La Pecora Nera

Prinsestraat 36 2513 CD Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Pecora Nera

Perfecte combinatie van traditie en creativiteit

Chef Marco komt uit Sardinië en is een ster in het koken van traditionelel Italiaanse gerechten. Daarnaast is hij altijd bezig met het ontwikkelen van zijn eigen recepten, een hele uitdaging. Je proeft dat er een echte kenner in de keuken staat.

Meer informatie over restaurant La Pecora Nera

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Hebben gisteren het driegangen menu gekozen. Carpacio en salade waren heel erg mals en lekker. Daarna de Gnochi wat ook voortreffelijk smaakte. De kaassaus was heel erg lekker en gelukkig niet teveel /machtig. Als laatste het vlees gerecht gekozen. Vlees smaakte goed. Pruimen erbij erg lekker. Alhoewel om medium gebakken gevraagd, was het toch iets aan de droge, te lang doorgebakken kant. Verder is het wel een aanrader.
martien D.
Kortom
Waar voor je geld
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Eerste keer hier gegeten en het overtrof mijn verwachtingen behoorlijk. La Pecora Nera is sober ingericht en de ontvangst is bijzonder vriendelijk. We kiezen voor het Valentijns 4-gangen menu. Voorgerecht, tonijntartaar is zalig. De grove blokjes tonijn zijn vergezeld van een koude subtiele saus van komkommer, appel en limoen. Erg goed gedaan.
Het pastagerecht is met mascarpone gevulde rode gnocchi in een spinazie saus met even gebakken schijfjes truffel. Een zalig gerecht, zeker in deze koude dagen.
Het hoofdgerecht is een moot zeebaars, goed bereid, in een bleekselderijsaus met wat sinaasappel. Subtiel en smaakvol. Daarbij gebakken aardappeltjes en gekookte groente.
Toe een Chocolade bombe met naast de mousse ook verfrissende framboos als vulling. Geserveerd op een bedje van brownie kruimels. Heerlijk.
Ik kom hier zeker terug.
Tot slot nog een tip: graag in de toekomst voorverwarmde borden, zodat warme gerechten ook lekker warm blijven.
Claudio C.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij La Pecora Nera. Wij hebben het valentijn menu gekozen, dit was een heerlijke combinatie van gerechten en ook nog eens lekker wijn op advies van de gastvrouw besteld. Maar het meest indrukwekkende was het dessert, de chocolade verassing van de chef. Ik heb direct ter plaatse gereserveerd voor valentijns dag.
David P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Erg lekker eten en vriendelijke bediening. De wijn was ook goed en betaalbaar.
poppiej .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij gaan hier met enige regelmaat eten en stiekem is dit mijn favoriete Italiaan. Het eten is heerlijk, mooi opgemaakt en de prijs is zeker redelijk voor de kwaliteit die je krijgt. Ook hebben ze heerlijke wijntjes. Een aanrader!
vanhagenrob1 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
erg prettige atmosfeer, uitstekend en mooi opgemaakt eten, vooral fantastische ravioli, mooi geprijsde en lekkere open wijnen, top plek!
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten (AHbon):smakelijke keuze! Pinot Griggio en scroppino óók van goede kwaliteit!
Misschien een tip om de ramen te isoleren ivm koude tocht.....
Louis M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hele lekkere klassieke itialiaanse keuken, allemaal goed op smaak en prima porties. We aten met de ah actie en kregen daarom een drie gangen menu van antipasti, primi en secondi. We hadden helaas geen tijd meer voor een toetje vanwege een voorstelling. Bediening is erg vriendelijk en snel. Leuk ingericht zaakje, prettige sfeer.
Gisela S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prettige ervaring, smakelijk eten en vriendelijke gastvrouw! Enige opmerking is dat ik niet begrijp waarom een glas rode wijn 6 euro moet kosten. Dat is echt de kostprijs van een hele fles. Horeca Nederland blijft het niet begrijpen m. I. Verder een aanrader !
Bernadette M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijke avond ! Echt Italiaans gastheerschap !
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij zijn jaren geleden hier geweest en beviel ons toen beter, nu is het goed maar niet speciaal. bediening vriendelijk en snel.
