La Passione

Meer informatie over restaurant La Passione

Jouw recensie over het restaurant La Passione

Eric W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Super 3 gangen menu met een zeer goede prijs kwalitiets verhouding. Vriendelijk en deskundige bediening.
Gezellige sfeer. Was de reis, ik kom uit Apeldoorn, meer dan waard!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen en ook gedurende de rest van de avond vriendelijk bediend.
De voorgerechten waren bijzonder goed, prachtige smaken goed gecombineerd. De hoofdgerechten (Dorade in het zout en Filetto a la tartufo) waren heerlijk van smaak, maar er zaten nog een paar graten in de Dorade en de Ossehaas was geperforeerd om deze malser te maken. De sauzen waren voortreffelijk.
marjolein C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Naar aanleiding van andere recensies op Iens, had ik er meer van verwacht. Niet slecht, maar het was het zeker niet waard om voor 2 personen 100 Euro af te tikken voor alleen een starter en een pasta en 4 glazen wijn. De vrouwelijke bediende probeerde nogal uitdrukkelijk haar wil op te leggen, hetgeen onplezierig was.
Robbert G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker gegeten, leuke enthousiaste bediening . Puntje van kritiek heb ik niet. Vind het prima dat het niet allemaal perfect is.
Dorien en Rob D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Geweldig sfeervol en intiem restaurant. Prima eten. Geen uitschieters.
Vervelend was het met meisje ( donker kort haar staartje bovenop, tattoos) die maar blééf pushen om duurdere wijn te nemen. Irritant.
Rest was prima.
Wouter E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Op alle fronten ruim onvoldoende! Eten; In het voorgerecht zat zand, hoodgerecht ossehaas medium rare bested maar krijg well done. Bediening; Rommelig , slechte organisatie.