La Parrillada

Meer informatie over restaurant La Parrillada

Maandag t/m Zondag vanaf 13:00

Janetta V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Zaterdag 25 juni gezellig en heerlijk gegeten met 18 personen. Bijna iedereen had een ander gerecht besteld, we kregen allemaal gelijktijdig het eten iedereen was tevreden over het eten, bediening en de prijs-kwaliteit verhouding was super. bedankt.
Jordi_S .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Mijn favoriete Argentijn in Amsterdam.

Het eten is erg goed. Uiteraard wel afhankelijk van wat je neemt. Een T-Bone steak heeft in eenmaal meer bot en vet dan een Ossenhaas.
Mijn persoonlijke favoriet is de Mixed Grill voor 2 personen.
Na afloop een glaasje (of fles) limoncello en de avond is compleet.
Service is zeer vriendelijk, adequaat en snel. Eten komt altijd tegelijk.

De sfeer is intiem en ergens wat oubollig. Het heeft wel iets!
Chieldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Ik vond het eten bij deze zaak zwaar tegen vallen na al die lof op internet we begonnen met een garnalencocktail met heel veel ijsbergsla daarna had ik een Tsteak met een heel groot bot en vette randen beslist geen aanrader de sfeer was leuk maar ik weet niet of ik ooit weer kom
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
voorgerecht: vitella tonato: vlees lag verborgen onder een berg saus, kappertjes waren blijkbaar op, lag iets ander groens op, smaak redelijk. hoofdgerecht: goed mals stuk vlees en ook de kip-spies was ruim voldoende. Jammer dat alle bijgerechten betaald moesten worden: friet, saus etc [2 euro voor een klein bakje saus is jammer], als je daar de winst moet halen.... nagerecht: niet doen: flan de caramello: gewoon een omgekeerd mona-toetje. vriendelijke juffrouw en een wat onrustige eigenaar die constant naar buiten staat te kijken of er mensen voor de deur staan. reserveren hoeft niet, er was plaats zat. Vond het over algemeen erg duur voor de kwaliteit
Sannetjee1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
De Carpaccio en lende biefstuk waren heerlijk!!!! mijn vriend had de vleespasteitjes en de TBone Steak was echt heerlijk!

Alleen jammer dat het persooneel best opdringerig is en snel alles weg halen wanneer je je laatste hap op eet.
Hazel S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Top! Service super eten super hartstikke leuke sfeer en een hele uitgebreide kaart!! Veel kwaliteit voor een leuke prijs, echt Argentijns eten!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Heerlijk eten. Vooral de mixed grill is een aanrader. We hadden een voorgerecht besteld maar er werd eerlijk verteld dat dit al bij de mixed grill zat. Prima service dus.
Jea .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Heerlijk gegeten met een uitstekende prijs-prestatieverhouding. In een zijstraat van het Rembrandtplein ligt een argentijns restaurant dat wonderlijk genoeg ook italiaanse gerechten op het menu had staan. Daar hebben we echter niet naar gekeken en een lamsrack en een heerlijke kalfsvlees specialiteit met parmaham met gorgonzola besteld. Kwaliteit van het vlees is top en de kok weet het perfect klaar te maken. Gastheer ziet alles en reageert heel attent. Brood als voorgerecht hoefde niet te worden afgerekend. Waar zie je dat nog? De vlaamse frieten waren ook perfect. Salade met zelf toe te voegen combi van azijn en olie is normaal voor deze keuken. Kortom: heel tevreden verlieten wij het pand!
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Afgelopen maandagavond hier terecht gekomen, wilde niet al te duur eten plus daarbij moesten we om half 8 in de Escape zijn voor het laatste concert van de S.O.S. Band in Nederland.
Werden vriendelijk voorgegaan door de gastvrouw naar een tafeltje naar keuze (waren de derde tafel deze avond, althans aanwezig). Menukaart werd ons aangereikt plus direct de vraag of we iets wilde drinken.
Uiteindelijk keuze gemaakt voor het toeristenmenu, soepje vooraf, steak met friet, salade en koffie of thee na voor 17.50.
Soep kwam vrij vlot door, niet lang daarna het hoofdgerecht. Soep niet bijzonder, niet echt pittig of gekruid. Steak wel erg klein (zeker voor een grote eter). Tja, en een portie friet op je bord samen met wat ijsbergsla, 1 partje tomaat is ook geen culinair hoogstandje (ook niet verwacht eerlijk gezegd). Maar je mag toch wel een sausje bij je vlees verwachten...?
Je kunt natuurlijk van alles erbij bestellen, maar dit kost een restaurant nou niet echt de kop.
Mandje met brood behoefde overigens niet afgerekend te worden! Top!
Voor het nagerecht, tja, ook niet bijzonder (thee en een koffie).

Begrijp niet dat restaurateurs niet de moeite nemen om een simpele dressing bij een salade te serveren (wellicht dat niet iedereen dit lust/wil). Je krijgt namelijk wel een olie/azijnstel op tafel, of is het gewoon gemak. Wie het weet mag het zeggen.
Arnout D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Ben hier een aantal jaren geleden geweest en was toen zeer tevreden. Helaas blijkt nu dat het meer een Italiaans restaurant is met wat Argentijnse vleesgerechten. Geen spannende kaart en redelijk tot goed eten.
Annelivandoorn .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Mijn vriend had de spareribs, ik de lamskoteletjes. We namen ook de gegrilde groenten en friet. Eten was heerlijk, alleen brood vooraf was wat droog. Bediening was ontzettend vriendelijk. Enige minpuntje was dat mijn vriend eerst naar het toilrt ging en ik een tijdje aan de tafel.zat zonder dat bediening naar me toe kwam (druk aan het praten met andere gasten die waarschijnlijk vrienden/bekenden waren. Ik had zelf dorst en kan.prima een drankje voor mijn vriend kunnen bestellen. Dit was echter enige minpunt. Na een tijdje liep de zaak vol.en de serveester leek het uitstekend te kunnen managen in haar eentje. Knap!
Kenneth V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
We zijn hier terecht gekomen na een positieve recensie op tripadvisor, slechts 1 minuut lopen van Rembrandtplein af en vrij klein (we liepen er twee keer langs).
Bediening is zeer gastvrij en het vlees was simpelweg top te noemen. Ik schrijf nagenoeg geen recensies maar dit restaurant verdient het gewoon.

Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Heerlijk Argentijns restaurant. Fantastische wijnen, ik drink normaliter bijna geen rode wijn in een restaurant omdat ze meestal niet lekker zijn maar bij Parrillada verheug ik me op de rode wijn. Heerlijk bouquet en zacht.
Voorgerecht is de banaan gevuld met gehakt en gesmolten kaas een aanrader. Het vlees is allemaal goed. Entrecote is goed mals en geen pees te bekennen. Ossenhaas was lekker zacht en mooi rose zoals hij hoort te zijn. Als nagerecht had ik tiramisu wat een behoorlijk stuk is maar lekker.
We zijn hier al een paar keer met verschillende vrienden wezen eten en iedere keer is iedereen enthousiast over het vlees en de wijnkenners zijn ook zeer enthousiast over de goede wijn die ze hier schenken. Bediening is altijd vriendelijk en zorgen dat alles naar wens is. Het is een klein restaurant dus reserveren is wel een aanbeveling
Arnoud G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Even snel iets eten voor een avondje Kleine Komedie, waar moet je dan heen? De kans is groot dat je dan in rond het Rambrandtplein in een toeristenval belandt. Ondanks het feit dat La Parrillada van buiten alle kenmerken van een dergelijke uitspanning vertoont, hadden wij begrepen dat het vlees desalniettemin erg smakelijk was.

Dat bleek helaas niet het geval. Onze entrecotes waren zemig, niet volgens verzoek medium rare bereid en ontbeerden bovendien de rijke smaak en mooie structuur die je verwacht van een goed stukje Argentijns vlees. Echt heel matig, smakeloos vlees. Een serieus probleem voor een restaurant dat het van zijn vlees moet hebben. En verder schreeuwt echt alles aan dit restaurant – van de oubollige inrichting tot de droevig kale salade om één onweerlegbare conclusie: dit is een toeristenval pur sang.

Vriendelijke bediening overigens. Dat dan weer wel.
HarrydenOuden .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Een niet al te groot restaurant met een op en top gastvrijheid! Hier heerlijk gegeten, was zoveel dat ik helaas iets heb moeten laten staan, echt zonde. Stokbrood met kruidenboter en na afloop likeur of koffie, beiden van het huis, waar vind je deze gastvrijheid nog in deze dagen waar alles in rekening wordt gebracht. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Jeroen12 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Genoeg keuze in restaurants, in deze buurt, en opvallend veel Argentijns. We zijn hier op goed geluk binnengelopen, en het was zeker geen verkeerde keuze. De (engelstalige) bediening en sfeer waren prima. Het vlees is erg goed. Garnering had iets spannender gemogen, maar het is vers en goed van smaak. Ook Rode huiswijn is prima bij de vleesgerechten.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
Zeer brede menukaart en veel specialiteiten. Vooral de ossenhaas is een aanrader. Deze Argentijn is zeker niet te vergelijken met de vele toeristische Argentijnse restaurants rond Rembrandtplein en overig Amsterdam. De bediening is zeer attent en altijd vriendelijk! La Parrillada is een aanrader!
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Voor de 2e maal in korte tijd hier gegeten en dat wil wat zeggen want ik heb het niet zo begrepen op de Argentijnse invasie in culinair Nederland, zeker niet in toeristische enclaves rond het Rembrandtplein. Min of meer toevallig hier terecht gekomen en ik moet toegeven: dat was de 1e keer niet verkeerd en nu de 2e maal ook niet. Er is een alleraardigste bediening die haar goede humeur niet verliest en elke niet-Nederlandse gast met opmerkelijk gemak tegemoet treedt. Zo zou het overal in Amsterdam moeten. Het is natuurlijk geen haute cuisine ,maar de kwaliteit van het eten is prima, en dat vonden mijn tafelgenoten ook. Je hoeft hier niet op een houtje te bijten en het is allemaal voldoende met een gevarieerde keus. Niet te vergeten ook prima witte en rode wijnen en niet alleen uit Argentinië (hoewel het geen straf is, als dat wel zo zou zijn!). Binnen is het niet lang geleden opgeknapt, ziet er netjes uit, eenvoudig en klein, maar gezellig. Die Halve Maansteeg stelt niets voor, alleen maar horeca. Tip: ga met je gezicht naar de straatkant zitten, kun je soms geweldig lachen om wat er passeert.
JamesDean .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Afgelopen week met z'n 3en wezen eten. Steaks waren weer erg goed. Vriendelijke en snelle service. Jammer dat het niet zo druk was in de zaak.
Nicoletterenate .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Met 9 personen, waaronder 2 jarig meiden, hebben we heerlijk gegeten. Het vlees was zeer mals. De eigenaar is zeer vriendelijk en de "feesttaart" voor de jarigen, was zijn "cadeau". Ook een verloren envelope met geld inhoud, werd de volgende dag eerlijk teruggegeven. Al met al een geweldig restaurant op een goede lokatie met heerlijk eten en super vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker een keer terug!