La Pescheria

Wijttenbachstraat 10 1093 JB Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant La Pescheria

We are a restaurant specialized in fish dishes and only serving fish. Cooked, grilled and fried specialties. Lobster, oysters, prawn's, octopus, squid - made in Italian and French way. Hot and cold meals. Appetizers, first and second dishes of fish and pasta. Amazing and big range of white wines from France and Italy. Specialties such as: Polpette di pesce and Saute di Cozze.
The owner is Sicilian, passionate about restaurants and cooking for the last 35 years. The food is prepared by a French/Italian chef, following trendy approach by respecting traditional Italian and French cuisine.

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant La Pescheria

E. R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wat een belevenis hier te eten, de gastheer maakt het je zo naar de zin dat het lijkt alsof er alleen voor jou gekookt wordt die avond, erg leuk en attent! Gerechten heerlijk en goed vullend. Zonder deal wel aan de prijs maar dat is de avond zeker waard!
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Enthousiaste en aardige bediening en zeer matige kok. De kookkunst Staat in geen enkele verhouding tot de prijzen.
Minke B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een genot om bij deze gastvrije Italiaans een feestje te vieren. En bovenal heerlijk te eten! Een aanwinst voor Amsterdam Oost
Anjo V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijke goede vis, mooie huiswijn en hartverwarmende italiaanse gastvrijheid. Echt een beleving, wij gaan sowieso nog een keer!
Wanda B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Een gezellige drukte. Heel enthousiaste eigenaar die de bediening doet. Een belevenis waar je van moet houden. Onverwacht, leuk en spontaan. Het eten is trouwens prima. Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan.
Sandia K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Bijzonder warm ontvangst en goede service. We hadden een halve fles Sancerre besteld en als hoofdgerecht gegrilde garnalen met spek & de red snaper. We moesten wel even wachten, maar het eten wordt vers bereid. Dus het was het wachten zeker waard. (Parkeren in de omgeving is wel moeilijk.)
Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangen. Interieur een beetje te vol en rommelig. Was ook te veel licht maar dat werd snel hersteld.
Voorgerecht mixto van verschillende gerechtjes was heerlijk.
Linguini Vongole ook heerlijk. Beiden prima geprijsd.
Tonijn heerlijk maar doordat je aardappels en groenten apart moet bestellen werd het te duur. Prijs van bijgerechten te duur voor de hoeveelheid.
Wijn prima, heerlijke koffie. Een gezellige avond!
Helaas te weinig gasten, verdiend meer anders gaan ze het niet redden.
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Buitengewoon gastvrije ontvangst, eerlijke en heerlijke gerechten, gewoon een gezellige avond gehad!
Jan-Willem A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Leuk restaurant, echte Italiaanse keuken en dito bediening. Fantasimo!
Nicolle W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk allemaal vis op z’n Italiaans!
Giuseppe A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Een heerlijke en goede atmosfeer. Ontzettend prettig ontvangst en warm bad. Heerlijk gegeten. Een absolute aanrader! Kom er zeker terug.
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Geweldige gerechten en goede service van de supervriendelijke eigenaar. Mijn italiaanse vrienden voelden zich gelijk thuis. Een echte aanrader voor de liefhebber van authentiek Italiaans eten!
Milco D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
De moeite waard om eens te proberen. Wij (2 vrienden en ik) hebben hier lekker gegeten en een aangename avond doorgebracht.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Vanavond met partner gegeten in dit pas sinds 3 maanden geopende kleine maar intieme restaurant. Een zeer prettige ervaring in een heerlijk ongedwongen sfeer met een Italiaanse gastheer, die je echt probeert het naar de zin te maken. Het 3-gangen kreeftmenu met risotto en seizoensgroenten was vers en heerlijk, met misschien te weinig kreeft om het helemaal voortreffelijk te vinden. De door mij gekozen heerlijke Siciliaanse witte wijn maakte de gerechten compleet. Van de gastvrije en over enthousiaste eigenaar werd ons na de prima koffie een limoncella en grappa aangeboden. Prijs- kwaliteit verhouding is beslist in orde, misschien dat de lekkere Italiaanse muziek een klein beetje zachter kan. Restaurant verdient meer gasten dan vanavond.
astrid H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We waren uit eten bij La Pescheria en het was alsof je in Sicilië op vakantie bent :) De gezellige ongedwongen sfeer en de hartelijkheid van de gastheer was fantastisch! Hij doet erg zijn best om het je naar de zin te maken een echte gastheer die weet hoe het hoort! In het restaurant wordt onder elkaar Italiaans gesproken en dat maakt het ook leuk alsof je in Italië bent. We hebben heerlijk gegeten de vis was echt vers, we hebben echt genoten! Ik raad het mensen zeker aan om daar eens te gaan eten.
mary W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
heerlijk gegeten en leuk restaurant! zeker een aanrader!!
brenda D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijke verse vis, bediening vriendelijk en vrolijk. We hebben een gezellige avond gehad! Dank jullie wel!
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben met de familie heerlijk gegeten . Was een beetje moeilijk om te beslissen wat we zouden eten maar we lieten ons verassen door de de kok. Zeker een aanrader ????
Daniela G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk eten! Geweldige service.. ze wouden je echt persoonlijk helpen. Ruime keuzes van verschillende soorten vis. Top!
brian V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijke verse vis! Goede service van de heer Pino. De Scroppino is ook een aanrader voor na het eten overigens wordt het voor je geklopt. We gaan zeker hier nog een keer eten!