Over restaurant La Passione

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Meer informatie over restaurant La Passione

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Bar 22:30 - 01:00

Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten in een fijne ambiance. Italiaans op z'n best. Zo hoort eten te smaken.
Duco K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Erg lekker eten in een gezellige sfeer met heel vriendelijk personeel. Werkelijk een top avond gehad, zeker een aanrader
H H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
super service, overheerlijk eten en uitmuntende wijn!
Robin .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben 2,5 uur zitten genieten van heerlijke gerechten, die allemaal werkelijk met liefde zijn bereid. Het is een genot voor de mond! We waanden ons even in een andere wereld.
Vooral de tagliatelle met zwarte truffel en de heilbot zijn dikke aanraders!
Margriet C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk eten, leuke ambiance en heel goede bediening
Ronde S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellige sfeer. Zeer voorkomende vriendelijke bediening. Vooraf rosbief met truffelsaus en als tweede gang zacht gegaarde wit is met groentjes. Erg lekker. Persoonlijk vond ik het nagerecht van amandelbrokken met vanillesaus minder geslaagd. De sabayon van mijn partner werd met smaak gegeten. Heerlijke wijn. Kortom een fijne avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu van de chef is een aanrader, in ons geval met tussengerecht van pasta met stoofvlees in kruidige rode wijnsaus. En nu komt ook meteen 1 van de 2 puntjes die iets tegenvielen: het gerecht erna was ook weer superlekker, maar leek qua smaken op het tussengerecht. De betreffende ossobucco met cremige risotto was ook weer klaargemaakt met een gelijkende kruiden en wijn. Het andere puntje van kritiek betreft de akoestiek. Het is behoorlijk lawaaiig in het restaurant.
Wat geweldig was was de bediening. Charmant, half in het Italiaans en half in het Engels met een goede kennis van gerechten en heerlijke bijpassende wijn.
De prijs-kwaliteit viel ons enorm mee en was zelfs verrassend positief te noemen. Wij komen zeker nog eens terug.
HWie Liong L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Bijzonder aardige bediening en zeer attent. De hoeveelheid voedsel leek in aanvang te weinig maar na de hoofdmaaltijd hebben we ruim voldoende genuttigd. We hebben voor een surprise vlees menu gekozen echter de geserveerde gestoofde rund in wijnsaus was niet direct mijn lievelingsgerecht. De kwaliteit is zeker goed te noemen. Ik adviseer als dessert de tiramisu te nemen,
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten, aardige mensen, ronduit geweldig!!!!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De ontvangst was zeer vriendelijk. De kaart was niet groot.
Het eten wel lekker maar niet echt speciaal.
De wijn was heerlijk.
Na de rekening nog een klein glaasje limoncello aangeboden gekregen.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Passie voor italiaans eten en een plek waar je je gast voelt. Super avond gehad. Dank aan het hele team van La Passione!
Boywonder64 V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Super vriendelijke bediening en ieder gerecht een feestje!
wij hebben ons laten verrassen door de kok en daar hebben we geen spijt van. Ieder gerecht werd vergezeld van een uitstekende glas wijn.
Ik kom hier zeker terug.
Aafke D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Prachtige gerechten en heel mooi van smaak. Hartelijk ontvangen en goede bediening. Het interieur zou naar Nederlandse maatstaven eigentijdser kunnen, maar doet wel Italiaans aan. Een aanrader om te gaan eten!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben hier verrukkelijk gegeten om te vieren dat we gelukkig zijn en oud met elkaar willen worden. De gerechten waren heerlijk en echt met liefde / passie bedacht en klaargemaakt. De sfeer van het restaurant is heel prettig en niet te formeel, maar voelt als een grote familie die bij elkaar komt om te eten. De bediening is heel erg vriendelijk en snelle en prettige service. We hebben besloten om altijd hier terug te komen als we iets te vieren hebben.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We gingen voor het 5.gangen surprisemenu met bijpassend wijnarrangement en het werd een aangename verrassing. Mooie smaakvolle gerechten, lekkere wijnen en een vlotte, leuke en deskundige bediening. Het was druk maar de bediening bleef uitstekend overzicht houden en was zeer attent. Wij komen zeker terug!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij de Italiaan in het zeer levendige Noordeinde. Mooie keuze aan wijnen, Vestigo geweldig! Carpaccio, anti pasti, pasta en een heerlijke zeebaars in zoutkorst. De zeebaars werd aan tafel uit het zout gebikt en als eerste brandend de zaal ingereden. Perfecte vis kan niet anders zeggen. Aanrader voor wie echt Italiaans wil gaan eten.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij dit toprestaurant. Lieve en professionele bediening. Ik ga hier zeker vaker eten...aanradertje. vooral de Angus carpaccio...
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! De kaart is overzichtelijk en alles van top kwaliteit. Wijnarrangement is een aanrader!
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Ik heb van in een eetcafe tot in fine-dining restaurant gewerkt maar ik heb nog nooit zo'n slechte eet ervaring meegemaakt. We kwamen rond half 10 binnen en hadden 3 gangen besteld. Dit was allemaal prima tot aan het hoofdgerecht, ik had een wagyu steak besteld maar dit was super taai en de saus leek wel van een Maggi pakje. Niemand kwam naar de tafel toe om te vragen of alles naar wens was, toen ze eindelijk kwamen aan het personeel uitgelegd maar helemaal geen begrip of excuses gekregen, werd de confrontatie meerdere keren aangegaan en werd het ons als gast verweten dat het onze taak was om aan de bel te trekken terwijl het personeel aan het roken was voor op het terras en geen aandacht voor ons hadden. Uiteindelijk het dessert niet genomen en weg gegaan. We hebben niets hoeven betalen op hun aandringen maar dit maakt niets goed voor de meerdere confrontaties, vreselijke bediening en wagyu dat geen wagyu was.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk Italiaans gegeten bij La Passione. Italiaans op z'n Italiaans door echte Italianen. Leuke ontvangst, lekkere olijven en knoflookbrood bij het aperitief. Heerlijke voorafjes, zwaardvistartaar en plankje met Italiaanse vleeswaren. Tussengerecht met heerlijke papardelle met eend en ravioli met porcini. Heerlijke hoofdgerechten, voor het lamsvlees met abrikozen en marsala en de eendenborst, allemaal vergezeld van een stukje aubergine soufflé. Huisgemaakte tiramisu en panacotta waren ook heerlijk met toe nog een glaasje vin santo van het huis. Heerlijke wijnen, zowel wit als rood. Vriendelijke Italiaanse bediening. Kortom een topavond en we komen hier zeker nog terug!