La Madonna

Winkelhof 3 2353 EH Leiderdorp Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant La Madonna

Al jaren een geliefd adres voor eten op z’n Italiaans! La Madonna heeft een culinaire geschiedenis die even lang en schitterend is al die van haar thuisland. Maar tegelijkertijd blijft ze een voorloper op het gebied van culinaire vernieuwing en stijl. Het beste wat het land en zee te bieden hebben komen hier samen. Pasta’s, zongerijpte groenten en dagverse vis en vlees. La Madonna aan de Nieuwendijk in Amsterdam is ideaal als je naar een mediterraan vakantiegevoel verlangt! De voortreffelijke verzameling wijnen en vlotte, gastvrije bediening maken de sfeer helemaal af. De chef brengt het beste uit de traditionele keuken samen met het lekkerste uit de moderne gastronomie. Op die manier creëert hij de meest smakelijke recepten om je vinger bij af te likken. La Madonna geïnspireerd door de best ingrediënten en smaken van Italië!

Meer informatie over restaurant La Madonna

Maandag t/m Zondag van 17:00 tot 21:00

7,2
7,1
6,8

Jouw recensie over het restaurant La Madonna

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Pizza was goed maar eten had wat meer echt italiaans gemogen.
Attie P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Bij aankomst wist niemand van onze reservering af!!!! Terwijl we via de mail n bevestiging ontvangen hadden en nog n reminder paar uur voor de afspraak. Ze wisten niks van Iens af. Ook de eigenaar niet. Ook vonden we hem absoluut niet klantvriendelijk. Waren ook de enige in de zaak. Zijn vertrokken en hebben Overheerlijk gegeten bij La Palazzina in Leiderdorp. Zat vol toen wij daar kwamen. Byzonder vriendelijk personeel. Dit is een aanrader!!!
Riet-Kees .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Verrukkelijke pizza gegeten. Mooie dunne onderkant, lekker krokant gebakken en tot vrijwel de rand belegd.Ik had zelf iets met spinazie (ligt niet zo zwaar op maag). Mijn man had de peperwordtjes. Iets pittigs en prima belegd. Allebei Klasse! Vriendelijke bediening.
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Bediening is prima, aardige meisjes. De gehaktsaus op de pizza's mag wat mij betreft weggelaten worden, dit is net of er gehaktsaus uit een pot gebruikt wordt. Dit doet afbreuk aan de maaltijd. Wat mij nu heeft doen besluiten om in het vervolg niet meer naar La Madonna te gaan;

Ik bestel een pizza Calzone, zonder paprika. (Hier kan ik helaas niet tegen) In plaats van de paprika bestel ik knoflook. Dit gaat allemaal goed. Totdat de rekening komt..... ik moet voor de knoflook 1 euro extra betalen. Bij het afrekenen vraag ik of dit verrekend kan worden met mijn niet afgenomen paprika. Dit is helaas niet mogelijk want de "baas" wil dit nu eenmaal.....
Dit vind ik ronduit een zeer slechte service. Ook als ik vermeld dat dit bij andere pizzeria's niet verrekend wordt, moet ik toch 1 euro extra afrekenen voor de knoflook.
In het vervolg helaas geen La Madonna meer voor ons!
waterbies .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2013
Na vele maanden weer eens (snel) een vorkje geprikt bij dit budgetvriendelijk restaurantje. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Waar kan je nog met z'n tweetjes een hoofd- en nagerecht met drankjes nuttigen met een rekening onder de 40 euro?
Mijn favoriete gerecht in dit restaurant is de lasagne. Andere pasta's zijn ook aan te raden.
De bediening is ook verbeterd ten opzichte van enkele jaren geleden. Attent en vriendelijk.
De ambiance is niet bijzonder. Maar de prijs maakt veel goed.
Dit is absoluut een aanrader voor een snelle hap zonder veel poespas.