La Ola

Kerkplein 2 2181 JC Hillegom Nederland Kaart

Over het restaurant La Ola

Mediterrane sferen

Chef-koks Veronica en Peter hebben jarenlange ervaring met het koken van heerlijke Spaanse en Zuid-Amerikaanse gerechten. Het motto 'leef om te eten' wordt hier elke avond waargemaakt. Neem er een verrukkelijk glas Spaanse wijn bij en je bent helemaal tevreden.

Meer informatie over restaurant La Ola

James B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We waren met 4 personen en hadden twee AH-restaurantbonnen bij ons, waarmee het tweede driegangen-diner gratis zou zijn. Op de avond bleek dat alleen het tweede hoofdgerecht gratis was.
T L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Geen aanrader. Rioolgeur in restaurant. Gerechten kaal opgediend. Geen saus bij de verder wel goede mixgrill. Salade niet lekker. Yoghurttaart lijkt uit de vriezer van de groothandel te komen. Tiramisu-ijs ook niet bijzonder.
Nikita H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wat een afgang dit restaurant! Het begon al bij het eerste drankje, ik bestelde een chardonnay waarop de serveerster mij aankeek alsof ik iets heel vreemds vroeg.
Ik bestelde de entrecote met groene peper, ik kreeg er echter champignonsaus bij. Toen ik dit aangaf kreeg ik als reactie dat het toch echt groene peper saus was. Toen ik zei dat het echt niet hiernaar smaakte kwam de bediening aan met het pakje saus van Knorr om te "bewijzen" dat ik ongelijk had!! En dit ook nog zonder enige schaamte. €21,50 voor een stukje vlees met een laf sausje van Knorr??!! Belachelijk! En het is lastig wegspoelen want stond al enige tijd droog.
Hier komen wij nooit meer, pure geldverspilling!
Lia I.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
La Ola was het bezoek meer dan waard. Een klein en gezellig restaurant op een prachtige locatie. Ik had de gevulde asperges als voorgerecht en mijn vriendin koude tapas. Overheerlijk allemaal. Als hoofdgerecht hadden wij allebei Dorada ala sal met heerlijke Spaanse wijnen.

Enige min punt was dat wij wat langer moesten wachten op ons hoofdgerecht. Manager heeft ons netjes uitgelegd dat ze een nieuwe menu hadden en hadden niet verwacht dat het zo druk zou worden. Het was inderdaad druk.

Wij kregen halfliter Sangria van het huis voor te lang wachten en dat samen met het heerlijke eten en uitleg maakt het helemaal goed. Ik raad het iedereen aan om La Ola te bezoeken.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik vond alles fantastisch bij La Ola. Het eten was heerlijk. De eigenaren en bediening supervriendelijk. En het restaurant is heel gezellig ingericht. Het is een verborgen juweeltje in Hillegom. Echt een aanrader!!!!
kwieri .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik belde dat we iets later kwamen.
dit werd niet in dank afgenomen. Iens menu was erg simpel. Borden koud, waardoor eten snel afkoelt. Eten onder de maat. slechte prijs kwaliteit verhouding. Wij zullen niemand aanbevelen om daar te eten. Zeer jammer. Bediening was een aardige vent.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten in leuke Spaanse sfeer. We komen zeker terug. Enige minpuntje was de lage temperatuur in het restaurant.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij vielen van de 1 in de andere verbazing.
Echt verrassend lekker en elk gerecht heeft zijn eigen heerlijke smaak. Tapas lekker en betaalbaar.
Een aanrader voor een betaalbaar avondje uit. Wij gaan er zeker terug.
margarethschrama .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De AH actie keuzemenu was van goede kwaliteit.
Lekker bij binnenkomst mandje warm brood met aioli.
Voor-hoofd en nagerecht goede porties en van goede kwaliteit
De huiswijn zeer goed..
Voor herhaling vatbaar.
Cynthia M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig intiem restaurantje. De voorgerechten waren wat te koud. De Gamba's waren heerlijk. Keuze in nagerechten was beperkt.
Miky M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed gegeten en een gastvrije bediening. Alles precies op tijd geserveerd. Heerlijke zeebaars in zout in de oven bereid. Ossenhaas super zacht. Het geldt overigens ook voor de andere gerechten die geserveerd werden.Top
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima gedineerd met lekkere gerechten en vriendelijke bediening. Zou iets warmer mogen zijn. Werd pas later wat drukker zo rond 19.30. Goede parkeermogelijkheden en gelegen aan sfeervol plein.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
was erg gezellig. Moeten even wachten voor we wat te drinken kregen ,
maar was erg druk.
Voldoende keuze AH menu. was het echt waar voor je geld .
alles was goed warm gaan er zeker nog een keer eten
W D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig samen met een vriendin uit eten.Het was heel koud in het restaurant. De meneer die ons hielp had duidelijk geen zin om te werken. We zaten gezellig te kletsen en meneer vind het heel irritant dat we niet meteen onze keuze wisten. Je kon kiezen uit 3 voor gerechten 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten bij de hoofd en nagerechten was er 1 keuze niet voor het hoofdgerecht was er geen alternatief. Het voorgerecht kwam rechtstreeks uit de koeling zo koud. Hoofdgerecht was heel saai van smaak . Het nagerecht chocolade en yoghurt taart waren nog het lekkerste van alles. Zeker niet voor herhaling vatbaar voor ons.
rolandaxel .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
we hebben lekker gegeten met de AH actie
vooraf heerlijke garpaccio koude soep en daarna paella en spareribs
een hele vriendelijke eigenaar
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Voorgerechten, vlees, vis en dessert waren super lekker en heel goed verzorgd. Lekker Spaans wijntje erbij voor een zeer schappelijke prijs. Bediening: charmante heren die dit met veel enthousiasme doen.
Wij komen zeker terug!!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bij La Ola zijn we zeer vriendelijk ontvangen en hebben we heerlijk gegeten. De paella was overvloedig en erg lekker. Mijn vlees was lekker mals en goed gekruid. De gelegenheid is gezellig gelegen aan een pleintje naast de kerk.
Rineke P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met z'n vieren met AHactie vouchers heerlijk gegeten. Voor deze actie was een speciale menukaart waar we uit 2 verschillende voor- hoofd- en nagerechten konden kiezen.
Wat we gegeten hebben was lekker.
Het was erg gezellig.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eind november geweest. Het was binnen erg koud; meerdere gasten hadden hier opmerkingen over. Gebruik gemaakt van AH-actie. Prima kwaliteit.
mary.noordermeer N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima gegeten,in een gezellige ambiance.
We hadden een AHbon dus de keuze was beperkt maar oké.
We gaan zeker nog eens terug,de vis en de tapas aan de nabij gelegen tafeltjes zagen er niet te versmaden uit.
Die gaan we op zeker snel uitproberen.