La Place de Rotonde

Duur
Erg lang
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Zeer slecht. Vieze tafels, overal rommel, matig, opgewarmd en flauw eten, chaos bij de wachtrijen ongeinteresseerd personeel.
Geen echte La Place dus. Wel een fantastisch uitzicht en je kunt er prima buitenzitten. Voor een onschuldig kopje koffie kan het dus wel, maar wie lekker wil gaan eten kan deze La Place wel vergeten.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
De La Place de Rotonde in Enspijk lijkt fris en uitnodigend maar schijnt bedriegt. Het eten, de medium salade was niet te eten, weinig smaak en de venkel was taai. Mijn partner koos voor de steakburger met friet. Lauwe, niet goeddoorbakken friet en de burger moest op verzoek nogmaals gebakken worden. Dan maar koffie met appelcake. De cake hebben we laten staan, gortdroog! Wat de hygiëne betreft, de vliegen gonsden om onze hoofden, de tafel was vies en onder de tafel lagen de etensresten van de vorige gasten. Als klap op de vuurpijl, de toiletten. BAH!
Het kan echt beter, kijk in Arnhem, niets op aan te merken!!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Hier per toeval terechtgekomen de rit had langer geduurd dan verwacht. Het regende en we hadden trek.
Dagschotel: oerham van de grill met honing, mosterd saus en frites. Ben ik er toch weer in gestonken in zo'n nietszeggende aanduiding als oerham. Als varkenspootje had gestaan had ik het zeker niet genomen. Oerham, je moet t maar verzinnen. De frites waren niet krokant. De saus was aan de vlakke kant qua smaak.
De service was goed, want dat moet je zelf doen. De ambiance en decor voldeden wel, even treurig als welk wegrestaurant in Frankrijk ook. En omdat we dit jaar niet op vakantie gaan, bracht dat toch een zekere nostalgie teweeg.
Dominique H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Een prima La Place restaurant, niet meer en niet minder.

Je kan er heerlijke broodjes en gebak krijgen. Avondeten doe ik niet bij La Place, bij geen van allen, omdat ik het eten veel te vet vind.

Vergaderruimtes zijn prima in orde en goed verzorgd
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2014
Een La Place zoals er vele zijn in Nederland. Goede koffie en een lekker broodje. Ook de medewerkers zijn goed opgeleid en passen prima in de ambiance. Echter, de tafels zijn vies, de muziek staat zodanig hard dat er geen normaal gesprek te voeren is en het ergste van alles: een en al vliegen. Bijzonder ranzig.
Fonneke .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Ja, trek hadden we, want we waren vanuit Bad Bentheim al 'n poosje onderweg. Besteld: M.Zalm en Mixed Grill, beide gerechten met aardappeltjes, een koffie en Chocwarm.
De Chocolade was zo bleek als gewone melk dus gevraagd om meer cacao, daarna was het veel te zoet, niet lekker dus. Slagroom moest ik zelf om vragen. De Mixed grill was echt een aanfluiting, een paar piepkleine stukjes vlees, woeien zowat van het bord, géén groente! De Zalm/op huid was niet geschubd en de klap op de vuurpijl: de aardappeltjes, waren dat soms "pootaardappelen" uit de vorige eeuw? Gerimpelde, smakeloze en veel te vette schijven. De saus bij de vis was te dun en plakkerig/slijmerig, de smaak ervan wel redelijk. Grote teleurstelling! Hier gaan wij dus nóóóóit meer heen! Maar het uitzicht was geweldig.
Jocoranda .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Wat een schitterende locatie aan het water.Het ziet er mooi uit, is ook nieuw. We hebben een overheerlijke cappuccino met een groot stuk taart, speculaasbavarois met een grote toef slagroom en amandel. Om een tussen stop aan de snelweg te maken en genieten van koffie met verse taart zittend dij de openhaard zeker aan te bevelen. We komen er zeker terug.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2013
als je vroeg in de ochtend even een kop koffie nodig hebt en een muffin erbij...dan kun je hier gewoon terecht. het is hartstikke nieuw ingericht en een perfecte plek om even een vergadering/ontmoeting te hebben met je zakenpartner. het WIFI werkt prima, dus meer heeft een mens op zo'n moment ook niet nodig. o ja...NEE het is natuurlijk niet een plek waar ik graag 's avonds romantisch zou gaan zitten dineren, maar de functionaliteit van wegrestaurant is een prima invulling voor deze stek
Harriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Leuk uitzicht op het water maar verder is het een ongezellig en kil restaurant. De tafels en vloer hadden nodig een schoonmaakbeurt nodig. We moesten erg lang wachten op onze La Place burger met friet doordat alle bestellingen 1 voor 1 op het gemak worden afgehandeld. Friet en burger waren goed, broodje was taai en droog, erg weinig saus, grote grove stukken gesneden ui. Al met al niet voor herhaling vatbaar. Jammer, wij hebben wel eens beter gegeten in een La Place Restaurant.