La Mamma

Meer informatie over restaurant La Mamma

Voordelig
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vele jaren kwam ik hier met veel plezier: om te eten, drinken en zelfs om er met "opa" aan de piano samen muziek te maken. Daarna werd t minder. Inmiddels zwaait hier een nieuwe scepter: we hebben genoten van de funghi gorgonzola, funghi trifolati, ravioli en filetto met rode wijnsaus en n mooie Nero d'Avola Cutaja. En niet te vergeten goed, Italiaans gastheerschap! Weer helemaal de moeite waard, dus!
Iloon1980 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Vanavond wezen eten bij gusto e gusto in pijnacker. Vroeger heette het la mamma maar de naam is veranderd. Stokbrood met kruidenboter vooraf met vers brood en een heerlijke pizza gegeten. Ikzelf had de pizza salami en mijn partner de pizza ansjovis en kappertjes. Beiden waren goed warm toen het op tafel gezet werd en echt heel lekker. Krokante bodem en goed van smaak. Op dinsdag en woensdag zijn alle pizza's 6,50. Dus ook de prijs was mooi meegenomen. Wij komen hier zeker vaker terug!
Lucas33 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
In een woord een geweldige avond. Het eten was heerlijk, we hebben genoten van de Ossobuco met pasta zaffaran.het restaurant gezellig , aardige en vriendelijke personeel. Een echte aanraden.
PeterBergschenhoek .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Vanavond hier met 3 personen piza gegeten, geen vers deeg en niet al te groot. Erg duur (13,50) en niet lekker.....gauw vergeten deze tent.....brrrrrrrrrr.
Haagjest .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Denk dat er weer een andere eigenaar in zit, de naam is gewijzigd in gusto e gusto of iets dergelijks. Hij stond een paar maanden geleden ook te koop op horeca verkoopsite.
Binnen is er geverfd, en de vloer is vernieuwd.
Het was dinsdagavond, bevrijdingsdag. Zat behoorlijk vol binnen .
De aanbiedingsprijs voor pizza's was er niet. Ik weet niet of dit is afgeschaft, of omdat het een feestdag was. Zo vaak kwamen we er niet, dus wellicht is dit al langer afgeschaft.
Zelf vond ik de prijzen aan de hoge kant voor een pizzeria.
Sezen K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Woensdag 22 april heerlijk gegeten samen met mijn vriend heerlijk 3 gangen menu op en dat is zeker een aanrader vriendelijke bediening en de vernieuwde intrieur geweldig !
Rosita V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij La mama!
Mijn echtgenoot een heerlijke pizza en zelf de zalm.
Beide prima bereid en meer dan genoeg.
en een dessert mocht niet
ontbreken natuurlijk.
Heerlijke wijn en likeuren!

Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Voor het eerst hier gegeten. De bediening was absoluut prima, daar mankeert het zeker niet aan. De wijn was ook goed. Maar het eten.... aiaiai... mama mia. De pizza's waren vet, niet goed gaar en gewoon niet lekker. Patat met kroket was een complete aanfluiting. Patat niet gaar, kroket een vette kledder die uit elkaar viel. Zet het dan niet op de kaart als je geen patat kunt bakken. Dit is een pizzeria niet waardig.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Bij gebrek aan plaats elders bij La Mama uitgekomen. UIteindelijk was het wel duidelijk waarom er hier nog plek was.
Eten was fantasieloos. Lamskoteletjes lagen in een plas saus die er uitzag als afgewerkte motorolie, maar dit was blijkbaar de favoriete saus van de kok want we zagen hem op meer borden terug. Bediening was erg vrijpostig en dacht dat hij een komisch talent was, wat een beetje misplaatst was.
Aankleding was wel sfeervol, maar we komen er om te eten.
Deze tent is voor ons afgeschreven, gaan we niet meer komen.
Astrid Ingeborg .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Dit was de eerste keer dat wij bij La Mamma hebben gegeten en zeker niet de laatste! Het eten was echt overheerlijk en wij hebben met ons gezelschap (6 volwassenen en 5 kinderen) zowel pizza's, pasta's, vis-, als vleesgerechten besteld. De bediening was erg goed, kwam vaak langs om te vragen of ze nog van dienst konden zijn en verraste ons door op eigen initiatief de twee jarigen onder ons (mijn dochter van 4 en mijn vader van 75) extra in het zonnetje te zetten met een 'spetterend' dessert en een in chocola geschreven felicitatie. We hadden ook een mooie plek gekregen in een apart gedeelte van het restaurant waardoor wij heerlijk ontspannen konden genieten en ons geen zorgen hoefden te maken dat de andere gasten last zouden hebben van het enthousiasme van onze kinderen. Kortom: een absolute aanrader voor mensen die lekker willen genieten van goed eten in een gezellige sfeer tegen een vriendelijke prijs!
Recensent2014 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Wij bestellen graag een pizza hier maar binnen eten is helemaal een feest. Goede prijs kwaliteit verhouding met een gezellige ambiance. Zeker door de weeks eet je hier voor een prijs waar je het zelf niet voor na kunt maken. We zijn er trots op dat er zo'n goede Italiaan in het dorp zit!
Y F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Vandaag met mijn Eega bij La Mama gegeten, Mijn eega had de klassieke calzone pizza en ik had een tortellini met vis. Een overvol bord met garnalen en witvis. De Calzone was ook rijk gevuld en daarbij ook geholpen door de kennis van de ober, aangaande de wijn. Een restaurant met vriendelijk personeel en ook voor minder valide mensen goed te doen. Nou, ons buikje was weer goed gevuld en met een heerlijk dessert achter de kiezen, vorderen wij de terugreis aan, met de zekerheid dat wij weer snel bij La mama terug komen!
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Met een groepje van 8 personen gegeten. We vroegen, vanwege het mooie weer of we buiten konden eten. Geen probleem! Met veel enthousiasme werd de prachtig gedekte tafel buiten geplaatst. We starten met een lekker wijntje en kregen hierbij een heerlijke bruschetta geserveerd. De pizza's waren heel erg lekker; je proefde duidelijk dat er gebruikt was gemaakt van verse ingrediënten. Als toetje was de Tiramisu heel erg lekker en het portie was zeker geen crisisportie. Zonder problemen werd er voldaan aan onze eisen. Niets werd vergeten.
Kortom: erg lekker eten en zeer goede en vriendelijke bediening! We hebben genoten!
Rotterdammertjes .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Wat een teleurstelling! Komen hier al jaren omdat wij ook in Pijnacker woonden. Sinds wij in Rotterdam wonen gingen wij zeker 2 x per maand terug. Mede door de salade v.h. huis (in mandje van parmezaanse kaas) en b.v. om de tortelini's met roquefortsaus en peer en walnoten! Andere kaart, dat kan, maar we kregen gelijk on onduidelijk verhaal over wisselen van eigenaar, de oorspronkelijke eigenaar was weer terug na jaren van afwezigheid. Had het maar gelaten zoals het was: 2 pizza's half opgegeten omdat ze veel te vet en vreemd van smaak waren, 1 calzone ook half op omdat hij veel te droog en weinig tot geen smaak had en de tortelini's zaten ineens weer ouderwetes in een klein ovenschaaltje, wat een grote vette ondefinieerbare bak vette pasta was geworden. Wat een desillusie, jammer maar we zoeken een nieuw Italiaans restaurant. Jammer La Mamma in Pijnacker
Renevz .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Lekker eten voor niet al te veel geld! goede service en vriendelijk personeel! Sinds de nieuwe kok zit er meer variatie in de kaart en is het eten beter!
Monica R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Sinds de nieuwe kok is het menu en het eten aanzienlijk verbeterd. Superlekker eten en de sfeer is ontspannen. Bediening vlot en de prijzen in orde.