La Paella

Warmoesstraat 43 1012 HV Amsterdam Nederland Kaart
31-206255975

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Paella

Spaanse lekkernijen

Midden in de bruisende Warmoestraat zit een stukje Spanje verborgen. Een traditioneel en sfeervol restaurant met een uitgebreide keuken, dát is La Paella. Proef diverse culinaire hapjes of ga voor een heerlijk visgerecht zoals je dat in Spanje gewend bent. Laat je vriendelijk verwelkomen in dit fantastische familierestaurant en geniet van de Spaanse gezelligheid!

Meer informatie over restaurant La Paella

• : Parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
7,2
Nicoline H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Spaans eten bij echte spanjaarden! Zelfs de inrichting is zo zoals je in Spanje aantreft. Het eten was prima. Zeker de tappas waren verrassend goed en helemaal culinair zelf gemaakt.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Mijn zus en ik hebven fantastisch gegeten.
Ga hier zeker nog een keer eten.
Mosselen zijn overheerlijk en alles is vers.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We kwamen hier voor het eerst - met de AH restaurantactie- op zaterdagavond. Voor de actie geldt een aparte menukaart. Na aftrek van de wijn bleef een bedrag van € 45,-- over voor een 3-gangen diner. De tapas was niet verrassend, net als de gefrituurde inktvisringen. Het hoofdgerecht was paella, smakelijk en royaal, maar niet bijzonder, het nagerecht 1x espresso, 1x crème brûleé, daar was niets op aan te merken. We vonden de prijs te hoog voor de geleverde kwaliteit. In het restaurant was het erg rumoerig, waardoor we moeite hadden om met het personeel te communiceren. Het personeel is erg aardig en service gericht. We komen hier niet nog een keer terug.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Engels sprekend. Hygiene kok moest afwassen en koken. Geen aandacht direct van personeel voor de gasten
linewish .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
complimenten voor het restaurant La Paella. Wij werden gastvrij ontvangen. Vriendelijke en servicegerichte medewerk(sters). Het eten was heerlijk en gevarieerd. Ondanks dat het restaurant goed bezet was hing er een rustige sfeer. Wij kunnen iedereen dit restaurant aanbevelen. Voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar.
Marielou T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie bij La Paella. Het voorgerecht tapas del dia en de paella waren verrukkelijk. We komen zeker nog eens terug om andere gerechten te proberen.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hebben hier gegeten van de AH actie en het was heerlijk. Nu komen wij hier al heel lang en weten dat je hier heel goed kunt eten. Er zitten ook altijd Spanjaarden te eten dat zegt genoeg. Wij hebben de tapas genomen en daarna paella. De tapas was zo veel dat we het niet opkregen en de helft van de paella hebben laten inpakken want er stond ook nog een toetje op het menu. De bediening spreekt geen Nederlands maar ze doen wel heel erg hun best en zijn zeer vriendelijk. Het is een topper en gewoon doen zou ik zeggen.
hilda.kolijn .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Was niets op aan te merken. Wij konden meteen ons Engels weer ophalen de bediening sprak geen Nederlands.
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was prima: aardige dames, die erg hun best doen om goed Nederlands te spreken. Gaan er zeker nog een keer eten.
Lelytown .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Authentiek Spaans restaurant. Eten gewoon goed. Beetje aan de prijs maar voor kwaliteit betaal je. Bediening beetje chaotisch maar dat is Spaans.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Echt Spaans. Goed en authentiek. Een stukje Spanje in Amsterdam
vos08486 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Gegeten met de AH bonnen. Prima ontvangst en werd direct stokbrood met knoflooksaus op tafel gezet. Personeel was zeer vriendelijk. Het was prachtig weer, dus we konden buiten eten. Geweldig, je ziet hier echt de wereld aan je voorbijtrekken.
G.N. M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met 9 personen uit eten. Eten was goed, maar entourage liet te wensen over! Jammer dat je slechts in het engels of spaans kon communiceren.
Tussen voorgerecht van eerste persoon en de laatste lag 20 minuten! Voorgerecht Tapas had omvang , en naar later bleek ook prijs, van een hoofdgerecht. Waarom staan er geen prijsindicaties op de menu's van de AH-actie ? Variatie in aanbod was nogal beperkt als je ziet wat de keuken volgens de normale menukaart te bieden had.
Hygiëne van de toiletten was niet best !
Gisele01 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Zeer de moeite waard! Erg lekker eten en goede wijnen in een hele aangename ambiance. Vóór vertrek speciaal drankje gekregen van de eigenaar.
L. W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heel vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Met de AH-aktie was de prijs heel goed. Bereikbaarheid uitstekend. Even het spanje gevoel weer beleefd.
servando O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was goed het was wel druk door moederdag we gaan nog eens overdoen
Emily D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik heb hier met mijn moeder gegeten met de Albert Heijn actie. De service was ok en het eten was lekker, maar zeker niet goedkoop - ik moest nog €55 afrekenen voor 2 menu's en een halve liter sangria. Een normale prijs voor 2 personen voor een middenklasse restaurant, maar als je bedenkt dat het 2e menu er dus al vanaf is gehaald dan ben je nauwelijks goedkoper uit dan bij een ander restaurant zonder de actie..
Nanne B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
serveersters zeer onbeleefd en eten was niet goed. Tevens met de AH bon alsnog redelijk betaald voor het eten dat ons geserveerd werd.
ceesR .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zeer smaakvol tapas voorgerecht en uitmuntende paella; kortom prima keuken. Goede sangria. Zeer vriendelijke, rustige service/bediening. Inrichting van de zaak is zoals een Spaans restaurant behoort te zijn, plavuizen vloer en verder niet al te grote luxe. Ligging is perfect tussen CS en Dam.
Een restaurant om terug te komen
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima sfeer en zeer attente bediening