La Palma Sole

7,2

Jouw recensie over het restaurant La Palma Sole

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
We hadden gereserveerd via de app van een kortingsprogramma. We ontvingen een mail dat de reservering was bevestigd. Daarna niets meer gehoord. We waren op tijd bij het restaurant. Daar hoorden wij dat de acties niet geldig waren op 2e Pinksterdag. Komen we daar speciaal voor naar Rhenen? (ca. 40 minuten enkele reis). Waarom niet een telefoontje of een mailtje om te annuleren? Nu kan ik ook nog achter mijn geld aan om terug te krijgen wat ik al via Ideal betaald heb. Waardeloos gastheerschap van deze toko.
Jeanine K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vriendelijke bediening. Kinderen worden leuk bejegend. Een restaurant waar volwassenen en kinderen zich thuis voelen. Wij hebben alleen pizza gegeten maar de rest van de kaart ziet er ook uitnodigend uit.
Alike P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Rommelig! Eten was gemiddeld .aar het duurde 45 minuten voordat we wat kregen. En toen bleek de pizza van mijn zoon de verkeerde ingrediënten te bevatten.
Ik had de pasta met vongole besteld, volgens de kaart met peterselie. Mogelijk dat er wat gedroogde peterselie uit een potje inzat maar waarom niet vers?
Eten was van een niveau dat we thuis ook gemakkelijk halen. En ik verwacht meer in een restaurant.
K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima..........................................................................................................
Dineke J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij maar er is behalve de muziek weinig Italiaans aan dit restaurant. Jalapenos bij het voorgerecht, een soort van deegbodem belegd met kaas en een cupje koffiemelk bij de cappuccino is niet echt wat je hoopt te krijgen. Het was niet onaardig allemaal maar overstijgt het niveau van een locale grillroom met pizza’s op de kaart bij llange na niet.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Bediening en eten kan wat vlotter. Verder was het eten wel lekker. Inrichting was gezellig stoelen zaten goed.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Erg leuk restaurant uitgebreid menu met veel mooie Italiaanse gerechten.
Vriendelijk personeel.
Zeker een bezoekje waard.
cor C.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
we moesten lang wachten , maar tercompensatie wel gekregen een schaaktje broodjes en gratis drankjes
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Supervriendelijke ontvangst. De kok die persoonlijk wat vragen beantwoordde met betrekking tot ingredienten. De pizza's die ik had besteld waren van een zeldzaam goed niveau. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Héérlijk gegeten. Knap om net dat krokante te "horen" als eerste hapje neemt . Huiselijke sfeer. Goede gevoel voor service. Goede acoustiek. Komen gauw terug!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Genoten van cannelloni en pizza del giro. Was erg smakelijk. Toetje aardbeien bavarois. Lieve bediening.
Voor herhaling vatbaar!
Seijers123 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Een gezellig en gastvrij restaurant, waar je heerlijk kunt eten. Een aanwinst voor Rhenen. De stoelen zitten heerlijk. We komen zeker terug.