La Passione

Noordeinde 196 2514 GS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant La Passione

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Meer informatie over restaurant La Passione

• : Gratis parkeren in de buurt. Parkeergarage bij het Hilton hotel & betaald parkeren in de buurt

- Lunch: Op reservering.

• Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Als altijd voortreffelijk!
Margaret M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening en een leuke sfeer.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Prima eten. Prima atmosfeer.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Helemaal top, aanrader!
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lieve bediening en heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Aanrader.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Eten bij La Passione is en blijft een feest.
Lekker en vers. Geen haute cuisine maar heerlijke gerechten die met passie zijn bereidt. We zijn begonnen met een truffelcarpaccio hmmm. Daarbij een glas heerlijke biologische rode wijn uit de streek rond Toscane. Daarna een heerlijke spoon van het huis om de smaakpapillen weer wat rust te gunnen.
Mijn partner kreeg vervolgens een heel dorade al sala. Top! Ikzelf had gekozen voor het parelhoen. Een geweldige keuze. Hierbij dronken we een geweldige biologische Merlot van een heel klein wijnhuis. Topwijn. Aangezien we niet zo van de toetjes zijn gingen we aan de koffie die is bij La Passione altijd goed. Hierbij kregen we een heerlijke zachte Grappa van het huis gepresenteerd. Man O Man we hebben genoten. La Passione in Den Haag.
Een AANRADER!
Groeten uit Geldrop
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
voor de kwaliteit flink aan de prijs. maar dat komt waarschijnlijk door de locatie. op zich niet verkeerd maar voor dat geld eet ik op vele locaties vele malen lekkerder. Hebben het truffelmenu gehad
Arne D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Eerste bezoek aan dit restaurant. Eten was top. Bediening idem. Zeker een aanrader kom zeker snel weer terug!!
Dorothyvdm M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
k ben twee keer eerder geweest, en vond alles geweldig.
Deze keer was heel druk. Het was te warm in de restaurant en rumoerig. Jammer
De bediening was prima, de eten ook, maar het duurde te lang.
Misschien op zaterdag nog iemand in de keuken erbij?
Els S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Eigenaar is zeer betrokken bij het gekozen menu, die uit een bepaalde Italiaanse streek komt. Mooie wijnen worden geschonken bij het gerecht. Elke gast krijgt voldoende aandacht! Heerlijk gegeten!
Gerko V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer goed restaurant, goede bediening, goede locatie. Hou er wel rekening mee dat niet al het personeel Nederlands spreekt, maar in het Engels kom je er ook. Het eten is dit alles meer dan waard, PERFECT.
P.R.M. W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prettig restaurant! Goed eten en fijne bediening.
Eddy R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Mooie wijnen, redelijk uitgebreid menu, eten was echt lekker. Mijn gast wilde niet van de kaart eten en kreeg keurig een uitstekende pasta met ingredieënten naar zijn wens, klasse.
Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
heerlijk gegeten goede kwaliteit 3 gangen menu met veel wijn geproefd en gedronken...............................................................................................
Régine B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
La Passione is een Italiaans restaurant waar ik nieuwsgierig naar was omdat ik bij het langslopen altijd een volle bezetting zag. Dus maar eens een tafeltje voor 2 gereserveerd en mij laten verrassen. Bij binnenkomst vielen meteen de aangename sfeer en zeer vriendelijke bediening op.
Wb het eten: Mijn keuze viel op het goedkoopste
3 gangen menu, laat je door de chef verrassen. Voorgerecht rosbief carpaccio met truffelmayonaise was lekker. Hoofdgerecht en ook het kaasplankje als dessert vielen mij in smaak echter beslist. tegen. Missch zijn de duurdere gerechten smaakvoller? Voor minder geld kan ik zalig eten bij mio amico de chef uit Sardinië... Maar... ik ga zeker nog eens dineren in La Passione want alleen al de bediening en de sfeer nodigen uit tot een herkansing.
vinorosso1 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Van de vele Italiaanse restaurants in Den Haag behoort La Passione ons inziens tot één van de beste. De menukaart alsmede de wijnkaart bieden erg mooie combinaties. Voorgerechten van overheerlijke tartaar met o.m. geroosterde hazelnoten en carpaccio van zwaardvis. Hoofdgerechten van eend met een puree van knolselderij en dorade in zeekorst vergezeld van heerlijke wijnen als mede de vriendelijke bediening en de adviezen van de -te- bescheiden eigenaar, gaven ons het prettige gevoel hier zeker terug te '' moeten '' komen.
Reinard N.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wederom een uitstekende ervaring bij La Passione met een driegangen diner. Goede service in een gezellige Italiaanse ambiance. Met de goede wijn bij het eten geserveerd een prima keuze voor een Italiaanse ervaring.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima maaltijd met goede wijnen. Als het allemaal bezet is wordt het geluidsniveau wel erg hoog en wordt converseren bemoeilijkt, pleit voor vroeg in de avond gaan. Goede service, vriendelijk en alert. Prijs-kwaliteit naar mijn mening precies goed, hoewel de prijs van een fles water wel erg hoog is! Absoluut wel een restaurant om nog eens te bezoeken.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
het was wederom een top avond, de bediening was erg vriendelijk we hebben fantastisch gegeten en gedronken.en la passione heeft een gastheer die weet waar hij mee bezig is, bedankt en tot de volgende keer echt een aanrader.
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wij hebben een top avond gehad. Qua eten zijn we gegaan voor het verrassingsmenu. Was lastig kiezen, want de kaart had ook zat te bieden. Eten was erg lekker. Ook precies de juiste tijd tussen de gerechten. Bij elk gerecht een bijpassend wijntje. Ze nemen ook echt de tijd om het verhaal achter de wijn te vertellen. Erg leuk. Vanuit de bediening ook zat aandacht, zonder dat het er te dik bovenop ligt. Oprecht en warm. Een huiselijk sfeertje. Een klein puntje aandacht: de inrichting. Als ze dit nog iets meer 'passione' meegeven is het af.