La Payuca

Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

• Terras
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vrijdag avond met 4 vrienden wezen eten. Service was prima en het eten was heerlijk.
Voorgerecht: Argentijnse Tapas, verschillende gerechten, stuk voor stuk lekker en goed bereid.
Hoofdgerecht: De beroemde spareribs zoet. Dit zijn inderdaad de lekkerste die ik ooit gegeten heb.
Nagerecht: ijs met meloen en likeur. Ten opzichte van de andere gerechten viel deze een beetje tegen, maar alsnog lekker.
Niehk .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We hadden een Bife de lomo a la pimenta (tournedos met pepersaus) en een Plato las dos quapas (entrecote en tournedos). De entrecote (besteld als 'rare') was taai. De tournedos (dat is het stuk rundvlees dat te boek staat als het meest malse) was beter, maar we hebben ze elders aanzienlijk beter gehad, d.w.z. zowel malser als met meer smaak.

Service: de bediening was vlot en ik vond het ook prettig dat er een mandje brood op tafel stond en dat de hoofdgerechten (20-25 euro) inclusief salade en frietjes waren. In sommige restaurants bestaan ze het om dat soort prijzen voor een kaal stuk vlees te rekenen; hier gelukkig niet.

Decor: ze hadden live muziek: een man die spaanse liedjes zong met akoestische gitaar erbij, die rondwandelde door het restaurant. Tja, je moet ervan houden.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Heerlijk spare-ribs gegeten met nog 4 mensen. Leuke entourage , leuke bediening en heerlijk eten. Aanrader voor spare-rins liefhebbers
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Echt een drama. Geen onbeperkt spare-ribs meer. Dra-ma! Alles verandert maar. Het eerste portie was overigens wel veel groter, en errug lekker! Ook de Biefe de Lomo smolt op den tong.
Suba .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Na vele jaren in Zuid Amerika gewoond te hebben was Suba zeer verheugd een Argentijns restaurant in Woerden aan te treffen. Met partner daar een aangename avond doorgebracht.
Het restaurant heeft inderdaad een Zuid Amerikaanse sfeer en de muziek die er afgespeeld wordt, draagt daar zeker toe bij.
Wij kozen als entree de tapas casero, een schaal met een selectie van de verschillende voorgerechtjes die geserveerd worden: meloen met ham, een geroosterd stukje stokbrood met gerookte zalm en zure room, een gefrituurde gamba en een kippenvleugeltje met knoflooksaus. Een bescheiden maar zeker niet onverdienstelijke entrada. Daarna nam mijn partner de zoete spareribs, in een woord subliem. Ikzelf nam de plato argentino: ribeye, entrecote en tournedos. De ribeye had wat harde stukjes vet die helaas niet goed waren uitgebakken / uitgesmolten maar de entrecote en tournedos waren uitstekend van kwaliteit. Het geheel werd geserveerd met frites en een salade. Wel een minpuntje was de saus die geserveerd werd als chimichurri. Dit was niet de Argentijnse saus op basis van peterselie, knoflook, uien en oregano maar een zoet pittige saus op basis van paprika. De saus was best smakelijk maar mag niet de naam chimichurri hebben, zelfs niet als een door de chef aangepaste versie. Al dessert namen we mi princesa (ijs met slagroom en een op ons verzoek warme chocoladesaus) en morir sonando (ijs met slagroom en warme kersensaus), een heerlijk einde van de maaltijd.
We namen enkele glazen witte en rode huiswijn, die prima pasten bij de gekozen gerechten. Helaas werd ook in dit restaurant nog geen kraanwater geserveerd zodat we het moesten doen met een fles bronwater.
De bediening was zeer vriendelijk en attent en gaf ook adequaat feedback aan de keuken over onze bemerkingen.
Al met al een bezoek dat we zeker zullen herhalen.
Bruce67 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wat een lekkere spareribs hebben ze daar. Alle drie de smaken even lekker. Jammie.
Het vlees zuig je bijna van het bot af.
Hier ga ik vaker rten.
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Restaurant met uitmuntende spare-ribs en persoonlijke aandacht van de eigenaar.

We komen hier regelmatig en ik raad iedereen aan om de specialiteit spare ribs te bestellen.
Sinds kort niet meer onbeperkt. Maar voor mij is de gewone portie genoeg (eigenlijk nog te veel) dus goedkoper dan voorheen.
Ik neem zelf altijd de zoete variant. Het vlees is goed gemarineerd en valt van het bot, dus ook als je die niet van kluiven houdt kan je dit gerecht bestellen.
Ook de overige vleesgerechten zijn prima, geen culinaire hoogstandjes maar (h)eerlijk vlees.

Het restaurant is niet erg groot en de akoestiek is niet optimaal. Dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de vriendelijke en attente eigenaar.
Hilda67 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We kwamen zonder reservering rond half zes binnen. Het restaurant was op dat moment nagenoeg leeg. De serveerster moest even overleggen (telefonisch) of het kon. Gelukkig, het was geen probleem. We konden tot half 8 tafelen, daar het druk ging worden na zeven uur.
Het voorgerecht (gehaktballetjes en gegrilde worstjes) was lekker. Het hoofdgerecht een entrecote in warme knoflooksaus was hemels. We moesten er wel even op wachten, maar het vlees smolt op de tong en bleef lang warm. We waren aangenaam verrast.

