Over het restaurant La Passione

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Meer informatie over restaurant La Passione

• : Gratis parkeren in de buurt. Parkeergarage bij het Hilton hotel & betaald parkeren in de buurt

- Lunch: Op reservering.
- Diner: Keuken open 17:30 - 22:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant La Passione

Malou L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten en heerlijke wijnen gedronken. Zeer goed geadviseerd, degene die ons hielp vertelde zeer enthousiast over hun wijnen en gerechten. Erg vriendelijke bediening. Ik heb een heel fijne verjaardag gehad bij La Passione
Machteld W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig, erg lekker eten en goed wijnadvies. Absoluut een aanrader!
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vanavond hebben mijn vriend en ik voor het eerst, en gelijk ook voor het laatst, in deze gelegenheid gegeten. De bestelling werd vergeten op te nemen, wij moesten zelf iemand hier voor aanschieten. Het 1e gerecht, Vitello Tonato, werd vlot geserveerd en was lekker. Het 2e gerecht kwam pas na een half uur, de Bavette en groentesouffle waren lauw en het vlees was voor een deel te rauw, waardoor ik een deel op het toilet heb uit moeten spugen omdat ik het niet weg gekauwd kreeg. Het dessert kwam ruim een half uur later omdat ze het vergeten waren te bereiden, zei een medewerker. Bovendien hebben ze alleen maar naar een eerste drankje gevraagd, de rest van de avond heeft niemand gevraagd of wij naast ons water nog wat anders zouden willen nuttigen.
Dirk-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Voor de verjaardag van mijn vriendin hier gaan eten en daar zijn we zeer blij mee. De ontvangst was allervriendelijkst.

We hebben beide gekozen voor het driegangen menu waarvan een van ons met wijnarrangement. Het eten was voortreffelijk en de bediening uitstekend. De wijnen sloten zeer goed aan bij het eten.

Het enige puntje van kritiek is de afsluiting. Het dessert was ook uitstekend, maar kwam twee keer (miscommunicatie). Daarna was de aandacht voor ons helaas volledig weg. Uiteindelijk aandacht gekregen en in plaats van nog een wijntje maar de rekening gevraagd.

Was dit laatste ook goed gegaan zou ook de service met 5 sterren zijn beoordeeld. Belangrijkste conclusie is dat ik en dit restaurant aanraad en zeker nog eens terug ga.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst met een glaasje prosecco. We hebben het Chefs 4 gangen menu genomen. Het voorgerecht van eend was lekker, de pasta met vis (keuzen uit vis of vegetarisch) heerlijk en de bavette om echt van te smullen. Het toetje, waarvan de naam me helaas ontschoten is, was verrukkelijk. Daarbij een goede wijn (met de mogelijkheid om tevoren uit enkele flessen te proeven) en uitstekende bediening. Een aanrader.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Goed restaurant, heerijk eten en goede bediening en sfeer.
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben gekozen voor het 4-gangenmenu. Elk gerecht een smaakexplosie van uitgekiende ingrediënten. Alles van goede kwaliteit natuurlijk. Heerlijke wijnen erbij gedronken. Prijs misschien wat hoog, maar dat is het zeker waard. Klein, intiem restaurant.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten zijn mooi opgemaakt en gelukkig niet al te grote porties. Zeer vriendelijk personeel allen gelet op de relatief kleine ruimte en het feit dat alle tafels bezet waren (op een maandagavond!) was het nogal rumoerig.
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Locatie, restaurant, personeel, eten en drinken waren allemaal top!

Paar punten van kritiek; (veel) te lange wachttijden tussen de gerechten door. Zo lang zelfs dat ons parkeertijd (2.5 uur) ten einde liep en we dus moesten bij betalen (gedoe). Het duurde echt heel lang allemaal, vooral het nagerecht!

De porties zijn ietsjes aan de te kleine kant. Of maak het een tikkeltje goedkoper dan komt het wat meer met elkaar overeen.

Het is een klein restaurant, waardoor je op drukkere dagen hutje mutje op elkaar zit. Gevolg; je moet erg zachtjes praten. Je zit bijna bij vreemden aan tafel. Personeel probeert dit wel zoveel mogelijk te voorkomen, maar als het niet meer gaat dan zit je dus bijna bij elkaar op schoot.

Voor de rest: ga zo door qua service en kookkwaliteit, het smaakte overheerlijk!
Svetlana R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Uitstekende servies en heerlijk eten!
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Erg goed zoals gebruikelijk
Aglae B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Vooral de tartaar met truffel!
Alleen slechte acoustic
Alies S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst, mochten zelf tafel uitkiezen in rustige hoek. Goede uitleg en presentatie van de gerechten. Voortreffelijk gegeten. Komen graag terug.
lilian.lagerweij1 L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Ik vierde mijn 60e verjaardag. De bejegening heeft zeker ervoor gezorgd dat ik mij jarig en gezien voelde. Grappig zijn ze en ze hebben persoonlijke aandacht. Ook heel lekker gegeten met goede wijn.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten in Italiaanse sfeer. De bediening was zeer vriendelijk.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vriendelijke ontvangen. Vriendelijke bediening. Eten goed, maar niet erg verrassend.
Elfie .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben fantastisch gegeten! Elk gerecht was goed en de wijnen heerlijk. Vooral de antipasto met gedroogde vleeswaren was geweldig, zeker vergeleken met dergelijke vleeswaren bij andere restaurants. Pasta's, de ene met truffel de ander met ragu met eendenbout, waren echt super. Hoofdgerecht met duif is een aanrader. We komen terug.
Adriaan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was een heel gezellige avond.
Fantastic meal, great personal service, highly recommended
Adriaan
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gisteren fantastisch gegeten bij La Passione. Heerlijke, pure gerechten en leuke bediening. Al met al kom ik uit op een score van een 9. Absoluut een aanrader!
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten Omdat 1 van beide een gerecht niet lekker vond is dat zonder enig probleem gewisseld voor iets anders. De gastvrouw was zeer voorkomend. Er komt zeker een volgende keer