La Paella

Warmoesstraat 43 1012 HV Amsterdam Nederland Kaart
31-206255975

Over restaurant La Paella

Spaanse lekkernijen

Midden in de bruisende Warmoestraat zit een stukje Spanje verborgen. Een traditioneel en sfeervol restaurant met een uitgebreide keuken, dát is La Paella. Proef diverse culinaire hapjes of ga voor een heerlijk visgerecht zoals je dat in Spanje gewend bent. Laat je vriendelijk verwelkomen in dit fantastische familierestaurant en geniet van de Spaanse gezelligheid!

Meer informatie over restaurant La Paella

• : Parkeerplaats

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima sfeer en zeer attente bediening
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Was gezellig,eten was goed.Loes met vrienden
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Voorgerecht was prima, hoofdgerecht was niet echt bijzonder en kan je in elk niet Spaans restaurant ook wel vinden. Bediening was wel vriendelijk.
Mariel1958 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Gastvrij onthaal. Heerlijke Paella. Inrichting is wat rommelig maar wel gezellig. Fouten worden snel opgemerkt en hersteld.
Jensplein8 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Het interieur dat wat oubollig aandoet verraad niets over de lekkere smaken. We hebben hier met 7 personen gegeten. De bediening was uitermate vriendelijk en attent. Een aanrader is het tapas plankje met allerlei verschillende gerechtjes. Ook de albondigas en de gamba's smaakten prima. De gerechtjes waren wel prijzig als je alles bij elkaar optelt, maar verder prima gegeten.
Enif .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Eigenlijk wel een grappig zaakje, het heeft een oud spaansachtig interieur een beetje oubollig maar dat past hier eigenlijk wel.
Bediening correct , het eten prima.
We hadden wat verschillende tapas, intvis en eigerechten perfect, de gehaktballetjes wat minder,
kortom geen hoogvlieger maar leuk om een keer te proberen.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Vanavond weer eens een keer bij La Paella gegeten. Het was wel ok, weinig op aan te merken maar ook niet super. De Sangria was prima en het brood met Alioli smaakte ook weer goed. We hadden gekozen voor de Paella Marinera en die was al met al nog steeds lekker, maar ik had het idee dat ie iets minder gevuld was dan een paar jaar geleden. De witvis die erin zit had niet erg veel smaak. Vermoedelijk is het Pollack of Heek, maar zeker geen Kabeljauw. Ook was de hoeveelheid inktvis die erin zat niet wat We gewend waren. Wel veel schelpen, maar in de kleinere exemplaren zat niet veel eetbaars. De baas was kennelijk niet aanwezig vanavond en zowel het welkom als het afscheid waren niet erg hartelijk. La Paella moet ervoor waken dat ze er geen automatische pilotenwerk van gaat maken, want de gasten hebben dat snel in de gaten.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Echt een "ouderwets"echt Spaans resaurant,geen glitter simpel echt een Spaanse sfeer,maar belangrijk,gewoon altijd goed eten. Zowel de Entradas als de hoofdgerechten ,altijd goed.
Paella is altijd heerlijk.Gewoon een goed restaurant met goede prijzen.
Sarah455 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Heerlijk Spaans eten, midden in het centrum van Amsterdam.
Toevallig een keer binnengelopen en vele malen teruggekomen, altijd heerlijk gegeten! Ook een keer met onze Spaanse familieleden gekomen, deze waren onder de indruk van de authentieke Spaanse smaak! Verheug me alweer op de volgende keer! Vanuit Limburg: Chapeau!
Corry55- .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Donderdag weer met collega's gegeten bij La Paella.
Zoals altijd was het eten weer heerlijk en de bediening uitstekend.
Lekker een tafel vol met tapas zoals gamba's, kip,albondigas en tortilla .
Als afsluiter mijn favoriete dessert,soufflé Alaska.(!!!)
We komen zeker weer terug !
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Gister weer gezellig met collegas gegeten. We hebben verschillende tapa's gegeten. De albongidas en de pollo al ajillo smaken altijd goed ook de gambas al ajillo zijn lekker. Het decor zou wel wat 'moderner' mogen maar dat doet verder niets af aan het lekkere eten en de vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker weer terug!
Roxane D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Restaurant La Paella is voor iedereen die van spaans eten houd de perfecte tent! Mijn partner en ik gaan vaker naar La Paella omdat het eten simpelweg heerlijk is. We nemen meestal een paella. Maar de gamba's a la romana (gepaneerde gamba's) en de t- bone steak zijn ook zekere aanraders! Al bij binnenkomst valt de spaanse sfeer op en worden altijd vriendelijk ontvangen door het personeel. Je krijgt een flink bord eten van vers kwaliteit en de prijs die je ervoor betaald is niet verkeerd. Ik kan geen negatief punt benoemen en zal La Paella zeker blijven bezoeken.
Ivar K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Mijn favoriete restaurant! Bij binnenkomst word je enthousiast door het personeel ontvangen, en naar een gezellig tafeltje geleid. Het restaurant doet erg spaans aan, en zo is het personeel ook spaans. Een broodje met lekkere alioli van het huis, (iets wat steeds zeldzamer wordt in Amsterdam).
We krijgen de kaart en bestellen een karaf sangria. Vervolgens heb je een moeilijk moment om een keuze te maken uit al die heerlijke gerechten, maar de ervaring leert 'wat je ook kiest, het is altijd lekker'. De gegrilde sardines (AANRADER) en uiensoep vooraf, en als hoofdgerecht; kip uit het pannetje.
Alle gerechten worden met zorg bereid, dat; proef, ruik en zie je. De porties zijn om over naar huis te schrijven en de prijskwaliteit is uitmuntend.
We hebben weer erg goed gegeten in dit restaurant, en de service was als vanouds.

