La Piccola Trattoria

Meer informatie over restaurant La Piccola Trattoria

7,2
Jacky W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het begon allemaal met ons drankje. Cola zat geen prik in, Ice Tea zat ook geen prik in en ook Fanta zat geen prik in. Dit komt omdat zij goedkoop willen inslaan, door middel van grote flessen in te schenken. Ook medium en large bekers zijn onzin. Inhoud is namelijk exact hetzelfde. Eten was niet lekker, ze gebruiken voor 2 verschillende gerechten exact dezelfde saus. Pollo was veelste droog en in de pasta zat niet eens spinazie in terwijl het op de menu kaart stond. Bij de pizza kreeg je gratis ingrediënt erbij. Dat was namelijk haar. We werden nog bijna beschuldigd dat het ons haar was. Over de service wil ik echter niet eens over hebben. Het is om te huilen. Wij gaan iig hier nooit meer naar toe.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Eenvoudig maar smakelijk gegeten hier. De scaloppina was in een lekker gekruid korstje gehuld, die zelfs overeind bleef naast de gorgonzola saus. De huiswijn, uit Sicilië, werd in een royale karaf geserveerd. Het is een klein tentje, piccola, maar het zat binnen en op het terras vol. Toch redde de gastheer het in zijn eentje prima.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Gisteravond toevallig bij La Piccola Trattoria terecht gekomen. We waren op zoek naar een plek om even snel iets te eten voorafgaand aan een bijeenkomst aan het Spui. De Spuistraat is best toeristisch dus de verwachtingen waren niet al te hooggespannen. La Piccola Trattoria was vanaf het eerste moment een welkome verrassing! Enthousiast ontvangst, Peroni's van de tap en erg lekker eten. Melanzane alle Parmigiana, bruscetta pomodori (alleen beetje veel knoflook) en lekkere pizza's. In de keuken staan allemaal Italianen dus dat verklaart veel :-) En dat allemaal voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader!
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Tijdens het shoppen even snel wat gegeten, prima bevallen. Pizza Quattro stagioni was goed belegd en een dunne bodem, lasagne bolognese was ook zeer lekker. Bediening kan beter, werd niet veel gesproken, maar voldeed. We hoefden niet lang te wachten terwijl het toch vrij druk was. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Gezellig restaurant. Prima sfeer.Het eten is betaalbaar en de wijn is lekker. Hele goede bediening. Leuk terras waar je lekker naar de toeristen kan kijken. Binnen is het ook gezellig. De kinderen hebben ook lekker gegeten en als je wat extra vraagt is dit allemaal geen probleem. We zijn hier vaker geweest , alles heel lekker en men herkent je.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Lopend op terugweg naar het Centraal Station zagen wij slechts 2 tafeltjes hier buiten aan de straat staan, maar omdat ze erg uitnodigend leken voor deze hongerige gasten besloten we daar plaats te nemen voor een snelle Italiaanse ' hap '. We werden gastvrij ontvangen en besloten de met spinazie gevulde deegrolletjes te nemen.Dat werd begeleid door een apart schaaltje Parmazaanse kaas.De wijn was aan de slappe kant, maar we voelden ons toch even in Italie aangezien het verkeer toeterend en fietsbellend aan onze voeten passeerden.Voldaan vervolgden wij de terugreis. Prima dus voor een snelle, niet teveel eisende Italiaanse schotel.