La Piccola Italia

Damplein 46 4331 GD Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant La Piccola Italia

De warmte van liefde

Alessandro Tidili moest even aan het Nederlandse klimaat wennen toen hij zijn grote liefde in dit kikkerlandje tegenkwam en bleef. Nu spreiden ze in Zeeland de liefde voor Italië met heerlijke traditonele gerechten. La Piccola Italia heeft een mooie klassieke voorgevel, alsmede een binnentuin met een enorme boom.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Piccola Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & valet parking

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke service ondanks grote drukte. Wij gaan er zeker nog een keer eten.
maddie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuk ontvangen op een zaterdag in het pinksterweekend in het restaurant. We hadden om een tafeltje aan de voorkant gevraagd. Hier hebben we een paar minuten op gewacht maar dit werd netjes geregeld. Door een hele leuk meid zijn we bediend die gezellig een praatje is blijven maken. We hebben heerlijk in rust gegeten en er zat geen druk op. We komen snel terug!
Brigitte M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Helaas erg teleurgesteld, 1ste Pinkerdag weet je dat 't druk zal zijn, dus zorg voor voldoende personeel !!!
Mag geen geen excuus zijn om ruim 1 uur op ons hoofdgerecht te moeten wachten!
Eten was redelijk, maar niet bijzonder.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Er werd veel leven gemaakt, glazen gerammel, borden stapelen, en het bierluik werd regelmatig hard dicht gegooid! Het klonk behoorlijk hol en luidruchtig
Sven L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Fijn plekje in Middelburg. In de "tuin" gezeten, redelijk beschut tussen de huizen op een rustige zondagavond. Eten ging in goed tempo, niet te snel, niet te langzaam. Kwaliteit is goed (misschien niet mega bijzonder maar wel gewoon erg lekker!) Als voorgerecht de verschillende drie "brood" gerechten van de kaart geprobeerd, allemaal even lekker! Als hoofdgerecht kwamen er zowel pasta's als pizza's op tafel. Allemaal goed en prima geprijsd. Afgesloten met een heerlijk dessert en met zijn vijven € 155,- betaald. Prima dus! We komen snel weer terug.
Hendrik D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gisterenavond met collega's in de tuin gegeten. een fijne sfeer, goede service, heerlijk eten en kwalitatieve wijn. wij komen zeker terug.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Naar aanleiding van gelezen recensies over bediening voordeel van de twijfel gegeven.
Helaas...
Ronduit beneden alle peil, bediening is onderling druk met elkaar, loopt met drinken door de zaak, geen tijd voor gasten. Bestellingen worden vergeten ( slecht vier tafeltjes bezet), geen interactie ( menukaart wordt zonder iets te zeggen op tafel gegooid, zelfde geld voor eten en drinken uitserveren) en bij afrekenen moest ik wachten tot personeel uitgesproken was met vrienden/kennis die langs kwamen. Wat interesseert het mij of iemand zijn haar geblondeerd is??!!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wij hebben erg genoten! De bediening was vriendelijk en de pizza's waren erg lekker. Het was een best drukke avond, dus het duurde iets langer voordat het eten er was, maar wij merkten dat de dames er alles aan deden om ons zo snel en zo goed mogelijk tot dienst te zijn.
Gracia D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We moesten heel lang wachten voordat er iemand naar onze tafel kwam. Vervolgens een paar keer om onze bestelling moeten vragen omdat het niet kwam en geen vriendelijk personeel........brood vooraf kan veel beter. Hoofdgerecht was lekker.
Petra I.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Duurde allemaal vreselijk lang, bediening super slecht
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een prettige avond in een gezellig restaurant met lekkere gerechten en goede bediening en dan zit je er al gauw 4 uur te tafelen en kijk je terug op een geslaagd bezoek.
sabine K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Helemaal top ! Heel sfeervol en onwijs lekker gegeten , alles is vers! dat proef je !
Ook voor kinderen erg leuk heen te gaan ,
Wij komen gauw weer terug !
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Met mijn dochter en 9 vriendinnen van haar n fantastische verjaardag gevierd: attent, de tafel versierd met ballonnen, een schitterend voorgerecht geserveerd op grote lange houten planken, heerlijk! Daarna voor ieder wat wils, goed verzorgd en tegelijkertijd uitgeserveerd, prima! Almet al reden om snel terug te komen maar dan in de zomer, dan gaan we in de geweldige buitentuin eten! ciao
MMS S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Bediening was drukker met zichzelf dan met de kant. Moesten in het begin moeite doen om geholpen te worden. Toen de tent half leeg was ging dat beter.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Behoorlijk aan de prijs voor doorsnee Italiaanse gerechten.
Jantien B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijke italiaan met fijne sfeer en goede service! Aanrader
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een aanrader!
jan en stans K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
we hebben lekker gegeten, en de bediening was zeer vriendelijk,
groet Jan en Constance Koole-Floresse
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening
frank S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Redelijk gegeten maar heb betere pizzas op