Over het restaurant La Passione

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Meer informatie over restaurant La Passione

Vriendelijke bediening
Gezellig en sfeervol
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Italie kenners zullen het met me eens zijn. De keuken en service van dit restaurant zijn ottimo en heel authentiek! Kom zeker terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben gebruik gemaakt van het 4 gangen menu en het was erg lekker. De porties zijn goed, waarbij het hoofdgerecht veel vlees gaf. De sfeer is prima en het interieur is gezellig ingericht. De wijnkaart is zeer uitgebreid.
Een adres om er terug te komen.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance. En wat een prettige, vriendelijke bediening. Precies zoals we het graag beleven in een restaurant. En in onze situatie (met een jarige van 85 jaar) een tikkeltje meer op een zeer charmante manier.
Bouke B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vond het 4 gangen verrassing menu te eenzijdig. Al de 3 gerechten waren gebaseerd op vlees. Bijvoorbeeld een visgerecht had de eetvreugde nog extra verhoogt.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Ondanks drukte voor de paasdagen was er voldoende aandacht voor de gasten.
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wat een leuk restaurant. Een beetje een huiskamer gevoel kregen wij er. Wij kozen voor een 4 gangen menu waarbij alles kon. vooral het tussengerecht en hoofdgerecht was erg lekker. De porties zijn aan de grote kant maar allemaal mooi gepresenteerd. Personeel ook super vriendelijk. Vooral de meneer in de bediening. bij de koffie kregen we nog een lekkere cocktail en natuurlijk limoncello. Wij komen zeker nog eens terug!
Joannes D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Erg leuk en goed restaurant. Goede bediening, leuke sfeer, heel goed eten en heerlijke wijnen. Goede prijs kwaliteit. Prettig parkeren in de buurt. Kortom, wat wil een mens nog meer.
I. M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Top! Heerlijk eten, uitstekende en zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Drie gangen a la carte gegeten op een zaterdag. Restaurant zat helemaal vol. Waardoor enigzins rumoerig. Eerste twee voorgerechten de scampi met puree van kikkererwten was wat vlak van smaak, Bij de carpaccio van zwaardvis op een bedje van rucuccola was men vergeten de dressing te serveren. Dit werd halverwege het gerecht "goedgemaakt". Het tweede voorgerecht de soufflé van seizoensgroenten in creme van parmazan was prima. Als hoofdgerecht eend in saus van dessertwijn. Ook in deze saus weinig smaak (zoet/zuur). Als garnituur weer een groenten soufflé. Helaas kwam het lauw op tafel. Dus niet alles opgegeten. De vriendelijke bediening informeerde of het ons had gesmaakt. Zij bood ons een extra gerecht aan. Dat bleek een schelpenpasta met vis die prima was. Op de rekening bleek dit gerecht echter wel berekend. Maar dit werd later weer gecorrigeerd. Al met al een rommelige avond. Wel lekkere wijn gedronken €5,50 per glas. Was totaal voor twee personen €132,50 kwijt.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Voor de tweede keer weer heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening met ilaliaanse charme en temperament.
george M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
La passione is een terecht gekozen naam voor dit etablissement. Bij Italiaans denk je al gauw aan pizzas en pasta's maar La Passione is niet de standaard Italiaan. Verfijnde, bijzondere gerechten en prima wijnenop zeer vriendelijke wijze aan tafel gebracht. Verrrassingsmenu goede keuze. niet alleen qua aard van gerechten, maar voor al ook vanwege opmaak van de borden. La Passione is omweg waard
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening, enige minpuntje; beetje vol in het restaurant, maar dat mag de pret niet drukken
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Hadden gekozen voor 4 gangen menu. Erg lekker maar nogal kleine porties. Na het hoofdgerecht ( kwartel filet) toch nog maar gekozen voor een extra portie pasta tartuffo ( een echte aanrader). Dus kwaliteit is meer dan goed maar de volgende keer direct de pasta kiezen.
Fini_alex .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Aanrader! 4 gangen menu van de chef gegeten; Italiaanse klassiekers op culinaire wijze bereid! Service was fantastisch, de wijnen werd royaal geschonken. Ruime keus aan grappa bij de koffie. Zou hier zeker nog een keer eten.
Hannah K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Fijne en attente bediening en het eten subtiel op smaak gebracht.
C R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Goed eten, met zorg voor dier en natuur uitgekozen. Goede wijn! En fantastisch, kundig personeel! Echt een aanrader.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
lekker gegeten in een rustige restaurant, het was druk.maar de bediening was gewoon attent.
De wijn was lekker,de sfeer heel vrolijk. heel goed
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Zonder het te kennen voor dit restaurant gekozen. Een zeer aangename verrassing! Het chef's menu (4-gangen) was evenwichtig en smakelijk en gaf een "echt Italiaanse" ervaring. Mooie gerechten, prima smaken en daarbij de aandacht van de (inderdaad Italiaanse) eigenaren en vriendelijke bediening. De bijpassende wijnen maakten het helemaal af! Zeer voor herhaling vatbaar!
Wendel M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad en verrukkelijk gegeten. De bediening was erg goed en vriendelijk. Alles is zelf gemaakt en die kwaliteit proef je. Kleine tip geef bij de koffie geen verpakt koekje maar een echt Italiaans koekje.