La Piazza

31-206255403

Meer informatie over restaurant La Piazza

Keestest .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Na een vermoeiende winkeldag hier neergeploft, omdat we te moe waren om verder te zoeken. Stom en een wijze les voor de toekomst.
Ik schrijf deze recensie als waarschuwing. Ga hier nooit eten.
Bijna alles is slecht. De pizza, de lasagne, de hele troosteloze entourage en als klap op de vuurpijl een werkelijk ranzig, ontoelaatbaar smerig toilet.
Even kort het rijtje af.
De pizza had een nog zachte, melige bodem. De helft laten staan.
De lasagne was smakeloos, met teveel tomatensaus. Meer dan de helft laten staan.
Het interieur (we zaten boven) kaal, ongezellig met achterstallig onderhoud.
De toilet leek afkomstig uit een kraakpand. Armoedige deur met graffiti, sterk vervuilde pot met daarnaast een vieze toiletborstel vol met kleine vliegjes, bah...
Kortom, betalen en snel wegwezen hier.
Bje .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Wij hebben hier op 8 augustus gegeten. Het was er druk maar boven was nog plaats genoeg. De bediening was uiterst vriendelijk maar helaas niet in het Nederlands. De kwaliteit/prijsverhouding was goed. Zeker voor Amsterdamse begrippen. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Dit was niet goed. Het eten was niet lekker. Pizza smaakte klef en de ingrediënten waren ook niet lekker. Het restaurant was erg vies. De toiletten zijn ronduit smerig en de trap naar de toiletten toe is al heel lang niet meer schoongemaakt. Ik kwam hier op aanraden van iemand anders anders was ik er nooit gaan zitten.
Paulien-b .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Elke keer wanneer ik in Amsterdam ben eet ik hier! Het is betaalbaar en de pizza is echt heerlijk. Ook krijg je voor een paar euro een goed gevuld glas drinken. Het is er wat krap maar dat stoort niet, het was er namelijk ook erg knus.
Toen ik er laatst was was het er flink druk maar we kregen toch snel onze pizza, een goeie service! Helaas spreekt het (inderdaad niet zo spraakzame) personeel geen Nederlands en matig Engels waardoor ik, toen ik bij betaling wat problemen kreeg met mijn pinpas en een heel verhaal van ze kreeg wat nogal boos klonk, er niks van kon verstaan en hen niets kon uitleggen.. erg vervelend dus.
Ondanks dat had ik er een fijne avond met lekker eten, echt een aanrader!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Hier naar binnen "gevlucht" omdat het begon te regenen. Klein zaakje (ook boven, maar daar niet geweest). Tafeltjes dicht bij elkaar. Niet zo'n spraakzame bediening, maar snel geholpen en correct. Eten was erg lekker, heerlijke pizzabodem, lekker broodje met kruidenboter. Open keuken. Als het weer regent, vlucht ik hier weer naar binnen!