La Piccola Italia

Damplein 46 4331 GD Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant La Piccola Italia

De warmte van liefde

Alessandro Tidili moest even aan het Nederlandse klimaat wennen toen hij zijn grote liefde in dit kikkerlandje tegenkwam en bleef. Nu spreiden ze in Zeeland de liefde voor Italië met heerlijke traditonele gerechten. La Piccola Italia heeft een mooie klassieke voorgevel, alsmede een binnentuin met een enorme boom.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Piccola Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & valet parking

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Hendrik D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gisterenavond met collega's in de tuin gegeten. een fijne sfeer, goede service, heerlijk eten en kwalitatieve wijn. wij komen zeker terug.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Naar aanleiding van gelezen recensies over bediening voordeel van de twijfel gegeven.
Helaas...
Ronduit beneden alle peil, bediening is onderling druk met elkaar, loopt met drinken door de zaak, geen tijd voor gasten. Bestellingen worden vergeten ( slecht vier tafeltjes bezet), geen interactie ( menukaart wordt zonder iets te zeggen op tafel gegooid, zelfde geld voor eten en drinken uitserveren) en bij afrekenen moest ik wachten tot personeel uitgesproken was met vrienden/kennis die langs kwamen. Wat interesseert het mij of iemand zijn haar geblondeerd is??!!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wij hebben erg genoten! De bediening was vriendelijk en de pizza's waren erg lekker. Het was een best drukke avond, dus het duurde iets langer voordat het eten er was, maar wij merkten dat de dames er alles aan deden om ons zo snel en zo goed mogelijk tot dienst te zijn.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wat een afknapper! we kwamen met 4 personen. Het hoofdgerecht werd voor 1 persoon opgediend en na enig wachten volgden er nog 2 gerechten. Toen kwam de melding dat een gerecht vergeten was en van 2 andere gerechten waren ze de aardappelen vergeten. Geen enkel excuus daarbij. Sfeer compleet bedorven, want allemaal apart eten is niet waar je voor komt. We hadden dan ook geen behoefte meer aan een dessert. Bij het afrekenen opnieuw onze verbazing (en woede) uitgesproken over zo'n behandeling. Nog steeds geen excuus of anderszins om het leed te verzachten. Zo'n slechte service nog nooit meegemaakt. Het eten wat we op hebben valt niet te beoordelen, want daar was de aandacht niet meer op gericht helaas.
Joost S.
ChocolateCake .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Werkelijk bedroevend slechte service. Na al geruime tijd gewacht te hebben op onze bestelling verschenen de gerechten dan toch één voor één op tafel - met uitzondering met dat van mij. Die kwam er nog aan, aldus de serveerster. Na tien minuten nog maar eens nagevraagd, en toen kwam de aap uit de mouw: de kok was mijn bestelling geheel vergeten. Nog twintig minuten moest ik op mijn gerecht wachten, zonder dat er ook maar een broodje of iets dergelijks werd aangeboden tijdens het wachten. Toen mijn gerecht dan eindelijk op tafel verscheen waren al mijn tafelgenoten al klaar met eten - nou ja, bijna klaar, want de kok bleek ook hun aardappeltjes vergeten, en die verschenen tegelijkertijd met mijn gerecht. Bij de tafeltjes rondom ons ook allemaal chagrijnige gezichten dus daar zal het wel niet veel beter zijn geweest.

Ook het eten was zwaar onder de maat: dezelfde fantasieloze gestoomde groentes, met wat vis erop gekwakt. Vergelijkbaar met een AH stoommaaltijd maar dan voor 25 euro per hoofdgerecht.

Voor het dessert zijn we maar naar een ander restaurant gegaan, want daar hadden we geen vertrouwen meer in. Bij het weggaan nog onze kritiek doorgegeven, maar de bediening was totaal niet geïnteresseerd en wilde duidelijk zo snel mogelijk van ons af. Vermijd dit restaurant absoluut!
Gracia D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We moesten heel lang wachten voordat er iemand naar onze tafel kwam. Vervolgens een paar keer om onze bestelling moeten vragen omdat het niet kwam en geen vriendelijk personeel........brood vooraf kan veel beter. Hoofdgerecht was lekker.
Petra I.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Duurde allemaal vreselijk lang, bediening super slecht
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een prettige avond in een gezellig restaurant met lekkere gerechten en goede bediening en dan zit je er al gauw 4 uur te tafelen en kijk je terug op een geslaagd bezoek.
sabine K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Helemaal top ! Heel sfeervol en onwijs lekker gegeten , alles is vers! dat proef je !
Ook voor kinderen erg leuk heen te gaan ,
Wij komen gauw weer terug !
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Met mijn dochter en 9 vriendinnen van haar n fantastische verjaardag gevierd: attent, de tafel versierd met ballonnen, een schitterend voorgerecht geserveerd op grote lange houten planken, heerlijk! Daarna voor ieder wat wils, goed verzorgd en tegelijkertijd uitgeserveerd, prima! Almet al reden om snel terug te komen maar dan in de zomer, dan gaan we in de geweldige buitentuin eten! ciao
MMS S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Bediening was drukker met zichzelf dan met de kant. Moesten in het begin moeite doen om geholpen te worden. Toen de tent half leeg was ging dat beter.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Behoorlijk aan de prijs voor doorsnee Italiaanse gerechten.
Jantien B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijke italiaan met fijne sfeer en goede service! Aanrader
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een aanrader!
jan en stans K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
we hebben lekker gegeten, en de bediening was zeer vriendelijk,
groet Jan en Constance Koole-Floresse
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening
frank S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Redelijk gegeten maar heb betere pizzas op
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Hartstikke leuke tent.
Waren hier al eerder geweest, leuke ontvangst, zeer vriendelijk personeel.
Het eten is verrukkelijk, lekker veel garnalen op de pasta.

Echt een aanrader als je in Middelburg bent.
rita B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ik vond de ontvangst vriendelijk, goed oplettend.
De tafel waar wij zaten vond ik persoonlijk nét iets te dicht op elkaar.
Ookal wil je t niet, toch volg je t gesprek naast je.
Het eten was lekker.
Ik had penne met eekhoorntjes brood en saus.
De saus had voor mij iets meer gemogen om t nog smeuiger te maken, maar dat is per klant verschillend natuurlijk, de smaak was héérlijk.
Heel vriendelijk personeel, en een oprecht belangstellende bazin die zeker niet de bazin uithing.
Dat heeft charme vind ik, dus al met al een heerlijke Italiaans restaurant waar wij, toch steeds weer naar toe willen.

Liefs rita