La Picoletta

6,7
Voordelig
Galois .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Dagje in Haarlem en op het laatste moment besloten om een snelle pizza te doen. In Google Maps ingetoets 'pizzeria in de buurt' en deze pizzeria had ook nog een hoog 'google'-cijfer.

De bediening was erg attent en netjes. De zaak ziet er ook leuk uit. Helaas waren de pizza's niet heel lekker. Voldoende, niets meer en niets minder. Jammer... wel goedkoop, dat dan weer wel.
Teunenlia .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten.
Wij waren hier al een keer eerder geweest en dat was goed bevallen.
Ik eet vaak pizza en deze pizza was perfect.
Mooie dunne en krokante bodem en heerlijk gekruid.
Ook de vegetarische penne was heerlijk.
Aardige bediening en alles heel betaalbaar.
Een aanrader wat mij betreft!
Jordi_S .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Na een dag shoppen en een middag op het terras op zoek naar een leuk tentje.
Een zeer uitgebreide menu kaart waarin alle pizza en pasta slechts 8 euro kosten.
Snelle en vlotte service. En glaasje (kraan)water naast de wijn was geen probleem en gratis.

Als voorgerecht de gegratineerde mosselen en de anti pasti. Zoals je mag verwachten van de anti pasti. Veel groot en lekker! Ook de mosselen waren uitstekend.
Als hoofdgerecht 2 pizza's die van prima kwaliteit waren.

Voor onze eerste keer Haarlem is dit zeker goed bevallen.

Het decor is niet denderend maar in orde.
L L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Pizza's 8 euro. Ik geef een 8 omdat de prijs-kwaliteit verhouding best prima is. De service was goed, aardige jongen die ons hielp en beveelde een lekker italiaans biertje aan. Helaas niet gevraagd hoe het eten was tijdens het nuttigen of bij het afrekenen. Enig minpuntje v.w.b. de bediening.
Het décor is bedroevend, maar wat verwacht je van een pizzeria...
Ga er nog wel een keer eten, voor 8 euro was het een goede pizza.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Afgelopen vrijdag at ik hier voor de ongeveer zesde keer. Ik kies altijd pizza, want pasta kan ik thuis zelf ook maken. Welk nummer pizza ik ook kies, de kwaliteit is altijd super goed. Deze keer koos ik voor de pizza met broccoli, spinazie, knoflook en kaas. Alle ingredienten waren vers, en de pizza was weer voortreffelijk. Met een gemengde salade erbij en een drankje een topmaaltijd als je niet zo nodig avondvullend en duur wil dineren. Mijn tafelgenoot zei: voor deze kwaliteit pizza tegen zo'n lage prijs, laat je die van Albert Heijn gewoon liggen.
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Prijs/kwaliteit verhouding is prima op orde 8,- voor een prima pizza. Pasta was matig, zoals hier al eerder aangegeven: studentenkwaliteit. Service was goed, geen op- of aanmerkingen. Prima tentje voor een snelle, goedkope en prima hap. Aankleding mag wel iets gezelliger....
Xmarietx .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Gezellig tentje, erg druk! Alle pizza en pasta voor €8,-. Je krijgt zeker waar voor je geld! Grote pizza, prima belegd. Een liter rode huiswijn erbij voor slechts €13,-, die ook nog best te doen is. Bediening wat traag en weinig oplettend, maar ach tranquillo niet waar.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Prima calzone, lekkere vulling met veel groente en erover een prima tomaten saus.
Een karafje witte wijn voor 7, 50 erbij smaakte ook beter dan verwacht, gezien de prijs.
Ik heb hier al eerder gegeten en was ook nu weer erg tevreden.
De bediening is ook erg aardig.
Wat me wel opviel was dat de zitting van sommige stoelen echt versleten was, gaten erin, maar ik wil voor het decor toch geen onvoldoende geven, de sfeer is goed.
Alle pizza's en pasta's zijn 8 euro. Voor dat geld is het een meer dan uitstekende prijs/kwaliteit.
De meeste mensen eten er een pizza of pasta, maar er staat ook vlees of vis op de menukaart, maar die heb ik nog nooit geprobeerd.
Ik kom hier zeker terug.
Diantha R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Klein tentje, bord buiten met alle pasta's en pizza's 8 euro, verwachtte niet veel, even snel n pizzaatje, maar verdorie - wat 'n heerlijke klassieke superpizza!. Mooie dunne bodem, goede ingredienten, klassieke combo's maar nog extra ingredienten mogelijk, heerlijke vers gemaakte bruscchietta's vooraf met rijpe tomaat, verse basilicum, goeie knof en uitstekende olijfolie. In de keuken wordt echte italiaans gepraat en je merkt het in de kwaliteit. Super superlekker. Aanrader. Bediening waren jonge meiden, maar de service was volwassen goed. Erg tevreden, meer dan waar voor je geld, aanrader.
Leo249 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Prima pizza's (met dunne bodem) en pasta's voor prima prijs. Zeer ruime keuze. Bediening is over het algemeen ook vlot en aardig.
Sjors1984 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Wij komen hier af en toe en wat ons betreft de lekkerste pizza's van Haarlem. Ook overheerlijk stokbrood met kruidenboter. Geef wel duidelijk aan dat je dit als vooraf wilt. Bediening is vriendelijk en inrichting is prima.
Cjong .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Gezellig met een vriendin hier gegeten, de prijzen trokken ons aan aangezien we allebei nog student zijn. Helaas was de service niet zoals wij verwachten van een restaurant, we hadden geen uitstekende service verwacht voor deze prijs, maar dit was wel erg extreem: na aan onze tafel te gaan zitten heb ik uiteindelijk na het krijgen van ons drankje moeten vragen of aub de glazen van de mensen voor ons weggehaald konden worden. Vervolgens kreeg mijn vriendin een compleet ander gerecht wat wij pas op het einde doorhadden aangezien in beide gerechten garnalen zaten. Bij het zien van de rekening schrokken we nogal aangezien het ineens 21,50 kostte ipv 8 euro. Ook moesten we wachten op bestek terwijl ons eten koud aan het worden was. De manager was daartegenover dan weer wel heel vriendelijk en heeft het netjes geprobeerd op te lossen door ons uiteindelijk 14 euro voor het gerecht te laten betalen en steeds zijn excuses aan te bieden als we vroegen om de glazen weg te halen etc.

