La Piccola Italia

Damplein 46 4331 GD Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant La Piccola Italia

De warmte van liefde

Alessandro Tidili moest even aan het Nederlandse klimaat wennen toen hij zijn grote liefde in dit kikkerlandje tegenkwam en bleef. Nu spreiden ze in Zeeland de liefde voor Italië met heerlijke traditonele gerechten. La Piccola Italia heeft een mooie klassieke voorgevel, alsmede een binnentuin met een enorme boom.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Piccola Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & valet parking

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant La Piccola Italia

Wijnand T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten, pizzadeeg was erg goed en smakelijk belegd
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Restaurant was niet op de hoogte van de reservering. We konden gelukkig wel terecht.
In restaurant was het rumoerig waardoor je elkaar soms niet goed kon verstaan, soms was herhalen of stemverheffing nodig. Het ene toilet was vies en het andere kon niet doorspoelen.
Pizza en voorgerecht gegeten. Wachttijd was zeer kort. Zelfde pizza als vorige week, maar kwam niet overeen met de kwaliteit van de week daarvoor. Ham was er in grote "plukken" opgelegd en overheerste, olijven waren er nauwelijks net als de ansjovis. De bediening hierop attent gemaakt, werd echter niets aan gedaan.
Voorlopig niet voor herhaling vatbaar.
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima pizza gegeten en een heerlijk dessert! Ontvangst en bediening waren prima. Hebben hier voor het eerst gegeten, en gezien de drukte, mensen moesten aan de bar wachten, is het restaurant een populaire stek in Middelburg.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Toppy en erg gezellig en goede service leuke locatie
Snelle en vriendelijke bediening.
Een Italiaans restaurant zoals is bedoeld .
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
genoten en een goede avond gehad!
Sharon L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Bediening is vriendelijk, al wordt het snel vervelend wanneer je van vier verschillende dames vier keer dezelfde vraag krijgt

Voorgerechten: 40 minuten wachten op twee verschillende broodplankjes. Maar wanneer de helft van het knoflookbrood (hier weinig van geproefd) uit de oven dusdanig verband is dat het schrapen wordt, er op de andere helft van brood een ijskoude bol mozzarella gekwakt is, en het schaaltje waar de kruidenboter inzit aanvoelt als de betreffende boter -lees: zo uit de koeling- dan belooft dat weinig goeds.

Bij het nagerecht werd het dessert van mijn tafelgenote geserveerd met de lepel op het bord, gekwakt op de slagroom & het ijs. En zonder servet, want schone handen zijn overrated blijkbaar...

Om in het Italiaans op te sommen: het diner was een catastrofe.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Meer personeel inzetten bij drukte.Wachttijd 7 kwartier voor eten geserveerd werd.
Nicky J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Prima italiaan, lekkere pizza. Risotto was (helaas) te ver doorgekookt. Prijzen aan de hoge kant, maar dat is tebegrijpen op een locatie in het centrum van Middelburg
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Redelijk goed gegeten. Anti pasto bordje zou lekkerder zijn als er ook iets warms bij geserveerd werd. Spaghetti pesto genovese voor mijn smaak iets te zout. Het geheel brengt mij niet in Italiaanse sfeer. Vriendelijke bediening.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Telkens we in Middelburg verblijven, brengen we een bezoekje aan La Piccola Italia ... het eten is er top en het is steeds gezellig druk!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Een qua inrichting stijlvol restaurant. Het was maandagavond dus lekker rustig. Ik weet (als zelf werkende in de horeca) dat er mensen zijn die direct willen bestellen, maar als we nog druk aan het discussiëren zijn met de kaart voor ons neus, dan mag u nog even wachten hoor! Fijn dat er niet moeilijk gedaan wordt over een aanpassing aan de pizza. Mijn vriend had geen bordje om zijn lege mosselschelpjes in te doen, en daar wilden we om vragen maar de serveerster stond de hele tijd met haar rug naar ons toe te praten, dus we hadden niet de kans om dat te vragen. Compliment, de prosecco was echt lekker! (Jammer dat ik BOB was)
Voor de pizza komen we zeker terug! De risotto had enorm veel kaas wat de smaak van de zeevruchten overstemde.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
De osso bucco op mijn bord zag er uit alsof het er snel was opgekwakt. De smaak van de overvloedige tomatenpuree was a la Heinz. De roodbaars van mijn partner was voortreffelijk en zag er ook smakelijk uit.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het is altijd een goede gedachte even een dagje te wachten met het geven van een teleurstellende recensie. Het eten was goed alhoewel de pizza in het midden veel te zacht was. In elk geval was de smaak goed maar als eindresultaat helaas een minnetje. Na het opnemen van de bestelling duurde het maar liefst 2 uur en 15 minuten voordat het eerste gerecht op tafel kwam. Wellicht een miscommunicatie tussen de onderbezette keuken en onderbezette bediening op een overvolle zaterdagavond zou mogelijk de oorzaak kunnen zijn van de TE lange wachttijd. Een bordje met brood, boter en een rood smeersel werd ter compensatie van de lange wachttijd op tafel geplaatst met een sorry sorry sorry. Nee, dit moet echt beter, ook wanner het druk is.
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Eenvoudige menukaart, niet heel bijzonder en niet anders dan bij andere Italiaanse restaurants. Vlotte, maar over het algemeen erg jonge en weinig ervaren bediening. Had een goede risotto a la Milanese.
Wijnen matig. Kreeg op de warme dag dat ik daar was een rode wijn (Montepulciano) die veel te warm was. Het lijkt mij goed op warme dagen ook de rode wijn te koelen en niet op de bar te laten staan bij een omgevingstemperatuur die de 30 graden nadert.
Jean-marie N.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Sobere portie s. Mijn vrouwtje had een pizza tropical.er lag enkel annenas en ham op.
Ik had spaghetti carbonara.veel te kleine porties
Voor de rest alles ok
Christoph H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Lekkere pizza's aan normale prijzen, vriendelijke bediening
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Foutieve aflevering aperitief gaf enige commotie. Ribeye erg vet.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gewoon superrrrrr ik raad het iedereen aan
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Pizza was niet bijzonder smaakvol.
Weinig beleg. Nog erg wit. We hadden ons er meer van voorgesteld. Bediening was wel heel vriendelijk.