La Piazza

Velingspad 5 9502 RA Stadskanaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Piazza

Gnn .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het was lekker druk toen we binnenkwamen en het personeel was vriendelijk. We hadden een bruschetta als voorgerecht en die smaakte prima. Als hoofdgerecht hadden we een pizza met o.a. gorgonzola en die was prettig belegd. Wat mij betreft had de bodem wat minder zacht gekund.

De achtergrondmuziek stond iets te hard. In de omgeving van het restaurant kun je prima parkeren. Mochten we weer eens in de buurt zijn, dan komen we graag terug.
David CJ W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Vanavond ga ik er voor de derde keer eten. De vorige keren is op mijn verzoek buiten de kaart op zeebaars klaargemaakt. Echt ontzettend lekker. Vanavond bestel ik het weer. Verder prima bediening. Kok komt aan de tafel om te vragen of het gerecht goed was. Uitstekend.
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
We aten er omdat ik deze dag verjaarde. We moesten lang op het eten wachten en het werd niet in 1x geserveerd. Kreeg verkeerd besteld eten. Op de pizza van mijn man zaten geen bestelde pepertjes. We kregen geen contact over het ontbrekende en konden geen consumpties meer bestellen. Er werd aan ons gevraagd of ze het goed kon maken met een dessert of consumptie. Even later voegde ze toe; wel voor eigen rekening. We gaan dus niet meer heen.
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
La Piazza is inmiddels verhuisd en zit nu aan de hoofdstraat in Stadskanaal. We waren erg nieuwsgierig naar deze pizzaria. Als voorgerecht namen we deegbroodjes met kruidenboter, deze werden na 45 minuten gebracht. Gelukkig ook, we hadden behoorlijke trek. Vervolgens moesten we nog weer 45 minuten wachten op de pizza. Mijn vriend was al zo ver, omdat het voorgerecht en de drankjes te betalen en weg te gaan, maar de eigenaar had door dat we behoorlijk geïrriteerd waren en zei dat hij ging kijken waar onze pizza's bleven. Toen kwamen ze er ook vrij vlot aan. We hebben allebei onze pizza niet opgegeten. De pizza's waren helemaal "nat" van het vet, dit bedierf de smaak. Ook qua beleg waren ze behoorlijk karig, halve plakjes ham en salami. Voor een nagerecht hebben we maar niet meer gekozen. Hier komen wij nooit meer terug.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Wij waren met 4 volwassenen en 2 kinderen ter gelegenheid van 2 verjaardagen.
Bij aankomst werden de drankjes opgenomen. Brood of een hapje ontbrak wat wij jammer vonden. Op de menukaart stonden wel wat kleine hapjes maar daar werd door de bediening niet over gesproken, wij vergaten het toen onze bestelling eenmaal werd opgenomen, gemiste kans. De dame van bediening leek erg slecht op de hoogte van het menu en werkte liever met de nummers op de menukaart. Geen enkele vraag van ons kon worden beantwoord zonder de vraag eerst in de keuken te stellen. Overigens is zij een alleraardigste vrouw maar overduidelijk zonder horeca ervaring. De jongen die later het eten kwam brengen, wist niet wat hij in zijn handen had of voor wie het was. Hij zette het neer en ging terug naar de keuken om het te vragen. Toen hij terugkwam noemde hij de gerechten verkeerd om maar wij hadden intussen zelf al gewisseld.
De 3 pizza's waren goed genoeg, niet spectaculair maar goed genoeg. De groentelasagna was goed. Wij hadden gevraagd om 2x mals vlees, beide vleesgerechten waren taai, het mijne net kauwgom, voor de helft rauw en voor de helft gaar, dit kreeg ik bij lange na niet op. Het vlees zwom in een smaakloze saus (terwijl het voorstel van de serveerster was om de saus apart te serveren), de artisjokken, de champignons en de tomaten waren smaakloos. De gefrituurde (op het menu stond volgens mij gebakken) aardappelen waren veel te zout, de salade bevatte veel te veel dressing. Met mijn opmerkingen hierover werd door de bediening niets gedaan (ik zal het doorgeven aan de kok). Als dessert bestelden wij o.a. ijs. Dit ijs was redelijke waar voor het geld maar smaakte ook niet erg bijzonder. De bestelde 'huisgemaakte' tiramisu was een soort ranzig, naar boter smakend ijstaartje. Ook hier hebben wij iets van gezegd. De tiramisu hoefde niet afgerekend te worden maar men leek wel tevreden dat wij zonder koffie of een drankje afrekenden en weg gingen.
