La Mamma

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant La Mamma

Als je zin hebt in uitgebreid Italiaans eten, dan moet je dit restaurant zeker eens proberen. De gerechten op de menukaart zijn zo divers en origineel, dat is haute cuisine of z’n Italiaans! Volle, royale gerechten waar alleen de verste ingrediënten in zijn verwerkt. Luxe presentatie met heerlijke wijnen om uit te kiezen. Gerechten van de grill, uit de oven en fantastische verse deegwaren. Je waant je heel even in de keuken van een lieve Italiaanse mama: La Mamma kookt graag voor je!

Meer informatie over restaurant La Mamma

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant La Mamma

Jan Leen B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gegeten op Moederdag en de drukte gaat dan wel ten koste van de kwaliteit. Misschien toch iets minder mensen laten reserveren en zorgen dat de kwaliteit goed blijft.
Ik was beter gewend en weet ook dat het beter kan.
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
aardige bediening en lekker eten voor een gunstige prijs. Huiswijn is top!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We wilden eens een andere pizzeria proberen dan normaal en dat was best een goede keuze.
Gastheer lijkt en kijkt wel wat nors maar ik denk dat dat gewoon zijn voorkomen is, want hij was verder wel vriendelijk. Ook kreeg ik op verzoek een gratis glaasje kraanwater om medicijnen mee in te nemen.
Voorgerecht bruschetta was heerlijk 4 stuks per persoon en goed voorzien van verse knoflook.
Als "hoofdgerecht" koos ik voor de insalata caprese en de melanzane alla parmigiana dat was vrij veel maar o zo lekker! Mijn tafelgenoot koos voor de pizza fantasia, op verzoek zonder kaas wat geen probleem was, ook dat was smakelijk. Ik had zelf geen trek meer in een nagerecht, maar koos voor een cappuccino en mijn tafelgenoot voor een tartufo . Ook dat was allebei smakelijk. Minpunt waren te talloze fruitviegjes waar ook andere tafelgasten zichtbaar last van hadden. Prijs/kwaliteit is prima. De inrichting mag nog wel iets gezelliger worden aangekleed.
P S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De pizza's waren heerlijk, maar in verhouding met 2 jaar geleden zijnbze kleiner geworden en erg duur in verhouding. Zonde, als de prijzen beter waren was het op zaterdag avond waarschijnlijk drukker geweest (wij met 4 de enige)
Emke J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg rustig voor een zaterdagavond, maar ze verdienen beter! Zeer vriendelijke bediening, heerlijke voorgerechten en pizza's, lekkere wijn. Goed verzorgd.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen, kregen leuke adviezen, en hebben daarna heel erg lekker gegeten. Een aanrader om naar toe te gaan.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij komen hier niet meer terug, pizza's bakken kunnen ze wel. Voorgerecht was matig en een vleesgerecht vooral niet doen!
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg lekker gegeten, we kwamen er alleen later achter dat de 20% korting niet van de rekening was afgehaald.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
inspirerende kaart. bediening was vriendelijk, maar traag. eten lief lang op zich wachten. Het eten was nogal gewoontjes.
chapoo67 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxed en vriendelijke ambiance. Kwaliteit prijs verhouding prima ! Een echte aanrader. We komen zeker terug.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Prima gegeten! Lekkere en verzorgde vis gerechten, vriendelijke bediening en redelijke prijzen. Naast voordelige pasta en pizza gerechten op dinsdag en woensdag, een prima kaart met Italiaanse klassiekers met eigen twist.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Reservering was zinloos. Wat ondanks mijn reservering via IENS werkte het restaurant niet met reserveringen. Te druk. Moesten daardoor alsnog een kleine 30 minuten wachten voor we aan tafel gingen. Op dat moment werd ook geen moeite gedaan om het leed te verzachten (geen drankje aangeboden etc). Eten was daarna goed, maar start was waardeloos.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vele jaren kwam ik hier met veel plezier: om te eten, drinken en zelfs om er met "opa" aan de piano samen muziek te maken. Daarna werd t minder. Inmiddels zwaait hier een nieuwe scepter: we hebben genoten van de funghi gorgonzola, funghi trifolati, ravioli en filetto met rode wijnsaus en n mooie Nero d'Avola Cutaja. En niet te vergeten goed, Italiaans gastheerschap! Weer helemaal de moeite waard, dus!
iloon1980 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Vanavond wezen eten bij gusto e gusto in pijnacker. Vroeger heette het la mamma maar de naam is veranderd. Stokbrood met kruidenboter vooraf met vers brood en een heerlijke pizza gegeten. Ikzelf had de pizza salami en mijn partner de pizza ansjovis en kappertjes. Beiden waren goed warm toen het op tafel gezet werd en echt heel lekker. Krokante bodem en goed van smaak. Op dinsdag en woensdag zijn alle pizza's 6,50. Dus ook de prijs was mooi meegenomen. Wij komen hier zeker vaker terug!
lucas33 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
In een woord een geweldige avond. Het eten was heerlijk, we hebben genoten van de Ossobuco met pasta zaffaran.het restaurant gezellig , aardige en vriendelijke personeel. Een echte aanraden.
PeterBergschenhoek .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Vanavond hier met 3 personen piza gegeten, geen vers deeg en niet al te groot. Erg duur (13,50) en niet lekker.....gauw vergeten deze tent.....brrrrrrrrrr.
Haagjest .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Denk dat er weer een andere eigenaar in zit, de naam is gewijzigd in gusto e gusto of iets dergelijks. Hij stond een paar maanden geleden ook te koop op horeca verkoopsite.
Binnen is er geverfd, en de vloer is vernieuwd.
Het was dinsdagavond, bevrijdingsdag. Zat behoorlijk vol binnen .
De aanbiedingsprijs voor pizza's was er niet. Ik weet niet of dit is afgeschaft, of omdat het een feestdag was. Zo vaak kwamen we er niet, dus wellicht is dit al langer afgeschaft.
Zelf vond ik de prijzen aan de hoge kant voor een pizzeria.
Sezen K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Woensdag 22 april heerlijk gegeten samen met mijn vriend heerlijk 3 gangen menu op en dat is zeker een aanrader vriendelijke bediening en de vernieuwde intrieur geweldig !
Rosita V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij La mama!
Mijn echtgenoot een heerlijke pizza en zelf de zalm.
Beide prima bereid en meer dan genoeg.
en een dessert mocht niet
ontbreken natuurlijk.
Heerlijke wijn en likeuren!