La Paella

31-206255975

Speciale deals

Over het restaurant La Paella

Spaanse lekkernijen

Midden in de bruisende Warmoestraat zit een stukje Spanje verborgen. Een traditioneel en sfeervol restaurant met een uitgebreide keuken, dát is La Paella. Proef diverse culinaire hapjes of ga voor een heerlijk visgerecht zoals je dat in Spanje gewend bent. Laat je vriendelijk verwelkomen in dit fantastische familierestaurant en geniet van de Spaanse gezelligheid!

Meer informatie over restaurant La Paella

• : Parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
7,2

Jouw recensie over het restaurant La Paella

Tjako D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Orginele Spaanse tapas van goede kwaliteit.
tinekehuffels H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Redelijk restaurant niet hoogstaand! De bediening haalde de borden al op terwijl er nog iemand zat te eten.
Spreken heeeel slecht Nederlands ! Vlees was heel goed, weinig bijgerechten. Niet zo gauw voor herhaling vatbaar!
ceesR .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Restaurant doet haar naam eer aan. De Paella is buitengewoon goed; de beste in Amsterdam. Ook de sardinas zijn voortreffelijk bereid evenals het lamsvlees. En ook nog een goede sangria.
En dan de ontspannen spaanse sfeer die er heerst! Een restaurant om vaker terug te komen.
Ligging zeer gunstig, centrum en op weg naar CS.
i. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten is eenvoudig, maar smakelijk. We misten de Spaanse sfeer, de muziek paste totaal niet en dat was jammer! De bediening is engelstalig maar wel vriendelijk en correct.
Kok K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten hier was er al vaker geweest.Goede bediening opmerkzaam reageert goed op je wensen gewoon goed.zit hier al ruim 30jaar dus dat zegt al genoeg kom er zeker nog een keer eten.
Marionne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De kaart werd aangeboden maar...er werd een extra getypt stencil met menu voor AH-actie gegeven waar wij uit konden kiezen.Dus de gewone kaart is dan overbodig om dit aan te bieden. Jammer. Keuze van voorgerecht en hoofdgerecht lag teveel in elkaars soort zoals gefrituurde inktvis/ garnalen/ friet. Heb je veel trek en en je houdt van frituur dan zit je hier goed.
Liz S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hele leuke restaurant met een echte Spaanse sfeer en vriendelijke en snelle bediening. Simpel maar doeltreffend. Heerlijke (echte!) paella gegeten.
jan kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
La Pellea is een gewone mensen restaurant: een goed restaurant met weinig pretenties.De inrichting is eenvoudig het eten is eenvoudig maar goed eten en de bediening is innemend. De bediening kon sneller (wij gingen naar een concert) maar het is een druk restaurant en dat kost altijd moeite om het bij te benen. Hoogtepunten van het eten: chorizo in wijn vooraf en gamba met heel veel knoflook als hoofdmaaltijd. Het helpt als je van knoflook houdt in dit restaurant.,
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hadden een goede herinnering aan dit restaurant. Maar wat valt dit tegen, erg slechte kwaliteit en een gepeperde rekening. Hoezo tweede menu gratis. Dit klopt gewoon niet.
Een speciaal aangepaste kaart met prijzen. Waardeloos.
Sarah S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Als voorgerecht hadden we tapas. Dit proefde niet vers en was veel van hetzelfde. Ook overpriced. De paella was in vergelijking met het voorgerecht wel goed maar wat eentonig en saai. De bediening spreekt gebrekkig Engels en maakt daardoor fouten.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super, erg goed. We zijn goed ontvangen. Keuzes uit meerdere gerechten.
De gerechten waren heerlijk. Tot de volgende keer!!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Dgewoon gezellig op z'n Spaans. En zo hoort het bij een Spaans restaurant.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Lekkere paella met een goede vulling van vis, kip en schaaldieren. We hadden om 18.00 uur gereserveerd, dat was duidelijk wat te vroeg, om 19.00 uur stroomde het restaurant pas vol.
E.P. B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ik kom al sinds 36 jaar in dit restaurant. Alles was altijd perfect anders zou ik er niet zo lang komen. Voor het eerst in al die tijd was de kwaliteit van het eten minder. Ook was al het personeel vervangen, ook de kok. Ik vind dat Roberto en Mari Carmen dit moeten weten. Ik heb ze helaas gisteren niet getroffen.
Mevrouw Preij (Amstelpark).
PETER B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Was er al vaker geweest maar dan telefonisch besteld, dus tevreden anders ga je niet meer.
Elion B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het eten was iets tussen redelijk en goed in. Wel handig als je Engels spreekt, want bedienend personeel sprak geen Nederlands. Helaas bleek onze reservering via Iens bij aankomst niet bekend, was geen probleem, omdat het nog vroeg en rustig was, maar wel iets wat je niet verwacht bij een reservering.
Nicoline H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Spaans eten bij echte spanjaarden! Zelfs de inrichting is zo zoals je in Spanje aantreft. Het eten was prima. Zeker de tappas waren verrassend goed en helemaal culinair zelf gemaakt.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Mijn zus en ik hebven fantastisch gegeten.
Ga hier zeker nog een keer eten.
Mosselen zijn overheerlijk en alles is vers.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We kwamen hier voor het eerst - met de AH restaurantactie- op zaterdagavond. Voor de actie geldt een aparte menukaart. Na aftrek van de wijn bleef een bedrag van € 45,-- over voor een 3-gangen diner. De tapas was niet verrassend, net als de gefrituurde inktvisringen. Het hoofdgerecht was paella, smakelijk en royaal, maar niet bijzonder, het nagerecht 1x espresso, 1x crème brûleé, daar was niets op aan te merken. We vonden de prijs te hoog voor de geleverde kwaliteit. In het restaurant was het erg rumoerig, waardoor we moeite hadden om met het personeel te communiceren. Het personeel is erg aardig en service gericht. We komen hier niet nog een keer terug.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Engels sprekend. Hygiene kok moest afwassen en koken. Geen aandacht direct van personeel voor de gasten