La Piccola Italia

Damplein 46 4331 GD Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant La Piccola Italia

De warmte van liefde

Alessandro Tidili moest even aan het Nederlandse klimaat wennen toen hij zijn grote liefde in dit kikkerlandje tegenkwam en bleef. Nu spreiden ze in Zeeland de liefde voor Italië met heerlijke traditonele gerechten. La Piccola Italia heeft een mooie klassieke voorgevel, alsmede een binnentuin met een enorme boom.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Eten is echt heerlijk.
Goede wijn
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Service misschien een beetje te makkelijk. Een tandje erbij mag wel.
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heeerlijk
Joanne L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Prima pizza, vriendelijke bediening, heerlijk buiten gezeten in de tuin. Flesje cava was ook erg lekker. Kortom, voor herhaling vatbaar!
henri S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Duurde vrij lang voordat we bediend werden met het voorgerecht. De rissotto was lekker maar teveel afgekoeld. De pasta idem ditto. Eigenlijk zonde want de smaak van beide maaltijden was goed.
Als suggestie wellicht dat indien het net iets te druk wordt men wat brod serveert met oliefolie/boter.
Nadat we een van de serveersters erop hadden aangesproken werd er een stuk beter gereageerd!
Brigitte M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Onze zoon had Pappardelle, brede lintpasta met rage van haas.
Maar haas was er niet terug in te vinden, enkel dikke rode saus met ...........
Jammer, had graag stukjes vlees erin gezien !
Marie-Louise F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijke pure gerechten, goede smaakvolle ingrediënten, echt heerlijk Italiaans en heel vriendelijke bediening. Ik was hier met mijn 3 zoons voor een verjaardag en we hebben echt van dit etentje genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gezellige sfeer, heerlijk eten voor een eerlijke prijs! Een absolute aanrader voir elke gelegenheid. Er zaten nu zelfs 2 grote groepen en toch hadden we daar totaal geen last van door de aanbouw.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Vrij smakeloze pizza's, jammer!
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Superleuke italiaan met goede pizza’s. Personeel is vriendelijk en de inrichting erg sfeervol!
Ferry D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten vandaag. Prima bediening en heel gezellig! Zeker het terugkeren waard! Warme en knusse gezellige inrichting. Tot gauw!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We waren een lang weekend in Middelburg en hadden een last minute reservering maar het was een absoluut positieve ervaring...lekker gegeten en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Jacintha B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Met famile, waaronder twee dames van 90, wezen eten bij La Piccola Italia. In elk gerecht proef je de liefde! De aandacht voor de dames op leeftijd was hartverwarmend. Compliment voor Robin!
De tafel van Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Vriendelijke bediening en smakelijk eten. Een lange wachttijd voor het voorgerecht en een erg lange wachttijd voor het hoofdgerecht; het toetje hebben we daarom maar niet meer besteld. Als reden meldde de serveerster de onbekendheid van de keuken met de nieuwe kaart, waarna zij ons haar verontschuldiging aanbood.
Daniel V.
Krap, te veel tafels voor de keuken en een nieuw menu waardoor het erg lang duurde.
Fabian B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Op nieuwjaarsdag gedineerd bij La Piccola. Vrij rumoerige sfeer, iets wat we niet direct hadden verwacht bij de ambiance van het restaurant. Pizza en salade waren op smaak, maar niet memorabel. Een prima restaurant voor een eenvoudig Italiaans diner.
Miranda F.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Het eerste gedeelte van het restaurant ziet er gezellig uit, wij zaten achterin aan witte kunststof tuintafels met bijbehorende tuinstoelen. Geen leuke Italiaanse sfeer. Omdat we nogal trek hadden, bestelden we vast wat stokbrood/bruscetta, dit duurde wel erg lang. Het eten was goed, maar kan zeker beter.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
In het algemeen goed.
Ferdi P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heel erg fijn restaurant met heerlijk eten en vriendelijk personeel. Heerlijke pizza's en pasta gerechten. Wel aan te raden om te reserveren want het altijd druk.
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Dit is zo'n fantastisch restaurant! We komen hier zo eens per twee jaar, het blijft ons favoriete Italiaans restaurant. De pizza's zijn erg goed, goede bodem, lekkere ingrediënten. Gezellige inrichting, vriendelijk personeel! We hadden weer een erg fijne avond.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellig en lekker! Reeds enkele jaren onze favoriete stek en dat blijft vast zo..... een dikke pluim voor het ganse team!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het was prima, alleen zouden de messen wel eens vervangen mogen worden, het pizza snijden ging heel moeilijk!
Verder voor herhaling vatbaar!