La Palma Ristorante

Fellenoord 3 5281 CA Boxtel Nederland Kaart

Over restaurant La Palma Ristorante

Italiaans trefpunt in Boxtel

De combinatie van de traditionele keuken, de gastvrije bediening en het decoratieve interieur maakt een avondje uit in dit restaurant tot een ware Italiaanse beleving. Gelegen in de dorpskern van Boxtel is dit ook nog eens een heel centrale locatie waar je makkelijk even naar binnen stapt voor een mediterrane hap. Pizza’s en pasta’s spannen uiteraard de kroon, maar ook vis- en vleesliefhebbers kunnen hier hun hart ophalen!

Meer informatie over restaurant La Palma Ristorante

7,2
6,4
Lang
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
De toetjes waren verplichte kok specialiteit aan te nemen, op de menu staat aardbeien bavarois die ik lekker vond, eigenlijk de kook niet wil zeggen dat aardbeien niet meer verkrijgbaar, hij had niet overlegd met ons, ik kreeg onverwacht onder ons neus.
Op de socialdeal staat entrecote op de foto in menu keuze, maar eenmaal in de restaurant zelf geen entrecote op de menukaart gemeld.
Christelhornix .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Lekker gegeten! Alleen vervelend dat bedrijf niet meer meedeed aan actie diner voucher shell.
Eigenaar vertelde dat toen we binnen kwamen, dan ga je niet meer weg, want je wilt iets eten.
Hij heeft uiteindelijk 10 euro korting gegeven.
Jasu .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gegeten met de Shell actie, erg teleurstellend! Keuzemenu was zelfs duurder dan wanneer je van de kaart zou bestellen. Carpaccio was smakeloos, geen peper, pijnboompitje of dressing. Varkenshaas (als het dat al was) dreef in een smakeloze peperpudding. Zalmmoot werd geserveerd met een ondefinieerbare bruine brij die garnalensaus moest voorstellen. Dit was echt geen combi! Rode wijn was nauwelijks wijn te noemen, zo waterig (de Italianen zouden zich werkelijk schamen) Dessert tiramisu sloeg nergens op, het zelfde geldt voor de bavarois. De pizza's waren zeer eenvoudig voor een pizzeria, maar wel te doen.
En voor dit alles mochten we EUR 100,- afrekenen voor 4 personen! Kortom een echte afrader!
Glenny .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Het is een erg gezellig restaurant waar zeer vriendelijk personeel werkt. We hebben er lekker gegeten! We komen zeker nog een keer terug.
Natas39 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Verrassend goed, gezien de andere recensies. Het voorgerecht was een beetje aan de zoute kant. Het nagerecht bestond voor een groot percentage uit slagroom en we betaalden meer voor het driegangenmenu, waarvan we nu het tweede gratis kregen, dan als we het van de kaart hadden besteld, terwijl er via AH minder keus was, maar het eten was lekker. We hoefden ondanks de drukte niet erg lang te wachten en de bediening was prima.
Ko G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Zaterdagavond. parkeren is niet gemakkelijk in de omgeving. Bij binnenkomst op zaterdagavond rond acht uur is het erg druk. Bediening is erg vriendelijk met gevoel voor humor. Het eten smaakt goed en netjes gepresenteerd. Verhouding prijs/kwaliteit is goed.
F2havaart .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vriendelijke bediening, goede service. Het eten was smakelijk, borden leuk opgemaakt. Zowel de witte als rode huiswijn bevielen ons goed.
In het begin was het er erg druk: op dat moment zijn 2 mensen in de bediening te weinig, later kwam er extra personeel bij.
Omgeving: zou ik knus noemen. Het gaat in de eerste plaats om de sfeer en die was goed.

Ojda1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gisteren bij La Palma gegeten met de actie van A.Heijn. (tweede persoon gratis). Dit restaurant wat normaal niet druk bezocht wordt zat vol met A.H.klanten. Het driegangen menu was zeer eenvoudig . De rekening viel echter zwaar tegen!!! Voor dit zeer eenvoudige menu in een pizzeria vraagt men 37,50. Dus tweede persoon gratis???????? Omdat je komt eten via de actie heb je ook geen keuze waar je graag had willen gaan zitten.. Deze actie van A.H. is waardeloos en dit heb ik ook doorgegeven aan de klachtenlijn van A.H.
Adriaantje67 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gegeten met AH-actie, wat een deceptie! Bij binnenkomst werden we aan een tafel gezet die 5 cm naast de tafel erlangs stond. Gelukkig kwam er niemand naast ons zitten anders was het wel erg ongemakkelijk geworden. Het AH-menu was beperkt en kostte 35 euro voor 2 personen ( wat achteraf veel te duur was voor de geboden kwaliteit). Het eten was samen te vatten als "niets is wat het lijkt". De carpaccio was smakeloos en volgens ons geen carpaccio maar ham. De varkenshaas met pepersaus was geen varkenshaas maar een paar miniscule kleine stukjes hamlap verstopt onder een dikke laag saus. En de tiramisu, ja wat was dat eigenlijk? In ieder geval kwam het uit de vriezer en was het geen tiramisu. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo slecht gegeten heb.

