La Mère Anne

Dorpsweg 110 1631 DJ Oudendijk Nederland Kaart

Over restaurant La Mère Anne

Hoogstaande gerechten voor een aantrekkelijke prijs

Bij La Mère Anne focust de chef zich op regionale producten die hij weet om te toveren tot zeer smakelijke creaties. Voor een aantrekkelijke prijs kun je hier genieten van een heerlijke lunch of diner waarbij de sommelier je verrast met lekkere wijnen. Ook voor feestjes of een trouwerij is La Mère Anne een geschikte locatie!

Meer informatie over restaurant La Mère Anne

Dinsdag t/m Vrijdag 11:30 - 21:30
Zaterdag en Zondag 14:00 - 21:30

Proefjanus .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Als altijd heerlijk gegeten. Memorabel was de eendebout met hoisinsaus. De wijnen pasten weer naadloos bij ieder gerecht. Het is iedere keer een feest hier te eten.
Schel1234 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben met 4 personen gegeten en we genoten van de rust (geen muziek) en een fijne ronde tafel.
We kozen voor het 3-gangenmenu van €33.50.
Het eten was bijna perfect mijn enige opmerking zou zijn dat er tussen de filodeeglaagjes van de "pizza"met gerookte paling iets minder mayonaise kan.
Dat heeft de voortreffelijke paling zeker niet nodig.
Ook de tafelgenoten hebben heerlijk gegeten.
Alle gerechten zagen er fantastisch uit op de borden en de bediening was uitmuntend met zeer goede kennis van zaken.
Ik wil in het bijzonder aandacht vragen voor het kaasplankje als nagerecht.
Mooie kazen naar smaak opgelegd op het plankje.
Kortom,

Een prima gelegenheid en een bezoek meer dan waard.
JanenMargret .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Gisteren de verjaardag van mijn vrouw hier gevierd met bijna 60 gasten in de locatie Vivre. Ziet er heel sfeervol uit en door de straalkachels kunne lang buiten verblijven.
Omdat het eten hier eigenlijk altijd heel goed is hadden wij besloten het hier te vieren.
En wederom zijn wij niet teleurgesteld. Fantastische gerechten en en bediening van het hoogste niveau en dat voor zoveel gasten. Complimenten alom van alle gasten.
Voor diegenen die deze recensie lezen zou ik willen zeggen: Snel reserveren.
Oudenhovefvan .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Met 8 personen gegeten. Prima carpaccio. Wonton met garnaaltjes en garnalenkroketje was heel lekker. De Ierse ossenhaas smaakte uitstekend, net als de ossenhaasmedallions en de lamshaasjes. Diverse vers gemaakte groentjes, aardappeltjes en frites die bijbesteld konden worden. Allemaal uitstekend klaargemaakt. Aardbeien Romanov voortreffelijk, net als Dame Blanche en kaasplankje. Vriendelijke bediening. Kortom heerlijk en gezellig gegeten.
Fransrees .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Ik mocht aanwezig zijn in een gezelschap van 44 mensen in La Mère Anne Er was dus er was een vast menu. Vaak resulteert dat in een tomatensoepje en kippenborst of varkenskotelet, maar in dit geval was alleen de tomatensoep als tweede gang aanwezig. We begonnen met gerookte paling. Nu mag dat eigenlijk niet meer wegens overbevissing maar deze paling was dermate lekker dat ik met vreugde mijn principes maar even opzij heb gezet. Het hoofdgerecht was een verrukkelijk bereide boot van parelhoen die in een chique restaurant als 'pintade' op de kaart staat. Als dessert was er sinaasappelroomijs en rood fruit mert daarna eventueel nog een afzakkertje. Waarom voor de service 'slechts' een 7. De bediening was professioneel maar ik miste een vriendelijk lach.
Al met al: helemaal prima, maar daarmee zeg ik niet nieuws.
MGrootWijdenes .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Op zondagavond 7 februari jl., hebben wij met onze familie, ons 25 jarig huwelijksfeest
bij La Mère Anne mogen vieren. We kozen voor deze locatie omdat we 25 jaar geleden onze bruiloft door La Mère Anne hadden laten verzorgen. En ook toen waren we zeer tevreden.

Vooraf, bij het bespreken van deze avond werd alle tijd genomen en werd goed geluisterd naar onze wensen. Echt een compliment waard.

Afgelopen zondag hebben zij een onuitwisbare indruk bij ons en onze gasten achtergelaten.
Wij willen de keukenbrigade en de bediening onze waardering en complimenten
overbrengen.

Naast het goed afstemmen (overleg) tussen bediening en ons, de vriendelijkheid van de bediening en werkelijk het fantastische eten waar heel veel zorg aan werd besteedt , liep de avond boven verwachting en naar onze volle tevredenheid.

Het eten overtrof onze stoutste verwachtingen en daarom een grote pluim voor de gehele brigade (keuken en bediening) van La Mère Anne !

Wij komen zeker een keer terug en aan de zeer positieve reactie van onze gasten
te horen zullen ook onze gasten gauw weer een bezoek brengen aan La Mère Anne.