Het eten maakte gelukkig een hoop goed! De pizza was niet te vettig, en de garnalen waren ook heel lekker.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Gisteren verrassend lekker gegeten bij La Picoletta! Buiten hangt een bord met de tekst ‘alle pizza’s & pasta’s €8,-‘ Bij zo’n aankondiging verwacht je niet zoveel, maar mijn vriendinnetjes hadden niet zo’n groot budget meer aan het einde van de maand, dus leek het ons prima voor een keertje. Verrassend genoeg waren de pasta’s en pizza’s bijzonder smaakvol! Ok, er had wel iets meer pasta op de borden mogen liggen, maar de pizza’s waren heel rijkelijk belegd en vers! De pizza had ook een hele knapperige en dunne bodem, heerlijk!

Nog een pluspunt is de bediening, deze was vlot en vriendelijk. Minpuntjes? De ambiance en huiswijn zijn absoluut niet bijzonder. Eindoordeel? Geen zaak om een avond lekker lang te tafelen, maar met de prima prijs-kwaliteit verhouding zeer geschikt om een avondje te eten als je zelf geen zin hebt om te koken!
Gretha54 W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Heerlijk buiten gegeten met een familiegroep aan een grote tafel. Goede kwaliteit pizza & pasta en prima prijs-kwaliteit verhouding.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Gisteren gegeten bij La Picoletta. We komen zeker nog eens terug! Heerlijke pizza's met een superdunne heerlijke bodem. Pizza's niet machig. We aten alledrie onze pizza op, wat ons vaak niet lukt. We hebben 3 verschillende pizza's besteld en alles gedeeld. Alle drie de pizza's smaakte heerlijk. Goede ingredienten en naast de gedroogde kruiden ook bijv. verse basilicum op de pizza. Bediening vriendelijk en alert.
Micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Derde keer bij La Picoletta. Aardig restaurant met redelijke prijs/kwaliteitverhouding, maar zonder uitschieters in positieve zin. Niet bijzonder maar wel in orde. Huiswijn is non-discript. Broodjes vooraf lekker. Wij bestelden lamsvlees en kip in tomatensaus. Goed op smaak, met erbij ieder een soort spaghetti (leek fabriekskwaliteit). Geen groente, wel rauwkost (met waarschijnlijk groothandel dressing). Nagerecht was Tiramisu en Dame Blanche van studentenkwaliteit. Met 2 spa erbij kwam het bedrag op bijn 60 euro. Bediening was in orde, maar wij zaten in de kou bij gebrek aan een tochtdeur.
Marcel Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Korte avondmaaltijd voor een redelijke prijs, dat is de samenvatting van een pizzamaaltijd met voorgerechten bi La Picoletta. Het ziet er binnen eenvoudig doch gezellig uit, maar het wee nodigt uit tot eten aan de Lange Veerstraat. Caprese valt niet mee, de kwaliteit van de mozzarella is niet 'buffel' en de -niet direct duidbare- saus overheerst. Slakken en soep prima. Brood wordt vers afgebakken, maar dient apart te worden afgerekend. Pizza's adequaat maar niet super inspirerend. Belangrijk is dan de prijs. Inclusief alles(water, fris, koffie etc.) €80 voor vier personen. En dat is dan weer alleszins redelijk.