La Payuca

9,5

Jouw recensie over het restaurant La Payuca

remco S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Erg lekker eten voor een redelijke prijs.

Wat me dit keer enorm irriteerde was de muziek die was vreselijk.
Het kraakte en stoorde en het klonk gewoon slecht
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wij hebben hier met een groep van 6 mensen gegeten. Bijna allemaal hadden wij andere hoofdgerechten uitgekozen. Een ieder was het er over eens , dat de keuken niet alleen een uitstekende slager had, maar bovendien ook een geweldige prestatie leverde. Een vrij korte wachttijd tussen alle gangen en ruim de tijd voor het aperitief. De bereiding van het vlees was precies op maat. Daarnaast was de garnituur, salade, frites en de special behandelde gebakken aardappelen van een uitstekende kwaliteit.. De sauzen, waar ruim uit gekozen kon worden waren overdadig, al had de knoflooksaus iets warmer gemogen. De voorgerechten, voorzover daar behoefte aan was, waren ook van goede kwaliteit en soms zeer origineel. van samenstelling. De nagerechten vielen bij het voorafgaande een beetje tegen. Allemaal op een uitzondering na ijscoupes en vrij standard. Het bedienend personeel was attent en vlot.
De Malbec als begeleidende wijn was uitstekend opgewassen tegen
de toch zware maaltijd. De inrichting van het geheel was zeker met de muziek, die nogal hard stond niet hard verwarmend. Ik zou wat minder decibellen op prijs stellen
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Aten hier weer eens met de familie. De keuze viel op de bekende spare ribs en de bife de lomo. Prima vlees, heel goed klaar gemaakt. Gewoon smullen. De accompagnerende sausjes zijn naar behoren waarbij vooral de knoflooksaus eruit springt. Knapperige frieten, een plus dus, en een meer dan redelijke salade maakte het compleet. De rode huiswijn paste bij dit alles prima, heeft een aangename, zij het niet echt volle, smaak en was op temperatuur. De koffie aan 't slot lekker pittig bakkie. De bediening is vanaf het binnen komen attent, goed qua snelheid en vriendelijk. La Payuca, voor herhaling vatbaar!
NoaJacobs .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Santos, de aardige eigenaar van La Payuca weet dat je een winnende formule niet moet veranderen. Wat een verschrikkelijk lekker vlees koopt hij in zeg! De spare-ribs zijn beroemd en op de grill afgebakken dus lekkere baklaagje erop, echt genieten! Maar de Argentijnse Tournedos is werkelijk het summum! Besteld deze aub zonder sausje want dat is zonde! Bestel deze op medium/rare en je mes glijdt er al doorheen zonder kracht te geven, wat een genot! Guilty pleasure: Bestel een groot portie spare-ribs (het is niet meer onbeperkt tegenwoordig) met je partner en een grote tournedos en deel deze met elkaar. Dan heb je het beste van beide. Mmmmmm!
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Afgaande op de goede recensies kozen we dit restaurant.
De spare ribs moeten erg lekker zijn en daarnaast serveren ze goede steaks.
Het restaurant is niet zo groot en qua inrichting ongecompliceerd en knus met een Zuid-Amerikaanse sfeer. De bediening was uitermate klantvriendelijk. We kregen voldoende aandacht, als een glas leeg was, werd gevraagd of degene nog iets wilde drinken, zonder dat het opdringerig overkwam. Het eten was inderdaad uitstekend! Je komt hier vooral voor vlees en dan zit je meer dan goed! De zoete spare ribs waren mals en vielen van het bot. De marinade was erg goed. De ossenhaas en entrecote waren uitstekend gegrild. Mooie stukken vlees met een uitstekende smaak. De tortilla's met guacamole, frietjes en salade smaakten eveneens prima!
De porties zijn prima.
Kortom, dit is één van de beste grill restaurants van Zuid-Holland!!
Annika R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wat een heerlijke spareribs! Echt de lekkerste ooit gegeten! Leuke live muziek! Het was fantastisch!
Wij komen graag weer terug!
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vrijdag avond met 4 vrienden wezen eten. Service was prima en het eten was heerlijk.
Voorgerecht: Argentijnse Tapas, verschillende gerechten, stuk voor stuk lekker en goed bereid.
Hoofdgerecht: De beroemde spareribs zoet. Dit zijn inderdaad de lekkerste die ik ooit gegeten heb.
Nagerecht: ijs met meloen en likeur. Ten opzichte van de andere gerechten viel deze een beetje tegen, maar alsnog lekker.
niehk .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We hadden een Bife de lomo a la pimenta (tournedos met pepersaus) en een Plato las dos quapas (entrecote en tournedos). De entrecote (besteld als 'rare') was taai. De tournedos (dat is het stuk rundvlees dat te boek staat als het meest malse) was beter, maar we hebben ze elders aanzienlijk beter gehad, d.w.z. zowel malser als met meer smaak.

