La Perla

Esdoornlaan 16 4254 AV Sleeuwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Perla

Tim V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Zomaar binnen komen wandelen met 10 personen, geen enkel probleem. Heerlijke grote knapperige pizza's. Pasta's ook zeker aan te raden. Erg veel keuze. Voor herhaling vatbaar. Aardig personeel. Al met al helemaal top!
Rubenduinker .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Uitgebreid, gezellig dineren zou ik hier niet zo snel doen. Pizza niet belegd met verse ingrediënten, leken wel champignons uit blik. Bediening oké, maar afstandelijk. Keuken lijkt wat weggestopt, waardoor je het idee kunt hebben, wat gebeurt daar precies? Voor een snelle pizza, prima locatie.
Nanda-Draaijer .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Heerlijk gegeten, de beste pizza's in de regio, wijn goed glas tegen redelijke prijs,
Alleen een karaf leidingwater 1 liter voor €. 8,00 is belachelijk, ik heb dit nog nooit meegemaakt, voor een liter fles spa rood wordt max €. 6,00 gevraagd maar voor leiding water is dit te gek voor woorden.
Mirjam1369 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Lekkerste pizza in de omgeving van Sleeuwijk. Vooral lekker om te halen, de entourage van dit restaurant is niet zo mooi, maar misschien wordt het beter in de Nieuwe Es..