La Piazza

6,7
6,6
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gisteren voor het eerst grieks gegeten. Het was erg lekker bediening erg vriendelijk.
drie weken geleden een pizza gegeten was ook erg goed .
allebei de keren met een goed gevuld gevoel weggegaan
zeker voor herhaling vatbaar.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Als regelmatige bezoekers van het restaurant (er is ook een afhaalbalie) kennen we de kwaliteit van de keuken en het eten bij La Piazza. Van te voren reserveren is ook een must, want anders is het vol. Daarom ruim van te voren gereserveerd voor 4 personen. Onderweg nog gebeld: we komen, maar het is erg druk op de weg. Was geen probleem..

Vijf minuten later dan opgegeven, arriveerden we en wat bleek: onze 4-persoons tafel bezet door 2 personen.. Met een sorry, sorry .... werden gevraagd even te wachten op de eerstvolgende vrijkomende tafel. Ondanks dat ons een drankje werd aangeboden, kregen we die niet. Na ongeveer 10 minuten wachten (.... staande want er is geen ruimte) in het volle restaurant kwam een tafel vrij. We konden hier gaan zitten, maar het duurde vervolgens nog zo'n 10 minuten voordat de tafel werd afgeruimd en schoongemaakt.

Enfin, de verschillende pasta's smaakten heerlijk. De koffie werd ons aangeboden, maar over het incident werd in het geheel niet meer gesproken. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was.. (het blijkt helaas vaker voor te komen dat gereserveerde tafels worden weggegeven).
Joyceh010 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Eten besteld! Twee verschillende pasta's was echt niet te eten!!! Een pasta moest zeer pittig zijn, was het totaal niet er zat alleen een olie smaak aan. En die andere was pollo met paprika en ui zaten twee stukjes paprika in en 2 stukjes ui. Smaak was ook totaal niet lekker!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Zaterdagavond heerlijk Italiaans gegeten met onze kleinzoon
Er werd gelijk een mandje brood opgediend met lekkere kruidenboter
We bestelden een pizza Hawaï , lasagne en ossobuco , stuk voor stuk heerlijke gerechten
Tiramisu als nagerecht ook heel lekker
De drankjes spot goedkoop ( cola 2 euro ) en ( wijn 3,25 per glas )
komen snel terug
Lekkertje_43 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Waar anders een goede pizza of pasta voor €6,50. De echte aanrader van dinsdag t/m donderdag vanwege pasta en pizza dag. Anders relatief prijzig voor pizza; voor gerechten zijn zeer prijzig soms zelfs duurder dan hoofdgerecht.
De zaak is zeer klein, zou bijna in een garage passen. Locatie is niets, naast winkelcentrum.
Voor de prijs halen wij nooit af, dan maar paar euro meer maar wel lekker en relax.
Cherok94 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Bijna wekelijks halen we wat af, puur omdat het altijd lekker is. Af en toe eten we er wat, ook altijd goed. Hun patat die ze bij gerechten serveren is super lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

