La Paella

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant La Paella

Spaanse lekkernijen

Midden in de bruisende Warmoestraat zit een stukje Spanje verborgen. Een traditioneel en sfeervol restaurant met een uitgebreide keuken, dát is La Paella. Proef diverse culinaire hapjes of ga voor een heerlijk visgerecht zoals je dat in Spanje gewend bent. Laat je vriendelijk verwelkomen in dit fantastische familierestaurant en geniet van de Spaanse gezelligheid!

Meer informatie over restaurant La Paella

• : Parkeerplaats

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant La Paella

Petra R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten voor n goede prijs. De paella special is yummie!
Kiek B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Mijn vriendin en ik hebben wat tapas gedeeld. De inktvis en garnalen a la plancha waren heerlijk. De pisto was ook lekker. De champignons met knoflook niet bijzonder, ook de piementos de padron en de patatas bravas redelijk. De sfeer is niet echt heel gezellig. Bediening is vriendelijk en vlot. Jammer dat je zelf om je korting moet vragen (Iens-festival, 20% korting). Leuk om een keer te proberen maar niet voor herhaling vatbaar.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Zorg dat alle mensen tegelijk hun eten krijgen .eten was goed
Reino P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk eten. Stelt nooit teleur. De aankleding van het restaurant kan beter maar het eten is altijd lekker en meer dan genoeg.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Het was heerlijk en het was toch wel veel, dat hebben we mee genomen naar huis
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Overheerlijke jamon, gamba’s, paella en sangria. Aardige bediening. We komen graag terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De paella was uitstekend, een aanrader. Ook de kipfilet die één van onze tafelgenoten had was prima. Kortom goed eten voor een redelijke prijs. De korting actie via Iens moet je ze alleen wel even zelf aan herinneren, dat gaat niet automatisch. Personeel spreek voornamelijk Spaans, maar in het Engels lukt de communicatie ook.
Tjako D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Orginele Spaanse tapas van goede kwaliteit.
tinekehuffels H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Redelijk restaurant niet hoogstaand! De bediening haalde de borden al op terwijl er nog iemand zat te eten.
Spreken heeeel slecht Nederlands ! Vlees was heel goed, weinig bijgerechten. Niet zo gauw voor herhaling vatbaar!
ceesR .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Restaurant doet haar naam eer aan. De Paella is buitengewoon goed; de beste in Amsterdam. Ook de sardinas zijn voortreffelijk bereid evenals het lamsvlees. En ook nog een goede sangria.
En dan de ontspannen spaanse sfeer die er heerst! Een restaurant om vaker terug te komen.
Ligging zeer gunstig, centrum en op weg naar CS.
i. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten is eenvoudig, maar smakelijk. We misten de Spaanse sfeer, de muziek paste totaal niet en dat was jammer! De bediening is engelstalig maar wel vriendelijk en correct.
Kok K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten hier was er al vaker geweest.Goede bediening opmerkzaam reageert goed op je wensen gewoon goed.zit hier al ruim 30jaar dus dat zegt al genoeg kom er zeker nog een keer eten.
Marionne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De kaart werd aangeboden maar...er werd een extra getypt stencil met menu voor AH-actie gegeven waar wij uit konden kiezen.Dus de gewone kaart is dan overbodig om dit aan te bieden. Jammer. Keuze van voorgerecht en hoofdgerecht lag teveel in elkaars soort zoals gefrituurde inktvis/ garnalen/ friet. Heb je veel trek en en je houdt van frituur dan zit je hier goed.
Liz S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hele leuke restaurant met een echte Spaanse sfeer en vriendelijke en snelle bediening. Simpel maar doeltreffend. Heerlijke (echte!) paella gegeten.
jan kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
La Pellea is een gewone mensen restaurant: een goed restaurant met weinig pretenties.De inrichting is eenvoudig het eten is eenvoudig maar goed eten en de bediening is innemend. De bediening kon sneller (wij gingen naar een concert) maar het is een druk restaurant en dat kost altijd moeite om het bij te benen. Hoogtepunten van het eten: chorizo in wijn vooraf en gamba met heel veel knoflook als hoofdmaaltijd. Het helpt als je van knoflook houdt in dit restaurant.,
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hadden een goede herinnering aan dit restaurant. Maar wat valt dit tegen, erg slechte kwaliteit en een gepeperde rekening. Hoezo tweede menu gratis. Dit klopt gewoon niet.
Een speciaal aangepaste kaart met prijzen. Waardeloos.
Sarah S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Als voorgerecht hadden we tapas. Dit proefde niet vers en was veel van hetzelfde. Ook overpriced. De paella was in vergelijking met het voorgerecht wel goed maar wat eentonig en saai. De bediening spreekt gebrekkig Engels en maakt daardoor fouten.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super, erg goed. We zijn goed ontvangen. Keuzes uit meerdere gerechten.
De gerechten waren heerlijk. Tot de volgende keer!!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Dgewoon gezellig op z'n Spaans. En zo hoort het bij een Spaans restaurant.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Lekkere paella met een goede vulling van vis, kip en schaaldieren. We hadden om 18.00 uur gereserveerd, dat was duidelijk wat te vroeg, om 19.00 uur stroomde het restaurant pas vol.