Ook de kok was niet erg gastvrij. Toen een gast vroeg of de verwarming hoger mocht (want het was behoorlijk frisjes) werd hij afgesnauwd en werd er gezegd dat de verwarming al op 23 graden stond. Als troost kregen ze een extra kaars op tafel.

Misschien een leuke plek om een pizza af te halen maar een restaurant mag je het niet noemen.
-Judith- S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Eten goed en service prima. Inrichting wat ouderwets. We aten er met de restaurant actie. Je betaalt dan een vast bedrag, wat er op neerkomt dat je bijna alles betaalt ipv 2e driegangen menu gratis. Jammer!
Hgillis .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Leuk restaurant en aardige bediening. Toch was de prijs van het AH-menu niet in overeenstemming met hetgeen dat werd aangeboden. € 35,- als normale menuprijs is absurd. Hierdoor een teleurstellende avond.
Anna.ro .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik ben niet ontevreden maar ik sta niet trappelen om weer een keer te gaan.
Eten, sfeer, bediening allemaal een 7. Dus voldoende, maar niet bovenmatig. Wel gevraagd of het lekker was maar niet gevraagd bij het hoofdgerecht of we iets bij wilde bestellen. Het nagerecht (aardbeienbavarois) was het lekkerst. Het menu wat we op hebben (van de AH actie) zou € 35,= kosten p.p. Dat vind ik veel te hoog geprijsd. Bij het nagerecht was maar keuze uit 2 gerechten. De eigenaar daarentegen een enthousiaste man.
Lindamonsauret .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Wezen eten bij La Palma van de AH actie. Eten was erg lekker en goed, bediening erg gezellig en correct. Gezellig huiskamer gevoel.
Ringo_Marloes .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Waar het 's zomers buiten erg aangenaam eten was, was het binnen een stukje minder. Het restaurant oogt gedateerd. De bediening was niet bijzonder attent of vriendelijk, bijna mechanisch. Er werd in het begin gevraagd of we iets wilden drinken en nog eens zo'n 3 kwartier later. Daarna niet meer. Na het dessert en de thee hebben we helemaal geen bediening meer gezien. We hadden 2 AH menu's, waar een (zeer) beperkte keuze voor het voor, hoofd en nagerecht mogelijk is. De drie gangen kosten 35,- voor 2 personen, hoewel het onmogelijk is om tot dat bedrag te komen wanneer je normaal drie gangen zou kiezen. De prijs was dus wat hoog, gezien de actie. Verder begon het restaurant sterk naar 'de keuken' te ruiken, maar dat is meestal onvermijdelijk. Het eten zelf (voor en na) was smakelijk en de pizza (hoofd) was groot - meer dan voldoende.
Undutchable2 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijk verzorgde maaltijd, geen culinair hoogstandje maar wel een eerlijke smaakverrassing.
De bediening en het wijnadvies is doen gebruikelijk, niks niet zwaar belegen maar gezellig en open.

Tot de volgende keer!
Marlykyra .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
We werden hartelijk ontvangen daar enkele van ons gezelschap de kok kenden.
De service kon beter: onder kon de door ons gevraagde wijn niet vinden en nam de bestelling tot 2 x toe niet goed op.
Het restaurant heeft wat ons betreft geen bijzondere sfeer wat versterkt werd door dat er buiten ons slechts 1 tafeltje bezet was.
De calzone pizza smaakte oké maar was aan de buitenkant verbrandt.
De prijs voor de ah actie vond ik aan de hoge kant (35).
Gjmsmits .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten in een leuke omgeving met vriendelijke, correcte bediening.
De toetjes ware wat "magertjes", het voor- en hoofdgerecht waren goed verzorgd en erg smakelijk.
Als we 2 personen deze prijs hadden moeten betalen zou ik de verhouding niet in vereenstemming met het gebodene vinden.
Wizard2010 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
ik vond 35 euro te duur voor 1 menu (niet alla carte) het was eten was op zich goed alleen zou ik voor 35 euro ergens anders eten.
Angelique.vanlankveld .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wij kwamen voor de AH-aktie: 2e drie-gangenmenu gratis. We betaalden voor het eten € 32,95. Als dat de prijs is voor één drie-ganegnmenu, is het duur betaald. Dan zouden we niet nog een andere keer zijn teruggegaan. En als dat de initentie is van de AH-aktie dan wordt hier de plank behoorlijk misgeslagen.
H.band21 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Het eten is ontzettend lekker.
Kan het ieder aanraden.
We waren de enige 2 gasten, dat was wel jammer.
Maar het eten is uitstekend.