La Piazza

Kempweg 2B 5801 VS Venray Nederland Kaart

Over restaurant La Piazza

Italiaanse trots van Venray

Waan je op een sfeervol plein in een pittoresk oud stadje in Italië. In Venray loopt het water je in de mond als je de kaart van Ristorante La Piazza bekijkt! Hier krijg je heerlijke gerechten volgens traditioneel recept en ook de wijnkenners kunnen hier hun hart ophalen! Tel hier de enthousiaste bediening bij op en jouw mediterrane avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant La Piazza

Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Goede en kundige bediening , een echte Italiaanse kok en authentiek Italiaans eten. De antipasti en de filetto Calabrese zijn een aanrader !
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Vanwege de positieve recensies op deze site hier maar weer binnengewipt. Met de inrichting van de zaak is niets mis modern, netjes en vlot, wel wat donker achterin overigens.

De bediening is ook goed maar komt wel wat ongeïnteresseerd over.

De gigantische domper was in ons geval de kwaliteit van de gerechten.

Bij 'vitello tonato' die ondergetekende als voorgerecht nam was de kalfsfricandeau 'verzopen' onder een dikke laag tonijnsaus, waarschijnlijk was om de uitgedroogde varkensfricandeau te maskeren. Mijn tafelgenoot die een gecombineerd voorgerecht had, werd ook geconfronteerd met de vitello tonato en verder viel op dat alles zéér overdadig was overgoten met olijfolie, wat een smerige smaak veroorzaakte.

Als hoofdgerecht de Saltimbocca (kalfslapje afgedekt of omwikkeld met ham). Bij La Piazza geserveerd in een witte wijnsaus. Alweer was het gerecht 'verdronken' in iets wat een saus zou moeten zijn, maar wat meer leek op een zee van olijfolie met een smaakje. De garnituren waren zo spaarzaam (en bij alle gerechten identiek) dat ze niet genoemd hoeven te worden.

Het nagerecht hebben we maar gelaten voor wat het was. We hadden allebei een tot het einde van de volgende avond echt smerige oliesmaak in mond.

