La Pescheria

Wijttenbachstraat 10 1093 JB Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant La Pescheria

We are a restaurant specialized in fish dishes and only serving fish. Cooked, grilled and fried specialties. Lobster, oysters, prawn's, octopus, squid - made in Italian and French way. Hot and cold meals. Appetizers, first and second dishes of fish and pasta. Amazing and big range of white wines from France and Italy. Specialties such as: Polpette di pesce and Saute di Cozze.
The owner is Sicilian, passionate about restaurants and cooking for the last 35 years. The food is prepared by a French/Italian chef, following trendy approach by respecting traditional Italian and French cuisine.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Worst dinner ever.
F.rans V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Veel te duur voor het gebodene
Het was wel lekker, maar om voor kabeljauwfilet met aardappelen € 30 te vragen... Hetzelfde geldt voor bijgerechten en toetjes.
Bovendien is veel op de kaart niet te krijgen ( zelfs geen melk bij de koffie)
Dankzij de 50% korting op het eten toch nog net betaalbaar.
Maar zonder korting..... nee dus
Luna G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
De eigenaar is een enthousiaste man, die zijn gasten warm ontvangt. De ruimte was echter erg klein en door te luide muziek was een gesprek niet goed mogelijk. Leuk was de live muziek. Het eten was prima, goede vis gerechten.
De tafel van Ton B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prijs werd omhoog bijgesteld om de korting te compenseren , dat gold zeker voor de “huiswijn” 35€ voor een eenvoudige (overigens zeer smakelijke) chardo !
Door B.
Gewoon niet leaker gegeten
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
De verwarmingsketel bleek die middag kapotgegaan, dus het was steenkoud (buiten 2 graden). Werd half uur later verholpen, ‘t warmde langzaam op.
De 4 gekozen gerechten waren niet verkrijgbaar, de gekozen wijnen evenmin. We moesten het doen met wat er wel was. Vissoep was lauw (borden kennelijk niet voorverwarmd), de ene vis goed, de andere niet vers.
Het duurde erg lang voordat we eindelijk de handgeschreven rekening kregen. Toen bleek pinapparaat niet te werken, totdat we zeiden geen cash bij ons te hebben.
Wai C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We waren rond 18:15u op een zaterdag. Het was toen niet druk. Er zaten twee gasten en we waren met zijn drieën. Desondanks dat het niet druk was, werden we pas na 10min gevraagd wat we wilden drinken.
De enige man die serveerde, ging telkens de keuken helpen, daarom had hij geen tijd voor ons. Op de menukaart staan veel gerechten, maar als je bestelt dan wordt er gezegd dat zij ze niet hebben. De wachttijd op eten was te lang. Eindelijk kwam de bestelde zeebaars, maar dat was koud. Ga nooit meer naar toe.
Allereerst moet ik mijn excuses aanbieden, Sir Wai, maar ik spreek nog geen Chinees! als we de vissen die we met het schoolbord (verse producten) werkten niet begrijpen op zaterdag, hadden we een technisch probleem (we waren meer dan 20 minuten zonder elektriciteit en gas), dus we boden 6 koude snacks en zes drankjes aan en wat er besteld was van je 50% betaald, zelfs niet in Afrika eet voor deze prijs! Ik zie uw ontevredenheid echt niet, mijn excuses hiervoor

distinti saluti la pescheria
B S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Genoemd restaurant wijkt af van de Iens korting en maakt in nadeel van de klant een eigen deal waarbij de rekening 10 tallen euro,s hoger wordt
Marina C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Een gezellig visrestaurant. Goede ontvangst en bediening. Het eten is lekker en smakelijk geserveerd. Met een vriendengroep is dit een leuke lokatie!
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Leuk restaurantje met zeer vriendelijke eigenaar. Het eten was heerlijk, alles werd vers bereid, de scropinno werd zelfs aan tafel bereid. Omdat er meer dan was gemaakt kreeg iedereen een glaasje. Later op de avond nog een dansje gedaan met de eigenaar. Al met al een hele leuke avond gehad hier.
Shiwani J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Al het eten werd vers bereid! En proefde ook vers, goed pluspunt! Wij waren daar om de verjaardag van me zus te vieren, we zijn zeer vriendelijk ontvangen. De gastheer heeft er alles aan gedaan om me zus jarig te laten voelen. Zeker een aanrader om iemands verjaardag daar te vieren.

