La Place Amstelveen

Meer informatie over restaurant La Place Amstelveen

• Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Ik heb een haat-liefde verhouding met deze plek. Ik heb het concept altijd geweldig gevonden, vers, snel, terwijl je winkelt, goede prijs. Maar op een of andere manier is de ervaring elke keer anders.

Friet met zalm is ook alleen friet met zalm. En dan voor een prijs waar je toch meer vanmag verwachten. Het is toch immers een "snelle hap" en dan past de prijs niet zo erbij. Het mag ook wel iets meer zijn op het bord. De smaak is niet verkeerd. Maar toch voelde het deze keer wat onbevredigend.

Het decor is zoveel gekopieerd dat het ook niet meer bijzonder aandoet.

De bediening is wisselend. Deze keer prima omdat mijn jonge kind iets speciaals wilde. De dame sprak mijn zoon zelf aan en ze deed wat hij vroeg. Prima dus.
Fien5 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Vandaag na een zeker een jaar weer gegeten bij La Place in de V&D van Amstelveen. Het is heel goed te zien dat deze eetgelegenheid stappen achteruit is gegaan. Het gezellige karakter van vroeger is uitgestorven en van drukte kunnen ze niet meer spreken. Gelukkig was de kwaliteit van het eten en drinken niet anders zoals ik gewend was. Royaal belegde broodjes die goed smaken. Ook de zalm met frites was niet verkeerd. Het is alleen dat de hele ervaring van La Place niet meer wat het geweest is. Ook de service is matig. Het duurt allemaal erg lang en een lach is ver te zoeken. Bij het gebak een grote zwerm vliegen. Zonde, heb namelijk goede herinneringen aan vroeger!
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Ik ging hier eens eten na een dagje Amstelveen (om 15:00 uur)
Alles op de schalen was bijna op. Dus ik vroeg om 2 broodjes kaas. Dit weigerde de mevrouw achter de balie te maken. Dus ik nam 2 appelgebak. (extra slagroom erop koste 0,50 cent.)
Het appelgebak heb ik niet opgegeten want die was echt vies.
Ik gaf aan dat de appelgebak niet goed was en er werd niks aan gedaan. Het decor: Renovatie is ook hoogst noodzakelijk.