La Pecora Nera

Prinsestraat 36 2513 CD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Pecora Nera

Perfecte combinatie van traditie en creativiteit

Chef Marco komt uit Sardinië en is een ster in het koken van traditionelel Italiaanse gerechten. Daarnaast is hij altijd bezig met het ontwikkelen van zijn eigen recepten, een hele uitdaging. Je proeft dat er een echte kenner in de keuken staat.

Meer informatie over restaurant La Pecora Nera

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Gisela S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prettige ervaring, smakelijk eten en vriendelijke gastvrouw! Enige opmerking is dat ik niet begrijp waarom een glas rode wijn 6 euro moet kosten. Dat is echt de kostprijs van een hele fles. Horeca Nederland blijft het niet begrijpen m. I. Verder een aanrader !
Bernadette M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijke avond ! Echt Italiaans gastheerschap !
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij zijn jaren geleden hier geweest en beviel ons toen beter, nu is het goed maar niet speciaal. bediening vriendelijk en snel.
Patrice K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Enorm genoten van het AH keuzemenu. De pasta vooraf was eenvoudig maar origineel en bereid met pure ingredienten. De diamanthaas mooi rosé gebakken met een voortreffelijke truffelaardappelpuree. De aardbeiensaus bij de pannacotta smaakte heerlijk vers. Wij komen zeker terug, ook zonder AH actie.
koele939kpnmailnl .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gezellig klein restaurant met een zeer goede service. 3 gangen menu was verrassend en smaakvol. Kwaliteit was uitstekend. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
maureen_linscheer .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Mijn man en en ik waren zéér tevreden over het keuzemenu wat speciaal was geselecteerd voor de restaurantactie van AH en hebben gesmuld!!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gisteren weer bij La Pecora Nera gegeten. Ik had er al eens eerder gegeten en toen was ik erg enthousiast. Het eten was deze keer minder bijzonder. Weet niet of we pech hadden?
BerkhoutDH .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten bij La Pecora Nera, vooral het stukje vlees. De gastvrouw is erg vriendelijk. Tip is wel om s middags al de verwarming aan te zetten, de kou komt via (enkel glas?) een beetje naar binnen.
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Op 2 december met de AH-actie het 3-gangenmenu genomen. Alleen dit menu was mogelijk, hoewel we dit niet storend vonden omdat de beschrijving heel aanlokkelijk was.
Als aperitief namen we bier en een fles water. In de meeste restaurants kan men kiezen tussen lokaal bier of bier uit het land van oorsprong. Hier kan men niet kiezen, het is Peroni voor €3,50 per flesje. Het water €3,75 en de wijn €3,95. De prijzen van iens lopen dus achter.
Als voorgerecht hebben we de 2 keuzes besteld zodat we van elkaar konden proeven.
De carpaccio van gerookte eendenfilet was heel lekker, maar wel wat weinig. Truffelhoning klink erg culinair maar is nauwelijks te proeven. De granaatappel diende als versiering, evenals de rucola.
De tagliatelle met crème van pompoen en prei, parmezaanse kaas, balsamico-azijn en kaviaar was voldoende groot en best smakelijk. De kaas en balsamico was goed te proeven, voor de kaviaar, de pompoen en de prei heeft men een vergrootglas nodig.
Het hoofdgerecht van diamanthaas was smakelijk met een crème van gorgonzola en groene peper, maar wel een kleine portie, ik schat 90 gram vlees. De diamanthaas was van mij wat droog en niet helemaal mals, zodat ik dacht dat het vlees uit de diepvries kwam. Het vlees van mijn partner was wel mals en sappig en zij vond mijn vlees ook wat droog en hier en daar zenig.
Het schaaltje met aardappel en groenten was wat weinig voor 2 personen, maar wel redelijk lekker.
