La Pecora Nera

Prinsestraat 36 2513 CD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Pecora Nera

Perfecte combinatie van traditie en creativiteit

Chef Marco komt uit Sardinië en is een ster in het koken van traditionelel Italiaanse gerechten. Daarnaast is hij altijd bezig met het ontwikkelen van zijn eigen recepten, een hele uitdaging. Je proeft dat er een echte kenner in de keuken staat.

Meer informatie over restaurant La Pecora Nera

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Typische smaakvolle gerechten uit Sardinië. De witte huiswijn is wat teleurstellend (wat harsachtige smaak) maar uiteraard is dat persoonlijk.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij haaden het drie gangen menu. De beide voorgerechten vonden we goed. De pasta was enigszins taai (anders dan al dente) en de kalskoteletten goed. De zalm voldeed niet aan de verwachting, de gember ontbrak of was te weinig waardoor het geen smaak gaf. De bediening was vriendelijk. De inrichting is sober en de kok staat zonder nadrukkelijk aanwezig te zijn midden in de ruimte te koken.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
We hebben een heerlijk rustig etentje gehad. We werden vriendelijk ontvangen en aangezien je niet meer om mijn zwangere buik heen kan, was het direct duidelijk welke reservering wij hadden. We kozen voor het 3-gangen menu met een peren carpaccio, de Calabrische macaroni (we kregen uitleg hoe deze werd gemaakt, toen we erom vroegen) en de gegrilde zalmfilet voor mij (moest doorbakken worden, maar was nog steeds zeer 'mals') en de lamskoteletten voor mijn man. Mijn man had een lekkere rode wijn aanbevolen gekregen bij deze laatste gang.
Daarna was er nog een klein plekje over voor een smakelijk dessert en koffie en thee!
Sieb Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gegeten met de AH actie.Drie gangen menu.Voorgerecht,tussengerecht en hoofdgerecht.Onderlinge combinatie goed op elkaar afgestemd.Goede smaken.Heerlijke koffie na.Prettige bediening.Wat we erg fijn vonden was de open keuken,de heerlijke geuren maakten nieuwsgierig.Voor herhaling vatbaar en dan misschien à la carte,want dat zag er ook goed uit.Molto bene!
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. De gerechten waren verrassend, vooral de carpaccio van peer, en goed geproportioneerd. Lekker malse lamskoteletjes en goed gegrilde zalm. De aardappeltjes met bloemkool waren voor ons niet nodig. We komen zeker nog een keer terug!
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk eten, verse groenten en onze vis was perfect
Aardige bediening,
Lekkere wijn.
Leuk dat je de kok bezig ziet.
Komen hier zeker nog eens terug.
S W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wederom heerlijk gedineerd in la pecora nera. Het ontvangst en de bediening vriendelijk, rustig gezeten. De wijnkaart biedt een goede keuze van diverse heerlijke wijnen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Geweldig restaurant, authentieke keuken met liefde voor de producten, zeer attente eigenaar/personeel en goede wijnen voor fijne prijzen!
satish P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Door de gastheer en gastvrouw wordt het avondje alleen maar leuker. De gerechten zijn in mijn optiek iets aan de dure kant en is het bijgerecht(hollandse groenten) onder de maat. Al en al een zeer geslaagde avond gehad met een leuk gezelschap.
Erna F.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Worden ook Italiaanse wijnen bij geserveerd. Restaurant met gezellig kijk in de keuken, smaak van alle gerechten was zeer goed. Aanrader!
Baileyjan J.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vandaag met z'n 3-en wezen eten, en wij hebben een super heerlijke maaltijd hier gehad. Top gegeten.... alles enorm vers en heerlijk bereid. Het 3 gangen menu is zeker aan te raden maar mijn partner had bewust gekozen voor de kaart, deze is klein en compact maar zeker de moeite waard.
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Hebben gisteren het driegangen menu gekozen. Carpacio en salade waren heel erg mals en lekker. Daarna de Gnochi wat ook voortreffelijk smaakte. De kaassaus was heel erg lekker en gelukkig niet teveel /machtig. Als laatste het vlees gerecht gekozen. Vlees smaakte goed. Pruimen erbij erg lekker. Alhoewel om medium gebakken gevraagd, was het toch iets aan de droge, te lang doorgebakken kant. Verder is het wel een aanrader.
martien D.
Kortom
Waar voor je geld
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Eerste keer hier gegeten en het overtrof mijn verwachtingen behoorlijk. La Pecora Nera is sober ingericht en de ontvangst is bijzonder vriendelijk. We kiezen voor het Valentijns 4-gangen menu. Voorgerecht, tonijntartaar is zalig. De grove blokjes tonijn zijn vergezeld van een koude subtiele saus van komkommer, appel en limoen. Erg goed gedaan.
Het pastagerecht is met mascarpone gevulde rode gnocchi in een spinazie saus met even gebakken schijfjes truffel. Een zalig gerecht, zeker in deze koude dagen.
Het hoofdgerecht is een moot zeebaars, goed bereid, in een bleekselderijsaus met wat sinaasappel. Subtiel en smaakvol. Daarbij gebakken aardappeltjes en gekookte groente.
Toe een Chocolade bombe met naast de mousse ook verfrissende framboos als vulling. Geserveerd op een bedje van brownie kruimels. Heerlijk.
Ik kom hier zeker terug.
Tot slot nog een tip: graag in de toekomst voorverwarmde borden, zodat warme gerechten ook lekker warm blijven.
Claudio C.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij La Pecora Nera. Wij hebben het valentijn menu gekozen, dit was een heerlijke combinatie van gerechten en ook nog eens lekker wijn op advies van de gastvrouw besteld. Maar het meest indrukwekkende was het dessert, de chocolade verassing van de chef. Ik heb direct ter plaatse gereserveerd voor valentijns dag.
David P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Erg lekker eten en vriendelijke bediening. De wijn was ook goed en betaalbaar.
poppiej .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij gaan hier met enige regelmaat eten en stiekem is dit mijn favoriete Italiaan. Het eten is heerlijk, mooi opgemaakt en de prijs is zeker redelijk voor de kwaliteit die je krijgt. Ook hebben ze heerlijke wijntjes. Een aanrader!
vanhagenrob1 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
erg prettige atmosfeer, uitstekend en mooi opgemaakt eten, vooral fantastische ravioli, mooi geprijsde en lekkere open wijnen, top plek!
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten (AHbon):smakelijke keuze! Pinot Griggio en scroppino óók van goede kwaliteit!
Misschien een tip om de ramen te isoleren ivm koude tocht.....
Louis M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hele lekkere klassieke itialiaanse keuken, allemaal goed op smaak en prima porties. We aten met de ah actie en kregen daarom een drie gangen menu van antipasti, primi en secondi. We hadden helaas geen tijd meer voor een toetje vanwege een voorstelling. Bediening is erg vriendelijk en snel. Leuk ingericht zaakje, prettige sfeer.