La Martina

Gedempte Zuiderdiep 13 9711 HA Groningen Nederland Kaart

Over restaurant La Martina

Sfeervol en smakelijk eten

Ben je in Groningen? Dan is Steak & Grillcafé La Martina dé plek waar je bijkomt met een geurige espresso, een heerlijke lunch of diner. De gerechten zijn keurig en kleurig opgemaakt terwijl je geniet van de Zuid-Amerikaanse invloeden. Vier keer per jaar presenteert La Martina een nieuw driegangen seizoensmenu, waarvan je de gerechten ook los kunt bestellen. Dit is genieten, van het heerlijke eten en het prachtige interieur. Een combinatie die goed is voor ieder humeur.

Meer informatie over restaurant La Martina

Maandag t/m zondag 10:00 - 23:00

• Mastercard , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi
Edwingroningen .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Ontzettend gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Vlees was perfect bereid en ook sausjes die er bij werden geserveerd was lekker. Ook de bediening die avond was ontzettend vriendelijk en gastvrij en heeft het ons erg naar ons zin gemaakt!
Hier gaan we zeker vaker heen, echt een aanrader!
Anago .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Voorbeeld van een zaak waar men denkt dat restaurantje spelen eenvoudig is. Niets blijkt minder waar. Uiterlijk van de zaak is op eerste gezicht leuk, stofwebben bij de lichtranden langs het plafond verraden matige schoonmaak. Bediening is meer bezig met onderlinge gezelligheid dan gasten zoals ook in eerdere recensies is te zien. De lepel aardappelsalade uit de johma emmer staat sinoniem voor de keuzes die gemaakt worden wbt eten. Niet verrassend en iets te veel salades en sausjes uit potjes
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gisteravond hier geweest voor een snelle hap. Dat verdient dit restaurant eigenlijk niet, want het is veel beter dan een eetcafé. We komen zeker een keer terug om wat meer gerechten te proberen.

Mijn tafelgenote at de mixed grill en daarvan was zeker het rundvlees overheerlijk. Botermals en zoals verzocht zo rood mogelijk. De kok weet wat hij doet. Mijn spareribs waren ook prima. Zeer smakelijke frietjes, heerlijk bruin van buiten, zacht van binnen. Een beetje bietjes en een salade, beiden prima. Enige min: onze borden hebben blijkbaar even moeten wachten op het vlees: de paddestoeltjes onder ons vlees was koud en mijn bovenste ribbetjes ook.

Bediening correct en vriendelijk.

Tafeltjes in Franse opstelling, redelijk dicht bij elkaar, daar wordt het gesprek wat minder privé van. En de volgende keer wil ik verder in het restaurant zitten. Het was koud gisteravond, ook in het restaurant was het niet heel warm en als de deur opging, dan was het echt koud en winderig. Tip: neem een deurgordijn of creëer een dubbele deur met een sluisje.
N03n .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Gisteren met mijn vriend geluncht bij La Martina. Prachtige zaak, erg mooi ingericht. Het was te zien dat er goed over is nagedacht. De bediening was erg vriendelijk en de lieftallige mevrouw had een leuke anekdote over de opgezette stier aan de muur die ik in eerste instantie een beetje eng vond. Deze lichte angst was echter al gauw verdwenen toen we begonnen aan onze rijkelijk belegde broodjes carpaccio en warme ossenhaaspuntjes. We komen zeker gauw terug voor een diner!
Charlotte0 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Gegeten bij La Martina, we hadden hoge verwachtingen maar helaas viel het erg tegen! Rare gang van zaken in het restaurant. De bediening loopt door de zaak om voor de ingang op z'n telefoon te kijken. Spareribs waren middelmatig. Laatste slok bier zat nog in het glas toen het werd weggepakt van tafel. We hadden het eten al bijna op en toen vroeg hij pas of het naar wens was. Er werd niet zelf aangeboden of we nog een stukje sparerib wouden. Ook duurde het lang voordat werd gevraagd of we wat wouden drinken terwijl er nog 1 andere tafel was. Voortaan gaan wij weer lekker naar een ander restaurant voor spareribs, daar is het echt een stuk beter!
Sven92 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Beste steaks van de stad!

Het was druk, gelukkig was nog een tafeltje vrij.
De bediening is vriendelijk en attent.
De eigenaresse vertelde dat het vlees uit Australië komt van het beroemde black angus ras.
Je proeft meteen dat het top vlees is!
Vooraf had ik een carpaccio deze was ook heel goed
Het grand dessert met huisgemaakte gerechten was heerlijk.

We hebben heerlijk gegeten!