La Padella

Meer informatie over restaurant La Padella

Erg voordelig
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Komend vanuit Duitsland even op Google gekeken voor een pizzeria als break van de reisdag. Het restaurant bleek een combinatie van shoarma en pizza aan te bieden en meer gericht op afhalen. Daarmee was het aantal zitplaatsen erg klein. Vriendelijk personeel en jawel: de pizza's werden voor onze neus klaar gemaakt en in de oven geschoven. Erg lekker, redelijk mild gekruid, mild met zout. Sappig qua ingrediënten, mooie dunne bodem. Dit is beter dan laten bezorgen: meteen je bord op. Fancy is het van geen kanten, wel lekker eten! Voor de prijzen hoef je het niet te laten: voor 5 pizza's met drinken waren we nog geen 45 euro kwijt! Deze komt op het lijstje 'to do op de terugweg van vakantie!'
Matthijs W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Een pizza besteld welke pas na ruim anderhalf uur werd afgeleverd. Na 45 minuten gebeld om te vragen of het onderweg was en deze was dat op dat moment ook naar eigen zeggen. De pizza zelf was prima.

(Cijfer decor is niet van toepassing want het werd bezorgd).
Lenny P.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
De pizza's zijn heerlijk! Net zo lekker als aan de Adriatische Kust ;-) Mijn zoon vond het de lekkerste pizza die hij ooit had gegeten.
Niet echt een restaurant om relaxed te zitten, maar het gaat tenslotte om de smaak!
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
De pizza's zijn verbazingwekkend goed. Hier kan geen AH-pizza tegen op. Bezorging thuis gaat ook prima maar neem de bezorgtijd met een korreltje zout. Zelf afhalen is een onthaastende prettige ervaring. Aardige mensen.