Over het restaurant La Passione

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Meer informatie over restaurant La Passione

• : Gratis parkeren in de buurt. Parkeergarage bij het Hilton hotel & betaald parkeren in de buurt

- Lunch: Op reservering.
- Diner: Keuken open 17:30 - 22:30

9,2
9,2
Svetlana R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Uitstekende servies en heerlijk eten!
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Erg goed zoals gebruikelijk
Aglae B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Vooral de tartaar met truffel!
Alleen slechte acoustic
Alies S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst, mochten zelf tafel uitkiezen in rustige hoek. Goede uitleg en presentatie van de gerechten. Voortreffelijk gegeten. Komen graag terug.
lilian.lagerweij1 L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Ik vierde mijn 60e verjaardag. De bejegening heeft zeker ervoor gezorgd dat ik mij jarig en gezien voelde. Grappig zijn ze en ze hebben persoonlijke aandacht. Ook heel lekker gegeten met goede wijn.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten in Italiaanse sfeer. De bediening was zeer vriendelijk.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vriendelijke ontvangen. Vriendelijke bediening. Eten goed, maar niet erg verrassend.
Elfie .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben fantastisch gegeten! Elk gerecht was goed en de wijnen heerlijk. Vooral de antipasto met gedroogde vleeswaren was geweldig, zeker vergeleken met dergelijke vleeswaren bij andere restaurants. Pasta's, de ene met truffel de ander met ragu met eendenbout, waren echt super. Hoofdgerecht met duif is een aanrader. We komen terug.
Adriaan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was een heel gezellige avond.
Fantastic meal, great personal service, highly recommended
Adriaan
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gisteren fantastisch gegeten bij La Passione. Heerlijke, pure gerechten en leuke bediening. Al met al kom ik uit op een score van een 9. Absoluut een aanrader!
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten Omdat 1 van beide een gerecht niet lekker vond is dat zonder enig probleem gewisseld voor iets anders. De gastvrouw was zeer voorkomend. Er komt zeker een volgende keer
Rutten1977 R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij hadden een Ossenhaas met truffel en een tagliatelle met truffel besteld. De ossenhaas was van teleurstellende kwaliteit. Er is tijdens het eten niet een keer gevraagd of het ons smaakte. Jammer.
jan willem S.
Vriendelijke bediening
Gezellig en sfeervol
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Italie kenners zullen het met me eens zijn. De keuken en service van dit restaurant zijn ottimo en heel authentiek! Kom zeker terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben gebruik gemaakt van het 4 gangen menu en het was erg lekker. De porties zijn goed, waarbij het hoofdgerecht veel vlees gaf. De sfeer is prima en het interieur is gezellig ingericht. De wijnkaart is zeer uitgebreid.
Een adres om er terug te komen.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance. En wat een prettige, vriendelijke bediening. Precies zoals we het graag beleven in een restaurant. En in onze situatie (met een jarige van 85 jaar) een tikkeltje meer op een zeer charmante manier.
Bouke B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vond het 4 gangen verrassing menu te eenzijdig. Al de 3 gerechten waren gebaseerd op vlees. Bijvoorbeeld een visgerecht had de eetvreugde nog extra verhoogt.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Ondanks drukte voor de paasdagen was er voldoende aandacht voor de gasten.
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wat een leuk restaurant. Een beetje een huiskamer gevoel kregen wij er. Wij kozen voor een 4 gangen menu waarbij alles kon. vooral het tussengerecht en hoofdgerecht was erg lekker. De porties zijn aan de grote kant maar allemaal mooi gepresenteerd. Personeel ook super vriendelijk. Vooral de meneer in de bediening. bij de koffie kregen we nog een lekkere cocktail en natuurlijk limoncello. Wij komen zeker nog eens terug!
Joannes D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Erg leuk en goed restaurant. Goede bediening, leuke sfeer, heel goed eten en heerlijke wijnen. Goede prijs kwaliteit. Prettig parkeren in de buurt. Kortom, wat wil een mens nog meer.