La Nuova Riva

Willem-Alexanderpoort 62 1421 CH Uithoorn Nederland Kaart

Over het restaurant La Nuova Riva

Salvatore Margheriti, Italiaans gastheer met zijn partner chef Michele Nuccio, heeft nu zijn eigen restaurant: La Nuova Riva Restaurant Pizzeria in Uithoorn. De menukaart biedt u specialiteiten uit de authentieke Italiaanse keuken, bereid met de beste producten van de hoogste kwaliteit, die rechstreeks uit Italie zijn geimporteerd. De pastas, brood en desserts worden huisgemaakt. De wijnen in onze wijnkaart zijn met zorg geselecteerd door onze sommelier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Nuova Riva

Dagelijks 16:30 - 22:00 uur.
Maandag we zijn gesloten.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Open op zondag , Spaans gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend

• Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Camilla P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker Italiaans eten!
Lekkere wijnen, heerlijk eten en super attente bediening. Wij gaan zeker terug naar La Nuova Riva.
Een aanrader!
Gertine L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Hoe je van authentiek Italiaans eten? Dan ben je hier aan het perfecte adres. Fijn om een keer te eten bij een Italiaan die ECHT weet hoe de gerechten horen te zijn. Ze volgen de traditionele recepten en hoewel dit niet altijd door ons Nederlanders wordt begrepen, is deze keuken echt precies hetzelfde als in Italië. Mega dikke aanrader en kom het liefst 2x per week terug!!
Jim D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wat een verrassende avond was dit!
Alles was heerlijk (4gangen menu genomen).
De service was voortreffelijk; zeer vriendelijk personeel, veel uitleg over het eten.
Sfeervol restaurant.
Een absolute aanrader!!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Eten op moederdag is een drama voor elk restaurant. Veel mensen in je toko en veel herrie. Knap als je hier mee om kan gaan zoals bij La Nuova Riva. Bediening ondanks de drukte vriendelijk en correct. We zijn hier gaan eten op aanraden van.. voorgerecht voor twee was genoeg voor drie. De hoofdgerechten waren groot genoeg om niet te ploffen. Na het afrekenen kwam Salvatore buiten achter ons aanrennen om een moederdagbloemetje te overhandigen. Dit maakte onze avond top.
Rob K.
Een verrassing!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zijn zeer tevreden over dit restaurant vriendelijk personeel goede uitleg over de gerechten .
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Restaurant ziet er netjes uit. Mooie grote glazen op de tafel voor als je een fles wijn bestelt. Bestel je echter een glas wijn dan krijg je een erg klein glas. Zo jammer. De bediening is goed en vriendelijk. Er zijn altijd gerechten buiten de kaart om. Het is er niet zo groot dus reserveren zou ik altijd doen.
Clarine O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Voor de tweede keer bij La Nuova Riva, deze keer met het gezin. En opnieuw heerlijk gegeten. De bediening was attent en het eten uitstekend.
Italiaans eten zoals het moet.
We komen zeker terug !!!
Fernando G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Echt heerlijk gegeten bij La Nuova Riva! Vriendelijke bediening. Mooie gerechten; bijzondere combinaties die nergens “over the top” gingen. Leuke wijnkaart aangevuld.
Het restaurant heeft een open keuken.
Was echt helemaal geweldig.
Wij komen zeker nog eens terug!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Het beste restaurant dat ik ken. Ik heb er inmiddels meerdere keren gegeten en het is altijd weer een belevenis. De chefs menu is een aanrader. Gerechtjes als schilderijen en alles geweldig op smaak. Mooie wijnen erbij. Het is een fanastisch restaurant waar je een hele avond ontspannen kan eten.
Bedankt voor de mooie avond la nuova riva!
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wederom fantastisch! Heerlijk eten, lekkere wijnen.
Wat een topplek en topavond! Aanrader ! Tot snel !
Anuschka C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
We hebben onszelf weer eens laten verwennen. Het zouden erg veel woorden zijn, om te beschrijven wat we van deze culinaire belevenis vonden. Daarbij komt het 'gevaar' dat bij een beschrijving van het heerlijks op het bord of in het glas, iets nu over het hoofd wordt gezien en niet benoemd wordt. Vandaar een beschrijving in één woord; GEWELDIG. Alles klopt in dit restaurant. Wat geserveerd wordt, hoe het geserveerd wordt, de vakkundige uitleg, de informatie over de wijnen die ons diner completeerden, etc. Onze complimenten voor een ieder die ons een fantastische avond hebben bezorgd, een avond om niet snel te vergeten. Dank jullie wel!
Tot snel!
Gerhard D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heel gastvrij en heerlijk gegeten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Viergangendiner genomen. Ledere gang van prima kwaliteit. Wijnarrangement erbij: eveneens top. Bediening gaf gedetailleerde uitleg over alles.Super bediening .
We komen zeker weer terug!
Denise F.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Wat een pareltje! Het heeft onze verwachting overtroffen. Een hele fijne ambiance, heerlijk eten en een super attente bediening. Een absolute aanrader!
Barbette T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Wederom culinair genoten! Heerlijke wijn, mooie gerechten. Een mooie plek voor het feestje dat we vierden. Natuurlijk komen we terug!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Echt heerlijk gegeten in dit Italiaanse restaurant!
We werden zeer vriendelijk ontvangen en kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu van de chef.
Alles was heerlijk, allemaal home made verse producten, zeer verfijnde smaken, echt heel lekker!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Marvin L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Ambiance van het restaurant is zeer knus. Daarnaast was het eten uitstekend. De bediening zeer vriendelijk en gastvrij.
Een aanrader!
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Dit is mijn tweede keer dat ik hier kom.
Het is altijd een feest om hier te dineren. Dank voor de goede ambiance, de attente aandacht en het meer dan voortreffelijke diner.
Persoonlijke benadering, zeer vriendelijk.
Wijn arrangement met deskundige uitleg goed afgestemd op alle gerechten, leuk terras.
Chapeau voor het La Nuova Riva team!