Ik kende het restaurant niet en was verrast dat 'afhalers' dwars door de zaak heen liepen. Geen aparte afgeefloket. Maar daar wij het tweede stel in de zak waren, was het niet echt storend.
Bmwrijder .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het eten was lekker, goed op smaak en een goede kwaliteit vlees. De groente was wel erg basic. De bediening was vriendelijk maar liep zich de benen uit het lijf. Het was duidelijk te druk voor 2 serveersters. De tafels zijn klein en staan te dicht op elkaar. We zaten aan een 2-pers tafeltje met maar 30 cm ruimte naar de volgende tafel. Ik zat dichter bij mijn "buurvrouw" dan bij mijn tafelgenote! Het restaurant is gewoon te vol gepropt. En dan moeten alle tafels ook nog 2x per avond gebruikt worden. En daarbij komen dan nog de klanten voor afhaalmaaltijden, tijdens het wachten staan ze naast je tafel te kijken! Hier willen ze hun goede naam te veel omzetten in geld. Daardoor verliest het restaurant alle sfeer, niets gezelligs maar als kippen in een hok. Wel lekker gegeten maar de prijs is beslist te hoog als het niet gezellig is. Hebben het nagerecht maar laten staan en zijn ergens in de binnenstad bij het Kerkplein wat gaan drinken.
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
het is de beste spare rib tent in nl!
maar sinds een week hebben ze geen onbeperkt spare ribs meer!!!
dus ik ga er niet meer eten tot dat ze weer onbeperkt hebben
17,50 euro 1 half spare ribs! moet ik voor 35 euro aan spare ribs gaan eten
hahaha kansloos
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Beste spare-ribs ooit gegeten, kwaliteit van het vlees is echt top. Wij eten hier regelmatig en voor mij altijd de knoflook spare-ribs. Echt een aanrader, krijg je geen spijt van! Bediening is ook zeer goed en netjes, enthousiaste meiden die plezier hebben in hun werk. De verstandhouding met de eigenaar zal goed zijn, zo run je een tent! Ga zo door La Payuca & tot de volgende keer!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Inmiddels al een stuk of 10 keer hier gegeten. En telkens de zoete spareribs. Ze blijven fantastisch! Ruimte is gedateerd, de bediening is wel heel vriendelijk. Ook het voorafje (de wraps?) zijn lekker! Ik zeg, tot de volgende keer! :-)
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Op aanraden van een collega hier terecht gekomen om spareribs te eten. De spareribs zijn hier altijd onbeperkt. Begonnen met zoet, later knoflook op en ook de pittige geprobeerd. Vooral de zoete was heerlijk en ook de pittige waren heerlijk. Deze behoren tot de allerbeste spareribs die ik heb gegeten, en dat zijn er nog al wat... Ik kom hier zeker nog eens voor terug!
R525 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Voor mij ongetwijfeld het beste restaurant in Woerden.

Kwaliteit van het vlees is altijd zeer goed.
Wel erg rumoerig, maar voor mij persoonlijk niet storend.
Ivlu .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Sfeer in restaurant is erg gezellig en bediening is goed. Waar je zeker voor moet gaan zijn de spare-ribs. Die zijn echt de beste van de regio.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Normaal gesproken neem ik eigenlijk altijd de spare-ribs want deze zijn echt overheerlijk. Deze keer eens wat anders genomen, namelijk de Bife de lomo eb salsa de championes. Daar heb ik geen spijt van gehad. Ook deze was werkelijk overheerlijk en het vlees smelt bijna op je tong. Helaas toch een klein minpuntje, mijn tafelgenoot vroeg na toch zeker al 5 betaalde drankjes om een simpel glas water uit de kraan, maar dat was onmogelijk ze was verplicht om spa blauw af te nemen. Ik kan me voorstellen als je alleen maar water besteld dat dit een normale gang van zaken is, maar als je al diverse drankjes besteld hebt vind ik dit een slechte service.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Heerlijke spareribs, prijskwaliteit verhouding top, alle smaken geprobeerd. Deze zaak is echt top als je zin hebt in spareribs! Vriendelijke en correcte bediening getriggerd op lege glazen. Ook heerlijke sangria!
Josephinekok .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Fantastisch gegeten, het vlees van de spareribs is heerlijk mals en eerlijk op smaak en onbeperkt waardoor we maar bleven bestellen totdat we niet meer konden. Ook eerder hier de mixed grill genomen, heerlijke stukken vlees en bijgerechten. Een aanrader om hier eens te gaan eten. Wel reserveren!
Karini .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
leuke tent,lekker warm en gezellig druk.
het eten is redelijk goed maar niet speciaal.
wel erg weinig voor veel geld.
extra bijbestellen kan,maar is wederom erg duur.
eten was erg snel afgekoeld,laatste happen waren echt koud.
ijsdessert was goed

al met al GEEN aanrader
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Voor de "grote" vleesliefhebber misschien een prima zaak. Verder is het allemaal wel een beetje standaard. De bediening, een meisje, is vriendelijk en doet haar best. De ruimte is wel gedateerd en donker.
Het eten is wel aardig, maar ook zeker niet bijzonder.