La Piccola Italia

Damplein 46 4331 GD Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant La Piccola Italia

De warmte van liefde

Alessandro Tidili moest even aan het Nederlandse klimaat wennen toen hij zijn grote liefde in dit kikkerlandje tegenkwam en bleef. Nu spreiden ze in Zeeland de liefde voor Italië met heerlijke traditonele gerechten. La Piccola Italia heeft een mooie klassieke voorgevel, alsmede een binnentuin met een enorme boom.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Piccola Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & valet parking

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant La Piccola Italia

Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het was prima, alleen zouden de messen wel eens vervangen mogen worden, het pizza snijden ging heel moeilijk!
Verder voor herhaling vatbaar!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Niet smaakvol. Koude koffie. Lang wachten op rekening. Is niet meer wat het geweest is.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige zaak met heel vriendelijk personeel. Ruime keuze in pizza, pasta en hele lekkere nagerechten! Aanrader!
Ida S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten met voor iedereen wat wils. Fijne afwissende kaart, kwaliteit is lekker vers en gezond. Je kan merken dat hier echte Italianen de scepter zwaaien. Wij waanden ons even weer op vakantie. Een aanrader .
Simone .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij dit fijne Italiaanse restaurant. Ossobuco en tiramisu zijn echt een aanrader. Vriendelijke bediening!
Ruth F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hadden om 19.00 uur gereserveerd, maar na 3 kwartier hadden we zelfs nog geen drankje of stukje brood gezien. Toch maar even gevraagd waar de drankjes bleven. Oeps die waren niet doorgekomen, besteld hadden we ook nog niet omdat niemand meer naar ons had omgekeken. Toch vreemd dat niemand opmerkt dat er al 45 minuten mensen in je zaak zitten die nog niets te drinken hebben of besteld hebben. Eindelijk om 21.00 uur kwamen onze pizza's. Ze waren zeker lekker, maar dat hoeft toch geen 2 uur te duren ????
stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
We komen nog een keer :)
Grace H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een supersmakelijke avond gehad in een op en TOP Italiaans restaurant.
Lina, Giovanni en het team geven je het gevoel een avond in Italië te zijn.
Heerlijke verse pizza's, pasta's en natuurlijk kan op zo'n avond de tiramisu niet ontbreken.
carolien W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Al verschillende keren hier geweest. De beste Italiaan van Middelburg!
Naomi F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Echt Italiaans!!!

Leuke sfeer, heerlijk puur eten, de lekkerste italiaanse mozerella en als toetje moet je de tiramisu geproeft hebben.

Bediening is jong en werkt hard! Een restaurant voor jong en oud. De eigennaren zijn echte Italianen, dit merk je vooral aan de streekproducten die je geserveerd krijgt.
Hebe Z.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Mooi stekkie en als altijd weer heerlijk gegeten! Vooraf bordje gegrilde groenten met geitenkaas, daarna beste pizza ever! Dessert plank viel bijna niet overheen te kijken. En dit alles onder liefdevolle begeleiding van Lina en haar staf. Top!!
monique B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Toprestaurant kwalteit en service altijd top een echt feestje om daar te eten gastvrouw lina heeft altijd aandacht voor de klanten en er is geen moeite teveel als je afwijkt van het menu
JWW11 W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Slechtste eet ervaring in jaren. Het begon ermee dat we van een leeg tafeltje werden weggestuurd door iemand die van een afstandje riep dat daar iemand zat. Geen poging om ons een ander tafeltje aan te bieden. Bijzonder lomp. Verder op de avond bleek het tafeltje leeg te blijven. Bediening ronduit ongeïnteresseerd. Bediening traag, vergeetachtig en lomp. Ergste was de osso buco die koud, onder een enorme plens echt vieze tomatensaus (hoe krijg je dat voor elkaar?) werd geserveerd. Werkelijk nog nooit meegemaakt, maar het was een nare smaak en ik heb het niet opgegeten. Een unicum. De nieuwe dame die af kwam ruimen heeft het voor een deel goed gemaakt na onze klacht, rekening gehalveerd en drankjes van het huis. Ik hoop voor dit restaurant dat zij de nieuwe bedrijfsleider wordt.

Gratis tip:
Overigens valt mij op dat de recensies erg uiteen lopen. Verschillende top ratings, verschillende dramatisch slechte. Dat zie ik weinig. Misschien iets voor de eigenaar op naar het patroon in die scores te kijken.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een zeer geslaagde en overheerlijke avond gehad in dit restaurant. Gezellige ambiance, zeer vriendelijk en correct personeel, kortom een regelrechte aanrader voor iedereen die ECHTE pasta's en pizza's wenst ipv kleffe rommel. We komen zeker terug!
Naomi G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ondanks dat we niet gereserveerd hadden werd er een leuk plekje voor ons bij het raam geregeld. De sfeer was heel prettig, de bediening perfect en lieve Lina (gastvrouw&kokin) had zelfs tijd om een gezellig babbeltje met ons te maken. Het eten was super lekker en er was zo veel keuze! Kortom een geweldige avond gehad met mijn lief. Dankjewel La Piccola Italia!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Altijd weer heerlijk die pizza's met knapperige dunne bodem! We worden altijd ontvangen door een erg gezellige en attente dame, Lina en ook het personeel is erg aardig. Wij komen hier regelmatig en het verveeld nooit.
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Altijd weer fijn binnen komen in dit sfeervolle restaurant, waar je (h)eerlijk kunt eten. En aan je tafel komen vriendelijke en attente medewerkers. TOP!
Marty V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Al vele jaren komen we hier........tijd voor een recensie ????
Het is een fijn restaurant met het èchte italiaanse temperament.
De wijnen zijn fantastisch.....net als het eten !! Aanrader is bijvoorbeeld de Carpaccio en de Lasagne, maar daarnaast is de rest ook erg lekker.
Klantvriendelijkheid en gastvrijheid vinden ze erg belangrijk, dat merk je gewoon.......misschien wel net zo belangrijk als het eten.....je voelt je er thuis ????
Lina met je team.....ga zo door....Top !!
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Mijn trouwdag afgesloten bij dit fantastisvhe restaurant! Een prachtig aangeklede tafel met bloemstuk stond op ons te wachten! Met de altijd aanwezige warme sfeer en het heerlijke eten was dit de perfecte afsluiting van deze, voor ons belangrijke, dag!!
Een absolute aanrader!!
Brigitte C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Tijdens een huwelijksfeest van mijn vriendin heerlijk de avond afgesloten met een diner bij La Piccola Italia, wij waren iets eerder om de tafel te versieren, maar dat was allemaal al geregeld, er ontbrak niets aan, zelfs voor een prachtig bloemstuk was gezorgd ! We aten a la carte, en de gerechten waren heerlijk, we zaten in de tuinkamer met 13 pers. vlakbij de tuindeuren, ideaal voor de rokers onder ons ! We hebben er van genoten, en het was in één woord FANTASTISCH, een echte aanrader........ bedankt Lina en crew !!