La Mangerie

Zondag Gesloten

• Af te huren , Wi-Fi
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Nadat een vorige poging om te eten bij La Mangerie mislukte omdat we het restaurant niet konden vinden, mede veroorzaakt door wegwerkzaamheden, lukte het deze keer wel omdat ik vergezeld werd door een vriend die hier veel vaker was geweest.
Er was bij de reservering gemeld dat er ook een groep van 20 personen had besproken. Deze groep zat in een aparte ruimte zonder dat de andere gasten daar ook maar de minste last van hadden.

Zeer vriendelijke ontvangst.

Een uitstekende kaart en evenzo mooie wijnkaart.

Ik heb er prima gegeten in alle rust en met zeer attentie bediening zowel van de eigenaresse als van de jonge dames.
Dat er dus ook nog een groep van 20 personen gegeten heeft heb ik nergens aan kunnen merken. De keuken en de bediening heeft de zaak dus prima in de hand. Mijn complimenten!

Nu ik het restaurant weet te vinden kom ik er zeker weer!
Wouter0810 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Gisteren bij dit restaurant gegeten na een dagje Floriade. Op dit moment wordt er een kreeftenmenu geserveerd, dat naar keuze uitgebreid kan worden met enkele gangen. We zijn voor het viergangenmenu gegaan met wijnarrangement. Na een apperitiefje kregen we enkele heerlijke amuse, verrassend en lekker. Het menu was heerlijk, in elk gerecht stond de kreeft centraal, en het hoofdgerecht was ronduit spectaculair. Een heel kreeftje ontdaan van zijn schaal met een heerlijke saus en een verrassende licht gekoelde rode wijn. Al met al een plezierige avond met lekker eten en een uiterst vriendelijke gastvrouw die mooie passende wijnen schenkt in het arrangement.