La Passione

Meer informatie over restaurant La Passione

Jouw recensie over het restaurant La Passione

Robbert G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker gegeten, leuke enthousiaste bediening . Puntje van kritiek heb ik niet. Vind het prima dat het niet allemaal perfect is.
Willem19-55 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
interessant menu maar vind de keuze wat beperkt. Mijn keuzes hebben me uitstekend gesmaak, en de opmaak van de borden is altijd een feest. Uitermate positief vind ik de enorm ruime selectie aan open kwaliteitswijnen. Goed advies op de wijnen bij de gangen.
geluidsniveau is acceptabel maar wat hoog terwijl het nu niet vol zat. de vraag is of muziek echt bijdraagt
overall komen we zeker terug!
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Geweldig sfeervol en intiem restaurant. Prima eten. Geen uitschieters.
Vervelend was het met meisje ( donker kort haar staartje bovenop, tattoos) die maar blééf pushen om duurdere wijn te nemen. Irritant.
Rest was prima.
Wouter E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Op alle fronten ruim onvoldoende! Eten; In het voorgerecht zat zand, hoodgerecht ossehaas medium rare bested maar krijg well done. Bediening; Rommelig , slechte organisatie.