Vond het alleen jammer dat wij alleen de gangen menu konden kiezen die al voorbepaald was, hadden liever a la carte willen eten.. En op bepaalde momenten stond de muziek beetje te hard aan waardoor wij elkaar niet konden verstaan.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heel leuk restaurant met en nog leuker ontvangst. Wanneer je komt eten met de Albert Heijn deal, zorg er voor dat je de twee dagen daarvoor helemaal niks hebt gegeten want je krijgt heel veel. De Tiramisu is heel erg aan te raden dus na 4 á 5 gangen moet daar ook nog ruimte voor zijn. Wij komen graag een keer terug, al is het maar voor de vriendelijke eigenaar.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Na ontvangst met glaasje drank werd ons eerste bord voor gezet.Er volgde nog vele andere verrassende gerechten.Begonnen met octopus vervolgens mossel en kokkols daarna de gefrituurde bal van zalm en tonijn.Komt er lasgne gevuld met vis voorbij.Als klapstuk een heerlijke makreel en zeebaars.Aangevuld met heerlijke witte en rode wijn.
Wij hebben heerlijk gegeten en niet weinig.......
Aanrader.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten, met dank aan de 50% korting ook zeer betaalbaar. De drukke en aanwezige (maar wel sympathieke) eigenaar schotelde ons drie heel erg goede verrassings visgerechten voor en bleef mooi binnen ons budget.
Z. H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Dit restaurant heeft verukkelijke verse gerechten en een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Mij zul je hier zeker terug zien!
Emannuel L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Breed menu met heerlijke visgerechten. Goede sfeer, goed personeel. Kortom: een aanrader voor liefhebbers van echt Italiaans eten.
Chris C.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zeer aangenaam avond met een interessant en uitgebreid menu en vriendelijke bediening. Lekker eten!! Zou aanbevelen.
Massimo F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Erg lekker eten, rijke porties en de gerechten kwamen redelijk snel. De service was heel vriendelijk, en echte Italiaanse sfeer. Ik vond de visfilet en de vis lasagna absoluut top. Een aanrader
Jakoba D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het was een heel leuke kennismaking met een restaurant dichtbij ons in de buurt. De gerechten waren heel lekker en gevarieerd, doch redelijk veel voor een vijfgangen menu. De laatste gang van vis met rettich, ananas en passievrucht was mijn favoriet!! Maar ook de zalmlasagna waas superlekker.
Zoë V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
We hebben in tijden niet zo goed gegeten! Alleen maar lof, heerlijk???? en super vriendelijke bediening!
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben een geweldige avond gehad. We hadden geboekt met de ah restaurantactie. Menu was 50 euro. Tweede menu gratis. Vooraf een heel smakelijk inktvis gerecht, gevolgd door 2 st.jacobschelpen. Dan twee heerlijke visballen. Eigenlijk was dit genoeg. Maar het ging door met een heerlijke pasta met mosselen, langoestines, vongole, lekkere saus. En daar bovenop nog een schaal met gegrilde vis met zwaardvis, tonijn, garnalen, gebakken aardappelen en gegrilde groenten. Tot slot een lekker ijs toetje. Flesje huiswijn voor 24 euro. Nog een heerlijke grappa van het huis. Totale rekening 74 euro. De gastheer gaf echt vorm aan een warme hartelijke pntvangst. En maakte de avond af. Absolute aanrader.