Service: de bediening was vlot en ik vond het ook prettig dat er een mandje brood op tafel stond en dat de hoofdgerechten (20-25 euro) inclusief salade en frietjes waren. In sommige restaurants bestaan ze het om dat soort prijzen voor een kaal stuk vlees te rekenen; hier gelukkig niet.

Decor: ze hadden live muziek: een man die spaanse liedjes zong met akoestische gitaar erbij, die rondwandelde door het restaurant. Tja, je moet ervan houden.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Heerlijk spare-ribs gegeten met nog 4 mensen. Leuke entourage , leuke bediening en heerlijk eten. Aanrader voor spare-rins liefhebbers
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Echt een drama. Geen onbeperkt spare-ribs meer. Dra-ma! Alles verandert maar. Het eerste portie was overigens wel veel groter, en errug lekker! Ook de Biefe de Lomo smolt op den tong.
Suba D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Na vele jaren in Zuid Amerika gewoond te hebben was Suba zeer verheugd een Argentijns restaurant in Woerden aan te treffen. Met partner daar een aangename avond doorgebracht.
Het restaurant heeft inderdaad een Zuid Amerikaanse sfeer en de muziek die er afgespeeld wordt, draagt daar zeker toe bij.
Wij kozen als entree de tapas casero, een schaal met een selectie van de verschillende voorgerechtjes die geserveerd worden: meloen met ham, een geroosterd stukje stokbrood met gerookte zalm en zure room, een gefrituurde gamba en een kippenvleugeltje met knoflooksaus. Een bescheiden maar zeker niet onverdienstelijke entrada. Daarna nam mijn partner de zoete spareribs, in een woord subliem. Ikzelf nam de plato argentino: ribeye, entrecote en tournedos. De ribeye had wat harde stukjes vet die helaas niet goed waren uitgebakken / uitgesmolten maar de entrecote en tournedos waren uitstekend van kwaliteit. Het geheel werd geserveerd met frites en een salade. Wel een minpuntje was de saus die geserveerd werd als chimichurri. Dit was niet de Argentijnse saus op basis van peterselie, knoflook, uien en oregano maar een zoet pittige saus op basis van paprika. De saus was best smakelijk maar mag niet de naam chimichurri hebben, zelfs niet als een door de chef aangepaste versie. Al dessert namen we mi princesa (ijs met slagroom en een op ons verzoek warme chocoladesaus) en morir sonando (ijs met slagroom en warme kersensaus), een heerlijk einde van de maaltijd.
We namen enkele glazen witte en rode huiswijn, die prima pasten bij de gekozen gerechten. Helaas werd ook in dit restaurant nog geen kraanwater geserveerd zodat we het moesten doen met een fles bronwater.
De bediening was zeer vriendelijk en attent en gaf ook adequaat feedback aan de keuken over onze bemerkingen.
Al met al een bezoek dat we zeker zullen herhalen.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wat een lekkere spareribs hebben ze daar. Alle drie de smaken even lekker. Jammie.
Het vlees zuig je bijna van het bot af.
Hier ga ik vaker rten.
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Restaurant met uitmuntende spare-ribs en persoonlijke aandacht van de eigenaar.

