La Nonna

Willem II Straat 66 5038 BH Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant La Nonna

Ouderwets lekker Italiaans eten. Alsof ‘La Nonna’, oma, zelf in de keuken heeft gestaan om haar familie eens flink te verwennen met authentieke Italiaanse gerechten. Hier ervaar je die typische, informele sfeer die Italië zo beroemd heeft gemaakt. Ons kent ons, en schuif maar aan de keukentafel want hier worden de goede dingen in het leven gedeeld. Lekker eten, een goed glas wijn en eindeloos veel gezelligheid. Gewoon, zoals het vroeger bij oma was.

Meer informatie over restaurant La Nonna

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.30 - 21.30 uur

• Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant La Nonna

Marion S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Knusse, relaxte, toegankelijke locatie met lekker eten voor prima bedrag. Wat wil je nog meer!
Agnes F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Wij hadden een AH actie menu, dan is de keuze beperkt, maar voor ons stond er genoeg lekkers op. De porties zijn dan ook kleiner als normaal, maar ook dat was voor ons geen probleem.
Irene R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Het restaurant is eenvoudig en gezellig ingericht. Het eten was lekker, goede smaak met verse ingrediënten, warm opgediend. Het personeel is vriendelijk. We komen hier graag nog een keer!
Manon P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Klein, huiselijk, maar een goede bediening en heerlijk eten.
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
We hebben goed gegeten maar het is geen restaurant om een gezellig avondje uit te zijn. Meer een gelegenheid om op koopavond snel een maaltijd te nemen.
Heilke R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We werden duidelijk anders behandeld dan mensen die à la carte aten. Wij hadden AH aanbieding. Eten was wel lekker, maar vrij basaal. We waren binnen een uur klaar met onze 3 gangen. Personeel is vriendelijk. Ruimte een beetje simpel aangekleed. Temperatuur was erg fris, zeker met de deur die telkens open ging.
Leuk om er een keer gegeten te hebben, maar het leek een beetje op een fastfood ervaring.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Akoestiek slecht....konden elkaar niet verstaan. Ook temperatuur te laag
Eten redelijk maar had meer authenticiteit verwacht.
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
We hebben er gegeten met de AH actie dus met een beperkt keuzemenu. Hoewel de beschikbare gerechten eenvoudig van opzet waren was het erg lekker. De inrichting is wat sober.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Waren vooraf sceptisch ivm enkele negatieve recenties. Wat ons betreft geheel onterecht. Een klein typisch italiaans restaurant met een kleine kaart. Door het beperkt inkopen van de verse producten kan het soms zijn dat een gewenst gerecht niet op voorraad is. Troffen wij ook. Het geboden risotto alternatief smaken zoals verse risotto hoort te smaken. Mijn heerlijke krokante pizza paranoia was belegd met mozarella, salami, arisjokken en ansjovis. Afgesloten met een heerlijke tiramisu konde avond niet meer stuk. Wij gaan zeker nog eens terug.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Pizza was goed gebakken maar geen smaak geen kruiden gebruikt en t was erg koud in t restaurant
Marieken P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Het is een redelijk klein en eenvoudig aangekleed restaurant.
De menukaart is aan de kleine kant, maar alles wat we gegeten hebben was heerlijk.
Ik heb één negatief puntje: doordat er nergens geluidsabsorberende materialen zijn gebruikt, was het ondanks dat het niet druk was (maar 3 tafels bezet) toch qua geluid storend. Waardoor wij ook harder gingen praten en we uiteindelijk ook eerder dan gepland weg zijn gegaan (kwam ook doordat de gerechten snel doorkwamen).
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Bediening slecht 40min wachten op drinken en dan bier uit blik over de datum vuil servic en vuile munu kaart bij een andere tafel had mevrouw een stuk glas in haar toetje en bloeide mevrouw uit haar tong. Eten was niet te knarsen echt om te huilen zo slegt wij gaan er nooi meer heen er zijn vele betere restaurants met beter Servië en hygiëne
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Het eten was lekker, maar daar was helaas alles mee gezegd. Binnen was het koud, de verwarming stond zelfs uit. De bediening was niet alert en traag, moesten zelf vragen of we mochten bestellen. Veel dingen van de kaart waren ook al op (om 18.15u). Uiteindelijk duurde het een uur voordat we ons eten hadden. De pasta's waren wel lekker, maar redelijk aan de prijs. Het nagerecht liet helaas ook lang op zich wachten. De druppel was voor ons toen een vrouw aan de tafel naast ons haar tong openhaalde aan een stuk glas dat in haar toetje bleek te zitten. We hebben het dessert laten zitten en direct betaald. Bediening reageerde heel noncholant, kon nog geen sorry vanaf. Helaas voor ons de laatste keer bij La Nonna.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Simpel maar wel goed. Lekkere toetjes. Heel prettige bediening. Top. Aankleding binnen mag echt nog wat aandacht hebben.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
heb er verder geen dingen meegemaakt in al die tijd dat we er zijn geweest dus we gaan er meer naar toe
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Eten was zeer goed echt een aanrader
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Toen het wat drukker werd had de bediening moeite het tempo aan te houden. Veel mensen hadden lege glazen en lege borden voor hen staan.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Goed gegeten voor een goede prijs ( AH actie). Vriendelijke bediening!