La Pergola

Meer informatie over restaurant La Pergola

Jouw recensie over het restaurant La Pergola

Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vanavond een heerlijke pizza hier gegeten. Absoluut royaal belegd en een krokante bodem. Echter het duurde ruim een uur voordat we onze pizza:s krijgen. Kortom: het was heerlijk, maar duurde veel te lang
SarahAJB .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wat komen wij hier graag! De Sardijnse eigenaar is heel vriendelijk en gepassioneerd, het eten erg lekker en de bediening vriendelijk! Iedere keer dat wij hier komen voor een lekkere pizza, een goed vlees- of visgerecht zijn we een beetje op vakantie.
Willem__ .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het eten was in orde, maar toch ben ik na ons bezoek aan grote teleurstelling rijker. Deels ligt dat aan het lange wachten en het herhaaldelijk niet nakomen van beloftes (zoals het brengen van wat kleurplaten voor de kinderen om de wachttijd te overbruggen; we hebben ze nooit gekregen). Veel kwalijker is echter dat er op schimmige wijze veel te veel geld werd gerekend. Op een met de hand ingevoerd bonnetje (waarop alleen een rij bedragen stond zonder dat duidelijk was bij welke consumpties die horen) bleek bij nadere beschouwing maar liefst 81 euro (!!) te veel te zijn gerekend. Na aandringen en lang wachten werd het teveel betaalde uiteindelijk geretourneerd, vergezeld van een kortaf ‘bent u het er zo wel mee eens?’
eric V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Mooie kaart met veel keuze. Na onze vakantie in Italië wilden we graag de echte italiaanse keuken weer proeven. Dat is hier gelukt! Fantastico! Meer een 'Ristorante' dan pizzeria. Mijn dochter was er blij mee dat ze op de kaart stonden ;-).
Zeker een aanrader om in alle rust van te genieten met een glaasje montepulciano huiswijn.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Helaas een slechte ervaring in dit restaurant. Het eten was zeer matig: voorgerecht met garnaaltjes met veel te veel saus, de entrecote had grote hoeveelheden vet en was veel te licht gebakken.
De bediening was ook zeer matig. Zonde van het geld!
geertsml .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Heerlijk gegeten in restaurant La Pergola. Kwaliteit eten uitstekend! Echte Italiaanse sfeer en hele vriendelijke bediening! Zeker een aanrader!!
En wat ook opvalt zijn de super schone toiletten! Hier kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen!

Marie-Louise
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Regelmatig als ik mijn broer en zijn vrouw bezoek gaan we hier eten.
Het eten is er goed, en de bediening is gezellig en goed, zoals altijd.
Jantjeencootje .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Pasta is lekker, pizza's zijn erg zout, wel goed belegd. Bediening is beneden peil de ene keer gaat het en de andere keer hebben klanten die regelmatig komen alle aandacht. Daar wordt je niet vrolijk van. Decor is redelijk gezellig.