Het toetje chocolade Panna Cotta met gemalen witte chocolade en karamelsaus was wel lekker. Een klein, maar goed chocoladepuddinkje geserveerd in een groot diep bord vonden we lekkerder dan een gemiddeld Mona-puddinkje.
Met de achterkant van mijn stoel stond ik in redelijk aangeschoven stand tegen de stoel van mijn buurman aan.
Als we de volle prijs hadden moeten betalen had ik de verhouding kwaliteit en prijs niet in orde gevonden.
Nu met de AH-korting hebben we redelijk gegeten.
Daan R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Top restaurant op een leuke locatie in Den Haag. Goede kok, goed advies qua wijn en een hartelijke ontvangst!
Met top wijnen maken ze de avond compleet, kom hier zeker nog eens terug
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Knus restaurant, informeel en vlot bediend. Pasta's : stuk beter dan de gemiddelde "pizza-italiaan".
Leuke en schappelijk geprijsde menu's. De door ons bestelde fles witte wijn (uit Venezie) : erg lekker, goed gekoeld, in koeler en vriendelijk geprijsd. Sowieso in alles een vriendelijke zaak. De entrecote van kalfsvlees was
uitzonderlijk lekker. Ligging/omgeving : je moet een beetje mazzel hebben met een betaald parkeren-plekje dichtbij. Dat hadden wij: op een zaterdagavond (18.30) toevallig pal voor de deur! Anders moet je even een stukje lopen, door een leuke, aantrekkelijk winkelomgeving. Al met al een 8+, aanrader.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Geweldig restaurant! Heerlijk gegeten
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijke wijn, mooi menu, fijne sfeer, met zorg bereidde gerechten.
Absoluut voor herhaling vatbaar!
Mooi om dit stel zo passievol te zien werken.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Mooi gezellig restaurantje erg lekker gegeten van het Albert heijnmenu.
Vlees had iets korter gemogen voor rosé maar toch lekker. Heerlijke pino grigio voor vijf euro per glas erbij!
Andrea R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Erg lekker gegeten met de AH-actie. No-nonsense Italiaanse maaltijden, prettige sfeer en ontvangst en goede wijn! Bracht ons in Italiaanse sferen :)
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk gegeten en goed verzorgd door eigenaren!
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik ben hier nu 3 keer geweest. De eerste keer was alles top! De tweede keer was bij mij alles heel goed maar zaten bij mijn vriend een aantal stukken harde pasta in zijn gerecht. Alsof er tijdens het koken niet goed in de pan was geroerd. Het voorgerecht van deze avond was zoals altijd heerlijk. Bij mij ontbrak echter salie in het gerecht van tagliatelle met truffelpoeder en parmezaanse kaas. Het leek wel alsof alle salie in hetzelfde gerecht van mijn tafelgenoot terecht was gekomen, misschien ontbrak hier ook weer een roermomentje. Het vlees met de plak ham erop vonden wij beiden aan de droge kant en dat ben ik eigenlijk niet gewend van deze voortreffelijke kok. Eerder gegeten entrecote en lamsbout waren super! Het nagerecht was deze keer zoals altijd ook weer heerlijk. Tiramisu met limoncello!
anna.salapeup .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben hier vaker gegeten en elke keer is het eten heel goed. Elke gang is zeer goed verzorgd. Absoluut een aanrader.
elergui .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Fantastisch menu van AH. Wij hebben gekozen voor tagliatelle met boter, salie en truffelpoeder
Vervolgens de saltimbocca en sloten af met een heerlijke tiramisu.
Alles vergezeld van een mooie wijn uit 2012 . Absoluut een aanrader.
y.g.g.bauwens .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gisteren voor de eerste maal bij dit Italiaanse restaurant gegeten, een klein en gezellig restaurantje met vriendelijke bediening. Wij kozen uit het menu voor de AH actie. Jammer, wij vonden het teleurstellend het brood en de wijn waren heerlijk, maar de smaken van de gerechten vielen tegen. Jammer maar voor de prijzen op het menu zullen wij niet meer reserveren bij dit restaurant.