La Nonna

Willem II Straat 66 5038 BH Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant La Nonna

Ouderwets lekker Italiaans eten. Alsof ‘La Nonna’, oma, zelf in de keuken heeft gestaan om haar familie eens flink te verwennen met authentieke Italiaanse gerechten. Hier ervaar je die typische, informele sfeer die Italië zo beroemd heeft gemaakt. Ons kent ons, en schuif maar aan de keukentafel want hier worden de goede dingen in het leven gedeeld. Lekker eten, een goed glas wijn en eindeloos veel gezelligheid. Gewoon, zoals het vroeger bij oma was.

Meer informatie over restaurant La Nonna

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.30 - 21.30 uur

• Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Restaurant was netjes, simpel ingericht. Twee personen in de bediening. Erg lang moeten wachten. Eten was voldoende, maar gezien de prijs niet in verhouding. Leuk voor een keer, maar niet weer. Dit restaurant gekozen vanwege de hoge beoordeling. Jammer!
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk eenvoudig Italiaanse keuken. Een aanwinst voor Tilburg en een echte aanrader om een gezellige avond te hebben met tweeën, vrienden, familie. Gastvrije ontvangst.
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Awesomesauce. Lekker. Authentiek. Vriendelijk. Niet de meest snelle of efficiënte service maar dat heeft ook z'n charme.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij waren overal tevreden over alleen het toetje ( panna cotta en tiramisu) viel een beetje tegen!
Dat wil niet zeggen dat we niet meer terug gaan want dat doen we zeker wel de rest was boven verwachting goed ????
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hadden ons erg verheugd op een gezellige avond met lekker Italiaans eten, maar het viel erg tegen. Als voorgerecht hadden wij een mix plank, die wel oke was, maar terwijl we het laatste hapje namen, kwam al het hoofdgerecht (in totaal nog geen 20 min nadat we waren gaan zitten). Beide hadden wij risotto, aangezien dat onze favoriet is, maar het was niet eens vers. Het was gewoon opgewarmde rijst met een flauw smaakje. De service was nors en de wijn niet lekker, dus zeker geen aanrader.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Knus klein zaakje. Heerlijk echt Italiaans eten. De gevulde rode pasta met buffelmozzarella is echt fantastisch en ook de pizza's zijn super goed. Er staan volgens mij niet zoveel mensen in de keuken, waardoor het even duurde voor we ons eten hadden. Verder top zaak!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Na het lezen van onderstaande reacties waren mijn verwachtingen wellicht te hoog, maar dat het zo slecht zou zijn had ik niet gedacht. Na ruim drie kwartier wachter zwaar teleurgesteld door wat er op tafel werd gezet. De ingrediënten van onze pizza dreven op een zompige bodem en behalve vet en zout was het een vrij smakeloos geheel. Eigenlijk gewoon niet te eten en ik vraag me af wat de Italiaanse ober zelf dacht toen hij dit bij ons dit voorschotelde.. Als je middelmatige ingrediënten gebruikt op een pizza telt 'less is more' dubbel. Dit geldt overigens ook voor de ober die wel wat minder had kunnen zuchten terwijl hij ons hielp. Een beetje overdonderd hebben we maar gewoon betaald maar eigenlijk is het echt belachelijk dat we hier nog geld voor neer hebben moeten leggen.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Bravissimo. Wij komen zeker terug. De sfeer was goed en de gerechten uitstekend. Vooral met gebruik van de AH restaurantactie een aanrader.
Maryvon P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk niet te ingewikkeld eten. Porties niet heel groot, maar goed genoeg.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Beste en leukste etentje sinds tijden bij La Nonna gehad!
Met vrienden, die werkelijk fan zijn van Italiaans eten, geweest en het water loopt al uit de mond wanneer je de originele(!) menukaart leest. We hebben ons eigenlijk vooral gericht op de pasta's, dus van de pizza's kan ik niets zinnigs zeggen. De pasta's vragen er stuk voor stuk om gegeten te worden, heerlijke verrasende combinaties van ingrediënten.
Leuke eigenaren, mensen die echt passie hebben voor de Italiaanse authentieke keuken.
Wij gaan over enkele weken weer naar La Nonna, ook weer met vrienden die gek zijn op Italiaans eten. Ik wil ze deze ervaring niet weerhouden.
Op dit moment mijn favoriet in Tilburg!!!
Edo O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Geweldig, authentiek eten. Met toewijding gemaakt met echte en verse ingredienten. Leuke, ongedwongen sfeer, erg ontspannen en prettig kleinschalig! En dat alles ook nog eens tegen eerlijke prijzen, zeker gaan eten!
MdK2 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vandaag voor 2e keer bij La Nonna wezen eten. Wat fijn om geholpen te worden door echte Italianen. Je proeft dat alle gerechten vers gemaakt zijn. Heerlijke pizza's en heerlijke zelf gevulde pasta's. Prijzen liggen tussen de €10-€12 euro. Een aangenaam alternatief voor de mega italian restaurants Happy Italy en Vapiano's!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
La Nonna is een {h)eerlijke authentieke ervaring. Lang geleden dat we voor deze prijs zo lekker hebben gegeten. Dit kleine tentje in het centrum van Tilburg wordt gerund door echte Sicilianen met een groot hart voor de rijke Italiaanse keuken. Wij bestelden 'Gamberoni all' Arancio' (Gamba's in sinaasappelsaus) en 'Spaghetti Mediterraneo' (spaghetti met tomatensaus en zwaardvis) en smulden. De 8 voor service had een 9 kunnen zijn als de borden waren voorverwarmd dit zal de volgende keer best in orde zijn.
De aandacht voor ons maakte alles goed. La Nonna schenkt enkel haar favoriete huiswijn maar wat smaakt deze goed. En dat voor een redelijke prijs. Mmmm.. we komen hier heel snel terug !
Hartger V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Als je al een _beetje_ Italiaans spreekt, smaakt het allemaal beter hier. Uitgebreide uitleg, van waar alles vandaan komt. De top van Siciliaanse producten en de huiswijn is heerlijk. Verwacht geen pluche, maar juist de Italiaanse trattoria-stijl. TL licht is het enige wat mist. De keuken? Top, lekker, vers. Voor herhaling vatbaar, dat zeker!!!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Afgelopen maand drie keer heerlijk gegeten bij dit kleine Italiaanse eethuisje waar liefde is voor de Italiaanse keuken.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Een aanwinst voor Tilburg! Een verademing tussen al die fastfooditaliaanseketens. Eten in dit eethuisje wordt met liefde bereid door deze Siciliaanse familie.

Ik had een verse pasta met garnaaltjes en pistacheroomsaus. Die was heerlijk en puur, zoals Italiaans eten moet zijn.

Je kunt hier ook gerechten afhalen. Dat ga ik zeker binnenkort eens doen.

Kortom: ik ga hier zeker vaker terugkomen.