La Piazza di Roma

Euterpeplein 3 3816 NM Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant La Piazza di Roma

Zoals ze het doen in Italie

De Italiaanse keuken is een van de meest geliefde in Europa en omstreken. De oudste en bekendste kookstijl is gericht op het ten volste benutten van ingrediënten en staat aan de basis van de Italiaanse cuisine. Bij La Piazza di Rome serveren ze pizza met verse ingrediënten en dunne, knapperige bodem. Maar ook mixed grill, visgerechten en pasta's. Zoals dat hoort in Italië.

Meer informatie over restaurant La Piazza di Roma

9,2

Jouw recensie over het restaurant La Piazza di Roma

Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lieve en leuke bediening. Prima eten. Voor herhaling vatbaar!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Voor de eerste keer hier gegeten, afgegaan op de positieve recensies.....en ze kloppen mensen! Heerlijke lasagne en Spaghetti Marinara. Ook de Tiramisu was zeer lekker. Ook een leuke bediening. Kortom, heerlijke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk eten voor een lage prijs. Vooral de pizza's zijn super. Vriendelijke familie, altijd gastvrij.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
De hartelijke ontvangst en belangstelling tijdens de maaltijd zijn zeer attent!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
matig restaurant met beetje ouderwetse ambiance. Eigenlijk een eenvoudig restaurant op een winklecentrum.
M V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De inrichting is simpel, de bediening spreekt niet altijd optimaal Nederlands maar dat is wel wat La Piazza di Roma zo speciaal maakt!

Ieder personeelslid maakt even een praatje, en zijn niet te beroerd om een keer extra te lopen. Allemaal, stuk voor stuk uiterst vriendelijk.

In een Italiaans restaurant hoor je Italiaans te eten. En dat doe je zeker bij La Piazza di Roma!
Marielle L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Anna. Wij komen er zeer regelmatig en het is altijd weer een feestje. Een echte aanrader als je van de lekkere Italiaanse keuken houdt.
A.P. Z.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten, de pizza calzone was zo groot dat ik het niet op kreeg. Huiswijn ook prima en hele aardige eigenaars.
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geweldig restaurant, heerlijk eten, altijd een warme groet. Alsof je even Italië binnenstapt. Heerlijke sfeer, aanrader!
Simon O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijke pizza's, precies hoe ze horen! Erg warm en vriendelijk personeel en prijs/kwaliteit is goed. Interieur kan wel een opknapbeurt gebruiken
Mirte V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Super vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Top!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Een prima pizzeria met hele vriendelijke bediening ! Heerlijk eten en een goeie sfeer. Top!!!
BertenBep .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Tomatensoep was goed.
Kregen mini porties spaghetti, ene portie praktisch zonder spekjes en saus ontbrak. Terwijl we bij reservering hadden aangegeven flinke eters te zijn.
Vervolgens vergat men ons de Iens korting te verlenen, na opmerking hierover kregen we 20% over totale rekening, hadden ook 2 liter rode wijn , twee Irish-coffee en kaas-plateau verorberd.
charlie0073 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Het restaurant oogt wat verouderd en in een wijkcentrum maar de pizza's waren erg lekker (perfecte dunne bodem, lekker belegd) en ook de rode wijn was prima. Service was erg vriendelijk.
Rdr24 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Met twee personen gegeten in het restaurant. Uiterlijk en inrichting zijn niet heel erg sfeervol maar alles ziet er netjes uit. Prijs kwaliteit is prima. De pizza's zijn voldoende groot en heerlijk. Mooie dunne en krokante bodem. Dat is een kunst. De bediening is vriendelijk.
Evelijn D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Lekkere pizza's en meer! Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke eigenaren! Wij komen hier regelmatig met plezier.
maghetietsjemeerzijn .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
We aten met 3 personen via een Groupon-deal. Allen kozen voor een pizza (pasta kon ook). De pizza's waren ok, de ene iets beter dan de ander. Vooral de quatro stagioni was de moeite waard. Lekkere dunne bodem, krokant aan de rand en voldoende gebakken in het midden. Drankjes redelijk geprijsd. De bediening ok, het ene meisje was veel vriendelijker dan de ander.
Het restaurant (eigenlijk gewoon een pizzeria) ligt in een eenvoudig winkelcentrum. De uitstraling is daardoor niet erg positief. Binnen valt het mee. de kaart biedt veel mogelijkheden, maar het restaurant nodigt niet uit om er uitgebreid te dineren.
Al met al zijn we, rekening houdend met het soort restaurant, wel tevreden.
Angelic V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Gereserveerd voor 4 personen via de Groupon, op de dag zelf gebeld dat er een extra kind mee kwam. Geen probleem, dus dat was mooi. Zaak was redelijk vol op een maandagavond. Ruime keuze, crispy dunne pizza's: beleg wat karig en paprika uit het zuur, zonde. Prima gegeten. Wel teleurstellend dat er bij het afrekenen eerst werd gevraagd waar we vandaan en we het gevoel kregen dat daar de prijs van de extra pizza op gebaseerd werd. Helaas werd niet de kinderpizza gerekend maar de duurste. Das toch best erg jammer, want wij hierdoor komen wij niet meer terug!
Fijnproeverss .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Wij hebben pizza gegeten bij dit restaurant. De pizza's waren door de dunne, knapperige bodem heerlijk! Het viel wel erg tegen dat de paprika op de pizza uit het zuur kwam. Dit maakt de pizza een stuk minder smakelijk. Tot slot: de aankleding van de zaak kan wat gezelliger. Het is nu een soort snackbarsfeer. Echter, de prijs/kwaliteit verhouding is top!
Niels .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Ik ga hier meestal een pizza afhalen en er niet zelf eten. Maar ook als je afhaalt is de bediening erg vriendelijk en ze onthouden je ook want ik was al een hele tijd niet meer geweest maar ze kenden mij toch nog. Dat betekend toch dat ze gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan. De gastvrouw is erg aardig. Als je een tijdje moet wachten krijg je vaak ook een drankje voor het wachten. Ik heb er ook wel eens gegeten en dan is het ook gezellig. De pizza's zijn van een goede kwaliteit en erg lekker. Helaas is de ambiance iets minder maar dat komt mede door de locatie.