Familie Groot
Wijdenes
Kempiris .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij vonden alles denk ik het lekkerst. De carpaccio was heerlijk maar de Thaise soep was ook fantastisch. Wij hadden daarna de hertenrugfilet en die was ook echt heel lekker!
Wij waren verreweg de jongste in het restaurant maar dat maakte niet uit, het was vol maar het voelde niet vol. Je had je eigen ruimte.
Ik had via ah gereserveerd maar dat was niet doorgekomen. Sochtends had ik gebeld of de reservering was gelukt en hoorde ik dat wij niet in de agenda stonden. Gelukkig konden wij er nog tussen worden gezet.
Al met al een heerlijke avond met heerlijk eten! Een aanrader!
Haarlear .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hebben hier in het kader van de AH-bon meer dan voortreffelijk gegeten. Het keuzemenu had voldoende variatie en bevatte heerlijke gerechten.
De prijs lag wat hoger dan bij andere restaurants, maar dat werd met het voorgeschotelde eten ruim gecompenseerd. Ook het wijn-arrangement sloot er prima op aan. De bediening was heel plezierig en correct. Gewoon een lange avond heerlijk eten in een prettige ambiance. We komen hier zeker nog eens terug.
Adri.richard .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We hebben jl. woensdag wederom genoten samen met onze vrienden van een heerlijk avondje uit bij La Mere Anne. In een gezellige en warme ambiance aan een ronde tafel aan het raam met een heerlijk glas wijn. Wat wil een mens nog meer. Genieten!!!!. We kozen deze avond als voorgerecht voor een "pizza"tonijn en/of carpaccio. Alle 4 kozen wij voor de catch of the day en dat was die avond gebakken dorade op een bedje van paella en als nagerecht de Dame Blanche. Besloten met een kopje koffie met friandise. Grote waardering
voor de bijzonder plezierige bediening en de Keukenbrigade die elke keer weer er in slagen om een kunststukje op je bord te toveren. Toch wil ik graag uitleggen waarom "slechts" een 8 voor de gebakken Dorade. Enkele weken hiervoor hebben wij genoten van gebakken zeewolf en gebakken Griet en daarvoor hebben wij toen een 10 gegeven en deze laatste 2 visjes zijn toch van hogere klasse dan Dorade. Daarom dit onderscheid.
Hemke-cuperus .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
We kennen het restaurant van vele vorige bezoeken. Diner was in één woord fantastisch.
Heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. Een aanrader !!!
H B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
La Mere Anne is een restaurant waar je je thuisvoelt. Lekker eten, geen hinderlijke muziek. Vriendelijk en attent personeel dat naar je luistert maar bovendien heerlijk eten.
Caro1971 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Gekozen voor pizza met tonijn en hertenrugfilet. En de Dame Blanche. Er werd een paar keer gevraagd of er genoeg was. En als je een nieuw schaaltje wilde, werd dat weer gebracht.
Amalij .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Komen inmiddels al jaren bij la mere Anne. De gerechten zijn keer op keer verrassend en de kwaliteit is ook altijd uitstekend. Je kunt de keuze van de wijnen gerust overlaten aan de gastvrouw of gastheer. Gaan graag uit eten maar hier zijn we altijd helemaal thuis.
Stephanie1980 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Met het AH menu zijn we hier toevallig gekomen. De entourage is niet echt wat wij sfeervol en knus vinden, we waren wat sceptisch toen we plaatsnamen. Dat namen we echter ook snel weer terug toen we het eten proefden. Echt zalig. Met name de ' moderne tonijn pizza' en de ' flower sprouts' waren verrukkelijk. Wij komen hier zeker een keer terug, al was het alleen maar voor dat tonijn gerecht. Heerlijk.
J-weustink-balk .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Wij hadden het AH menu en dat was top, ondanks het feit dat 1 persoon gratis at.
De ambiance is mooi, prettig, sfeervol en het gastheerschap uitstekend.
Wij voelden ons welkom en hadden een prima avondje uit.

Theo L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
19 januari gegeten bij La Mere Anne,
Perfect eten, vers ,smakelijk mooi geserveerd en ruime porties.Vaak heb je bij plate service geen mogelijkheid om wat garnituur bij te vragen, of mijn kijkt je vreemd aan.
Dat is hier niet het geval, op keurig servies worden een aantal aardappel en groente gerechten bij geserveerd.
Goed waterbeleid , gratis mits anders gewenst, goede wijnkeuze
en de bediening is perfect, kundig en maakt dat men zich hier welkom voelt.
Theo en Marian Louter, Grootschermer
Marianvanvelzen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Carpaccio, catch of the dat en een verrukkelijke dame blanche. Echt de moeite waard om een keer te gaan eten.
Marijtel .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Eten was prima. We hadden een wijnarrangement en dat paste prima. Personeel mag meer rust uitstralen. Maakt gejaagde indruk, hard lopen, etc, terwijl het restaurant niet bijzonder druk was.
Omabiker .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Ga niet verder om alles apart te beoordelen, het was in zijn geheel TOP!!!!!!!
Dit restaurant ga ik zeker aanraden bij een ieder die dit maar wil horen.
Het is een eventuele omweg meer dan waard.
Gewoon weg GRANDIOOS, TOP, TOP en nog eens TOP!!!!!!!!
Mysteryshoppers .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
We zijn hier al meerdere keren geweest en alles is even lekker. Het eten is op hoog niveau.
Vriendelijke ontvangst en goede correcte service. Altijd is alles even lekker.