Wat hier ons voorgezet werd had niets met de Italiaanse keuken te maken. Hier zal men ons dus nooit meer zien.
Praktijkmaaike D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
leuke bediening en smaakvol eten, met fijne mensen . Snelle service en lekker heet eten met vele kruiden. Geweldig naar onze zin
Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het was smaak vol ,en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Vooral de desserts waren erg lekker.Vlotte en vriendelijke bediening.
RobbertV .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wat jammer dat zo een italiaan niet bij ons in de buurt zit, we hebben enorm lekker gegeten de prijs / kwaliteit is erg goed zeer smaakvol.
We hadden een familie weekendje in centerparcs en hier belandt.
Goede kwaliteit producten alles vers, ambiance is gezellig en stijlvol.
We hebben allemaal heerlijk gegeten.
Wij hebben heimwee
Rrelou .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gezellig en prettige ruimte. De bediening heel vriendelijk en italiaans/ Italiaanse sfeer.
Het eten was heerlijk! Echte Italiaanse klasse en we komen zeker een keer terug.
Anckaert .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We zijn al vaker gaan eten bij la piazza. Telkens zijn we heel tevreden. Personeel is altijd vriendelijk en enthousiast en ook het eten is echt lekker. De scampi gusto mio vinden wij de absolute topper. Ook de vis, pasta en pizza's zijn heerlijk. En de lamsrack, ... kortom, wij vinden la piazza zeker een aanrader!
Frails .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Voorgerechten heerlijk en ruim voldoende. Hoofdgerechten heerlijk, echt Italiaans en ook ruime porties.
Bediening vriendelijk en attent maar niet opdringerig.
Wij vonden de twee persoon tafeltjes erg klein, maar omdat de gerechten werden geserveerd op een bord was het net voldoende.
J-i .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
voorgerecht Scampi gusto mio, waren scampi's in heerlijke pittige saus waarin ook de knoflook goed herkenbaar in de smaak was. Het bord was mooi opgemaakt. Het hoofdgerecht spaghetti
aglio Scampi, was voortreffelijk van smaak, spaghetti en scampi hadden de juiste garing. De presentatie was eenvoudig maar keurig en mooi van kleur. Het ijsdessert met fruit en chocolade was goed verzorgd en smaakvol.
De bediening was vriendelijk, attent en correct. Het decor was mooi maar de lange rij (wijn)flessen hebben hierin geen toegevoegde waarde, integendeel.
Vlekje51 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Vissoep is heerlijk en goed gevuld.
Hoofdgerecht Tagliatelle met stukjes kabeljauw , pesto kruiden.
Smaakte goed ,
Nagerecht vanille ijs met kersen, slagroom en amarenasaus.
Ijs en amarenasaus en slagroom heerlijk, maar de kersen vond ik wat minder lekker.
Gezellige restaurant.
Alleen de website vind ik minder.
Daar mag wel wat aan gedaan worden.
Moraal1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Ik vind decor helemaal niet belangrijk, maar het ziet er mooi uit, wel donker. Ik moest lachen om de anderen die met de zaklamp van 1 telefoon bijschijnen om van het gerecht met een andere telefoon een foto te kunnen maken.....
Het eten was heerlijk, de specialiteiten tris di antipasti en panzerotti. Enige min is de witte vis (kabeljauw) van de grigliata mista. Die was veel te zacht geworden, maar de porties zijn zo groot, dat je best alleen de allerlekkerste dingen kan opeten en dat zit je vol! En echte Italiaanse obers !
Bertbiemans .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Weer superlekker gegeten. Klassiek Italiaans met erg goede ingredienten (thuis proberen na te maken maar dat lukt dus niet). Heerlijke spaghetti met scampi's, huisgemaakte bruschetta en tiramisu. De keuken is niet complex maar erg goede kwaliteit en smaakt zeer goed.
Tgmfleur .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij vonden het helemaal goed,super mooi interrieur gezellig en gelukkig niet te groot. Zeer nette bediening en de tonijn salade en de kabeljauw met tagiatella was. HEERLIJK. Dus in een woord zonder te overdrijven SUPER. Komen zeker terug.
Charllie .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij La Piazza met de AH bonnen. Hier heb je geen beperkte keuze, maar mag je zelf kiezen uit het menu en de goedkoopste gerechten krijg je gratis. Hierdoor kan iedereen kiezen wat hij/zij lekker vindt en krijg je op het einde toch een flinke korting. Zeker een aanrader om te gaan eten.
Markbeckers11 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het eten is over het algemeen goed. Echter was mijn lasagne aangebrand. De porties zijn meer dan voldoende. Het smaakte vrij lekker.
Annemie S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We waren met de iensbon van de AH ,2 E persoon gratis , bij binnenkomst gezegt en we mochten alles van de kaart kiezen en het goedkoopste zou gratis zijn .
Als laatste vroegen ze wilt u nog nagerecht of koffie . Ik had toen ijs en man had speciale koffie .
Toen de rekening kwam stond de ijs en de koffie erop ,terwijl 2e gratis was .ik zeg er iets van en ze zeiden toen ,nee koffie hoord er niet bij ????Dat was wel jammer. Het eten op zich viel ons ook wat tegen .
Bjorn_te_morsche .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Top gegeten. Top bediening. Top sfeer. Waande ons Italië der de Italiaanse bediening . Was wel prijzig naar zeer de moeite waard. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jvm61 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk gegeten met een behoorlijke groep (8 personen). Goede service, niets was de bediening te veel. Ook binnen de AH actie konden we alles van de kaart kiezen! Dat was erg prettig.

Mvbergen1 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ondanks de verkeerde boeking door Iens, kregen we toch een tafeltje, tof!! De helft van de bediening sprak alleen Italiaans, wat twee maal leidde tot een verkeerde bestelling.
Verder was het eten erg lekker, goede prijs kwaliteit verhouding.
Minpuntje is de beperkte drank (bier) kaart.
Lindavanleuken .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
We hebben hier gegeten voordat we naar het theater gingen. Als voorgerecht namen we Bruschetta Napoli en Bruschetta della Casa. Als hoofdgerecht genoten we van Tagliatelle con Verdure en Tagliatelle La Piazza. We hebben genoten van alle gerechten. Je kunt merken dat het een authentiek Italiaans restaurant is. Pure smaken met verse ingrediënten.
De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik had vooraf contact gehad in verband met allergieën en daar gingen ze heel prettig mee om.
Verder ziet de zaak er heel netjes uit. Overal is zorg aan besteed. Ik zou hier graag vaker eten!