La Madonnina

5,5
6,3
Matthias '.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Carpaccio was kaal, kan je nog beter bij de Aldi halen. Er is alleen om drinken gevraagd bij het aankomen en de ravioli leek meer op een plakkerige lasagne schotel die niet gaar was
Kimm E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Bediening nam ons eten op zonder briefje.. Dus toen dachten we al.. Oh jee gaat dat wel goed.. En ja hoor de saus die bij het vlees hoorde kwam gewoon 10 min later. Vlees inmiddels koud en natuurlijk half op gegeten.. Entrecote gegrild zonder saus geen aanrader erg droog... excuus kon er net vanaf en dan toch nog de saus op de rekening zetten. Ik vroeg of ze op tenminste de saus en of de drankjes ( 3 glaasjes frisdrank) van de rekening af konde halen. Met moeite kon de saus eraf maar meer niet.. Slecht echt heel slecht.. Eens maar nooit meer!!!
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Onlangs hier gegeten, en ik moet zeggen de macaroni ovenschotel smaakte goed en het was niet duur, zeker als je bedenkt dat dit restaurant midden in Amsterdam ligt.
De service was beneden pijl, toen we klaar waren met eten werden de borden weggehaald en we kregen niet eens de kans om om een dessertkaart te vragen,.
De ober bleef wel langs lopen , maar zag ons niet zitten denk ik, dus toen maar naar de kassa gelopen en afgerekend.
Daarna nog even naar de WC gegaan, deze kon niet op slot en was helaas verre van schoon.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Eten was slecht, wc super vies, restaurant smoezelig. Drinken in vieze glazen. Slecht personeel. Eigenaar onbeschoft. Een echte toeristenval.
Rambam3 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Zeer slechte tent. Bij aankomst werd al meteen gevraagd of we ergens anders konden zitten (ipv een tafeltje van 4, aan een tafeltje van 2; "omdat we toch alleen maar wat gingen drinken"). Op zich prima, maar goed, de toon was gezet. Toen kwam de bestelling: we kregen geen blik van de ober. Waarna de 1 een glas lauw bier kreeg, en de ander nog een minuut of 5 moest wachten op het drankje. Wederom geen blik of woord. Midden in het gesprek, kwam diezelfde ober weer aan ons tafeltje of we even wilde betalen. 6 euro voor 2 drankjes en pinnen kon niet omdat het bedrag te laag was. Zelf op de markt kan je tegenwoordig voor 10 cent pinnen, maar goed. Na 2 minuten kwam diezelfde ober weer, midden in het gesprek; of we weer ergens anders konden zitten ivm andere gasten. Ook hier kon verder geen 'dankjewel' vanaf.
Van service hebben deze mensen nog nooit gehoord, kwaliteit van producten was ook onder de maat, de locatie is het enige wat het nog een beetje red.
Marcel E.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
We hadden met ons viertjes allemaal een pizza en de bodem was smaakloos. Op 2 pizza's zaten ingredienten die volgens de menukaart er niet op horen. Mijn vrouw had zelfs een elastiekje in de pizza zitten! De ober excuseerde zich ervoor maar vertelde dat het bij andere restaurants nog erger was, daar waren al schroeven en glas in het eten aangetroffen, dus dit viel eigenlijk wel mee.... We hoefden deze pizza niet te betalen. De heren WC was vies en de deur kon niet op slot. Mooie lokatie voor een waardeloze tent.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Gisterenavond hier samen met mijn vrouw gegeten op de hoek van het Rembrandtplein. Vooraf samen een gemixte antipasta van diverse soorten ham en kaas genomen. Deze was lekker en vers. Daarna een ossenhaas met friet genomen en mijn vrouw de lamskoteletjes. Op zich was het allemaal lekker, niet uitzonderlijk, maar helaas smaakte de friet wat flauw alsof deze nog niet gaar waren. De bediening loopt er bij alsof ze schuchter zijn en niet goed weten wat ze moeten doen. Al met al een aardig restaurant als je een snelle hap wilt eten. Verwacht geen hoogstaand diner, maar het is verder wel in orde.
Eelco T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Bij aankomst hadden wij maar drie kwartier de tijd om te eten. Enigszins argwanend omdat het restaurant natuurlijk aan het Rembrandtplein is gelegen en dus vol toeristen zit. Maar de kwaliteit van de pizza's (Funghi en Quattro Stagioni) waren prima. Vers vlees, goede smeltkaas en verse knapperige groenten op een steenoven bodem. Wij zaten op de split-level verdiepingsvloer die wel erg vol staat met tafels en stoelen, vooral bij de opgang bij de trap. Daardoor zit je wel bovenop elkaar te eten en maakt de ruimte erg beperkt. Maar vriendelijk personeel dat goed inspeelt op de situatie dat je weinig tijd hebt om te eten omdat Pathe niet wacht met de fim.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
prima locatie, prijs voor een vaasje (4 euro) is helaas te belachelijk voor woorden (achteraf pas gezien, anders was ik hier niet gaan zitten) maar goed als het warm is gaat een biertje er altijd wel in, dus heb me niet al te druk gemaakt over de prijs.

de service is helaas wel erg jammer, ongeïnteresseerd en niet echt vlot. daarnaast werden er op de zaterdag middag goederen voor de keuken afgeleverd, waarna het personeel de auto ging uitladen, zonder te vragen of we misschien even aan de kant konden gaan kregen we van alles tegen ons aan omdat meneer de ober er langs moest, een vriendelijk excuus kon er hier niet van af.