La Pescheria

Wijttenbachstraat 10 1093 JB Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 50€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Insalata di polpo con patate (Octopus salde met aardappelen)
      Seppia alla giardineria (Sepia met groenten)
      Trionfo di polipo alla Mediteranea
  • Hoofdgerechten
    • Risotto con limone e gamberetti (Risotto met citroen en garnale)
      Risotto Champagne e Gamberetti
      Risotto al Granchio
  • Nagerecht
    • Tiramisu
      Gelato all'Italiana
      Italian Coffe

Speciale deals

-50% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant La Pescheria

We are a restaurant specialized in fish dishes and only serving fish. Cooked, grilled and fried specialties. Lobster, oysters, prawn's, octopus, squid - made in Italian and French way. Hot and cold meals. Appetizers, first and second dishes of fish and pasta. Amazing and big range of white wines from France and Italy. Specialties such as: Polpette di pesce and Saute di Cozze.
The owner is Sicilian, passionate about restaurants and cooking for the last 35 years. The food is prepared by a French/Italian chef, following trendy approach by respecting traditional Italian and French cuisine.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant La Pescheria

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Frans gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant La Pescheria

Marina C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Een gezellig visrestaurant. Goede ontvangst en bediening. Het eten is lekker en smakelijk geserveerd. Met een vriendengroep is dit een leuke lokatie!
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Leuk restaurantje met zeer vriendelijke eigenaar. Het eten was heerlijk, alles werd vers bereid, de scropinno werd zelfs aan tafel bereid. Omdat er meer dan was gemaakt kreeg iedereen een glaasje. Later op de avond nog een dansje gedaan met de eigenaar. Al met al een hele leuke avond gehad hier.
Shiwani J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Al het eten werd vers bereid! En proefde ook vers, goed pluspunt! Wij waren daar om de verjaardag van me zus te vieren, we zijn zeer vriendelijk ontvangen. De gastheer heeft er alles aan gedaan om me zus jarig te laten voelen. Zeker een aanrader om iemands verjaardag daar te vieren.

Vond het alleen jammer dat wij alleen de gangen menu konden kiezen die al voorbepaald was, hadden liever a la carte willen eten.. En op bepaalde momenten stond de muziek beetje te hard aan waardoor wij elkaar niet konden verstaan.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heel leuk restaurant met en nog leuker ontvangst. Wanneer je komt eten met de Albert Heijn deal, zorg er voor dat je de twee dagen daarvoor helemaal niks hebt gegeten want je krijgt heel veel. De Tiramisu is heel erg aan te raden dus na 4 á 5 gangen moet daar ook nog ruimte voor zijn. Wij komen graag een keer terug, al is het maar voor de vriendelijke eigenaar.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Na ontvangst met glaasje drank werd ons eerste bord voor gezet.Er volgde nog vele andere verrassende gerechten.Begonnen met octopus vervolgens mossel en kokkols daarna de gefrituurde bal van zalm en tonijn.Komt er lasgne gevuld met vis voorbij.Als klapstuk een heerlijke makreel en zeebaars.Aangevuld met heerlijke witte en rode wijn.
Wij hebben heerlijk gegeten en niet weinig.......
Aanrader.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten, met dank aan de 50% korting ook zeer betaalbaar. De drukke en aanwezige (maar wel sympathieke) eigenaar schotelde ons drie heel erg goede verrassings visgerechten voor en bleef mooi binnen ons budget.
Z. H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Dit restaurant heeft verukkelijke verse gerechten en een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Mij zul je hier zeker terug zien!
Emannuel L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Breed menu met heerlijke visgerechten. Goede sfeer, goed personeel. Kortom: een aanrader voor liefhebbers van echt Italiaans eten.
Chris C.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zeer aangenaam avond met een interessant en uitgebreid menu en vriendelijke bediening. Lekker eten!! Zou aanbevelen.
Massimo F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Erg lekker eten, rijke porties en de gerechten kwamen redelijk snel. De service was heel vriendelijk, en echte Italiaanse sfeer. Ik vond de visfilet en de vis lasagna absoluut top. Een aanrader
Jakoba D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het was een heel leuke kennismaking met een restaurant dichtbij ons in de buurt. De gerechten waren heel lekker en gevarieerd, doch redelijk veel voor een vijfgangen menu. De laatste gang van vis met rettich, ananas en passievrucht was mijn favoriet!! Maar ook de zalmlasagna waas superlekker.
Zoë V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
We hebben in tijden niet zo goed gegeten! Alleen maar lof, heerlijk???? en super vriendelijke bediening!
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben een geweldige avond gehad. We hadden geboekt met de ah restaurantactie. Menu was 50 euro. Tweede menu gratis. Vooraf een heel smakelijk inktvis gerecht, gevolgd door 2 st.jacobschelpen. Dan twee heerlijke visballen. Eigenlijk was dit genoeg. Maar het ging door met een heerlijke pasta met mosselen, langoestines, vongole, lekkere saus. En daar bovenop nog een schaal met gegrilde vis met zwaardvis, tonijn, garnalen, gebakken aardappelen en gegrilde groenten. Tot slot een lekker ijs toetje. Flesje huiswijn voor 24 euro. Nog een heerlijke grappa van het huis. Totale rekening 74 euro. De gastheer gaf echt vorm aan een warme hartelijke pntvangst. En maakte de avond af. Absolute aanrader.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Beste Italiaanse restaurant van Amsterdam! Lekkere verse vis en pasta en een gezellige sfeervolle omgeving. Zeker een aanrader.
Q. B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Dinsdag 3 juli 2018, met 3 personen gegeten bij La Pescheria. We zijn echt enorm verwend door eigenaar Giuseppe (Pino) en zijn medewerkers. Op hun aanraden kwamen er voor € 25,-- per persoon allerlei lekkere gerechten op tafel. Octopussalade, calamares in tomatensaus, pasta met krab in saus, schelpen/mosselen, lasange met vis en als klapper ieder een heerlijk gekruide, in de oven gestoofde tarbot. Desserts werden aangeboden maar gingen er echt niet meer in. Neem de tijd, geef ze de tijd, dan ze gaan daar helemaal los op zijn Italiaans.
Latif A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Ik ben geen vis eter maar op aanraden toch maar naar een dit visrestaurant geweest. Na een hartelijk onthaal door de eigenaar, wat aanvankelijk overdreven leek maar achteraf was dat een deel van zijn karakter en iets typisch binnen Siciliaanse familie cultuur. Op aanraden van de eigenaar een selectie aan gerechten gekregen. Ik heb nooit inktvis gegeten waar je de zuignappen nog aan zag of hele ansjovis gegeten maar wat heb ik genoten. Lekker zoutige vis met hoge kwaliteit olijfolie, wat een lekkere combinatie. De vis smaakte ook niet sterk zoals bij wat oudere vis wel het geval is, dus alles is super vers !! Ik kom zeker terug Pino
Floris S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Gezellig klein restaurantje, met Siciliaanse eigenaar die zorgt voor een heerlijk sfeertje! Top gegeten en zeer veel verschillende Italiaanse visgerechtjes mogen proeven.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Bij La pescheria gereserveerd (50% iens deal) vanwege de Fruit de Mer. Bij aankomst helaas geen menu maar een weekend deal (?). Kortom, aangeven hoeveel je pp wilt eten en daar krijg je dan gerechten naar. We gaven aan voor de fruit de mer te zijn gekomen en niet zo veel zin te hebben in pasta oid. De aanwezige en aanrakerige ober, die graag een siciliaanse wijn in een venetie fles (??) aan de man bracht, zei dat het allemaal goed zou komen.

