La Nonna

Willem II Straat 66 5038 BH Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant La Nonna

Ouderwets lekker Italiaans eten. Alsof ‘La Nonna’, oma, zelf in de keuken heeft gestaan om haar familie eens flink te verwennen met authentieke Italiaanse gerechten. Hier ervaar je die typische, informele sfeer die Italië zo beroemd heeft gemaakt. Ons kent ons, en schuif maar aan de keukentafel want hier worden de goede dingen in het leven gedeeld. Lekker eten, een goed glas wijn en eindeloos veel gezelligheid. Gewoon, zoals het vroeger bij oma was.

Meer informatie over restaurant La Nonna

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.30 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant La Nonna

yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Jammer dat er een apart kart voor AH spaarder was . De keuse was heel beperkt!
In heb allergie voor garnalen en zo en wou geen pizza's.Ik had alleen maar 2 keuze voor hoofdgerecht. Heel erg jammer!
fvanderzalm .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten met de AH-restaurantactie. Wat ik wel steeds jammer vind, dat je bij de meeste restaurants een aparte AH menukaart krijgt, dus ook hier. Hierbij krijg je het gevoel dat er toch een beetje gesleuteld wordt aan de gerechten. Waarom niet van de gewone kaart en dan het 2e goedkoopste menu gratis? De wijn was lekker, maar €25 voor een fles vonden we toch wel aan de prijs, zeker voor zo'n restaurant.
Vivienne V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Modern, Klein restaurant. Eerder geschikt voor een wat snellere hap, niet een romantische avond. Pizza was wat te vet, de risotto was wel erg lekker. De ober deed zijn best maar het was te druk voor 1 persoon bediening op de vloer. We moesten bijv wel steeds zelf om drinken vragen. Al met al zou ik er wel nog eens heen gaan voor het gehele menu en bijv een snelle hap.
Gabriël V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
een van de beste Italiaanse restaurants in Nederland waar ik ooit gegeten heb; verse producten en liefde in de gerechten.
Iris I.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De inrichting was vrij kaal, maar het lekkere eten en de snelle service maakte alles goed!
PK .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij waren met onze 66 en 80 jaar de enige senioren. Veel herrie door jonge en luidruchtige mensen in een ruimte met een heel slechte akoestiek. Daar hadden wij dus last van hadden; de jeugd niet, denk ik. Het eten was gewoon heel goed ! Geen spijt maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Voor jong volk: ga hier lekker eten!
marion.jetty .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten we gaan ook zeker een keer terug echt een aanrader het was genoeg
het enige waar ik last van had waren de stoelen niet iets om heel de avond op te zitten.
Terwijl ik de inrichting gezellig vind. Dus dan maar even een beetje ongemak
jansvermeiren .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
De ontvangst was heel prettig en goed, rustig en gezellige tafel netjes en zuiver. al bij al heel goed en gezellig geen gehaast kalm en zoals wij zeiden tegen elkaar zeer geslaagd.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een gewoon klein goed restaurant zonder poespas
José I.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. We hebben hier echt heel lekker gegeten. La Nonna is basic ingericht, maar er worden heerlijke gerechten uit de keuken getoverd. Klaargemaakt met authentiek Italiaanse ingrediënten. Zo'n bruschetta wordt pas lekker met een echt goede olijfolie. Pasta met room, prei, pistache, en kleine garnaaltjes vind je niet bij iedere Italiaan. Is een aanrader. Crema Catalana met een vers gebrand suikerlaagje toe. Een keer extra naar de rekening gekeken of het wel klopte zo weinig: ja het klopte.
We zaten lekker buiten te nazomeren. Binnen lijkt het me wat onrustig: er wordt ook afgehaald in het restaurant, ook door koeriers.
Hanna V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Net zoals de vorige keer heel erg lekker eten, echt Italiaans!
Suus V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, keuze gemaakt uit het menu van de AH aktie. Dus niet uit hele menu maar je had ruime keuze.
Gezellig midden in de stad.
Klein maar fijn restaurantje.
Echt Italiaans, Siciliaans!
We komen terug!
Casper D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Authentiek Italiaans restaurant met een goede kaart. We gaan zeker nog een keer terug
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Absolute aanrader.... Zeer vriendelijke Italiaanse eigenaar met veel passie, grappige man die niets op schrijft maar alles keurig onthoudt. Echtgenote staat in de keuken, komt geregeld ook serveren en ook super vriendelijk. We hebben hier onze AH restaurantbon ingeleverd en komen zeker terug!!!
Dita S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Beste italiaanse restaurant in Noord-Brabant! Salami pizza is echt een aandrader, de pasta is lekker al dente en de service was super. Eigenaren zijn gastvrij en de sfeer is gezellig!
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij zijn prettig verrast in dit kleine restaurant. Met de AH bon was het heerlijk, authentiek Italiaans keuzemenu van prima kwaliteit. We raakten zo benieuwd naar de rest van de kaart dat we die ook maar bestudeerd hebben, voor ons volgende bezoek.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heel lekker gegeten, prima bediening voor een prima prijs
Was super
hatsjie .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Voorgerecht mix plank was ok, pastagerecht?? was dit al dente? opgewarmd in magnetron? we moesten vragen om parmezaanse kaas , dit hoort er toch bij!! Weinig creatief, zowel bij voorgerecht als pasta handje rucola erbij. nagerecht was ok. We hadden gereserveerd via de AH actie 2e maaltijd gratis. Het bedrag dat we moesten betalen was nog veel teveel voor 2x een driegangen menu. Doet de naam La Nonna geen eer aan. Wij komen hier niet meer terug!
Roland R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
lekker gegeten, vlotte bediening.
gegeten met de ah restaurantactie 3gangen keuzemenu.

we hadden bij serveren van voorgerecht nog geen bestek en servet op tafel, dit kwam wat later, klein verbeterpuntje mogelijk!

wij zaten prettig buiten.

eenvoudig eethuis, maar prima in orde.

tevreden!
P B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met AH bon geweest. Het was prima, vooraf goed gevuld kaas/vlees plankje voor 2. hoofgerecht pasta en risotto, allebei lekker en als dessert homemade pannacotta die ook lekker was.