Over het restaurant La Passione

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Meer informatie over restaurant La Passione

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Bar 22:30 - 01:00

9,1
9,1
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk eten en gastvrije bediening met een glimlach. Fijne plek om lekker ontspannen goed te kunnen eten. Zeker een volgend bezoek waard. Top!
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eerste keer in dit restaurant. Zeer gastvrij ontvangen door gastvrouw en later de eigenaar. Gerechten werd in een goed tempo geserveerd, waren goed op smaak. Al met al heerlijk gegeten. Volgende keer als we in Den Haag terugkomen gaan we zeker weer langs!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Intiem, knus restaurant.
Wel aan de prijzige kant.
Vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Danny E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellig restaurant. Zeer lekker eten en vriendelijke bediening. Er wordt gekookt met passie. Goeie wijnen. Zeker aan te bevelen Italiaans restaurant. Komen hier zeker terug.
Jørgen V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk 5 gangen verassingsmenu gegeten. Goede bijpassende wijnen. Enthousiaste bediening. Topavond!
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een leuk restaurant. Niet te veel tafels en dus overzichtelijk met aandacht van de bediening. De bediening was onopvallend aanwezig en stond er als je iets nodig had. Enige opmerking was dat het even duurde voordat de eerste drankjes opgenomen werden maar als je eenmaal in de route was opgenomen liep alles vanzelf en soepel.
De sfeer in het restaurant is goed: ontspannen maar wel netjes. Je kan hier zowel prive als zakelijk prima terecht.
De kaart is niet zeer uitgebreid 3-4 gerechten per gang, maar zoals in italie gebruikelijk gaan ze uit van meer dan 3 gangen....ruime keuze dus qua menu's maar ook a la carte. Aan de tafel van 4 werden veel verschillende gerechten besteld en alles was even goed en smakelijk. Werkelijk geen klacht gehoord alleen maar positieve geluiden.
Een absolute aanrader om eens een keer (of wat vaker) naar toe te gaan. Gaan wij in ieder geval wel doen.
Yvo S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Uitstekende Italiaan, met een ruime keuze aan gerechten. Veel huisgemaakt. Tevens een brede wijnkaart met mooie wijnen. Goede prijs-kwaliteitsverhouding, en goede service.
peter W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een fantastisch restaurant. De gastheer en de rest van het team van La Passione zijn mensen die hun vak verstaan. De ontvangst is hartelijk, zonder poespas. Iedereen wordt ontvangen als een vriend. De menu's zijn mooi in balans en bijzonder smaakvol. Feest! De kaart laat heerlijke gerechten zien die, als ze op tafel komen er ook heerlijk uitzien. Vervolgens een ware smaaksensatie. Kortom het eten is top, de wijnen zijn lekker. Een bezoek aan La Passione is voor ons een van de redenen om vanuit Geldrop naar Den Haag te komen.
La Passione; een aanrader!!
jAMES H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Verfijnde gerechten, prima begeleiding. UItstekende wijnen bij het surprise menu.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten in een fijne ambiance. Italiaans op z'n best. Zo hoort eten te smaken.
Duco K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Erg lekker eten in een gezellige sfeer met heel vriendelijk personeel. Werkelijk een top avond gehad, zeker een aanrader
H H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
super service, overheerlijk eten en uitmuntende wijn!
Robin .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben 2,5 uur zitten genieten van heerlijke gerechten, die allemaal werkelijk met liefde zijn bereid. Het is een genot voor de mond! We waanden ons even in een andere wereld.
Vooral de tagliatelle met zwarte truffel en de heilbot zijn dikke aanraders!
Margriet C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk eten, leuke ambiance en heel goede bediening
Ronde S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellige sfeer. Zeer voorkomende vriendelijke bediening. Vooraf rosbief met truffelsaus en als tweede gang zacht gegaarde wit is met groentjes. Erg lekker. Persoonlijk vond ik het nagerecht van amandelbrokken met vanillesaus minder geslaagd. De sabayon van mijn partner werd met smaak gegeten. Heerlijke wijn. Kortom een fijne avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu van de chef is een aanrader, in ons geval met tussengerecht van pasta met stoofvlees in kruidige rode wijnsaus. En nu komt ook meteen 1 van de 2 puntjes die iets tegenvielen: het gerecht erna was ook weer superlekker, maar leek qua smaken op het tussengerecht. De betreffende ossobucco met cremige risotto was ook weer klaargemaakt met een gelijkende kruiden en wijn. Het andere puntje van kritiek betreft de akoestiek. Het is behoorlijk lawaaiig in het restaurant.
Wat geweldig was was de bediening. Charmant, half in het Italiaans en half in het Engels met een goede kennis van gerechten en heerlijke bijpassende wijn.
De prijs-kwaliteit viel ons enorm mee en was zelfs verrassend positief te noemen. Wij komen zeker nog eens terug.
HWie Liong L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Bijzonder aardige bediening en zeer attent. De hoeveelheid voedsel leek in aanvang te weinig maar na de hoofdmaaltijd hebben we ruim voldoende genuttigd. We hebben voor een surprise vlees menu gekozen echter de geserveerde gestoofde rund in wijnsaus was niet direct mijn lievelingsgerecht. De kwaliteit is zeker goed te noemen. Ik adviseer als dessert de tiramisu te nemen,
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten, aardige mensen, ronduit geweldig!!!!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De ontvangst was zeer vriendelijk. De kaart was niet groot.
Het eten wel lekker maar niet echt speciaal.
De wijn was heerlijk.
Na de rekening nog een klein glaasje limoncello aangeboden gekregen.