De gerechten waren oke - sardientjes erg zout en 2 maal hetzelfde bijgerecht (oa te gare snotterige courgette).
Helaas geen fruit de mer, wel eenmaal lasagne en eenmaal risotto (?) met kurkdroge zalm, die ik heb laten staan. De octopussalade en 2 maal vis waren overigens wel goed bereid. We hadden in ieder geval geen honger meer. We hebben uiteindelijk voor het eten en drankjes een prima prijs betaald, met name door de -50%. Maar zonder korting zou de prijs echt te veel zijn geweest.

De cubaanse live muziek was leuk maar had beter gepast in een salsa club met cocktail in de hand. Nu konden we elkaar niet meer verstaan.

Al met al hadden we graag vooraf geweten dat we niet van het menu konden kiezen. Ook was het niet duidelijk wat het verschil was tussen €25,- pp / €30,- pp / €35,-. Overal zagen we dezelfde gerechten langskomen.

Ondanks meerdere pogingen van de ober om onze teleurstelling van de missende kaart goed te maken (in de vorm van limoncello en amaretto) - zullen wij helaas niet snel weer naar La Pescheria gaan.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We wilde dit restaurant eens uitproberen, want vis daar zijn we alle twee dol op. We werden allerhartelijkst en persoonlijk ontvangen en de gerant bleek een zeer enthousiaste gastheer. Het bleek een speciale avond met live-muziek. Twee gitaristen die het repetoire van de Buena Social Vista Club kenden en andere Spaanstalige kaskrakers. Het werd een dolle boel. Daar moet je van houden maar wij hadden lol.
Het eten was zeer goed bereid, zeer smakelijk en omdat het die avond een menu was, werden we steeds door andere gerechten verrast. Klap op de vuurpijl was de meest heerlijke tiramisu die ik ooit heb gegeten.
Enige minpuntje vind ik dat de prijzen aan de hoge kant zijn. Maar dat kon ook komen doordat het een speciale avond was met een vast menu van 50 of 60 euro.
Evelien T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekker eten, grappige bediening. Heerlijk gezeten buiten in het avond zonnetje.