La Piazza

Maandag t/m Zaterdag vanaf 15:00
Zondag Gesloten

Mirjam1234- .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Heerlijk met ze drieën gegeten bij lapiazza
Ik had zelf een wrap pollo gegeten was echt super lekker de kip erin vooral
En mijn collega had een pizza die zag er zoo lekker uit
Mijn andere collega had de zalm besteld die was heerlijk zij die
Mijn conclusie: was top!

Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Onlangs hier gegeten, paar pizza's met wat drankjes. Pizza was redelijk, niet geweldig maar heb m ook wel eens veel slechter gehad. Bediening vriendelijk en attent. Wij zaten bij de ramen vooraan in de zaak, de rest van de zaak is erg donker, heeft muziek te hard aan en kan qua inrichting echt niet meer. Wit leer veel rood en een nep open haard op tv scherm...
Edward1965 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Wij (gezin met 2 kinderen van 7 en 8 jaar) kwamen op Pizza-dag (alle Pizza's €6). Het eten kwam snel en was zeer goed. Het personeel was werkelijk voortreffelijk en zeer attent. Ze vingen op dat onze jongste jarig was en kwamen op het eind met een prachtige dessert-verrassing. Ook prettig: de Wifi is ZEER snel. De broodjes vooraf waren ook prima. Wij kwamen voor de 2e keer, maar komen ZEKER terug!

Als ik dan toch een min-puntje moet noemen: de muziek die op de TV schermen wordt getoond. Beeldkwaliteit is matig en muziek doet gedateerd aan en stond iets te hard afgesteld. Het is ook wat donker binnen. Voor de rest niets dan lof!
Jordi G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Een teleurstellende ervaring. De zaak is zeer donker ingericht, de bankjes zijn comfortabel en aan de muur hangen tv's waarop een merkwaardige mix van 'italiaanse' muziek te zien en horen is (van Puccini tot Andre Hazes die in een fontein Volare staat te zingen).
De bediening is vriendelijk en attent. Helaas zakte het eten onder de ondergrens die je mag verwachten van een simpele italiaan. De bolognese saus in de lasagne was waterig en smakeloos en bevatte nauwelijks deeg. De matriciana leek uit een pakje (de groenten erbij waren gelukkig wel vers). De pizza was ok, maar ook niet iets waar een Italiaan trots op zou durven zijn.
Er moet hier duidelijk geinvesteerd worden in de kwaliteit vd gerechten. Een goed italiaans kookboek bestuderen zou al helpen.....
Hennesy .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Heerlijk restaurant om te eten, ook met de kinderen.
altijd druk heerlijke antipasti vooraf, en waanzinnig goeie pizza's.
leuke wijnkaart met betaalbare wijnen, aanrader.
Dip .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Wij eten hier regelmatig en vinden dit restaurant/lounge bar een echte aanrader. Het eten smaakt altijd uitstekend voor een leuke prijs. De kaart is erg uitgebreid.
Lekker zijn de broodjes (van het huis) vooraf met de heerlijke sauzen.

Nagerechten zijn prima, maar zouden wat uitgebreider kunnen.
De bediening is altijd zeer goed.

Artje .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Ziet er allemaal prima uit binnen en zeker ook het lounche gedeelte voor het restaurant.

De bediening is wat chaotisch, er wordt keer op keer hetzelfde gevraagd maar dit komt omdat het voornamelijk jonge beginnende serveersters zijn lijkt het.

Het eten smaakt goed maar is niet heel bijzonder. Onze broodjes vooraf waren wat klef (lang onder de warmtelamp gelegen?). Erg jammer is dat je standaard geen Parmezaanse kaas bij je gerecht krijgt en dit ook niet wordt gevraagd, je eet ten slot van rekening italiaans!

Leuk voor een keer maar nog erg veel verbeterpunten.