La Palma Sole

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant La Palma Sole

K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima..........................................................................................................
Dineke J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij maar er is behalve de muziek weinig Italiaans aan dit restaurant. Jalapenos bij het voorgerecht, een soort van deegbodem belegd met kaas en een cupje koffiemelk bij de cappuccino is niet echt wat je hoopt te krijgen. Het was niet onaardig allemaal maar overstijgt het niveau van een locale grillroom met pizza’s op de kaart bij llange na niet.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Bediening en eten kan wat vlotter. Verder was het eten wel lekker. Inrichting was gezellig stoelen zaten goed.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Erg leuk restaurant uitgebreid menu met veel mooie Italiaanse gerechten.
Vriendelijk personeel.
Zeker een bezoekje waard.
cor C.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
we moesten lang wachten , maar tercompensatie wel gekregen een schaaktje broodjes en gratis drankjes
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Supervriendelijke ontvangst. De kok die persoonlijk wat vragen beantwoordde met betrekking tot ingredienten. De pizza's die ik had besteld waren van een zeldzaam goed niveau. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Héérlijk gegeten. Knap om net dat krokante te "horen" als eerste hapje neemt . Huiselijke sfeer. Goede gevoel voor service. Goede acoustiek. Komen gauw terug!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Genoten van cannelloni en pizza del giro. Was erg smakelijk. Toetje aardbeien bavarois. Lieve bediening.
Voor herhaling vatbaar!
Seijers123 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Een gezellig en gastvrij restaurant, waar je heerlijk kunt eten. Een aanwinst voor Rhenen. De stoelen zitten heerlijk. We komen zeker terug.