We komen hier regelmatig en ik raad iedereen aan om de specialiteit spare ribs te bestellen.
Sinds kort niet meer onbeperkt. Maar voor mij is de gewone portie genoeg (eigenlijk nog te veel) dus goedkoper dan voorheen.
Ik neem zelf altijd de zoete variant. Het vlees is goed gemarineerd en valt van het bot, dus ook als je die niet van kluiven houdt kan je dit gerecht bestellen.
Ook de overige vleesgerechten zijn prima, geen culinaire hoogstandjes maar (h)eerlijk vlees.

Het restaurant is niet erg groot en de akoestiek is niet optimaal. Dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de vriendelijke en attente eigenaar.
Hilda67 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We kwamen zonder reservering rond half zes binnen. Het restaurant was op dat moment nagenoeg leeg. De serveerster moest even overleggen (telefonisch) of het kon. Gelukkig, het was geen probleem. We konden tot half 8 tafelen, daar het druk ging worden na zeven uur.
Het voorgerecht (gehaktballetjes en gegrilde worstjes) was lekker. Het hoofdgerecht een entrecote in warme knoflooksaus was hemels. We moesten er wel even op wachten, maar het vlees smolt op de tong en bleef lang warm. We waren aangenaam verrast.

Ik kende het restaurant niet en was verrast dat 'afhalers' dwars door de zaak heen liepen. Geen aparte afgeefloket. Maar daar wij het tweede stel in de zak waren, was het niet echt storend.
Bmwrijder .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het eten was lekker, goed op smaak en een goede kwaliteit vlees. De groente was wel erg basic. De bediening was vriendelijk maar liep zich de benen uit het lijf. Het was duidelijk te druk voor 2 serveersters. De tafels zijn klein en staan te dicht op elkaar. We zaten aan een 2-pers tafeltje met maar 30 cm ruimte naar de volgende tafel. Ik zat dichter bij mijn "buurvrouw" dan bij mijn tafelgenote! Het restaurant is gewoon te vol gepropt. En dan moeten alle tafels ook nog 2x per avond gebruikt worden. En daarbij komen dan nog de klanten voor afhaalmaaltijden, tijdens het wachten staan ze naast je tafel te kijken! Hier willen ze hun goede naam te veel omzetten in geld. Daardoor verliest het restaurant alle sfeer, niets gezelligs maar als kippen in een hok. Wel lekker gegeten maar de prijs is beslist te hoog als het niet gezellig is. Hebben het nagerecht maar laten staan en zijn ergens in de binnenstad bij het Kerkplein wat gaan drinken.
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
het is de beste spare rib tent in nl!
maar sinds een week hebben ze geen onbeperkt spare ribs meer!!!
dus ik ga er niet meer eten tot dat ze weer onbeperkt hebben
17,50 euro 1 half spare ribs! moet ik voor 35 euro aan spare ribs gaan eten
hahaha kansloos
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Beste spare-ribs ooit gegeten, kwaliteit van het vlees is echt top. Wij eten hier regelmatig en voor mij altijd de knoflook spare-ribs. Echt een aanrader, krijg je geen spijt van! Bediening is ook zeer goed en netjes, enthousiaste meiden die plezier hebben in hun werk. De verstandhouding met de eigenaar zal goed zijn, zo run je een tent! Ga zo door La Payuca & tot de volgende keer!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Inmiddels al een stuk of 10 keer hier gegeten. En telkens de zoete spareribs. Ze blijven fantastisch! Ruimte is gedateerd, de bediening is wel heel vriendelijk. Ook het voorafje (de wraps?) zijn lekker! Ik zeg, tot de volgende keer! :-)
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Op aanraden van een collega hier terecht gekomen om spareribs te eten. De spareribs zijn hier altijd onbeperkt. Begonnen met zoet, later knoflook op en ook de pittige geprobeerd. Vooral de zoete was heerlijk en ook de pittige waren heerlijk. Deze behoren tot de allerbeste spareribs die ik heb gegeten, en dat zijn er nog al wat... Ik kom hier zeker nog eens voor terug!
Renze D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Voor mij ongetwijfeld het beste restaurant in Woerden.

Kwaliteit van het vlees is altijd zeer goed.
Wel erg rumoerig, maar voor mij persoonlijk niet storend.