La Oliva

• Bar

Jouw recensie over het restaurant La Oliva

Carola W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Bediening niet bijzonder hartelijk. Gerechten heel lekker, maar weinig. Alleen de nachos leken meer op driehoeken van pangsit-deeg ( ChineesJ. Niet heel slecht maar zou t ook niet aanraden.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
De sfeer en personeel in het restaurant is prettig. Wij hadden een tapas proeverij. Hierbij zat Humus en tapenade maar geen brood, dat was een beetje jammer. Pasta's zijn goed, maar niet bijzonder. Volgende keer iets anders proberen want het zag er wel allemaal erg goed uit.
Jos O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Goed eten ,veel aandacht voor opmaak gerecht, zeer smaakvol. Kort gezegd , we komen terug om rest van kaart te ontdekken.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Na twee keer heerlijk gelunched te hebben was deze zomeravond het diner aan de beurt. Kaart is goed, niet te weinig, niet te veel. Ruime keuze uit diverse voorgerechten, grill-, vlees, of vis als hoofdgerecht. Geen hele verassende gerechten, maar degelijk en voldoende. We bestelden een mandje brood, een tournedos v 250gr en een Souvlaki special van kip, varkenshaas en ossehaas. Het brood was supervers en nog warm, de tournedos perfect bereid en de souvlaki was zeer overvloedig en kwam bungrlend aan een spies boven het bord op tafel. Goede gegrilde groenten maakten het geheel af. Al met al een uitstekende ervaring en absoluut een aanrader.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten in leuke sfeer! Voor herhaling vatbaar.
Geeke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Eten was goed, binnen was het doods (er zaten twee stellen die niet met elkaar praatte) dus zijn wij buiten gaan zitten. Duurde wat lang voor het personeel kwam vragen naar nog een drankje of borden afhalen, terwijl er wel iemand continu buiten stond te kijken. Ook is een van ons drankje vergeten. Wel vriendelijk. Veel keuze op de kaart!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vriendelijke bediening. Lekker eten.
We waren met zijn vieren en wilden graag buiten eten. Eigenlijk was er geen plek maar uiteindelijk werden er twee losse tafels bij elkaar gezet en konden we toch buiten eten. Super gedaan!
slingerland_romers .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Mijn man had de Tomahawk steak van 1 kg! Was geweldig van smaak etc???????? Ook de roseval aardappeltjes en paprika, goed gekruid en smaakvol. Top.
Ikzelf heb erg genoten van de pork and beef. Komen zeker nog een keer terug was overheerlijk????
Geert O.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Lekker goede service, ????
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Een uitstekende en gevarieerde kaart, ook voor vegetariërs. De kwaliteit van de gerechten zou hier en daar iets beter kunnen.
Yuri D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Eten is erg lekker en goed op smaak. La Oliva is mijn favoriet restaurant. Service, eten en sfeer is goed. De perfecte plek om met vrienden uit eten te gaan en/of romantisch dineren.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Broodje feta gegeten. Uitstekend. Grote stukken feta op herrlijk vers brood met olijfolie, goede olijven en tomaten erbij. Kom hier zeker terug!
Douglas V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Na weer heerlijk gegeten te hebben weer natafelen met de beste Irishkoffie die je in Gouda verkrijgbaar is! !
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het eten was heerlijk, veel keuze uit de mediterrane keuken. De gamba in deeg waren wat droog maar verder alles heel lekker. De bediening was vriendelijk. De wijnkaart was erg onoverzichtelijk maar er staan wel lekkere wijnen op. Het was vrij rustig maar toch werd het snel heet binnen en het stond blauw van de keuken. Dit is een verbeterpunt, verder een heerlijke avond gehad.
Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Overtrof onze verwachtingen. Ook de gezamenlijke plank met tapas was uitstekend en weer eens iets anders!
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Eten is prima , personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voor mensen die samen eten 2 personen weinig privacy. Tafeltjes staan te dicht op elkaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Eten zoals gewoonlijk weer uitstekend!
Prijs/kwaliteits verhouding goed
Bediening leuk en gezellig.
Al met al een top restaurant voor een leuk en gezellig avondje!
Ilonka B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Iets vaker vragen of we wat willen drinken.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eten was goed. Veel keuze op de kaart. Afzuigsysteem keuken slecht; last van walm en baklucht.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Alweer zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. Bediening was top eten was super! Ga zo door! Dit is wel een van ons favorieten plekje geworden :-)