La Perla

7,1
6,9
Coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Leuke tent in de Jordaan! Binnen zit je erg op elkaar en is het behoorlijk luidruchtig. Buiten voor de deur een heerlijk smal terras waar je heerlijk kunt zitten en wat privacy hebt. Het personeel is vakkundig en weet goed je vragen te beantwoorden. Als ze het niet weten, wordt er eea voor je nagevraagd.

Het eten is lekker, al heb ik bij andere Italiaanse restaurants regelmatig een betere mozzarella gegeten. Vind de prijs/kwaliteit verhouding wat scheef. Vind dat de bruchettes best aan de prijs zijn voor hetgeen je krijgt.
Kasim A.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Ik en mijn vriendin bij Le Perla gegeten.ik heb quattro formaggi gegeten.Bodem van pizza was dun en lekker.wij willen in restaurant lekker zitten en eten maar was geen plek.wij zijn andere deel van restaurant zaten.Prijs van pizza iets duur!!!
Robert1102 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Eenvoud maakt deze tent tot een topper. Pizza is een gerecht waar je met goede ingrediënten al 3 stappen voor bent en daar is La Perla zich helemaal bewust van! Het deeg wordt in een steenoven gebakken met een heerlijke tomatensaus en buffel mozzarella. Een goed begin is het halve werk. De rest van de ingrediënten zijn ook van top kwaliteit, zoals San Daniele ham of heerlijke salami, wat maakt dat je helemaal goed zit. Bediening is accuraat en goed ingewerkt, ze weten wat ze moeten doen. Een pizza kost rond de 13,-, wat voor de kwaliteit die je ervoor krijg een heel redelijk bedrag is.

Heb je zin in iets anders dan pizza, dan hoef je niet langs te komen, maar voor pizza is deze tent 100% een schot in de roos.
AudreyPlat .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Hier snel gegeten een lekkere pizza gegeten. De pizza's waren prima, maar de overvolle (en zeer drukke zaak) nodigden ons niet uit om nog een dessert te nemen.
GdeB1 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Prima pizza's voor een prima prijs! Ik heb alleen zelden zulke ongeïnteresseerde en ongastvrije bediening meegemaakt. De hele avond heb ik mij hierover verbaasd, vanaf het ontvangst tot het afscheid. En dat in een klein restaurantje met slechts 10 tafeltjes...Zonde!
Biere .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk smakelijk broodje buffelmozarella en broodje ham.
Alleen die service! We moesten terug voor lepeltje en suiker bij thee, mosterd bij broodje (staat met mosterd op de kaart en tenslotte voor het bestek. Uiteindelijk sneed hey mes niet en werd bordje weggehaald voor laatste hap gekauwd was.
Adriaam .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
We hebben hier twee pizza's gegeten, een puttanesca en een salame crudo. Wij vonden de kwaliteit van de pizza's niet bijzonder, althans het smaakte naar onze mening niet naar een authentieke (houtoven) Italiaanse pizza. De bediening vonden wij ook niet bijzonder gastvrij. Het restaurant is niet heel groot en de sfeer nodigt naar onze mening niet uit om lekker na te tafelen.
Sophie C.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
De pizza's zijn goddelijk. Zo lekker & simpel, dat je niet begrijpt waarom andere pizzeria's niet zulke pizza's kunnen (willen?) maken. Enige minpunt is dat het altijd zo druk is dat je bij voorbaat ontmoedigd bent om er heen te gaan. Het zou zo fantastisch zijn als La Perla restaurant minstens twee keer zo groot was, dat je niet meer zo vaak zou twijfelen om er heen te gaan. Nu kunnen er ongeveer +/- 20 mensen tegelijkertijd eten.
YDoorn .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Top pizza's! uit de houtover genoten van een overheerlijke margharitha met artisjok. Dunner zachte bodem met een krokante rand. Fijn personeel en leuke zaak om te zien. Aanrader dus.
Sdebie .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Een indrukwekkende houtoven belooft goede pizza's. We namen een margherita en een carciofo (artisjok). De pizza's zijn van het type 'niette sjlecht, die bódum': knapperig dun en met moeite te snijden. Niet mijn favoriet, maar dat is een kwestie van smaak. De vulling was goed van smaak, de gemarineerde artisjokbodems erg lekker. In het restaurant (tegenover de pizzabakkerij) is het gezellig druk in een kleine ruimte.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Van een gids gehoord dat je bij La Perla de beste pizza van Amsterdam kunt krijgen en hij had gelijk ook! Heerlijke pizza met een originele topping en dun bodem! Bediening is heel vriendelijk en snel. Het restaurant is wel klein dus het is wel aan te raden om een tafel vooraf te reserveren..nu hadden wij geluk dat wij vrij vroeg kwamen en veel tafels vrij waren, maar op een gegeven moment liep het restaurant vol en er waren geen tafels meer beschikbaar waardoor veel mensen moesten wachten. Conclusie: top pizza, ik kom zeker nog eens terug!
C M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Prima pizza's met originele, lekkere combinatie's al lijkt de kwaliteit ietsjes ingeboet te hebben de laatste jaren. Altijd druk, prima vriendelijke bediening. Ik heb niet de indruk dat er veel variatie in de kaart zit, maar...why change a winning team?
Flore E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
gisteren gegeten bij la Perla. We kwamen binnen en het was heel chaotisch, werden pas na 15 min geholpen met drinken, kregen eerst een kaart en na bestelling meer dan half uur moeten wachten op een pizza en salade (die net tegelijk kwamen). Het eten was prima, maar ook niet om naar huis over te schrijven. Tiramisu was echt een te groot stuk, kregen het zelfs met z'n tweeën niet op. Verder heel toeristische plek geworden in wel heel leuk buurtje, geen de toeristen geen ongelijk.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Het is 10 uur 's avonds en je moet nog eten. Loop naar La Perla, koop twee pizza's en zeg dat je buiten op t terras gaat zitten. Er is vaak snel een plekje beschikbaar. Bediening maakt je tafeltje schoon en vraagt of je een drankje wilt.
Niet gecompliceerd, erg fijn als je op een leuke plek even rustig een pizza wilt eten. Voor een avondvullende maaltijd zou ik een echt restaurant zoeken.
Ilona2911 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Het eten bij la Perla is wat mij betreft het bese Italiaanse wat je in omstreken kunt krijgen. De vleeswaren, de pizza en ook de desserts zijn echt heerlijk!
Pizza is echt de top. De gebruikte mozzarella en alle andere toppings zijn een feestje op de perfecte dunne bodem.
De jongedame (chef?) in de bediening heeft wat mij betreft niet veel van de Italiaanse gastvrijheid in haar werkwijze wat ik iedere keer weer jammer vind. De reden dat ik haar geen onvoldoende geef is door haar goede produktkennis, dat dan weer wel!
Rjohan2 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Heerlijke pizza's!
EN..super snel klaar uit een echte oven!
MAAR..we hadden de helft van de pizza's al op toen de (heerlijke) salades pas kwamen!
Niet goed op elkaar afgestemd.

