La Oliva

• Bar

Jouw recensie over het restaurant La Oliva

Tim V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Uitgebreide kaart. Vooral de gemixte tapas La oliva is een aanrader. Recent hebben ze mooie muurschilderingen aangebracht wat de sfeer zeker een mediterraans tintje geeft.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellig samen met vriendinnen lekker gegeten. Vlotte bediening. We komen zeker nog een keer terug! Aanrader voor anderen.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Perfect!
Eten, ambiance, de bediening, dikke pluim!
We waren er ook al eerder geweest en deze keer hadden we vrienden meegenomen die verrast waren door het niveau.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Lekker gegeten op een doordeweekse dag. Het was wel erg rustig maar dat mocht de pret niet drukken. Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk.
Wendy R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Leuke knusse zaak, genoeg keuze! We hadden een share dining genomen en was super lekker! Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Matig eten, shared dining , weinig verfijnd. Slechte combinaties bijvb warne aubergine gevuld op tzakiki. Verder wel aardig personeel
nadine1978 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Medium ladysteak te rauw. Na terugsturen helaas nog net zo rauw terug. Toch maar opgegeten. Kwaliteit steak was wel prima, lekker mals. Brood met kruidenboter: brood erg lekker (zacht, geen stokbrood). Bediening vriendelijk.
Agniet J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten met 9 personen. Iedereen verschillende gerechten besteld, allemaal tevreden. De steaks super mals. Prina bediening. Aanwinst voor Gouda.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Vers gemaakt, mooi geserveerd en vriendelijk geholpen.
Carola W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Bediening niet bijzonder hartelijk. Gerechten heel lekker, maar weinig. Alleen de nachos leken meer op driehoeken van pangsit-deeg ( ChineesJ. Niet heel slecht maar zou t ook niet aanraden.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
De sfeer en personeel in het restaurant is prettig. Wij hadden een tapas proeverij. Hierbij zat Humus en tapenade maar geen brood, dat was een beetje jammer. Pasta's zijn goed, maar niet bijzonder. Volgende keer iets anders proberen want het zag er wel allemaal erg goed uit.
Jos O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Goed eten ,veel aandacht voor opmaak gerecht, zeer smaakvol. Kort gezegd , we komen terug om rest van kaart te ontdekken.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Na twee keer heerlijk gelunched te hebben was deze zomeravond het diner aan de beurt. Kaart is goed, niet te weinig, niet te veel. Ruime keuze uit diverse voorgerechten, grill-, vlees, of vis als hoofdgerecht. Geen hele verassende gerechten, maar degelijk en voldoende. We bestelden een mandje brood, een tournedos v 250gr en een Souvlaki special van kip, varkenshaas en ossehaas. Het brood was supervers en nog warm, de tournedos perfect bereid en de souvlaki was zeer overvloedig en kwam bungrlend aan een spies boven het bord op tafel. Goede gegrilde groenten maakten het geheel af. Al met al een uitstekende ervaring en absoluut een aanrader.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten in leuke sfeer! Voor herhaling vatbaar.
Geeke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Eten was goed, binnen was het doods (er zaten twee stellen die niet met elkaar praatte) dus zijn wij buiten gaan zitten. Duurde wat lang voor het personeel kwam vragen naar nog een drankje of borden afhalen, terwijl er wel iemand continu buiten stond te kijken. Ook is een van ons drankje vergeten. Wel vriendelijk. Veel keuze op de kaart!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vriendelijke bediening. Lekker eten.
We waren met zijn vieren en wilden graag buiten eten. Eigenlijk was er geen plek maar uiteindelijk werden er twee losse tafels bij elkaar gezet en konden we toch buiten eten. Super gedaan!
slingerland_romers .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Mijn man had de Tomahawk steak van 1 kg! Was geweldig van smaak etc???????? Ook de roseval aardappeltjes en paprika, goed gekruid en smaakvol. Top.
Ikzelf heb erg genoten van de pork and beef. Komen zeker nog een keer terug was overheerlijk????
Geert O.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Lekker goede service, ????
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Een uitstekende en gevarieerde kaart, ook voor vegetariërs. De kwaliteit van de gerechten zou hier en daar iets beter kunnen.
Yuri D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Eten is erg lekker en goed op smaak. La Oliva is mijn favoriet restaurant. Service, eten en sfeer is goed. De perfecte plek om met vrienden uit eten te gaan en/of romantisch dineren.