La Piccola Italia

Damplein 46 4331 GD Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant La Piccola Italia

De warmte van liefde

Alessandro Tidili moest even aan het Nederlandse klimaat wennen toen hij zijn grote liefde in dit kikkerlandje tegenkwam en bleef. Nu spreiden ze in Zeeland de liefde voor Italië met heerlijke traditonele gerechten. La Piccola Italia heeft een mooie klassieke voorgevel, alsmede een binnentuin met een enorme boom.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Piccola Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & valet parking

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

Hubert G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Altijd gezellig en heerlijk eten. We hebben lekker buiten gezeten.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuke bediening gastvrij ontvangen
Prijs kwaliteit verhouding klopt
Gracia D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Donderdag 10 augustus 2017 heerlijk gegeten bij la Piccola. Mooie plaats voor ons gereserveerd midden in het restaurant. Zeer hartelijk ontvangst en erg vriendelijk personeel. Krokante pizza stukken met oregano vooraf en daarna twee overheerlijke pizza's. We hebben genoten !
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
LianHolkenborg .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Zondag avond heerlijk gegeten!
De feiten
Hartelijk ontvangst
Advies voor menu en wijn
Uiteindelijk heerlijk gegeten
Prijs kwaliteit super
Top restaurant!
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed eten en een hele goede bediening. Het meisje wat onze tafel bediende hield continue alles in de gaten. Chapeau.
Ernst-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Eet hier geen Saltimbocca, je krijgt weinig vlees en de kwaliteit is matig terwijl de prijs 26 euro is. Duidelijk geen waar voor je geld. Beperk je tot pizza, die zijn goed.
M L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Super gegeten. Top bediening en prima prijs. Kwaliteit ten top! Italiaans op z'n Italiaans en zo hoort het. Ik ga er snel weer heen.
Afke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij komen steeds graag terug hier. Prijzen zijn wat gestegen, maar dat hebben we wel over voor de heerlijke pizza's. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, niet zo 'pizzeria-achtig'
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke service ondanks grote drukte. Wij gaan er zeker nog een keer eten.
maddie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuk ontvangen op een zaterdag in het pinksterweekend in het restaurant. We hadden om een tafeltje aan de voorkant gevraagd. Hier hebben we een paar minuten op gewacht maar dit werd netjes geregeld. Door een hele leuk meid zijn we bediend die gezellig een praatje is blijven maken. We hebben heerlijk in rust gegeten en er zat geen druk op. We komen snel terug!
Brigitte M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Helaas erg teleurgesteld, 1ste Pinkerdag weet je dat 't druk zal zijn, dus zorg voor voldoende personeel !!!
Mag geen geen excuus zijn om ruim 1 uur op ons hoofdgerecht te moeten wachten!
Eten was redelijk, maar niet bijzonder.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Er werd veel leven gemaakt, glazen gerammel, borden stapelen, en het bierluik werd regelmatig hard dicht gegooid! Het klonk behoorlijk hol en luidruchtig
Sven L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Fijn plekje in Middelburg. In de "tuin" gezeten, redelijk beschut tussen de huizen op een rustige zondagavond. Eten ging in goed tempo, niet te snel, niet te langzaam. Kwaliteit is goed (misschien niet mega bijzonder maar wel gewoon erg lekker!) Als voorgerecht de verschillende drie "brood" gerechten van de kaart geprobeerd, allemaal even lekker! Als hoofdgerecht kwamen er zowel pasta's als pizza's op tafel. Allemaal goed en prima geprijsd. Afgesloten met een heerlijk dessert en met zijn vijven € 155,- betaald. Prima dus! We komen snel weer terug.
Hendrik D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gisterenavond met collega's in de tuin gegeten. een fijne sfeer, goede service, heerlijk eten en kwalitatieve wijn. wij komen zeker terug.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Naar aanleiding van gelezen recensies over bediening voordeel van de twijfel gegeven.
Helaas...
Ronduit beneden alle peil, bediening is onderling druk met elkaar, loopt met drinken door de zaak, geen tijd voor gasten. Bestellingen worden vergeten ( slecht vier tafeltjes bezet), geen interactie ( menukaart wordt zonder iets te zeggen op tafel gegooid, zelfde geld voor eten en drinken uitserveren) en bij afrekenen moest ik wachten tot personeel uitgesproken was met vrienden/kennis die langs kwamen. Wat interesseert het mij of iemand zijn haar geblondeerd is??!!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wij hebben erg genoten! De bediening was vriendelijk en de pizza's waren erg lekker. Het was een best drukke avond, dus het duurde iets langer voordat het eten er was, maar wij merkten dat de dames er alles aan deden om ons zo snel en zo goed mogelijk tot dienst te zijn.
Gracia D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We moesten heel lang wachten voordat er iemand naar onze tafel kwam. Vervolgens een paar keer om onze bestelling moeten vragen omdat het niet kwam en geen vriendelijk personeel........brood vooraf kan veel beter. Hoofdgerecht was lekker.
Petra I.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Duurde allemaal vreselijk lang, bediening super slecht
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een prettige avond in een gezellig restaurant met lekkere gerechten en goede bediening en dan zit je er al gauw 4 uur te tafelen en kijk je terug op een geslaagd bezoek.