Over het restaurant La Passione

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Meer informatie over restaurant La Passione

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Bar 22:30 - 01:00

9,1
9,2
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Zonder het te kennen voor dit restaurant gekozen. Een zeer aangename verrassing! Het chef's menu (4-gangen) was evenwichtig en smakelijk en gaf een "echt Italiaanse" ervaring. Mooie gerechten, prima smaken en daarbij de aandacht van de (inderdaad Italiaanse) eigenaren en vriendelijke bediening. De bijpassende wijnen maakten het helemaal af! Zeer voor herhaling vatbaar!
Wendel M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad en verrukkelijk gegeten. De bediening was erg goed en vriendelijk. Alles is zelf gemaakt en die kwaliteit proef je. Kleine tip geef bij de koffie geen verpakt koekje maar een echt Italiaans koekje.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wat een leuk Italiaans restaurant met zeer vriendelijke Italiaanse medewerkers. Vanwege Valentijnsdag een menu wat er goed uitzag. Vooraf lekkere olijven met mooi brood en goede boter. Voorgerecht een mooie steak tartare met een verrassende soort van passievrucht sorbet ijs en mosterdsaus, tussengerecht een bietenrisotto afgewerkt met een oester en beetje kaviaar. Het hoofdgerecht een geweldige ossenhaas, heel mooi rood als gevraagd, met zelfgemaakte ravioli en een lekkere saus. Een aanrader wanneer je van Italië houdt.
mariette B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten. Personeel was erg vriendelijk en supersnel. Een echte aanrader dus!
beatrice K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten is uitstekend van kwaliteit.
Restaurant is zeker een aanrader.
Serife Y.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wij hebben met een groep van 7 personen gegeten bij La Passione. Hoewel het restaurant helemaal vol was hebben wij er weinig van gemerkt. Wij hebben allemaal een 3 gangen a la carte besteld en de gerechten, de wijnen en de service was top! De gastheer, maar ook de bediening geeft service zonder opdringerig te zijn. Absoluut een aanrader!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij La Passione! 4 gangen menu gekozen, mooie en lekkere gerechten. Bediening goed, leuke sfeer en ambiance. Het restaurant was vol, zelfs op dinsdag. Een aanrader!
M R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Plezierige sfeer, aardige bediening. We hadden het 3-gangen menu. Goede producten en goed bereid maar te weinig variatie in het menu. Zowel voor- als hoofdgerecht bestond uit rood vlees van overigens prima kwaliteit.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vitello tonato, mijn partner vlees en ik zeebaars, tiramisu Mooie gerechten, heerlijke bijpassende wijn. Gastvrouw en heer waren zeer attent, ondanks dat het het restaurant zo goed als uitverkocht was. Komen zeker terug...
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening in een rustig, klassiek restaurant. Mooie gerechten die met zorg worden gepresenteerd. Aanrader voor diner voor twee of als je met gasten ergens lekker in het Haagse vmcenteum wilt eten. Plek om nog eens terug te komen, zodat we de andere specialiteiten ook kunnen proeven!
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prachtige orginele gerechten
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en perfecte service
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Alles werkelijk ok,zeer lekker gegeten,enkel de sabaglione was iets minder
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijke gerechten, sympathieke en attente ontvangst, warme gezellige sfeer
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk eten en gastvrije bediening met een glimlach. Fijne plek om lekker ontspannen goed te kunnen eten. Zeker een volgend bezoek waard. Top!
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eerste keer in dit restaurant. Zeer gastvrij ontvangen door gastvrouw en later de eigenaar. Gerechten werd in een goed tempo geserveerd, waren goed op smaak. Al met al heerlijk gegeten. Volgende keer als we in Den Haag terugkomen gaan we zeker weer langs!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Intiem, knus restaurant.
Wel aan de prijzige kant.
Vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Danny E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellig restaurant. Zeer lekker eten en vriendelijke bediening. Er wordt gekookt met passie. Goeie wijnen. Zeker aan te bevelen Italiaans restaurant. Komen hier zeker terug.
Jørgen V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk 5 gangen verassingsmenu gegeten. Goede bijpassende wijnen. Enthousiaste bediening. Topavond!
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een leuk restaurant. Niet te veel tafels en dus overzichtelijk met aandacht van de bediening. De bediening was onopvallend aanwezig en stond er als je iets nodig had. Enige opmerking was dat het even duurde voordat de eerste drankjes opgenomen werden maar als je eenmaal in de route was opgenomen liep alles vanzelf en soepel.
De sfeer in het restaurant is goed: ontspannen maar wel netjes. Je kan hier zowel prive als zakelijk prima terecht.
De kaart is niet zeer uitgebreid 3-4 gerechten per gang, maar zoals in italie gebruikelijk gaan ze uit van meer dan 3 gangen....ruime keuze dus qua menu's maar ook a la carte. Aan de tafel van 4 werden veel verschillende gerechten besteld en alles was even goed en smakelijk. Werkelijk geen klacht gehoord alleen maar positieve geluiden.
Een absolute aanrader om eens een keer (of wat vaker) naar toe te gaan. Gaan wij in ieder geval wel doen.
Yvo S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Uitstekende Italiaan, met een ruime keuze aan gerechten. Veel huisgemaakt. Tevens een brede wijnkaart met mooie wijnen. Goede prijs-kwaliteitsverhouding, en goede service.