Over restaurant La Passione

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Meer informatie over restaurant La Passione

Decor8/10
Duur
Barbara D. Meesterproever (32 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij dit toprestaurant. Lieve en professionele bediening. Ik ga hier zeker vaker eten...aanradertje. vooral de Angus carpaccio...
Suzanne V. (0 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Charlotte H. Proever (1 recensie) 2 /10
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Ik heb van in een eetcafe tot in fine-dining restaurant gewerkt maar ik heb nog nooit zo'n slechte eet ervaring meegemaakt. We kwamen rond half 10 binnen en hadden 3 gangen besteld. Dit was allemaal prima tot aan het hoofdgerecht, ik had een wagyu steak besteld maar dit was super taai en de saus leek wel van een Maggi pakje. Niemand kwam naar de tafel toe om te vragen of alles naar wens was, toen ze eindelijk kwamen aan het personeel uitgelegd maar helemaal geen begrip of excuses gekregen, werd de confrontatie meerdere keren aangegaan en werd het ons als gast verweten dat het onze taak was om aan de bel te trekken terwijl het personeel aan het roken was voor op het terras en geen aandacht voor ons hadden. Uiteindelijk het dessert niet genomen en weg gegaan. We hebben niets hoeven betalen op hun aandringen maar dit maakt niets goed voor de meerdere confrontaties, vreselijke bediening en wagyu dat geen wagyu was.
Irma M. Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben een heel gezellige avond gehad. Wij kwamen met suggesties, zij keken wat mogelijk was, en de kok maakte het. De Ravioli met zalm was echt verrukkelijk, de funghi met knoflook uitstekend gemaakt, en de Panacotta met aardbeien maakte t af.
Tots slot kregen we nog een glaasje desserwijn, heerlijk!
Bediening erg vlot en erg vriendelijk,
Wij gaan zeker hier nog vaker naar toe.
Woidl . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten. We waten met drie personen en hadden elk een top drie gangen menu voorgeschoteld gekregen. Vegetarisch was naar wens, ook een aangepast menu voor mijn zwangere vrouw was top.
Erwinlil . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Geweldig gegeten bij la passione! Mooie verfijnde smaakcombinaties. Papardelle eendenbout is een aanrader en de chocoladesoufflé is hemels! En Vriendelijke bediening. La passione bedankt voor een top avond
Rishi M. Expertproever (8 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Hele prettige mensen die er werken. Het eten is voor vegetariërs redelijk. Het is zeer druk bezocht en zelfs op zondagavond moet je reserveren. Dat geeft een goede indruk en maar converseren kan nog net. Het decor is simpel, maar netjes romantisch.
Beste gast,
Hartelijk dank voor uw bezoek en zeker uw support .
Jammer dat maar 3 vegetarisch Hoofdgerechten waren, volgende keer hebben we zeker meer. Graag tot volgende keer , verse truffel is weer binnen .
Groet
Pieter O. Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Traditioneel Italiaans restaurant. Super gegeten voor een goede prijs. We hadden een drie gangen verrassingsmenu en alle onderdelen waren even goed. Vriendelijke service. Aanrader!
Beste Piet,
Grazie Mille voor jullie support en zeker we zijn allemaal veel te blij met jullie support ,
Graag welkom .
Chef's Claudio en Charlotte
Eaverhoef . Fijnproever (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Voor het eerst gegeten bij La Passione, eten was echt fantastisch. Goede smaak, mooie hoeveelheid en keurig gepresenteerd. Ik zou zeker nog een keer terug gaan.
Beste gast ,
Grazie Mille voor jullie support en vertrouwen in onze restaurant . We houden hiervan en zullen altijd onze best doen om heerlijke gerechten en gezellige servies te bieden .
Graag tot snel .
Saluti
John T. Meesterproever (12 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Met z'n vieren gegeten en genoten. Vooraf coquilles met buikspek en carpaccio van zwaardvis, een tafelgenoot sloeg het voorgerecht over, maar kreeg spontaan toch een klein soepje vh huis om niet achter een leeg bord te hoeven zitten. Erg leuk! Bij het hoofdgerecht kwam eenmaal de dorade in een korst van zeezout (klassieker) voorbij. Mooi gepresenteerd op een wagen waarbij het zeezout nog brandde, aan tafel werd vervolgens de korst opengebroken en de vis gefileerd. Zo hoort het! Verder nog een mooi stuk heilbot en tweemaal de rissotto tartufo (verse truffel) met asperges. Ik vond de rijst ietsje (maar dan ook maar ietsje) aan de droge kant, maar misschien hoort dat bij deze rissotto variant wel zo te zijn, dat weet ik niet zeker. Maar ondanks dat was het de lekkerste rissotto die ik ooit gegeten heb.
Nog een prachtig nagerecht met lauwwarme chocolade en room, iets dat een vd tafelgenoten nog in haar driegangen menu had zitten, daar genoot de rest vd tafel nog een lepeltje van mee. Omdat de rest koos voor koffie en limoncello kregen we toch nog allemaal een desertlepel en bracht de serveerster ons een tiramisu gerechtje dat we met z'n drieën opgelepeld hebben. Van het huis! Daarna kregen we nog een paar limoncellootjes extra vh huis, zelden zo'n gastvrijheid meegemaakt. Een absolute topper! De volgende keer naar Den Haag? Hup, naar La Passione!
Beste John,
Hartelijk dank voor uw bezoek en ook voor jullie resensie .
Onze keuken team is erg blij mee en we van de servies hebben erg gezellige met jullie als gasten gehad. Hele graag welkom .