1 tip: het bladen houdertje heeft altijd zeer gedateerde lectuur/krantjes. Suggestie: Doe wat mediterrane bladen in de houder, zoals Mediterrane, Italia.
Serdar E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Ik heb een pizza pollo besteld, echter was het eerder een pizza groente? (hooguit 6 stukjes kipfilet). Daarbij duurde het erg lang voordat het bezorgd werd. Pizza was koud!
Steve V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
prijs kwaliteit zeer goed heerlijk gegeten.
jammer dat ze de jassen niet aannemen of zeggen waar de kapstok is bediening kan ook wel spontaner. maar wel heerlijk gegeten ..... zeker een x terug
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Lekker gegeten bij La Piazza in Capelle aan den IJssel in een echt Italiaans restaurant
Vooraf hadden wij garnalen een goed gegulde hoeveelheid en lekker bereid
Wij bestelde Ossobucco met pasta Aglio Oglio E Peperoncino in een woord fantastische
Als nagerecht heerlijke tiramisu met koffie
We gaan snel weer terug
J M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Leuk knus restaurantje in Capelle aan den IJssel. Goeie pizza's en lekkere vleesgerechten. De Italiaanse kant vind ik sterker dan de Griekse, bij 2 nationaliteiten in 1 keuken is er altijd één beter. Laatst online besteld en laten bezorgen, was weer prima kwaliteit.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Ik had hier al vaker pizza's afgehaald, maar nu voor het eerst ook in het restaurant gegeten. Het is qua inrichting wel af, maar ik vind het te krap waardoor je te dicht bij de andere gasten zit. Wij zaten zelfs in feite aan dezelfde tafel (1 lege plek tussenruimte) en dan kan je elkaar nog verstaan wanneer er gefluisterd wordt; echt te dichtbij. Ook te weinig ruimte om je stoel naar achteren te schuiven, laat staan dat de bediening er nog tussen past. Wel fijne stoelen en netjes gedekte tafels. De bediening was vriendelijk, maar het duurde 55 minuten (vanaf binnenkomst) voordat we ons eten op tafel hadden. Langer gewacht dan gegeten dus. Qua eten verrassend veel keuze. Meestal is dat erg beperkt bij afhaalpizzeria's, maar hier ook Griekse gerechten, en ook genoeg keuze aan vlees, vis, pasta en salades. Vooraf gratis brood met kruidenboter en een karaf gratis water met ijsklontjes was geen probleem. De scampi's vond ik te lang gebakken, maar de zalm was lekker en de pizza's ook.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Al weer enige tijd geleden voor het eerst gegeten bij La Piazza en daarna nog een aantal keren. Iedere keer is het ons goed bevallen. Of we nu samen komen of met de kleinkinderen. De kaart is ruim gesorteerd met zowel Italiaanse als Griekse gerechten. De gerechten zijn altijd goed van smaak. Verwacht echter geen culinaire hoogstandjes.

De prijzen zijn redelijk. Alleen de wijnen zijn relatief duur: € 8,50 voor een karafje met een halve liter wijn. De bediening is vriendelijk.

Als het druk met afhalen is, moeten de bestellingen vanuit het restaurant wat langer wachten. Begrijpelijk, maar wellicht kan hiervoor een kleine tegemoetkoming worden aangeboden: een drankje?

Samenvattend: het is goed eten en toeven bij La Piazza.
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Woensdag geen zin om te koken en de kinderen hebben andere afspraken. Even een snelle hap.

La Piazza is een klein en geriefelijke winkel om te eten. Zonder reservering konden we terecht. We mochten alleen niet uren blijven hangen.

Een watertje en een Calzone Pizza. De bediening is correct maar zonder fleur of echt contact. De pizza was heet, zag er verzorgd uit en smaakte uitstekend.

Minpunt: In het eten van mijn tafelgenoot zat een klein stukje plastic van de verpakking. Geen duizendmaal excuses maar een "oh". Tot slot koffie.

De rekening is onder de 40 euro.

Voor een snelle stop helemaal prima maar niet te veel verwachtingen hebben.
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Value for your money. La Piazza heeft een leuke entourage. Klein, gezellig, tussen een bistro en een woonkamer in. De bediening is vriendelijk.

De kaart prijkt een overdaad aan gerechten. Een nadeel... als je alles lust. Toch maar gegeaan voor een Pizza Gorgonzala. Mijn tafelgenoot koos een Griekse mixschotel.

Binnen een gepaste termijn werd de maaltijd uitgeserveerd. Een mooi formaat pizza rijkelijk gevuld met kaas en als extra salami.

De Griekse maaltijd zal er verzorgd uit met mooie hete gebakken aardappelen en mooi bakje met salade die goed smaakte.

De conclusie sluit aan bij de opening van deze recensie. Geen haut cuisine, wel erg gezellig en smakelijk. Dat past ook bij de keuze van het gerecht. De rekening is helemaal lachen. € 33,75 incluis zes drankje. Op woensdag kost de pizza slechts € 6,50.
Thuis eten is daarmee bijna duurder.
Friddi .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Kom hier jaarlijks wel een keertje. Dit vanwege de zeer goede prijskwaliteit verhouding. Zowel vlees als pizza's allemaal erg lekker, en ook belangrijk, meer dan genoeg! Zeker de mixed grill is aan te raden. Bediening is heel vriendelijk, leuk klein restaurantje.
Ga hier binnenkort maar weer eens heen!
Mijn M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Italiaan die ook een beetje grieks erbij doet. Het griekse eten is niet geweldig, maar de pizza's zijn top. Ook qua prijs/kwaliteit verhouding is dit een prima restaurant.

In de bediening staat een geweldige - iets oudere - man, die leuke verhalen heeft en zeer vriendelijk is. Heerlijk restaurant om even lekker een makkelijk pizzaatje te pakken.