La Passione

Noordeinde 196 2514 GS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Passione

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Meer informatie over restaurant La Passione

• : Gratis parkeren in de buurt. Parkeergarage bij het Hilton hotel & betaald parkeren in de buurt

- Lunch: Op reservering.
- Diner: Keuken open 17:30 - 22:30

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant La Passione

Gerko V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer goed restaurant, goede bediening, goede locatie. Hou er wel rekening mee dat niet al het personeel Nederlands spreekt, maar in het Engels kom je er ook. Het eten is dit alles meer dan waard, PERFECT.
P.R.M. W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prettig restaurant! Goed eten en fijne bediening.
Eddy R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Mooie wijnen, redelijk uitgebreid menu, eten was echt lekker. Mijn gast wilde niet van de kaart eten en kreeg keurig een uitstekende pasta met ingredieënten naar zijn wens, klasse.
Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
heerlijk gegeten goede kwaliteit 3 gangen menu met veel wijn geproefd en gedronken...............................................................................................
regina B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
La Passione is een Italiaans restaurant waar ik nieuwsgierig naar was omdat ik bij het langslopen altijd een volle bezetting zag. Dus maar eens een tafeltje voor 2 gereserveerd en mij laten verrassen. Bij binnenkomst vielen meteen de aangename sfeer en zeer vriendelijke bediening op.
Wb het eten: Mijn keuze viel op het goedkoopste
3 gangen menu, laat je door de chef verrassen. Voorgerecht rosbief carpaccio met truffelmayonaise was lekker. Hoofdgerecht en ook het kaasplankje als dessert vielen mij in smaak echter beslist. tegen. Missch zijn de duurdere gerechten smaakvoller? Voor minder geld kan ik zalig eten bij mio amico de chef uit Sardinië... Maar... ik ga zeker nog eens dineren in La Passione want alleen al de bediening en de sfeer nodigen uit tot een herkansing.
vinorosso1 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Van de vele Italiaanse restaurants in Den Haag behoort La Passione ons inziens tot één van de beste. De menukaart alsmede de wijnkaart bieden erg mooie combinaties. Voorgerechten van overheerlijke tartaar met o.m. geroosterde hazelnoten en carpaccio van zwaardvis. Hoofdgerechten van eend met een puree van knolselderij en dorade in zeekorst vergezeld van heerlijke wijnen als mede de vriendelijke bediening en de adviezen van de -te- bescheiden eigenaar, gaven ons het prettige gevoel hier zeker terug te '' moeten '' komen.
Reinard N.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wederom een uitstekende ervaring bij La Passione met een driegangen diner. Goede service in een gezellige Italiaanse ambiance. Met de goede wijn bij het eten geserveerd een prima keuze voor een Italiaanse ervaring.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima maaltijd met goede wijnen. Als het allemaal bezet is wordt het geluidsniveau wel erg hoog en wordt converseren bemoeilijkt, pleit voor vroeg in de avond gaan. Goede service, vriendelijk en alert. Prijs-kwaliteit naar mijn mening precies goed, hoewel de prijs van een fles water wel erg hoog is! Absoluut wel een restaurant om nog eens te bezoeken.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
het was wederom een top avond, de bediening was erg vriendelijk we hebben fantastisch gegeten en gedronken.en la passione heeft een gastheer die weet waar hij mee bezig is, bedankt en tot de volgende keer echt een aanrader.
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wij hebben een top avond gehad. Qua eten zijn we gegaan voor het verrassingsmenu. Was lastig kiezen, want de kaart had ook zat te bieden. Eten was erg lekker. Ook precies de juiste tijd tussen de gerechten. Bij elk gerecht een bijpassend wijntje. Ze nemen ook echt de tijd om het verhaal achter de wijn te vertellen. Erg leuk. Vanuit de bediening ook zat aandacht, zonder dat het er te dik bovenop ligt. Oprecht en warm. Een huiselijk sfeertje. Een klein puntje aandacht: de inrichting. Als ze dit nog iets meer 'passione' meegeven is het af.
Paulo C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gisteren een Valentijns avond gehad in La Passionne. De service was goed en zeer vriendelijk. De geselecteerde menu keuze met bij passende wijnen was voortreffelijk.. samen met mijn vriendin genoten van een heerlijke Valentijns avond.

Paulo
Hubert H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Snelle en vriendelijke bediening. Top kwaliteit. Heerlijk gegeten !
Aris G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wij zochten een cadeau voor goede vrienden; wat is mooier dan een gezamenlijk diner. Dan komt in de regio Den Haag al snel La Passione in beeld; wij hadden er eerder met gasten tot volle tevredenheid gedineerd. Zo ook deze keer. Hartelijke ontvangst, alle aandacht voor de keuze van menu en wijnen, en natuurlijk heerlijk eten (zowel, vis, vlees als de vegetarische keuze). In ons gezelschap was een professional die zelf alle finesses van hoogstaande voedselbereiding beheerst; hij werd niet teleurgesteld in wat La Passione ons bracht.
N.R.C. S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zoals altijd weer fantastisch gegeten, heerlijke wijn gedronken en genoten van de avond! Zwaardvis carpaccio is absoluut een aanrader.
Nerissa H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten was heerlijk zoals altijd ,beste italiaanse restaurant van Nederland!!!
H. H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Prima gelegenheid voor een heerlijk diner. Verrassingsmenu's zijn zeker aan te raden!
Lesley S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We werden gastvrij ontvangen en er stond een mooie tafel voor zes personen voor ons klaar. We hadden van tevoren gezegd dat het een verjaardagetentje was en dat we tussen 20.45 en 21.00 uur weg moesten omdat erna een surprise party was. Het eten werd daardoor precies goed getimed. De bediening was echt top! Heerlijke wijnen en heerlijk eten. Van dit personeel kunnen andere restaurants wat opsteken. De jarige kreeg nog een lekker flesje wijn mee en we kregen nog een heerlijk dessertwijntje van de zaak. Voor dit geweldig lekker etentje moet je wel wat neerleggen, maar zeker de moeite waard. Wij gaan zeker nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hadden ons laten verrassen met een 4 gangen chef's special menu. De gerechten waren heerlijk en gevarieerd. Zo ook de bijpassende wijnen. De bediening was erg voorkomend en warm; er was persoonlijke aandacht. De sfeer in het restaurant was geanimeerd. La Passione is een echte aanrader!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Erg gezellig personeel.

Voorkomend zonder vervelend te worden.

EEN AANRADER.

Komen zeker nog eens terug.
Toine D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Omdat een collega haar passie volgt en drie maanden naar Italië gaat voor een kookcursus hebben wij, haar teamgenoten, verrast met een heerlijk diner bij La Passione! Het was Bellissimo!