Wij komen hier snel weer terug! Een aanrader voor iedereen!
Hola11 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Was van de weekend bij la paella wezen eten , zoals altijd was de eten heerlijk. Dit is echt de restaurant waar je heerlijk Spaans eet , voor die prijs krijgt je kwaliteit en heerlijke authentieke Spaanse eten . We blijven zeker nog jaren lang terug komen. Hasta pronto
Saskia C.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Op het eerste gezicht zag het restaurant er echt Spaans uit.
Het was alleen een ongelooflijke domper, we werden als een fast food restaurant behandeld.
Omdat we echte trek hadden en de prijzen ons heel erg tegen vielen hebben we twee te dure tapas besteld. Wat ons toen pas opviel is dat het er erg vies was. De menu kaart was vet en ook het zout vaatje. Heel ranzig.
Ik ben voor dat wij weg gingen nog even naar het toilet geweest, en ik ben nog nooit in een restaurant naar zo'n vies toilet geweest. dat ik het maar heb opgehouden. Heel jammer. We waren € 25,- kwijt voor 2 tapas en 2 drankjes.
Top K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Je kan merken dat dit restaurant in het toeristengebied van Amsterdam staat, met andere woorden ze zullen geen moeite doen een echt gastheer te zijn. Naar aanleiding van een verjaardag besloten we hier weer eens te eten en kwamen erachter dat er nu werkelijk niemand meer van de werknemers Nederlands sprak. Het persoonlijke contact met de bediening is ver te zoeken en op al mijn vragen over het menu kreeg ik te horen "it's okay my friend" een antwoord waar ik niet bijzonder blij van word.

Bij het eten bestelden we ook een fles droge witte wijn voor 24 euro! Ik schat dat deze inkoop net 4 tot 5 euro doet, 24 euro voor een flesje wijn van deze kwaliteit vragen dat is gewoon de boel bedonderen. De Paella was redelijk maar niet zo bijzonder, en dat is jammer! Ik verwacht van een restaurant met dit prijsniveau een kwaliteit die je niet snel ergens anders krijgt.

Uiteindelijk moesten we met twee personen ruim 80 euro afrekenen en kwamen we tot de conclusie dat de prijs/kwaliteit niet in verhouding staat! Jammer, ik hoop dat ze de prijzen gaan aanpassen of hun kwaliteit verhogen. Als ze dit niet doen vervalt deze tent net zo als al die andere toeristenvallen op de Warmoestraat!
Smaakcriticus .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Jammer, na jaren trouwe klant te zijn geweest kan ik niet anders concluderen dat zowel de bediening als het eten zwaar achteruit is gegaan. De laatste keer zeer slechte paella. Had sterk het vermoeden dat het in de magnetron was bereid. Stond binnen 10 minuten op tafel. Rijst was half gaar, weinig ingrediënten en smaakte naar niets. Voor mij was dit de laatste keer.
Hgj .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Iedere keer weer gezellig spaans eten met origineel spaanse bediening en sfeer voor een relatief redelijke prijs. Tapas en paella zien er fraai uit en smaken beschaafd gekruid. Calamares a la plancha is super. Huiswijn is te drinken maar een flesje is aanbevelenswaardig.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Wie in Spanje op vakantie is geweest weet dat Spaanse restaurants een TV pontificaal in het interieur hebben. Dit restaurant doet er niet voor onder en heeft er zelfs drie opgehangen. Met Real Madrid in de Champions league dan weet je het wel. Personeel spreekt nauwelijks Nederlands dus bestellen moet in het Engels.
We kozen voor Zarzuela en kregen een bak boordevol vis. Grote moten gevarieerde (inkt)vis en gamba’s (alleen het darmpje was niet verwijderd).
Ondanks het voetbal was alles goed van smaak. Saus had wat krachtiger gekund en het brood was matig. Huiswijn is niet anders dan in Spanje en aardig te drinken.
Je waant je even terug in Spanje.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Dit is mijn favoriete Spaanse restaurant in Amsterdam. Niet echt een gezellige inrichting, maar het kan er mee door. Zeer professionele en snelle bediening, niet heel vriendelijk. Het eten is heerlijk. Wij eten vaak de zarzuela voor 2 personen. Heerlijk. Ik hou van dit restaurant omdat het een no nonse place is, waar goed gekookt wordt.