Anuska D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Heerlijke pizza's, elke keer weer raak. Pizza's zijn vers en vol van smaak. Verse ingrediënten en steenoven gebakken. Een van de beste pizzeria's in Amsterdam. Zeker een aanrader voor finger licking pizza en een gezellige avond met vrienden of met je liefje. Tip! Reserveer op tijd!
Taco J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
La perla wat een fantastisch restaurant!
Ik waande me in Italië toen ik de pizza proefde sterker nog in Napels!
Ik had pizza met pikante salami, en ik moet zeggen die was verrukkelijk!
Ik had als dessert heerlijke tiramisu en hij was niet met slagroom gemaakt maar met Mascarpone zoals dat hoort!
Het decor was erg stijlvol vooral de foto van de man Miles Davis viel bij mij erg in de smaak, Dit was in de nieuwe pizzeria ik ben ook wel vaker in het oude gedeelte geweest, en daar was het ook erg mooi , toch was die stijl erg anders maar toch dacht ik dat ik in Italië was! daar heb ik vaak aan de lange houten tafel gezeten naast het opgestapelde hout.
Conclusie: Top! restaurant ik beveel het zeker aan!
Dionne1977 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
ik heb hier een pizza gegeten na alle mooie verhalen. de pizza is niet echt super maar wel beter dan veel pizzas in amsterdam.
David S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
De pizza. Hij is geweldig. Juiste gaarheid/dikte/beleg wat bij de andere toppers in Amsterdam weleens is misgegaan. De kwaliteit is constant hoog. Daar betaal je dus ook voor en daarom een 9 en geen 10 voor het eten omdat de prijs ook constant erg hoog is (klein karafje huiswijn 17,5 euro). Voor iedereen die het zich kan veroorloven; doen!