Patrice K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Enorm genoten van het AH keuzemenu. De pasta vooraf was eenvoudig maar origineel en bereid met pure ingredienten. De diamanthaas mooi rosé gebakken met een voortreffelijke truffelaardappelpuree. De aardbeiensaus bij de pannacotta smaakte heerlijk vers. Wij komen zeker terug, ook zonder AH actie.
koele939kpnmailnl .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gezellig klein restaurant met een zeer goede service. 3 gangen menu was verrassend en smaakvol. Kwaliteit was uitstekend. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
maureen_linscheer .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Mijn man en en ik waren zéér tevreden over het keuzemenu wat speciaal was geselecteerd voor de restaurantactie van AH en hebben gesmuld!!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gisteren weer bij La Pecora Nera gegeten. Ik had er al eens eerder gegeten en toen was ik erg enthousiast. Het eten was deze keer minder bijzonder. Weet niet of we pech hadden?
BerkhoutDH .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten bij La Pecora Nera, vooral het stukje vlees. De gastvrouw is erg vriendelijk. Tip is wel om s middags al de verwarming aan te zetten, de kou komt via (enkel glas?) een beetje naar binnen.
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Op 2 december met de AH-actie het 3-gangenmenu genomen. Alleen dit menu was mogelijk, hoewel we dit niet storend vonden omdat de beschrijving heel aanlokkelijk was.
Als aperitief namen we bier en een fles water. In de meeste restaurants kan men kiezen tussen lokaal bier of bier uit het land van oorsprong. Hier kan men niet kiezen, het is Peroni voor €3,50 per flesje. Het water €3,75 en de wijn €3,95. De prijzen van iens lopen dus achter.
Als voorgerecht hebben we de 2 keuzes besteld zodat we van elkaar konden proeven.
De carpaccio van gerookte eendenfilet was heel lekker, maar wel wat weinig. Truffelhoning klink erg culinair maar is nauwelijks te proeven. De granaatappel diende als versiering, evenals de rucola.
De tagliatelle met crème van pompoen en prei, parmezaanse kaas, balsamico-azijn en kaviaar was voldoende groot en best smakelijk. De kaas en balsamico was goed te proeven, voor de kaviaar, de pompoen en de prei heeft men een vergrootglas nodig.
Het hoofdgerecht van diamanthaas was smakelijk met een crème van gorgonzola en groene peper, maar wel een kleine portie, ik schat 90 gram vlees. De diamanthaas was van mij wat droog en niet helemaal mals, zodat ik dacht dat het vlees uit de diepvries kwam. Het vlees van mijn partner was wel mals en sappig en zij vond mijn vlees ook wat droog en hier en daar zenig.
Het schaaltje met aardappel en groenten was wat weinig voor 2 personen, maar wel redelijk lekker.
Het toetje chocolade Panna Cotta met gemalen witte chocolade en karamelsaus was wel lekker. Een klein, maar goed chocoladepuddinkje geserveerd in een groot diep bord vonden we lekkerder dan een gemiddeld Mona-puddinkje.
Met de achterkant van mijn stoel stond ik in redelijk aangeschoven stand tegen de stoel van mijn buurman aan.
Als we de volle prijs hadden moeten betalen had ik de verhouding kwaliteit en prijs niet in orde gevonden.
Nu met de AH-korting hebben we redelijk gegeten.
Daan R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Top restaurant op een leuke locatie in Den Haag. Goede kok, goed advies qua wijn en een hartelijke ontvangst!
Met top wijnen maken ze de avond compleet, kom hier zeker nog eens terug
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Knus restaurant, informeel en vlot bediend. Pasta's : stuk beter dan de gemiddelde "pizza-italiaan".
Leuke en schappelijk geprijsde menu's. De door ons bestelde fles witte wijn (uit Venezie) : erg lekker, goed gekoeld, in koeler en vriendelijk geprijsd. Sowieso in alles een vriendelijke zaak. De entrecote van kalfsvlees was
uitzonderlijk lekker. Ligging/omgeving : je moet een beetje mazzel hebben met een betaald parkeren-plekje dichtbij. Dat hadden wij: op een zaterdagavond (18.30) toevallig pal voor de deur! Anders moet je even een stukje lopen, door een leuke, aantrekkelijk winkelomgeving. Al met al een 8+, aanrader.