La Paella

Warmoesstraat 43 1012 HV Amsterdam Nederland Kaart
31-206255975

Over het restaurant La Paella

Spaanse lekkernijen

Midden in de bruisende Warmoestraat zit een stukje Spanje verborgen. Een traditioneel en sfeervol restaurant met een uitgebreide keuken, dát is La Paella. Proef diverse culinaire hapjes of ga voor een heerlijk visgerecht zoals je dat in Spanje gewend bent. Laat je vriendelijk verwelkomen in dit fantastische familierestaurant en geniet van de Spaanse gezelligheid!

Meer informatie over restaurant La Paella

• : Parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
vos08486 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Gegeten met de AH bonnen. Prima ontvangst en werd direct stokbrood met knoflooksaus op tafel gezet. Personeel was zeer vriendelijk. Het was prachtig weer, dus we konden buiten eten. Geweldig, je ziet hier echt de wereld aan je voorbijtrekken.
G.N. M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met 9 personen uit eten. Eten was goed, maar entourage liet te wensen over! Jammer dat je slechts in het engels of spaans kon communiceren.
Tussen voorgerecht van eerste persoon en de laatste lag 20 minuten! Voorgerecht Tapas had omvang , en naar later bleek ook prijs, van een hoofdgerecht. Waarom staan er geen prijsindicaties op de menu's van de AH-actie ? Variatie in aanbod was nogal beperkt als je ziet wat de keuken volgens de normale menukaart te bieden had.
Hygiëne van de toiletten was niet best !
Gisele01 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Zeer de moeite waard! Erg lekker eten en goede wijnen in een hele aangename ambiance. Vóór vertrek speciaal drankje gekregen van de eigenaar.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heel vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Met de AH-aktie was de prijs heel goed. Bereikbaarheid uitstekend. Even het spanje gevoel weer beleefd.
servando O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was goed het was wel druk door moederdag we gaan nog eens overdoen
Emily D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik heb hier met mijn moeder gegeten met de Albert Heijn actie. De service was ok en het eten was lekker, maar zeker niet goedkoop - ik moest nog €55 afrekenen voor 2 menu's en een halve liter sangria. Een normale prijs voor 2 personen voor een middenklasse restaurant, maar als je bedenkt dat het 2e menu er dus al vanaf is gehaald dan ben je nauwelijks goedkoper uit dan bij een ander restaurant zonder de actie..
Nanne B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
serveersters zeer onbeleefd en eten was niet goed. Tevens met de AH bon alsnog redelijk betaald voor het eten dat ons geserveerd werd.
ceesR .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zeer smaakvol tapas voorgerecht en uitmuntende paella; kortom prima keuken. Goede sangria. Zeer vriendelijke, rustige service/bediening. Inrichting van de zaak is zoals een Spaans restaurant behoort te zijn, plavuizen vloer en verder niet al te grote luxe. Ligging is perfect tussen CS en Dam.
Een restaurant om terug te komen
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima sfeer en zeer attente bediening
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Was gezellig,eten was goed.Loes met vrienden
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Voorgerecht was prima, hoofdgerecht was niet echt bijzonder en kan je in elk niet Spaans restaurant ook wel vinden. Bediening was wel vriendelijk.
Mariel1958 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Gastvrij onthaal. Heerlijke Paella. Inrichting is wat rommelig maar wel gezellig. Fouten worden snel opgemerkt en hersteld.
jensplein8 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Het interieur dat wat oubollig aandoet verraad niets over de lekkere smaken. We hebben hier met 7 personen gegeten. De bediening was uitermate vriendelijk en attent. Een aanrader is het tapas plankje met allerlei verschillende gerechtjes. Ook de albondigas en de gamba's smaakten prima. De gerechtjes waren wel prijzig als je alles bij elkaar optelt, maar verder prima gegeten.
enif .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Eigenlijk wel een grappig zaakje, het heeft een oud spaansachtig interieur een beetje oubollig maar dat past hier eigenlijk wel.
Bediening correct , het eten prima.
We hadden wat verschillende tapas, intvis en eigerechten perfect, de gehaktballetjes wat minder,
kortom geen hoogvlieger maar leuk om een keer te proberen.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Vanavond weer eens een keer bij La Paella gegeten. Het was wel ok, weinig op aan te merken maar ook niet super. De Sangria was prima en het brood met Alioli smaakte ook weer goed. We hadden gekozen voor de Paella Marinera en die was al met al nog steeds lekker, maar ik had het idee dat ie iets minder gevuld was dan een paar jaar geleden. De witvis die erin zit had niet erg veel smaak. Vermoedelijk is het Pollack of Heek, maar zeker geen Kabeljauw. Ook was de hoeveelheid inktvis die erin zat niet wat We gewend waren. Wel veel schelpen, maar in de kleinere exemplaren zat niet veel eetbaars. De baas was kennelijk niet aanwezig vanavond en zowel het welkom als het afscheid waren niet erg hartelijk. La Paella moet ervoor waken dat ze er geen automatische pilotenwerk van gaat maken, want de gasten hebben dat snel in de gaten.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Echt een "ouderwets"echt Spaans resaurant,geen glitter simpel echt een Spaanse sfeer,maar belangrijk,gewoon altijd goed eten. Zowel de Entradas als de hoofdgerechten ,altijd goed.
Paella is altijd heerlijk.Gewoon een goed restaurant met goede prijzen.
Sarah455 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Heerlijk Spaans eten, midden in het centrum van Amsterdam.
Toevallig een keer binnengelopen en vele malen teruggekomen, altijd heerlijk gegeten! Ook een keer met onze Spaanse familieleden gekomen, deze waren onder de indruk van de authentieke Spaanse smaak! Verheug me alweer op de volgende keer! Vanuit Limburg: Chapeau!
Corry W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Donderdag weer met collega's gegeten bij La Paella.
Zoals altijd was het eten weer heerlijk en de bediening uitstekend.
Lekker een tafel vol met tapas zoals gamba's, kip,albondigas en tortilla .
Als afsluiter mijn favoriete dessert,soufflé Alaska.(!!!)
We komen zeker weer terug !
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Gister weer gezellig met collegas gegeten. We hebben verschillende tapa's gegeten. De albongidas en de pollo al ajillo smaken altijd goed ook de gambas al ajillo zijn lekker. Het decor zou wel wat 'moderner' mogen maar dat doet verder niets af aan het lekkere eten en de vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker weer terug!
Roxane D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Restaurant La Paella is voor iedereen die van spaans eten houd de perfecte tent! Mijn partner en ik gaan vaker naar La Paella omdat het eten simpelweg heerlijk is. We nemen meestal een paella. Maar de gamba's a la romana (gepaneerde gamba's) en de t- bone steak zijn ook zekere aanraders! Al bij binnenkomst valt de spaanse sfeer op en worden altijd vriendelijk ontvangen door het personeel. Je krijgt een flink bord eten van vers kwaliteit en de prijs die je ervoor betaald is niet verkeerd. Ik kan geen negatief punt benoemen en zal La Paella zeker blijven bezoeken.