La Ola

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant La Ola

Mediterrane sferen

Chef-koks Veronica en Peter hebben jarenlange ervaring met het koken van heerlijke Spaanse en Zuid-Amerikaanse gerechten. Het motto 'leef om te eten' wordt hier elke avond waargemaakt. Neem er een verrukkelijk glas Spaanse wijn bij en je bent helemaal tevreden.

Meer informatie over restaurant La Ola

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Diners Club , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant La Ola

Evert M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Waarschijnlijk mede door het feit dat de straat voor het restaurant wegens renovatie volledig op zijn kop staat is de uitstraling aan de buitenkant niet echt top. Maar zodra je binnen bent en hartelijk welkom wordt geheten ben je dat gauw vergeten door de gezellige atmosfeer. Meubilair is redelijk simpel maar van goede kwaliteit en de stoelen zitten gemakkelijk. Over zowel de bediening als de kwaliteit door de door ons genuttigde gerechten kan ik alleen maar lovend zijn. Mijn moeder had de zeebaars, mijn vrouw de zalm en ik de mixed gril. De vis was perfect en de mixed gril uitstekend, al had ik liever 4 soorten vlees gehad inplaats van 3 en een ( toch wel lekker) worstje. Is zeker een aanrader qua prijs/kwaliteit verhouding
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten en werden zeer vriendelijk bediend. De locatie zag er leuk en gezellig uit. Een klein puntje van aandacht is misschien om iets meer op de lege glazen op de tafeltjes te letten.
Margreet T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen door het personeel van dit kleine, knusse restaurant. Het eten was bijzonder lekker. Hoofdgerecht ook best veel, we kregen het met moeite op :-) Ik had als hoofdgerecht lamsvlees, heerlijk zacht. En het nagerecht, gefrituurd ijs, was ook erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De bediening was heel vriendelijk!
Het eten was goed, vooral het hoofd en nagerecht!
Voor de vegetariër stond geen hoofd gerecht op het menu.
Misschien een verbeter punt ! Verder hele fijne avond gehad bij La Ola!
Ienstester234 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, voor- en nagerecht lekker, hoofdgerecht zeer 'goedkoop', simpel zowel qua smaak, bereiding als garnering. Prima deal met AH actie, maar normale prijs van 21,50 voor hoofdgerecht is niet gerechtvaardigd.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening (mogen iets vaker langslopen voor wat drinken). De ossenhaas was heerlijk! We vonden alleen de garnalensalade niet lekker. Deze kregen we helaas bij het hoofdgerecht ook weer erbij. Waarschijnlijk kwam het door de zure dressing. Maar verder prima restaurant met mooie kaart!
Milanie B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wat hebben wij heerlijk gegeten bij La Ola,vriendelijk personeel een uitgebreide kaart. Als voorgerecht Carrpacio, miste de sla en weinig of geen olie gebruikt. Verder was het goed lekker warm stokbrood. vlees prima en het nagerecht was origineel gefrituurd ijs. Kleine tip de gerechte oogde niet zo miste wat decoratie bijvoorbeeld blaadje sla met een paar plakjes komkommer bijvoorbeeld. Succes ga zo door. echt een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!
Colin V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een vriendelijke gastheer. Een mandje met warm brood en aioli ..heerlijk. Het menu was uitstekend.Rosé , rode wijn en bier prima van smaak...glas water gekoeld erbij.Kortom een aanrader!!
James B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We waren met 4 personen en hadden twee AH-restaurantbonnen bij ons, waarmee het tweede driegangen-diner gratis zou zijn. Op de avond bleek dat alleen het tweede hoofdgerecht gratis was.
T L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Geen aanrader. Rioolgeur in restaurant. Gerechten kaal opgediend. Geen saus bij de verder wel goede mixgrill. Salade niet lekker. Yoghurttaart lijkt uit de vriezer van de groothandel te komen. Tiramisu-ijs ook niet bijzonder.
Nikita H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wat een afgang dit restaurant! Het begon al bij het eerste drankje, ik bestelde een chardonnay waarop de serveerster mij aankeek alsof ik iets heel vreemds vroeg.
Ik bestelde de entrecote met groene peper, ik kreeg er echter champignonsaus bij. Toen ik dit aangaf kreeg ik als reactie dat het toch echt groene peper saus was. Toen ik zei dat het echt niet hiernaar smaakte kwam de bediening aan met het pakje saus van Knorr om te "bewijzen" dat ik ongelijk had!! En dit ook nog zonder enige schaamte. €21,50 voor een stukje vlees met een laf sausje van Knorr??!! Belachelijk! En het is lastig wegspoelen want stond al enige tijd droog.
Hier komen wij nooit meer, pure geldverspilling!
Lia I.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
La Ola was het bezoek meer dan waard. Een klein en gezellig restaurant op een prachtige locatie. Ik had de gevulde asperges als voorgerecht en mijn vriendin koude tapas. Overheerlijk allemaal. Als hoofdgerecht hadden wij allebei Dorada ala sal met heerlijke Spaanse wijnen.

Enige min punt was dat wij wat langer moesten wachten op ons hoofdgerecht. Manager heeft ons netjes uitgelegd dat ze een nieuwe menu hadden en hadden niet verwacht dat het zo druk zou worden. Het was inderdaad druk.

Wij kregen halfliter Sangria van het huis voor te lang wachten en dat samen met het heerlijke eten en uitleg maakt het helemaal goed. Ik raad het iedereen aan om La Ola te bezoeken.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik vond alles fantastisch bij La Ola. Het eten was heerlijk. De eigenaren en bediening supervriendelijk. En het restaurant is heel gezellig ingericht. Het is een verborgen juweeltje in Hillegom. Echt een aanrader!!!!
kwieri .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik belde dat we iets later kwamen.
dit werd niet in dank afgenomen. Iens menu was erg simpel. Borden koud, waardoor eten snel afkoelt. Eten onder de maat. slechte prijs kwaliteit verhouding. Wij zullen niemand aanbevelen om daar te eten. Zeer jammer. Bediening was een aardige vent.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten in leuke Spaanse sfeer. We komen zeker terug. Enige minpuntje was de lage temperatuur in het restaurant.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij vielen van de 1 in de andere verbazing.
Echt verrassend lekker en elk gerecht heeft zijn eigen heerlijke smaak. Tapas lekker en betaalbaar.
Een aanrader voor een betaalbaar avondje uit. Wij gaan er zeker terug.
margarethschrama .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De AH actie keuzemenu was van goede kwaliteit.
Lekker bij binnenkomst mandje warm brood met aioli.
Voor-hoofd en nagerecht goede porties en van goede kwaliteit
De huiswijn zeer goed..
Voor herhaling vatbaar.
Cynthia M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig intiem restaurantje. De voorgerechten waren wat te koud. De Gamba's waren heerlijk. Keuze in nagerechten was beperkt.
Miky M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed gegeten en een gastvrije bediening. Alles precies op tijd geserveerd. Heerlijke zeebaars in zout in de oven bereid. Ossenhaas super zacht. Het geldt overigens ook voor de andere gerechten die geserveerd werden.Top
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima gedineerd met lekkere gerechten en vriendelijke bediening. Zou iets warmer mogen zijn. Werd pas later wat drukker zo rond 19.30. Goede parkeermogelijkheden en gelegen aan sfeervol plein.