La Place Amsterdam (Muntbergweg)

Muntbergweg 22 1101 ED Amsterdam Nederland Kaart
31-203655330

Meer informatie over restaurant La Place Amsterdam (Muntbergweg)

Vera V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Met de insteek even snel wat warm te eten de la place binnengelopen. We kozen de burger en de entrecote.
De burger was prima niks mis mee, de entrecote daarentegen zag je op de bakplaat krimpen tot een minuscuul brokje vlees. Belachelijk voor wat je ervoor betaalt. Het stukje werd op een bord met een klein schepje friet gegooid en dat was het dan.. wat een aanfluiting.
De bieding in de keuken ging ook erg schreeuwerig. .geen geduld voor twijfelende gasten.. We zagen ook hoe de pizzabakker de pizza’s liet verbranden en toch aan de gasten gaf.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Even snel hier iets gaan eten op weg naar Maastricht omdat wij niet in de file wilden staan. Groot la place restaurant maar met weinig keuze, wat op zich gek is om 18 uur s'avonds. Wij kozen voor de pizza Margarita en de pizza Tonijn. Beiden 9,95. Op de vraag of er misschien wat champignons op de Margarita mochten kregen we als antwoord "nou eigenlijk niet". Terwijl deze wel op de tonijn zitten en daar betaal je hetzelfde voor.

De pizza wordt vers gemaakt en daarna voor je gebakken. Helaas was die van ons te lang gebakken met een zwarte rand tot gevolg. Lekker? Nee ik ben na een halve pizza gestopt omdat hij te nat was en gewoon niet lekker qua smaak.

Jammer want voor 9,95 euro mag je toch een redelijke pizza verwachten neem ik aan? Een volgende keer dus voor ons geen La Place A9 meer.
Karindewolff .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
1 bij binnenkomst roken we de toiletten
2 wij hadden saté met friet,de saté van 2×3kleine blokjes moest je zoeken.
3 de saté saus was heel erg dik en klonterig en er zat n rare kruidige smaak aan.
4 de friet was was wel erg lekker.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Vandaag had ik hier een lunch met een vriend. Een uitstekend glas tropische vruchtensap met vruchtvlees: helemaal in orde! Een prima broodje met beenham en een broodje met gemarineerde kipfilet. Dat laatste broodje was wat grof: het was veel lekkerder geweest als die kipfilet in dunne plakjes was gesneden. Nu waren het hompjes filet die ook nog wat droog waren gebakken. Beetje jammer, want de smaak was op zich goed, zeker met de saus erbij. Ach, geen culinair hoogstandje, maar een prima lunch. En die slechte service die anderen noemen herken ik niet: we konden snel en adequaat afrekenen hoewel het druk was. Als ik in de buurt ben en een lekker broodje wil, kom ik nog wel eens terug.
AlexaBarentsz .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2012
Wij hebben gegeten bij La Place in Amsterdam Zuidoost nadat we een paar uur hadden doorgebracht in de bouwmarkt die op een steenworp afstand ligt van het restaurant. De keus viel op een kogelbiefstuk met zelf gemaakte frites en salade uit het saladebuffet. Het personeel was zeer vriendelijk als was de bezetting wat aan de krappe kant. De kogelbiefstuk daarentegen was een tegenvaller. Ondanks mijn verzoek om deze medium te bereiden was het vlees droog en daardoor vrij lastig te kauwen. De frites waren uitstekend en de salade was wat je zou mogen verwachten. De biefstuk was ronduit een tegenvaller. Het was mede daardoor dat de het prijskaartje voor deze maaltijd niet in overeenstemming was met de geboden kwaliteit. In het verleden heb ik verschillende malen uitstekend gegeten bij dit filiaal van La Place. Ik zal hier zeker nog eens terugkomen. Alleen de kogelbiefstuk zal ik niet snel meer bestellen.
FijnProeverInEetcafe .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
La Place is bekend om de goede kwaliteit van de producten en dat is bij dit filiaal niet anders. De kwaliteit van de koks is echter een tweede. Er wordt langzaam gewerkt. De kok die wij troffen was overigens wel vriendelijk, maar je staat te wachten tot je een ons weegt voor er eens iets op een bord verschijnt.

Er zijn bijzonder weinig plaatsen waar je je dienblad even neer kan zetten, met lamme armen tot gevolg. Zeker als je met kinderen bent, want die kunnen hun eten en drinken niet zelf op een dienblad dragen (tenzij je van risico's houdt).

De dames aan de kassa zijn tergend langzaam in het aanslaan van je aankopen. Er kan geen lachje af en een vraag stellen is kansloos: het antwoord weten ze niet en het maakt ze niet uit ook.

Het gebouw op zichzelf is mooi, maar niet heel praktisch ingedeeld.
Edwin N.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Direct naast een fastfoodrestaurant kost het wat moeite de kids te overtuigen dat we toch deze voor La Place kiezen.
Het is een vreemde tent. Bij de entree staan wat banken en het restaurant bevindt zich op de eerste etage.
Het personeel maakt een verveelde en onge?nteresseerde indruk.
We wilden graag pizza maar dat kon niet meer. Waarom was onduidelijk; de oven leek nog wel aan te staan. Het was na half acht en misschien teveel mensen voor pizza gekozen.
Ondanks de relatieve rust in het restaurant moesten we toch zeker een minuut of vijftien wachten voordat onze porties zalm, biefstuk en hamburger klaar zijn. De timing klopte niet. Het vlees was allang klaar voordat de frites erbij kunnen.
De frites zijn wat klef, vettig en de gebakken groenten zijn echt niet gaar.
Voor de rest smaakte het eten eigenlijk best redelijk, voor de prijs die je ervoor betaalt.. De gebruikte ingredi?nten waren in ieder geval vers.
Alles bij elkaar voor een La Place onder de maat.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2012
Dat was één keer, maar nooit meer. Het La Place concept staat voor goed eten en ook hier was daar niets op aan te merken, maar wat een bediening. De koks doen wel erg rustig aan met het bereiden van een maaltijd, met het gevolg dat je ruim een half uur staat te wachten in de rij. Ze deden echt geen stap harder omdat het druk was.

Met een dergelijke bediening kan je beter het restaurant sluiten. Het is dat ik weet dat La Place over het algemeen erg goed is, anders was ik nooit terug gegaan.