Kortom, pizza eten lijkt prima bij dit restaurant maar verder heeft men van een beetje gastvrijheid of lekker koken hier nog niet veel verstand.
Nannedje .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Aantal keren dezelfde pizza besteld, iedere keer een andere smaak/uitvoering alsof er steeds een andere kok in de keuken staat, geen contstante kwaliteit. In het begin kregen we nog iets van een bruscetta vooraf...doet erg leuk aan als je ergens gaat zitten en je krijgt een amuse vooraf maar ook dat is verleden tijd. Vind het een verkeerde bezuiniging, vooral als klanten het gewend zijn en ineens niet meer krijgen. Binnen leuke ambiance, buiten terras naast een grote parkeerplaats. Bediening komt wat traag en ongeïnteresseerd over. Prijs en kwaliteit niet in verhouding dus voor ons niet weer...
Henriette L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Het is dat je geen 0 of minpunten kunt geven, daarom 1 punt.
Uit eten bij La Piazza,
We hadden gereserveerd voor 19.15 uur. Bij aankomst bleek het druk te zijn. Na even gewacht te hebben mochten we uit 2 tafels, buiten, kiezen. Tafel was niet schoon. Bediening had de tafel snel schoon en de bestelling voor de drankjes werd aangenomen. Na 15 minuten waren de drankjes er. Een liter wijn voor de heren en een radler voor dé dames. Gelijk bestelling opgenomen voor 4 pizza's. We hadden besloten niets vooraf te nemen, zodat we ruimte voor ijs en Irish Coffee over hielden Na anderhalf uur, en al het drank al op, nog geen eten. Al met al zaten we met 20 mensen buiten die nog geen eten gezien hadden en er allemaal even lang zaten. Ik zo flauw van het gedoe dat ik naar binnen ben gegaan en heb gevraagd of onze bestelling al in de oven stond. Ik had anders onze drankjes betaald en hadden we wel wat besteld. Maar het was net klaar zei men. Inderdaad we kregen 3 pizza's. Even later kwam de bediening langs om te vertellen dat er wat mis was gegaan met de 4e. Die zat nu in de oven. Nou geen ijs en Irish Coffee voor ons meer. We hadden het gehad! Bij het betalen kwam de eigenaar eraan om te vragen of het gesmaakt had. Heerlijk zei ik maar daar is het ook mee gezegd zei ik. Wou hij de schuld bij de bediening neerleggen, terwijl dezen hun benen onder hun lijf uit liepen. Toen kwam het excuus dat het te druk was. Planning? En toen had hij nog het lef om op een bepaalde toon te vragen of we dan nog een drankje willen van het huis. NEE, dank je niet op die toon. Ook tegen de vrouw die achter ons zat en afrekende was hij onbeschoft. We waren er dus over eens dat we hier nooit weer komen. Dan maar bij paps en mams een limochello en Irish Coffee. Wat een leuke avond had moeten zijn was 1 grote desillusie
Robertvh .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
We hebben hier inmiddels meerdere malen gegeten. Het eten is echt goed, lekker en veel. Het lijkt er alleen op dat ze niet goed ingesteld zijn op de drukte. Wij zaten er op een avond waarbij er ook een andere grote groep aanwezig was, en tussen het voor en hoofdgerecht zat bij ons bijna een uur.

Kortom, heb je geen haast en wil je lekker eten dan kan ik dit restaurant zeker aanraden. De snelheid is een (groot) aandachtspunt.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Goed restaurant met een grote keus aan Italiaanse gerechten. De ontvangst en bediening zijn prima: gastvrij en erg vriendelijk: je voelt je er welkom. We hebben als hoofdgerecht vis genuttigd. Onze diners werden goed uitgeserveerd: mooi verzorgd. Helaas was de zeebaars te veel afgekoeld en niet volledig goed gestooft. De forel was echter was goed bereid. Als dessert de huisgemaakte Tiramusu gegeten: deze was heerlijk! De volgende keer gaan we een pasta of pizza eten: we weten dat deze gerechten bij Piazza altijd prima zijn. Voor herhaling vatbaar.