La Nonna

Willem II Straat 66 5038 BH Tilburg Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant La Nonna

Ouderwets lekker Italiaans eten. Alsof ‘La Nonna’, oma, zelf in de keuken heeft gestaan om haar familie eens flink te verwennen met authentieke Italiaanse gerechten. Hier ervaar je die typische, informele sfeer die Italië zo beroemd heeft gemaakt. Ons kent ons, en schuif maar aan de keukentafel want hier worden de goede dingen in het leven gedeeld. Lekker eten, een goed glas wijn en eindeloos veel gezelligheid. Gewoon, zoals het vroeger bij oma was.

Meer informatie over restaurant La Nonna

Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer aardige en goede bediening en echt authentieke keuken
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Super lekker eten ! Je proeft dat het echt vers is. Ze hebben niet alleen de keuzes die je bij het doorsnee italiaanse restaurant hebt, maar ook veel speciale gerechten met niet standaard ingredienten.
En ook nog eens supervriendelijke bediening !
Bo B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Juichend!!
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De ervaring was erg teleurstellend.
fia G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellige thuissfeer, prima maaltijd, verse producten, met zorg bereid, vriendelijke attente bediening!
Een aanrader!
Wij komen zeker terug!
Fia
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben heeeeeerlijk gegeten, zeer vriendelijke mensen!!!
Wij gaan zeker terug komen.
Alleen de akoestiek mag wel wat aan gedaan worden.
De kok M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijke bruine pasta met peer en blauwschimmelkaas. Lekkere, pure smaken.
De tafel van rob A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een heel leuk restaurant met authentieke gerechten. Jammer dat de pasta met zwaardvis niet geserveerd kon worden.
jolanda M.
eenvoudig ingericht. Maar heerlijk gegeten met lekkere wijn. geen toeters en bellen maar eerlijk lekkere maaltijd
M. P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker, goed eten. Geen luxe restaurant ook geen commerciële Italiaans fastfood tent .. zit er net in het midden wat betreft sfeer en service. Het eten is goed, vers en smakelijk. Prijs kwaliteit komt goed overeen.
Henske T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
La Nonna in Tilburg is een klein pareltje! Dat er met liefde en goede ingrediënten wordt gekookt voel je op je tong!
Maud Q.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heel typisch Italiaans restaurantje met lekker en uniek eten, zeker een aanrader!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. De ober (en ik denk ook eigenaar, én Italiaan) is erg vriendelijk en de kok kookt met passie, en dat is te proeven. Echte verse producten, en de gevulde pasta's werden terplekke gemaakt. Ook de Tiramisu was goddelijk. Een echte aanrader dus. Wij komen snel terug om ook de pizza's eens te proberen!
Nancy F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Superbediening!!!!! Lekker en gezellig gezeten de beste pizza van Tilburg gegeten!!! zeker aanraden
Komen zeker terug!!!!
Jeanne H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Verse ingrediënten, lekkere wijn, goede bediening. Helaas is het rumoerig door de muziek en andere gasten. Ondanks dat, zeker voor herhaling vatbaar!
maria V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Ik vind het een beetje jammer dat je voor het voltooien van een recensie minstens 120 tekens moet schrijven want ik vond het gewoon lekker eten, gezellige omgeving en leuk gezelschap.
yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Jammer dat er een apart kart voor AH spaarder was . De keuse was heel beperkt!
In heb allergie voor garnalen en zo en wou geen pizza's.Ik had alleen maar 2 keuze voor hoofdgerecht. Heel erg jammer!
fvanderzalm .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten met de AH-restaurantactie. Wat ik wel steeds jammer vind, dat je bij de meeste restaurants een aparte AH menukaart krijgt, dus ook hier. Hierbij krijg je het gevoel dat er toch een beetje gesleuteld wordt aan de gerechten. Waarom niet van de gewone kaart en dan het 2e goedkoopste menu gratis? De wijn was lekker, maar €25 voor een fles vonden we toch wel aan de prijs, zeker voor zo'n restaurant.