Over het restaurant La Passione

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Meer informatie over restaurant La Passione

• : Gratis parkeren in de buurt. Parkeergarage bij het Hilton hotel & betaald parkeren in de buurt

- Lunch: Op reservering.
- Diner: Keuken open 17:30 - 22:30

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant La Passione

Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Lekker gegeten en een erg prettige bediening. De pasta was meer dan uitstekend, de carpaccio van zwaardvis had iets hoger op smaak mogen zijn, de entrecote was lekker, maar niet echt onderscheidend. Dat gold ook voor de pannacotta. De kaas was nog niet op smaak, wat te koud. Wel weer lekkere, originele wijnen. We zijn verwende eters en we hebben een goede avond gehad.
Mertin C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
We hebben hier gisteravond heerlijk gegeten. Warm ontvangst, de gastheer adviseerde ons de tartufo tagliatelli en de pasta met fazant aan. Het was voortreffelijk! Als toetje een panna cotta mouse en een klassieke tiramisu besteld, ook dat was heerlijk. We komen graag een keer terug als we weer in de buurt zijn!
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Eerlijk en heerlijk Italiaans eten.
Antonia H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Wat een gezellig restaurant, goede sfeer en het personeel erg vriendelijk en niet opdringerig. We hebben heerlijk gegeten, de carparcio en de tagliatelle met truffelsaus is een echte aanrader, het dessert was ook overheerlijk, we komen hier zeker terug.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Fijne plek met overigens weinig ruimte rondom de tafeltjes. Dat kan vervelend zijn als je dichtbij een grotere groep zit. Service is attent en goedlachs en geeft je echt gevoel gast te zijn. Eten van prima niveau en zeer uitgebreide en goede wijnkaart. Een plek om terug te komen!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Nieuwe kaart een dikke 10 waard. Een waar avondje uit!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Was hier met mijn zwangere vrouw wezen eten en was diep onder de indruk!! Wat een toptent, had een wijnarrangement en een 4 gangen menu inclusief tussengerecht en spoon. De eigenaar verteld ook uitgebreid en met passie over de gangen en de bijbehorende wijnen. Daarnaast is er ook goed rekening met mijn zwangere vrouw gehouden betreft het eten. Bij veel italiaanse restaurants gegeten in Nederland, maar deze behoort toch echt wel tot mijn Top 3! Een aanrader!
E. B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Prima wijn op advies van ober. Zeer gastvrije ontvangst en bediening. Hier wordt nagedacht over smaken en met passie gekookt. Zeker gaan we nog eens terug.
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer vriendelijke en voorkomende gastheer. Jammer dat ons tweepers tafeltje vrijwel in de garderobe stond en halverwege ons eten het naburige tafeltje als besteklade en voorraadkast werd gebruikt
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten met wijnen die echt bij de gerechten passen.
Ontvangst en bediening zijn enorm gastvrij.
Kortom een top avond.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben een heerlijke avond beleefd met geweldige smaken van het chefs-keuze menu. Zowel vlees als vis. Begeleid door een prima wijn. Een aanrader!
Trees T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
het eten was heerlijk, de bediening minder, bij bestellen van drinken er 2x om moeten vragen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Tijd om op te gaan letten. Kwaliteit en bediening staan onder druk door het succes.
Spj S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het was geweldig.Hier moet je gegeten hebben. Uitstekende bediening.
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We waren hier eerder tijdens een weekendje Den Haag en net als de vorige keren was het nu ook weer een feestje om hier te eten. We hadden nu het menu van de chef; 4 gangen om van te genieten. Zeker aan te raden, echt heerlijk! We komen vaak in Italië en zijn daardoor erg verwend op het gebied van Italiaans eten (en dan niet de pizza en standaard pasta), maar hier kunnen ze er ook wat van! En wat ook belangrijk is; bijzonder aardige gastheer en bediening! We hopen hier nog vaker te komen eten, het is de reistijd vanuit Veghel wel waard!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Mijn verwachtingen waren hoog, wijn was prima. Ik had een drie gangen menu, daar had ik meer van verwacht, beetje standaard. Gezellig restaurant.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Top restaurant. Niet voor pizza's, maar uitsluitend Italiaanse gerechten. Een echte aanrader.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Als altijd voortreffelijk!
Margaret M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening en een leuke sfeer.