook was het gebak erg klein.
De bediening was traag. Ze zaten meer te klieren met elkaar als oog voor de klant te hebben.
Gelukkig was het decor redelijk en de tafels netjes schoon.
Mansch .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Op een woensdagavond kwamen we met 4 personen hier tegen zevenen aan. Er lag bijna niets meer uitgestald. Het meeste was niet meer verkrijgbaar. We kregen de indruk dat we hier een kwartier voor sluitingstijd binnenliepen. Het zitgedeelte en de omgeving zijn prachtig, maar het zelfbedieningsgedeelte was een dooie boel. Zeer teleurstellend!
Micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Prachtig gelegen vestiging van La Place, Villa Dreefzicht. Onze lunch: tomatensoep (tikje lauw, redelijk smaakvol), Salade (zelf samen te stellen uit prima verse ingredienten) en ondergetekende een (niet vers) broodje met heerlijke roomkaas en een 'Picollo' Rose van zeer eenvoudige komaf. Ten slotte beide een (slappe)cappucino. Kortom, tikje wisselvallig van kwaliteit, het lunchaanbod. Kosten waren totaal bijna 35 euro, ondanks de zelfbediening, dus al met al een matige prijs/kwaliteit, helaas.
MarcoAms .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Op een zaterdagmiddag rond 15.00 uur binnengelopen. Bijna al het eten was op, er lagen geen broodjes. Aardbeiengebak had een zeer fletse smaak. Bijna geen personeel te zien. Bij koffie/thee afdeling en kassa wel vlotte bediening. Op de dames wc was er in geen enkel toilet wc-papier dat was allemaal op.
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Het brood is altijd op!
Als je wilt avond eten met een broodje kruidenkaas. Kan je dat op je buik schrijven. De warme maaltijden zijn wel lekker.