La Margarita

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:30

Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Hier onlangs gegeten met collega's. Het was goed weer dus we konden lekker buiten zitten (tip!). De bediening was vriendelijk, maar moest ons verscheidene malen teleurstellen omdat bepaalde dranken of gerechten er niet meer waren. We moesten even wachten op het eten, maar het was dan ook druk. Ik had chilaquiles, dat was lekker, maar niet uitzonderlijk ofzo. Ze hebben ook allerlei cocktails, maar die vond ik aan de dure kant. Ik kan je niet veel vertellen over het interieur omdat we lekker buiten zaten, dat is echt leuk, want je kijkt neer op de boten die voorbijvaren. Een laatste tip: let op het afstapje bij het toilet.
Lschrijf .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zomaar binnengestapt in deze gezellige tent. Prima Mexicaans eten, heel gastvrij en perfecte, vriendelijke bediening. Het eten kwam vrij snel en was heerlijk, ook de portiegrootte was goed. Voelde als te gast bij vrienden. Wij zijn heel tevreden de deur uit gegaan!
Geoffry26 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Toevallig liepen wij hier langs om iets te eten en cocktails te drinken een hele mooie tent met 2 geweldige echte Amsterdammers die het runnen zaak zit helemaal vol en de service is geweldig en het eten ook komen hier zeker terug
Joyaa R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Als eerst wil ik erop wijzen dat Hollanders echt de grootste zeurkouzen ter wereld zijn. Ik ben hier afgelopen donderdag geweest voor mijn verjaardag en heb hier heerlijk gegeten, fajitas, de zalm en het geitenvlees. Veel mensen vergeten dat het een SOULFOOD RESTAURANT is dus ja de porties, decor, smaakbeleving zijn anders dan in een chique restaurant en daar zijn de slechte beoordelingen hoogstwaarschijnlijk op gebaseerd. Mijn advies, ga hier gewoon naartoe als je een keer wat anders wilt en geniet gewoon van het eten en de gezelligheid.
Berrie1234 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Het eten is smakeloos. Veel plakkerige kaas en nauwelijks groente. Grote portie mais uit blik. Zat echt nauwelijks smaak aan. Entourage wel gezellig.
Prijs kwaliteit: te duur.
A A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Mijn go-to Mexicaan! Lekker eten, de fajita's zoals gebruikelijk erg lekker. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam bij het maken van een keuze. Eten, zoals gebruikelijk, wel ERG vettig.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Gezellige avond en heerlijk eten in die sfeervolle amsterdamse mexicaan aan de Langebrugsteeg, recht aan het Rokin rederij Kooij voorbij. Monumentaal en levendig straatje met zeer verzorgde winkeltjes en restaurantjes. Niks gemerkt van ander personeel, al jaren en ook nu attente mensen die alles voor je doen om maatwerk te leveren, dit is echt uit eten gaan. Mooi pandje, prachtige kerstversieringen, fotogeniek. Binnen: Loop ook die twee trappen op, kijkje in de keuken, schoon, modern, professioneel en zicht op de stad. Eten: veel keus, zowel voor vegetarisch, vis als vlees. We kozen allemaal verschillend. Goeie porties, ook voor hongerige studenten als je alleen een hoofdgerecht wilt. Alles kan. Ze weten wat ze op tafel zetten, ondanks de drukte geen probleem met glv dieet. Origineel en heerlijk gerecht: gevuld bananenblad. Nagerecht tip: gegrilde verse ananas met noten en honing, evt ijs en slagroom. Doen. Vergeet niet de prachtige koffie mogelijkheden, leuk geserveerd, lekkere afsluiting van een heerlijke avond. Neem de tijd, het is vol, reserveer.
Prijs: voor/nagerecht rond 7, hoofdgerecht rond 17,50. Let op je water, dat kan oplopen. De vissoep ontbrak op de rekening omdat we die aan de zoute kant vonden. Had niet gehoeven. Goeie tent in hartje Amsterdam. Prachtlocatie, prima prijs/kwaliteit verhouding, gezellige amsterdamse gastvrije bediening, hart voor de zaak.
Elou .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Heel jammer dat er een wijziging heeft plaatsgevonden in het personeel. We kwamen er regelmatig, was altijd gezellig, werden hartelijk ontvangen. Nu is dat volledig weg. De eigenaren zijn niet de gezelligste, ook niet tegen hun personeel. De mannelijke eigenaar komt constant aan tafel, zogenaamd gezellig doen, terwijl je er met je eigen vrienden probeert een leuke avond te hebben.
Het eten was de laatste keer ook niet wat het geweest is. Het vlees van de rib was taai.
Bij betalen besloten we geen tip te geven, omdat we toch niet zo tevreden waren, personeel/eigenaar leek beledigd en groette niet meer. Kortom: ik ga er nooit meer heen!
Emielamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Jammer, dit restaurant heeft nu nieuw management en nieuwe medewerkers. Dit was een van de betere Mexicaanse restaurants in Amsterdam. Deze avond waren er wat details die er voor zorgden dat we voorlopig niet meer terug zullen komen:
1) Fajitas werden als burritos geserveerd
2) Het was druk, dat klopt, maar de wachttijden waren echt veel te lang
3) Het water was kraanwater dat in Acqua Panna flessen werd geserveerd. Alleen na aandringen hoefden we er niet voor te betalen. (Eigenaar kwam uiteindelijk met excuus dat nieuwe medewerker per ongeluk de verkeerde fles uit de verkeerde koelkast had gepakt.
4) het inflexibele kassasysteem st;aat per tafel slechts een pinbetaling toe, de rest moet contact betalen. Wij waren met een groep van 9. De rekening was EUR332. We besloten allemaal EUR40 te betalen , maar helaas: er kon er maar een pinnen, de rest moet contact betalen. Jammer...

