La Piazzetta

Laan van Meerdervoort 40B 2517 AL Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant La Piazzetta

Italiaanse grandeur

Hier kun jij ongetwijfeld je culinaire hartje ophalen. Van truffelpasta tot pizza met mozzarella, van wijn tot water en van koffie tot grandioos dessert. Voorafgaand aan het diner kun je genieten van waanzinnig lekkere olijfolie met een stukje brood. Laat je door de vrolijke en gastvrije bediening adviseren en beleef een heerlijke avond uit in Den Haag!

Meer informatie over restaurant La Piazzetta

MdeGeest .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Aanrader voor de borrel de luxe giftcard! In plaats van bitterballen krijg je hier heerlijke Italiaanse borrelhapjes, (heel afwisselend, vers en veel) en nog een heerlijke grote fles Italiaanse wijn. Vriendelijke bediening.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Wij hebben hier lekker gegeten, alles smaakte goed, vers en echt Italiaans. Lekkere caprese en zalm vooraf, prima pizza's en goede tiramisu. Zeker een aanrader. Vriendelijke bediening en leuke service: omdat wij met zijn vieren onze pizza's wilden delen, maakte de kok speciaal voor ons pizza's op maat met op elke pizza vier verschillende smaken.
MatthijsvA .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Eten was zeldzaam slecht. Vooraf diverse vis, garnaal kwam bruin vocht uit en was nog koud. Mosselen naar mijn idee ergens in opgewarmd. Hoofdgerecht vlees was redelijk maar saus smaakte als kant en klare saus en aardappels in oud vet warm gebakken, zo smaakte het althans. Zeer slecht bij elkaar en al helemaal voor de prijs, hoofdgerechten rond 22 euro. Misschien hadden wij pech dat we de enige waren wat lastig is voor keuken maar dit kon echt niet
Sebastiaan H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Door een gift for 2 geschenk (borrel deluxe) kwamen we hier terecht. We kregen een zeer mooie fles wijn en de lekkere hapjes bleven maar komen. Zeer ruim voor wat de bon bood naar ons idee. Super dus.
We besloten ook te blijven eten: heerlijke pizza en de service de hele avond al goed.
Aanrader.
Babette787 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Mijn vriend is Italiaans en ikzelf Spaans, dus we hebben de hele avond alleen maar Italiaans lopen praten! Het was top, voelde net alsof we terug waren in Italië. Eten was heerlijk, echt op zijn Italiaans. Wij gaan hier zeker vaker naartoe!
FoodProfessional .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Via Groupon hadden we hier gegeten.
Na binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd. Het zag er veelbelovend uit en we verheugden ons op een leuke avond.

De beperkte Groupon menukaart was verre van professioneel. Het personeel wist helaas weinig over de gerechten. Het voorgerecht (gerookte zalm, champignons) kwam snel en smaakte aardig. Ons geduld werd opseDe chef had erg veel tijd nodig
DenHaag2012 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Met een Groupon bon hier gegeten. De pizza was lekker. De Scalopine was niet veel en niet bijzonder. Zelf had ik de Rode Mulfilet en dit was redelijk.
Bediening bestond uit 2 personen, is vriendelijk, spreekt slecht Nederlands.
We moesten lang wachten en men werkte niet efficiënt. Alles verliep nogal rommelig.
Wij gaan hier niet meer eten.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Zondag met een flinke groep (9 personen) hier gegeten, met groupon. Ontvangst was vriendelijk en er zaten nog twee andere groepjes te eten. Iedereen kreeg meteen wat te drinken maar daarna werd de service steeds slechter. Deels komt dit door de taal: jongens spreken Italiaans en slecht Engels en hebben duidelijk weinig horeca-ervaring. Het duurde heel lang voor we de menukaart kregen. Zelf maar navraag gedaan wat er binnen de groupon mogelijk was en dat werd toen uitgelegd, een vraag die over een gerecht werd gesteld werd verkeerd begrepen. Er kwam vooraf (van de chef) een lekker hapje van pizzadeeg met ham. De voorgerechten kwamen na lang wachten tevoorschijn, we moesten de bediening er zelf op attent maken dat ze één iemand waren vergeten. Zalm was qua smaak oké, maar was deels bruin, kleine stukje brood wat erbij zat was taai en met zwarte randjes. Als hoofdgerecht hadden we vooral pizza's en die waren middelmatig qua bodems en toppings. Als toetje was er nog beperkt aantal tiramisu's (6) en voldoende pannacotta, gelukkig wilden er niet meer dan 6 van ons tiramisu. Wel een prima koffie erbij besteld (bij de latte macchiato krijg je een extra shot espresso, dat is erg luxe!). De manier waarop drinken wordt opgenomen, bezorgd en de tafel weer wordt opgeruimd is best wel onhandig en onprofessioneel. Omdat ze geen Nederlands kunnen is er ook geen praatje tussendoor wat het ongemakkelijker maakt. Chefkok maakte ook naast onze tafel een kleine ruzie met de twee bedienjongens. Aan het einde waren we nog als enige in de zaak (ook dankzij het lange wachten) en werden we wel behoorlijk weggekeken. Kwart voor tien rekenden we af en konden ze de zaak sluiten.
Decor: wat rommelig, ouderwets en ondanks leuke kaarsen op tafel stond het licht de hele avond fel aan.
Rekening: 3x Groupon a €59,95 (eigenlijk voor 12 personen, dus pp €15) en drankjes van €76,50 = ongeveer 24 euro per persoon, niet duur maar het was ook absoluut niet meer waard.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Waar zo'n maand of vier geleden nog een gaperige Griek zat, bruist nu het Italiaanse leven. De zaak zit vol op deze zaterdagavond. Opvallend veel jonge Italianen, gezinnen met baby aan tafel. Twee jonge Italiaanse jongens en een mooi meisje, waar het Italiaans ook in haar Nederlands doorklinkt rennen vaak nog zoekend rond: waar liggen de menu's, waar de schoteltjes? Soms staat ineens, midden in de zaak, de kok gesticulererend aanwijzingen te geven om dan weer met gehaaste passen in de keuken te verdwijnen. We genieten van de sfeer, maar hoe zou het eten zijn? Onze verwachting werd beantwoord: eenvoudig puur en vers, de elementen waardoor de Italiaans keuken bekend is geworden. De sla met mozzarella, tomaten en olijven, de gebakken champignons met knoflook en witte wijn, de kalfsoester in witte wijn met (iets verbrande) aardappels en sla en als dessert de tiramisu alles smaakt zoals het hoort te zijn. De smaak/kwaliteitverhouding is hier uitstekend. Fluitend gingen we naar huis. Hier komen we terug, zoveel is zeker.
Hannaus .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Heerlijk gegeten.
Amuse van garnaal en heerlijk warm brood.
Verrukkelijke anti pasti gedeeld. Daarna een aan te bevelen pasta met truffel.
Ook weer gedeeld met een zeevruchten risotto.
Ook een leuke italiaanse sfeer.
Stefania R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Super lekker, davvero italiano ( echt italiaans)! Pasta al tartufo e pizza con mozzarella di bufala, vino, acqua, een leuke en vriendelijke sfeer: een aanrader!
Esther Uit Den Haag .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij de nieuwe Italiaan in het Zeeheldenkwartier - vooral de pizza met parmaham, rucola en parmigiano is een aanrader! Vriendelijke bediening