La Piccola Italia

Damplein 46 4331 GD Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant La Piccola Italia

De warmte van liefde

Alessandro Tidili moest even aan het Nederlandse klimaat wennen toen hij zijn grote liefde in dit kikkerlandje tegenkwam en bleef. Nu spreiden ze in Zeeland de liefde voor Italië met heerlijke traditonele gerechten. La Piccola Italia heeft een mooie klassieke voorgevel, alsmede een binnentuin met een enorme boom.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Piccola Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & valet parking

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant La Piccola Italia

Willem H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gezellig ingerichte pizzeria waar je lekker kunt eten.
a.j. D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Logistiek een ramp dus . Eten ging wel. Al beter gegeten in het verleden. 20 minuten wachten op een paar broodjes met tapenade die vrij hard waren. We moesten een bus halen dus 1 pizza gedeeld. Was nog niet druk. 11/2 uur voor een broodje en pizza vindt ik lang.
m S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Helaas een teleurstellende avond, want na bestellen van 3 eenvoudige pasta gerechten hebben we 1,5! uur moeten wachten voordat we het kregen. De pasta's zelf waren klef en eigenlijk niet gaar (1 was vreemd genoeg ook niet echt warm). Daarnaast was de bediening onbeleefd, we hoorden de buren ook kritiek uiten. Gasten aan 2 andere tafels kregen eerder eten dan wij terwijl ze veel later gingen zitten.
Ik weet niet wat er aan de hand was die avond (in het begin was het redelijk druk, maar later niet meer), maar ik heb zelden zo slecht gegeten (kwaliteit van eten en bediening). Misschien een negatieve toevalstreffer, maar wij komen er niet meer.
Jakko V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Prima kwaliteit, leuk restaurant
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Op terras aan de straat gegeten (daardoor wat "levendig"). Snelle bediening, soms iets te snel, maar mogelijk veroorzaakt dat we op een vroeg tijdstip weg moesten. prima quatro stagione pizza met dunne bodem, en ook een heerlijke spaghetti. Porties van juiste omvang.
Mieke C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heel correcte bediening. Er werd een foutieve pizza gebracht. De pizza ging zonder probleem terug mee naar de keuken en er werd meteen een andere gemaakt. Leuk en lief. Toffe bediening ook. De tweede maal dat wij er naartoe konden en deze staat meteen in het lijstje voor wanneer we nog een keertje in Middelburg op bezoek zijn. Leuk om weten dat je leuke adresjes kent voor een volgende keer.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Wel jammer dat het chocoladedessert van de kaart is verdwenen!
Hubert G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Altijd gezellig en heerlijk eten. We hebben lekker buiten gezeten.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuke bediening gastvrij ontvangen
Prijs kwaliteit verhouding klopt
Gracia D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Donderdag 10 augustus 2017 heerlijk gegeten bij la Piccola. Mooie plaats voor ons gereserveerd midden in het restaurant. Zeer hartelijk ontvangst en erg vriendelijk personeel. Krokante pizza stukken met oregano vooraf en daarna twee overheerlijke pizza's. We hebben genoten !
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
8 augustus 2017 met vier kinderen en twee volwassenen zijn wij wat later op de avond nog zeer vriendelijk ontvangen. We hebben heel simpel maar heel lekker pizza en een pasta gegeten! Daarna genoten van de Limoncello. Restaurant ziet er mooi uit en bediening vonden wij allemaal heel erg prettig.
LianHolkenborg .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Zondag avond heerlijk gegeten!
De feiten
Hartelijk ontvangst
Advies voor menu en wijn
Uiteindelijk heerlijk gegeten
Prijs kwaliteit super
Top restaurant!
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed eten en een hele goede bediening. Het meisje wat onze tafel bediende hield continue alles in de gaten. Chapeau.
Ernst-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Eet hier geen Saltimbocca, je krijgt weinig vlees en de kwaliteit is matig terwijl de prijs 26 euro is. Duidelijk geen waar voor je geld. Beperk je tot pizza, die zijn goed.
M L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Super gegeten. Top bediening en prima prijs. Kwaliteit ten top! Italiaans op z'n Italiaans en zo hoort het. Ik ga er snel weer heen.
Afke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij komen steeds graag terug hier. Prijzen zijn wat gestegen, maar dat hebben we wel over voor de heerlijke pizza's. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, niet zo 'pizzeria-achtig'
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke service ondanks grote drukte. Wij gaan er zeker nog een keer eten.
maddie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuk ontvangen op een zaterdag in het pinksterweekend in het restaurant. We hadden om een tafeltje aan de voorkant gevraagd. Hier hebben we een paar minuten op gewacht maar dit werd netjes geregeld. Door een hele leuk meid zijn we bediend die gezellig een praatje is blijven maken. We hebben heerlijk in rust gegeten en er zat geen druk op. We komen snel terug!
Brigitte M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Helaas erg teleurgesteld, 1ste Pinkerdag weet je dat 't druk zal zijn, dus zorg voor voldoende personeel !!!
Mag geen geen excuus zijn om ruim 1 uur op ons hoofdgerecht te moeten wachten!
Eten was redelijk, maar niet bijzonder.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Er werd veel leven gemaakt, glazen gerammel, borden stapelen, en het bierluik werd regelmatig hard dicht gegooid! Het klonk behoorlijk hol en luidruchtig