Al met al smaakt het eten wel goed en hebben we het wel gezellig gehad, de domper kwam aan het einde met het water en het betalen, en natuurlijk de burritos (die voor Fajitas moesten doorgaan).
Christina .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Eergisteren mijn verjaardag gevierd met een etentje in La Margarita, voor de tweede keer! Fijne belevenis, het eten is lekker, de bediening uitermate vriendelijk en attent en de sfeer heel prettig en gezellig. We komen zeker terug!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Restaurant in een smalle straat nabij het Spui. Leuk en een beetje kitsch ingericht, maar dat geeft wel een Mexicaanse beleving. De bediening is vriendelijk, soms erg amicaal. De gerechten zijn prima, goed bereid en veel. Zoals veel Mexicaanse restaurants maken ze hier ook erg lekkere cocktails met en zonder alcohol.

Wie Mexicaans wil eten, kan hier prima terecht. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker eten en een gezellige avond.
Stams .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Gisteren met 8 collega's hier heerlijk gegeten!
Staan een hoop verschillende Mexicaanse gerechten op de kaart, maar ook gegrilde vleesgerechten.
Bediening is zeer vriendelijk en redelijk snel.
Wij zouden hier zo weer naartoe gaan!
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Super gezellig en al meermaals lekker gegeten ....echt super biefstuk heerlijk mals....top bediening....altijd even vriendelijk. Dus zeker keer doen !
Annethahn .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Gisteren aten wij (2 personen) bij La Margarita. Ik verbaas me zeer over de positieve recensies over dit restaurant. De bediening was vriendelijk, maar het eten vond ik ronduit onsmakelijk. Ik ben een flinke eter, maar de porties waren m.i. ontmoedigend groot. Ik heb slechts de helft van het geserveerde eten opgegeten. De tortilla's, het vlees, de groente en de kaas waren op het bord gestapeld en overdekt met een laag kaas. De smaakbeleving was: vet. Door het stapelen was de sla slap, niet knapperig. Groente was nauwelijks op het bord te bekennen en de geserveerde rijst was hard, droog en leek wel enkele keren opgebakken te zijn. Ik zou het restaurant mee willen geven: Werk met verse producten. Serveer de verschillende ingrediënten naast elkaar, niet op elkaar, zodat de afzonderlijke ingrediënten qua smaakbeleving te herkennen zijn. Doe meer met groente (niet alleen een schep bruine bonen... )
Celine N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Eten is erg lekker: veel keus uit verschillende mexicaanse gerechten, porties zijn ruim voldoende! We hebben het voor- en nagerecht overgeslagen en hadden meer dan voldoende! Cocktails worden authentiek geserveerd (met zoutrandje aan het glas van de margarita). Bediening laat wel wat op zich wachten - we zaten meermaals lange tijd met lege glazen en de menukaart dicht op tafel.
Jenny Q.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Een prima mexicaans restaurantje, heerlijke Virgin pina colada's gedronken en lekkere Fajita's gegeten, ook uiterst vriendelijke bediening!
Andreb .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Wij zijn echte liefhebbers van mexicaans eten en waren voor het eerst in La Margarita. We hebben dit keer de burito geprobeerd en deze was erg lekker. De pinacolada had erg veel ijs en kan dus beter.

De bediening was heel vriendelijk en erg snel. De tafels staan wel vrij dicht op elkaar wat het wat krap maakt.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2013
Goed Mexicaans restaurant. Leuk personeel met aandacht voor de gast en goede sfeer. De Nachos Todos en Fajitas Solitas zijn aanraders. Al meerdere malen gegeten en blijft voor mij de beste Mexicaan in Amsterdam. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed te noemen. Ook aantal keren bedrijfsetentjes gehad en altijd top verzorgd. Kortom aanrader.
Fable .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Wij hebben afgelopen vrijdag heerlijk gegeten en gedronken bij de mexicaantjes. Het is hier erg gezellig gastvrij en een heerlijke mexicaanse keuken. Je voelt je er meteen thuis, zowel jong als oud.
Een aanrader voor iedereen. Wij gaan zeker terug en wel heel snel. Wij gaan het valetijns menu proberen. gr. Marcel en Elga
Jordy D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Goede sfeer, degelijk eten en een leuke service van de gastheer en vrouw!! Prima prijs/kwaliteit verhouding, leuke locatie en absoluut een aanrader!!