La Place Duivendrecht

31-205624800

Meer informatie over restaurant La Place Duivendrecht

Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Voordat we naar het concert van Marco
Borsato gingen in het ziggodome hebben we hier even lekker gegeten. Een kogelbiefstuk en tournedos met sausje en verse friet! Zelf een salade samengesteld, wat drinken, mayo en ketchup en dat voor 28 euro. Toen ik mijn biefstuk die best dik was doorsnee vond ik die nog erg rood eruit zien. Mocht voor mij wel langer erop. Ik gevraagd aan de chef en die zei komt goed. Je krijgt een nieuw menu. 10
minuten later een beter door bakken medium biefstuk en verse friet met mayo en ketchup. Wat ern top service en het smaakte heerlijk. Volgende keer gaan we er weer eten!
CLelystad .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Een schande dat deze La Place nog in de Makro zit. Het eigen restaurant voorheen was veel beter.
Wel eens ontbeten: Alles is super klein, zeker het geld niet waard.
In de jus 'd orange zaten allemaal stukjes waardoor ik hier niet eens meer trek in had. De rest was lauw en koud (zoals het ei)
Ook heel onduidelijk welke nu bij de prijs hoorde waardoor anderen iets pakten wat weer extra geld kostte.
Kassapersoneel heb ik nog nooit gemotiveerd gezien. Een glimlach kon er ooit vanaf.

Toen ik een keer 2 uur(!) voor sluitingstijd aan kwam was ALLES opgeruimd en enkel het gebak en de soep stond er nog.
Er kon ook niks meer gemaakt worden.
Uiteindelijk nog maar wat soep genomen, en tijdens het eten begonnen ze alle stoelen op te ruimen, dus ik zat tegen een paar stoelen aan te kijken.

La Place zelf probeert het elke keer goed te maken met gratis koffiebonnen (die ik niet hoef) maar ze moeten het probleem eens aanpakken! Kom er geregeld en nog geen ??n keer heb ik verbetering gezien. Nogmaals een schande dat het in de Makro zit.
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Wij eten geregeld in de La Place in Alkmaar ,Haarlem, en daar is het werkelijk perfect! de frites zijn mooi bruin,droog de satesaus is fenomenaal, ik snap bovenstaande reacties dan ook niet het enigste wat in mij opkomt is dat de koks daar in Duivendrecht het verknallen,,,,La Place 1 van de betere eetgelegenheden met degelijke kwaliteit