La Place Den Bosch

Meer informatie over restaurant La Place Den Bosch

Jouw recensie over het restaurant La Place Den Bosch

John A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was niets, het is niets en het wordt niets! De koffie is lauw, het kraanwater is op, dat kan dus ook en het taartje met panna cotta en appel met noten had geen smaak. Het deeg was vervelend hard.
Weer gegeten en gedronken voor een lange tijd.
Annemieke A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Fijne plek om snel even te lunchen. Wij hadden een broodje en een soep. Soep was lekker, broodje werd ter plekke bereid dus lekker vers. Kaas wel flauw van smaak, broodje was goed. Heerlijke sapje erbij, vers gemaakt en heel smaak vol. Personeel was aardig. Er wordt verbouwd dus dat maakt het wat minder gezellig om te zitten maar verder prima!
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Als lunch restaurant in de stad onmisbaar. Snel, vers en smakelijk eten en drinken. We kozen de Flute met beenham en vers geperst sinaasappelsap van de couponaanbieding en sloten af met een dubbele espresso met chocolade rotsje. De Flute was krakend vers en de beenham smaakvol. De espresso met een mooie crema en goed op temperatuur.
Minpuntje: onverzorgde tafels met veel kruimels, ook op de stoelen, terwijl we een van de eerste ochtendgasten waren.