Over het restaurant La Passione

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Meer informatie over restaurant La Passione

• : Gratis parkeren in de buurt. Parkeergarage bij het Hilton hotel & betaald parkeren in de buurt

- Lunch: Op reservering.
- Diner: Keuken open 17:30 - 22:30

9,3

Jouw recensie over het restaurant La Passione

Lesley S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We werden gastvrij ontvangen en er stond een mooie tafel voor zes personen voor ons klaar. We hadden van tevoren gezegd dat het een verjaardagetentje was en dat we tussen 20.45 en 21.00 uur weg moesten omdat erna een surprise party was. Het eten werd daardoor precies goed getimed. De bediening was echt top! Heerlijke wijnen en heerlijk eten. Van dit personeel kunnen andere restaurants wat opsteken. De jarige kreeg nog een lekker flesje wijn mee en we kregen nog een heerlijk dessertwijntje van de zaak. Voor dit geweldig lekker etentje moet je wel wat neerleggen, maar zeker de moeite waard. Wij gaan zeker nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hadden ons laten verrassen met een 4 gangen chef's special menu. De gerechten waren heerlijk en gevarieerd. Zo ook de bijpassende wijnen. De bediening was erg voorkomend en warm; er was persoonlijke aandacht. De sfeer in het restaurant was geanimeerd. La Passione is een echte aanrader!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Erg gezellig personeel.

Voorkomend zonder vervelend te worden.

EEN AANRADER.

Komen zeker nog eens terug.
Toine D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Omdat een collega haar passie volgt en drie maanden naar Italië gaat voor een kookcursus hebben wij, haar teamgenoten, verrast met een heerlijk diner bij La Passione! Het was Bellissimo!
Arjaan K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Obv recensies op Iens bij La Passione gereserveerd. Maakte de verwachting helemaal waar.
Zeer gastvijie, attente en vriendelijke bediening.
Menu vd chef gekozen, allemaal heerlijke gerechten, uitstekend van smaak en samenstelling.
Op advies bediening erg lekkere bijpassende wijn.
Zeker een aanrader!
Jacky V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ik heb veel restaurants bezocht, maar La Passione is echt een aanrader. Aandacht voor de klant verrukkelijk eten, en de bediening om door een ringetje te halen. Gewoon doen!
marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Superlekker gegeten. Prima wijn. Prima bediening! We werden door een leuke Italiaanse geholpen die er duidelijk plezier in had. De kwaliteit-prijsverhouding is prima. Het is wat duurder misschien, maar je krijgt er lekker eten voor. Zeker de moeite waard!
marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Voor het eerst in Den Haag en dit via Iens gereserveerd. Een echte aanrader. Vriendelijk personeel, kundig, en het eten was heerlijk. Prijs-kwaliteit is prima. Lekker wijn ook..mochten we weer een keer in Den Haag zijn, komen we zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Italiaans restaurant met ambitie en uitstekende bediening ! Geschikt voor familie uitje met jonge spruiten. Wordt vervolgd. En goede parkeermogelijkheden nabij.
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Eindelijk weer eens een goed restaurant waar je echt blij van wordt. Ook de bediening was erg vriendelijk. Doordat er veel grote families waren was het een beetje lawaaiig.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Eten met passie klaargemaakt en geserveerd en dat proef, ervaar, zie en beleef je voor 100 %.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten en fijne, persoonlijke bediening. Een aanrader!
Vera M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Echt heerlijk gegeten!! Zowel voor vegetariërs als mensen met een gluten vrij dieet. Vriendelijke bediening!........................
Han D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We hadden deze keer weinig tijd ivm theaterbezoek aansluitend. Hiermee werd uitstekend rekening gehouden, zodat we heerlijk konden eten en toch op tijd weer weg waren.
Het eten was erg lekker, met name de pappardelle met wild zwijn ragout. Aardige sommelier uit Verona, met uitstekende wijnsuggesties, we voelde ons verwend in Italiaanse sfeer.
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Na een warm welkom heerlijk gegeten. Nieuwe gerechten geprobeerd (groentesoufflé) en ook die waren erg lekker.
Tot een volgende keer!
Marinus W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker restaurant, aardige bediening, lekker eten, niet een al te grote kaart. Heerlijk carpaccio! Wel erg kleine hoeveelheid. Mag een groter bord zijn met carpaccio.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk echt italiaans eten! Wij hadden carpaccio en tagliatelle met bospaddestoelen en truffel, super lekker! Het personeel is erg vriendelijk. De inrichting zou wel iets sfeervoller kunnen maar is ook wel een beetje typisch voor wat je bij veel Italianen ziet.
e.m.van.weel V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima gegeten, vooral de Papardelle al Cinghiale waren zoals we ze ook in Toscane aten. De sfeer was goed en levendig en hadden het gevoel in Italiaanse sferen te verkeren! Vlotte bediening en plezierig hartelijk personeel. We komen vast nog eens terug als we weer in Den-Haag zijn.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten, het was een feestje!
Vriendelijke bediening , het is een beetje aan de prijs maar je kunt ook alleen een pasta gerecht nemen dan is het best betaalbaar.
Wij komen volgend jaar weer terug.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We zijn vaker gaan eten bij La Passione. Voor ons Gerda en Jo is dit het beste Italiaans restaurant van Den Haag. De menu’s zijn prima. De huiswijn is elke keer weer goed. De bediening is heel attent en deskundig. Voor als je lekker wilt genieten van een fijne atmosfeer en heerlijke gerechten in Den Haag. Onze tip “ La Passione”.
Alvast veel plezier en ‘smakelijk eten’!
Groeten uit Geldrop.