La Piccola Italia

Damplein 46 4331 GD Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant La Piccola Italia

De warmte van liefde

Alessandro Tidili moest even aan het Nederlandse klimaat wennen toen hij zijn grote liefde in dit kikkerlandje tegenkwam en bleef. Nu spreiden ze in Zeeland de liefde voor Italië met heerlijke traditonele gerechten. La Piccola Italia heeft een mooie klassieke voorgevel, alsmede een binnentuin met een enorme boom.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Piccola Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & valet parking

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
MMS S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Bediening was drukker met zichzelf dan met de kant. Moesten in het begin moeite doen om geholpen te worden. Toen de tent half leeg was ging dat beter.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Behoorlijk aan de prijs voor doorsnee Italiaanse gerechten.
Jantien B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijke italiaan met fijne sfeer en goede service! Aanrader
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een aanrader!
jan en stans K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
we hebben lekker gegeten, en de bediening was zeer vriendelijk,
groet Jan en Constance Koole-Floresse
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening
frank S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Redelijk gegeten maar heb betere pizzas op
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Hartstikke leuke tent.
Waren hier al eerder geweest, leuke ontvangst, zeer vriendelijk personeel.
Het eten is verrukkelijk, lekker veel garnalen op de pasta.

Echt een aanrader als je in Middelburg bent.
rita B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ik vond de ontvangst vriendelijk, goed oplettend.
De tafel waar wij zaten vond ik persoonlijk nét iets te dicht op elkaar.
Ookal wil je t niet, toch volg je t gesprek naast je.
Het eten was lekker.
Ik had penne met eekhoorntjes brood en saus.
De saus had voor mij iets meer gemogen om t nog smeuiger te maken, maar dat is per klant verschillend natuurlijk, de smaak was héérlijk.
Heel vriendelijk personeel, en een oprecht belangstellende bazin die zeker niet de bazin uithing.
Dat heeft charme vind ik, dus al met al een heerlijke Italiaans restaurant waar wij, toch steeds weer naar toe willen.

Liefs rita
Miranda F.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Sfeervol restaurant en super lekkere pizza's!
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De Ossobuco vonden wij heerlijk, de Saltimbocca viel erg tegen, het kalfsvlees was echt te lang gebakken. Na een melding hiervan kregen we ter compensatie een kop koffie gratis. Het lange wachten op drankjes en het eten was ook jammer, het leek wel of de bediening met andere zaken bezig was. Al met al een stevige rekening en wat ons betreft niet nogmaals.
steven E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De pasta en pizza zijn smakelijk, maar vergelijkbaar van smaak met een goed recept van het internet. Vermoed dat de gemiddelde Italiaan hier zeker niet tevreden zou zijn. De bediening is vriendelijk, maar ze zien veel over het hoofd. Lege glazen worden niet gezien, uithalen duurt lang en gerechten komen niet gelijktijdig op tafel. De keuze qua gerechten is ook beperkt, pasta of pizza voor ongeveer 12 euro. Vlees is 24 euro.... en de tiramisu dan weer 9 euro. Vrij prijzig voor een standaard tiramisu.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Geweldig gegeten in n zeer sfeervol restaurant! Service was goed. Eten was uitstekend en heel smaakvol. Absoluut n aanrader!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijke pizza rucola gegeten in een heel sfeervol gezellig restaurant. We zaten in het net nieuw aangebouwde deel naar de tuin toe. Ziet er top uit ! Prijs/kwaliteit prima. Hier komen we graag nog eens terug.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wij gingen hier eten omdat mijn dochter geslaagd was, maar wat is dit ons tegengevallen. Weinig keus in pasta's, dat vind ik jammer. De pasta die mijn zoon besteld had, pasta pesto, niets bijzonders, smaakte net als pasta met potje pesto van de supermarkt, dat kan ik zelf beter. De pizza's: de smaak was goed, maar de pizza's waren kleddernat, er lag een aardige laag vocht op de pizza's, de bodem was helemaal zacht en in het midden niet gaar, echt niet lekker brrrr. We hebben dan ook niet alles opgegeten.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
La Piccola Italia is meer een pizaa/pasta zaak, dan een echt restaurant. De keus uit niet pizza/pasta gerechten is minimaal. Het is een leuke zaak met een zeer goede, vriendelijke bediening. Wat wat scheef is, is de prijs/kwaliteitsverhouding. Een tournedos, geserveerd als een plate, voor bijna 30 euro is echt over de top. Bovendien was de tournedos erg klein. Hij smaakte wel goed. De voorgerechten zijn ook recht toe recht aan. Kortom heel geschikt voor een pizza/pasta, minder geschikt voor een echt diner. De meeste gasten namen ook alleen een hoofdgerecht, juist, een pizza of pasta.
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Italiaans restaurant die niet alleen de standaard gerechten serveert. Het eten is erg lekker, verse pasta zelf gemaakt. Met passie bereid. Het personeel is klantvriendelijk, je waant je verwent door de persoonlijke aandacht. Dit Sardijnse familierestaurant verdient een 10. De smaakpappillen zijn vertroeteld.
Birgit M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
wat een heerlijke ongedwongen avond.
vooraf salade caprese. Daarna ik pizza en tafelgenoot pasta. Ik heb genoten.
kortom voor herhaling vatbaar.
René-Michel G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Heb een geweldige avond, van ontvangst tot weggaan toe! Mijn vrouw had heerlijke pizza Quattro formaggie en ik een super malse tournedos! Het was in 1 woord super! Bedankt top team!!
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Fijn dat je hier voor de deur kunt parkeren, dan hoeft je hoogbejaarde moeder niet zo ver te lopen om weer eens lekker uit eten te gaan, De bediening is alleraardigst, houdt de deur voor je open, maakt ruim baan voor de rollator en begeleidt je naar een rustig tafeltje bij de verwarming. Met een lekker glas witte wijn proosten we op de diverse vlees- en vishapjes van de heerlijke antipasto della casa, die we samen delen. Als hoofdgerecht voor haar gemengde vis en garnalen met groente en pasta. Voor hem een malse runderhaas van de gril met groente en aardappeltjes. De Italiaanse keuken heeft duidelijk meer lekkers te bieden dan alleen pizza en pasta. Tenslotte voor oma nog een kinderijsje en voor zoonlief een notenijsje. We hopen hier nog vaak terug te mogen komen.