La Mamma

Oostlaan 1 2641 DK Pijnacker Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant La Mamma

Als je zin hebt in uitgebreid Italiaans eten, dan moet je dit restaurant zeker eens proberen. De gerechten op de menukaart zijn zo divers en origineel, dat is haute cuisine of z’n Italiaans! Volle, royale gerechten waar alleen de verste ingrediënten in zijn verwerkt. Luxe presentatie met heerlijke wijnen om uit te kiezen. Gerechten van de grill, uit de oven en fantastische verse deegwaren. Je waant je heel even in de keuken van een lieve Italiaanse mama: La Mamma kookt graag voor je!

Meer informatie over restaurant La Mamma

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant La Mamma

P S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De pizza's waren heerlijk, maar in verhouding met 2 jaar geleden zijnbze kleiner geworden en erg duur in verhouding. Zonde, als de prijzen beter waren was het op zaterdag avond waarschijnlijk drukker geweest (wij met 4 de enige)
Emke J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg rustig voor een zaterdagavond, maar ze verdienen beter! Zeer vriendelijke bediening, heerlijke voorgerechten en pizza's, lekkere wijn. Goed verzorgd.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen, kregen leuke adviezen, en hebben daarna heel erg lekker gegeten. Een aanrader om naar toe te gaan.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij komen hier niet meer terug, pizza's bakken kunnen ze wel. Voorgerecht was matig en een vleesgerecht vooral niet doen!
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg lekker gegeten, we kwamen er alleen later achter dat de 20% korting niet van de rekening was afgehaald.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
inspirerende kaart. bediening was vriendelijk, maar traag. eten lief lang op zich wachten. Het eten was nogal gewoontjes.
chapoo67 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxed en vriendelijke ambiance. Kwaliteit prijs verhouding prima ! Een echte aanrader. We komen zeker terug.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Prima gegeten! Lekkere en verzorgde vis gerechten, vriendelijke bediening en redelijke prijzen. Naast voordelige pasta en pizza gerechten op dinsdag en woensdag, een prima kaart met Italiaanse klassiekers met eigen twist.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Reservering was zinloos. Wat ondanks mijn reservering via IENS werkte het restaurant niet met reserveringen. Te druk. Moesten daardoor alsnog een kleine 30 minuten wachten voor we aan tafel gingen. Op dat moment werd ook geen moeite gedaan om het leed te verzachten (geen drankje aangeboden etc). Eten was daarna goed, maar start was waardeloos.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vele jaren kwam ik hier met veel plezier: om te eten, drinken en zelfs om er met "opa" aan de piano samen muziek te maken. Daarna werd t minder. Inmiddels zwaait hier een nieuwe scepter: we hebben genoten van de funghi gorgonzola, funghi trifolati, ravioli en filetto met rode wijnsaus en n mooie Nero d'Avola Cutaja. En niet te vergeten goed, Italiaans gastheerschap! Weer helemaal de moeite waard, dus!
iloon1980 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Vanavond wezen eten bij gusto e gusto in pijnacker. Vroeger heette het la mamma maar de naam is veranderd. Stokbrood met kruidenboter vooraf met vers brood en een heerlijke pizza gegeten. Ikzelf had de pizza salami en mijn partner de pizza ansjovis en kappertjes. Beiden waren goed warm toen het op tafel gezet werd en echt heel lekker. Krokante bodem en goed van smaak. Op dinsdag en woensdag zijn alle pizza's 6,50. Dus ook de prijs was mooi meegenomen. Wij komen hier zeker vaker terug!
lucas33 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
In een woord een geweldige avond. Het eten was heerlijk, we hebben genoten van de Ossobuco met pasta zaffaran.het restaurant gezellig , aardige en vriendelijke personeel. Een echte aanraden.
PeterBergschenhoek .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Vanavond hier met 3 personen piza gegeten, geen vers deeg en niet al te groot. Erg duur (13,50) en niet lekker.....gauw vergeten deze tent.....brrrrrrrrrr.
Haagjest .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Denk dat er weer een andere eigenaar in zit, de naam is gewijzigd in gusto e gusto of iets dergelijks. Hij stond een paar maanden geleden ook te koop op horeca verkoopsite.
Binnen is er geverfd, en de vloer is vernieuwd.
Het was dinsdagavond, bevrijdingsdag. Zat behoorlijk vol binnen .
De aanbiedingsprijs voor pizza's was er niet. Ik weet niet of dit is afgeschaft, of omdat het een feestdag was. Zo vaak kwamen we er niet, dus wellicht is dit al langer afgeschaft.
Zelf vond ik de prijzen aan de hoge kant voor een pizzeria.
Sezen K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Woensdag 22 april heerlijk gegeten samen met mijn vriend heerlijk 3 gangen menu op en dat is zeker een aanrader vriendelijke bediening en de vernieuwde intrieur geweldig !
Rosita V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij La mama!
Mijn echtgenoot een heerlijke pizza en zelf de zalm.
Beide prima bereid en meer dan genoeg.
en een dessert mocht niet
ontbreken natuurlijk.
Heerlijke wijn en likeuren!

Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Voor het eerst hier gegeten. De bediening was absoluut prima, daar mankeert het zeker niet aan. De wijn was ook goed. Maar het eten.... aiaiai... mama mia. De pizza's waren vet, niet goed gaar en gewoon niet lekker. Patat met kroket was een complete aanfluiting. Patat niet gaar, kroket een vette kledder die uit elkaar viel. Zet het dan niet op de kaart als je geen patat kunt bakken. Dit is een pizzeria niet waardig.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Bij gebrek aan plaats elders bij La Mama uitgekomen. UIteindelijk was het wel duidelijk waarom er hier nog plek was.
Eten was fantasieloos. Lamskoteletjes lagen in een plas saus die er uitzag als afgewerkte motorolie, maar dit was blijkbaar de favoriete saus van de kok want we zagen hem op meer borden terug. Bediening was erg vrijpostig en dacht dat hij een komisch talent was, wat een beetje misplaatst was.
Aankleding was wel sfeervol, maar we komen er om te eten.
Deze tent is voor ons afgeschreven, gaan we niet meer komen.
Astrid Ingeborg .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Dit was de eerste keer dat wij bij La Mamma hebben gegeten en zeker niet de laatste! Het eten was echt overheerlijk en wij hebben met ons gezelschap (6 volwassenen en 5 kinderen) zowel pizza's, pasta's, vis-, als vleesgerechten besteld. De bediening was erg goed, kwam vaak langs om te vragen of ze nog van dienst konden zijn en verraste ons door op eigen initiatief de twee jarigen onder ons (mijn dochter van 4 en mijn vader van 75) extra in het zonnetje te zetten met een 'spetterend' dessert en een in chocola geschreven felicitatie. We hadden ook een mooie plek gekregen in een apart gedeelte van het restaurant waardoor wij heerlijk ontspannen konden genieten en ons geen zorgen hoefden te maken dat de andere gasten last zouden hebben van het enthousiasme van onze kinderen. Kortom: een absolute aanrader voor mensen die lekker willen genieten van goed eten in een gezellige sfeer tegen een vriendelijke prijs!
recensent2014 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Wij bestellen graag een pizza hier maar binnen eten is helemaal een feest. Goede prijs kwaliteit verhouding met een gezellige ambiance. Zeker door de weeks eet je hier voor een prijs waar je het zelf niet voor na kunt maken. We zijn er trots op dat er zo'n goede Italiaan in het dorp zit!