La Nonna

Meer informatie over restaurant La Nonna

Voordelig
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Beste en leukste etentje sinds tijden bij La Nonna gehad!
Met vrienden, die werkelijk fan zijn van Italiaans eten, geweest en het water loopt al uit de mond wanneer je de originele(!) menukaart leest. We hebben ons eigenlijk vooral gericht op de pasta's, dus van de pizza's kan ik niets zinnigs zeggen. De pasta's vragen er stuk voor stuk om gegeten te worden, heerlijke verrasende combinaties van ingrediënten.
Leuke eigenaren, mensen die echt passie hebben voor de Italiaanse authentieke keuken.
Wij gaan over enkele weken weer naar La Nonna, ook weer met vrienden die gek zijn op Italiaans eten. Ik wil ze deze ervaring niet weerhouden.
Op dit moment mijn favoriet in Tilburg!!!
Olije .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Geweldig, authentiek eten. Met toewijding gemaakt met echte en verse ingredienten. Leuke, ongedwongen sfeer, erg ontspannen en prettig kleinschalig! En dat alles ook nog eens tegen eerlijke prijzen, zeker gaan eten!
MdK2 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vandaag voor 2e keer bij La Nonna wezen eten. Wat fijn om geholpen te worden door echte Italianen. Je proeft dat alle gerechten vers gemaakt zijn. Heerlijke pizza's en heerlijke zelf gevulde pasta's. Prijzen liggen tussen de €10-€12 euro. Een aangenaam alternatief voor de mega italian restaurants Happy Italy en Vapiano's!
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
La Nonna is een {h)eerlijke authentieke ervaring. Lang geleden dat we voor deze prijs zo lekker hebben gegeten. Dit kleine tentje in het centrum van Tilburg wordt gerund door echte Sicilianen met een groot hart voor de rijke Italiaanse keuken. Wij bestelden 'Gamberoni all' Arancio' (Gamba's in sinaasappelsaus) en 'Spaghetti Mediterraneo' (spaghetti met tomatensaus en zwaardvis) en smulden. De 8 voor service had een 9 kunnen zijn als de borden waren voorverwarmd dit zal de volgende keer best in orde zijn.
De aandacht voor ons maakte alles goed. La Nonna schenkt enkel haar favoriete huiswijn maar wat smaakt deze goed. En dat voor een redelijke prijs. Mmmm.. we komen hier heel snel terug !
Hartger V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Als je al een _beetje_ Italiaans spreekt, smaakt het allemaal beter hier. Uitgebreide uitleg, van waar alles vandaan komt. De top van Siciliaanse producten en de huiswijn is heerlijk. Verwacht geen pluche, maar juist de Italiaanse trattoria-stijl. TL licht is het enige wat mist. De keuken? Top, lekker, vers. Voor herhaling vatbaar, dat zeker!!!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Afgelopen maand drie keer heerlijk gegeten bij dit kleine Italiaanse eethuisje waar liefde is voor de Italiaanse keuken.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Een aanwinst voor Tilburg! Een verademing tussen al die fastfooditaliaanseketens. Eten in dit eethuisje wordt met liefde bereid door deze Siciliaanse familie.

Ik had een verse pasta met garnaaltjes en pistacheroomsaus. Die was heerlijk en puur, zoals Italiaans eten moet zijn.

Je kunt hier ook gerechten afhalen. Dat ga ik zeker binnenkort eens doen.

Kortom: ik ga hier zeker vaker terugkomen.