Laurien3006 . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Ik ben erg te spreken over dit restaurant. Voor mij was het de 1e keer dat ik hier ging eten terwijl ik al een jaar in dezelfde straat woon. Dit gaat nu zeker vaker gebeuren. Ik vond het ontvangst erg warm, ondanks dat we niet gereserveerd hadden kregen we een tafeltje toegewezen, en dat op een zaterdag. Gelukkig voor ons. Het eten was ontzettend lekker. Sinds kort heb ik een gluten allergie (schijnbaar kun je dat opeens krijgen, heel vervelend). Dat maakt het voor mij erg lastig wat ik wel en niet mag eten. Dit restaurant is uitermate begripvol en hebben dan voor mij ook een glutenvrije pasta geserveerd. HEERLIJK!! ik had een pasta met truffelcremesaus, champignos en parmigiano. Daar mag je mij 's nachts voor wakker maken. De service is erg goed, ze laten je lekker eten. Na het eten een heerlijke vin santo gekregen. Echt mijn complimenten. Hier kom ik zeker terug
Beste Laurien,
We zijn erg blij met jullie , hartelijk dank voor uw support .
Graag tot volgende keer in la Passione .

Groet
D.Muca
Dylan L. Fijnproever (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Authentiek Italiaans restaurant aan het sjieke Noordeinde. Eenvoudige gerechten uitsluitend met de allerbeste ingredienten bereid. Mijn favoriete gerecht was de Tagliatelle met zwarte truffelcreme - absoluut hemels. Ons desert was men vergeten - als goedmaker kregen we een heerlijke rode wijn mee naar huis. Complimenten voor dit attente gebaar. Zeker voor herhaling vatbaar.
Geachte gast,
Veel dank voor uw bezoek en uw support .
We zien jullie graag in la Passione .
Saluti
V.Chiaro
Walther B. Expertproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor 4-gangenmenu, keuze van de kok. Leuk zo'n verrassing, erg goed bereid en knappe presentatie.
Bediening was erg vriendelijk en lekker ongedwongen. Gerechten kwamen snel op tafel en regelmatig werd gevraagd of we klaar waren voor de volgende gang. Avondje vliegt voorbij.
Beste Walther ,
Hartelijk dank voor uw bezoek en ook voor jullie support . Onze Team is erg blij mee .

RensopIens . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Ik zal hier weinig woorden aan verspillen. Het eten is heerlijk. Als je van italiaans houdt, dan moet je hier gegeten hebben. Als je niet van italiaans houdt teouwens ook.
Beste gast ,
Grazie Mille voor uw vertrouwen en zeker voor uw warme support .
Groet van onze Team
Fjvanhees . Expertproever (7 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Zonder reservering aangeschoven 2 pers
Voorgerecht tagliatelle met funchi en een truffel zoals het hoort
Absolute top: een vleesjus en toch die werkelijle bosvruchtensmaak: een topper
Wijnen. Bramito top en ripasso van Zenato geweldig
Een feest en kom absoluut snel terug
Wat een belevenis
Jolanda O. Meesterproever (29 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Gisteren hier gegeten met een aantal collega's. Het was boven mijn verwachting. Heerlijke borrelhapjes. Het eten was gewoon goed en lekker. Niets op aan te merken. De bediening aardig en netjes. Hier kom ik zeker een keer terug. Top! Zoals het hoort!
Wilfred R. Fijnproever (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Het eten is erg goed. Vooral de souffle van groenten en de dorade met de zoutkorst waren erg bijzonder. Het restaurant zelf is eenvoudig ingericht.
Esther M. Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Wij hebben ons laten verassen met een vegetarisch drie gangen menu. Enorm attente en vriendelijke bediening.
Beste Esther ,
Hartelijk dank voor uw bezoek en uw attentie .
We zijn erg blij dat jullie dat waarderen .
Graag tot volgende keer .

Siebe7 . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
La Passione, mooie smaken die goed subtiel zijn bereid in een fijne ambiance.
Er wordt ook een prima huiswijn geschonken!
Kleine aanmerkingen;
Wij vonden bij 1 gerecht van de 4 het eten iets aan de zoute kant, maar dat
is persoonlijk omdat wij haast niet met zout koken.
(dat hadden we kunnen melden bij de bestelling)
De bediening is zorgzaam en toegewijd ook op zaterdagavond bij een uitverkocht huis.
Alles bij elkaar een echte aanrader en komen graag terug.
Dank voor deze fijne avond.

Siebe.
Beste Siebe,
Hartelijke dank voor jullie bezoek bij la Passione.
Onze Team is super blij met jullie review.
Voor ons is meer Dan werk en jullie maken voor ons leuker.
Graag tot snel.

Annemarie V. Meesterproever (16 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Voor ons 10-jarig jubileum waren we een weekendje weg in Den Haag, en op basis van recensies (o.a. op Iens) kozen we voor dit restaurant. We lieten ons verrassen met een 5-gangenmenu van de chef, één menu met vlees en één menu met vis. Heerlijke gerechten, prima wijn en vooral: erg aardige en vakkundige bediening. Dat maakte het tot een echte feestavond waar we met een fijn gevoel op terugkijken.
Als ik dan één puntje van opbouwende kritiek mag geven: het 'hoofdgerecht' bij het vleesmenu was een vegetarische Melanzane alla parmigiana, die werkelijk overheerlijk was. Top bereid, smullen! Alleen dat had wat mij betreft een wat kleiner gangetje mogen zijn, want ik miste in dit menu nog een mooi 'hoofdgerecht' met vlees, zoals bij het vismenu wel het geval was. Maar dat is een kleinigheid, we hebben gesmuld!
Beste Anne,
Hartelijke dank voor jullie bezoek bij ons en zeker ook voor jullie resensie.
Het is een eer om jullie Als gasten in onze huis te hebben, bedankt voor uw steun en zeker ook voor u tip.
Graag tot volgende keer.

D.Muca