La Place De Somp

Meer informatie over restaurant La Place De Somp

7,1
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Aangezien ik veel op de weg zit, is La Place voor mij een gezond alternatief voor een snelle hap. Ik eet hier dan ook regelmatig. het personeel is vriendelijk en behulpzaam; al ben ik van mening dat ze te vaak onder bezet zijn aan de kookeilanden waardoor het geheel niet altijd snel en vlekkeloos verloopt. Het eten is consistent en smaakt goed. Zeker een aanrader voor als je onderweg bent naar het Noorden toe!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Eten was vlak van smaak. Weinig verschil te proeven. Het geheel was niet goed warm. De smoothies waren goed. gezien andere rescensies laatste keer dat i khier gegeten heb
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Vanmiddag geluncht bij deze La Place. De keuze aan broodjes vond ik zeer beperkt. Gekozen voor de parmaham met tomaat een een dressing. Smaak was erg vlak, jammer!! De smoothie met sinaasappelsap was wel goed van smaak. Vind het jammer dat je, als gast die lunch gebruikt, moet betalen voor het toilet...dat zou toch bij prijs inbegrepen moeten zijn vind ik. In zaak was het behoorlijk fris qua temperatuur. Hier valt dus voor de nieuwe eigenaar, Jumbo, nog winst te boeken door e.e.a. aan te passen.
Alberto S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015

wij hebben ook een mindere ervaring in La Place De Somp, eten was redelijk maar veel "warme "gerechten brand je niet de mond, zeg maar tegen het lauwe aan ( soep)
ik heb een schone tafel moeten opzoeken terwijl het restaurant half bezet was. 1 kassa waar ook de koffie wordt gezet en daardoor een lange wachtrij en de soep nog kouder hierdoor.
Ook heb ik met open mond staan te kijken dat ik op een onvriendelijke manier 30 cent moest betalen voor toilet in een restaurant waar ik 5 min. daarvoor 32 euro heb afgerekend.
als ik puur voor de toilet kom vind ik dat niet duur maar voor een restaurant heel merkwaardig.
De dame vertelde op een smeperige toon dat zij de toilet huurde, ik ga niet om voor 30 cent maar alles bij elkaar rij ik de volgende keer door....

Alberto Straalman
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Donderdagavond 16 oktober komen we met z'n drietjes terug van een paar daagjes herfstvakantie en besluiten wat te eten bij La Place Apeldoorn.
Toen we binnenkwamen hebben we eerst even bekeken wat er zoal aangeboden werd en besloten we eerst iets vooraf te nemen, dit werd een soepje! Bij de kassa aangekomen vertelde de bedrijfsleider dat het betalen met pinpas niet mogelijk was doordat het systeem er landelijk uit lag, en vroeg of we contant wilden afrekenen. Helaas...hadden wij geen cash bij ons en reageerde de bedrijfsleider: dit is overmacht, jullie hadden hier zonder storing anders ook gegeten...dus zoek een plekje en eet lekker op! Top dus.
Nadat de soep verorberd was ging ik naar de bedrijfsleider, om te vragen of de storing al verholpen was...dit was niet het geval..en hij zei: kies je eten uit en geniet ervan! Ik bood nog aan dat , als ik een rekeningnummer kreeg, het bedrag wel wilde overmaken per bank, echter was dit geen optie!
We hebben een gegrilde biefstuk gekozen met salade erbij en dit smaakte heerlijk.
Tijdens het eten bleek "de pinstoring" weer verholpen en hebben we een dessert gekozen en dit natuurlijk afgerekend!
Bij dezen nogmaals bedankt en dus...een warme douche voor La Place Apeldoorn A50.
Tjerk, Jenny en Leander.

Maja O.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Gisteren getegen bij dit restaurant De Somp, het eten was goed, bediening vriendelijk maar volslagen belachelijk dat je na dat je een volledige maaltijd MOET betalen om naar het toilet te mogen!!!! Ik kom er dus ook nooit weer, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik in een restaurant na het gebruik van een volledige maaltijd moet betalen voor het toilet. Ben er dus zeker niet over te spreken en dit was dus een eenmalig bezoek!
Habetsk .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2013
Het restaurant is tot 21.00 uur open. Wij arriveerden om 19.45. De medewerkers waren al aan het opruimen. Veel schappen waren al leeg. Wij kregen nauwelijks antwoord toen we vroegen of we nog wat konden bestellen. We hadden het gevoel dat we niet meer welkom waren. Toch nog wat besteld. Hadden we het maar niet gedaan. De frites bij de maaltijd waren heel slecht: hard gebakken en héél vet.
Wij komen niet meer terug.

L_consoli .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Wellicht raar om een recensie over een wegrestaurant te schrijven, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering. Dit is gewoon net een restaurant, met als bijzondere verrassing een ter plekke bereide pizza in een houtoven! En een hele aardige ook, beter dan in menigeen 'Italiaanse tenten' met (bah!) elektrische ovens. Ook pluspunt: biologische wijnen. Prima om uitgebreid te lunchen op weg naar een bestemming
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Onderweg naar huis zijn we hier gestopt voor een hapje en iets te drinken. De door mij gekozen saucijzenbroodje ging er goed in, de temperatuur was goed, het bladerdeeg nog knapperig dus vers uit de oven. Mijn echtgenote gekozen gebakje vonden we wat te warm geserveerd, verder geen bijzonderheden.

Gearriveerd met een volle blaas en een lege maag hoopten we ook gebruik te kunnen maken van het sanitair. Helaas, voor het toilet moest (ondanks ons bezoek aan het restaurant) betaald worden. Wegens gebrek aan contant geld zijn we met een volle maag EN een volle blaas huiswaarts gereden. Ik denk niet dat we hier terugkomen.

Voor het eten een zes, maar voor de service een vier! Verder is het een net restaurant.

Betaald voor 1 koffie, 4 appelsap, 1 croissantje, 1 plak cake, 2 gebakjes en een saucijzenbroodje: 19 euro 50.