La Madonna

Riet-Kees .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Bediening is prima, aardige meisjes. De gehaktsaus op de pizza's mag wat mij betreft weggelaten worden, dit is net of er gehaktsaus uit een pot gebruikt wordt. Dit doet afbreuk aan de maaltijd. Wat mij nu heeft doen besluiten om in het vervolg niet meer naar La Madonna te gaan;

Ik bestel een pizza Calzone, zonder paprika. (Hier kan ik helaas niet tegen) In plaats van de paprika bestel ik knoflook. Dit gaat allemaal goed. Totdat de rekening komt..... ik moet voor de knoflook 1 euro extra betalen. Bij het afrekenen vraag ik of dit verrekend kan worden met mijn niet afgenomen paprika. Dit is helaas niet mogelijk want de "baas" wil dit nu eenmaal.....
Dit vind ik ronduit een zeer slechte service. Ook als ik vermeld dat dit bij andere pizzeria's niet verrekend wordt, moet ik toch 1 euro extra afrekenen voor de knoflook.
In het vervolg helaas geen La Madonna meer voor ons!
Waterbies .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2013
Na vele maanden weer eens (snel) een vorkje geprikt bij dit budgetvriendelijk restaurantje. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Waar kan je nog met z'n tweetjes een hoofd- en nagerecht met drankjes nuttigen met een rekening onder de 40 euro?
Mijn favoriete gerecht in dit restaurant is de lasagne. Andere pasta's zijn ook aan te raden.
De bediening is ook verbeterd ten opzichte van enkele jaren geleden. Attent en vriendelijk.
De ambiance is niet bijzonder. Maar de prijs maakt veel goed.
Dit is absoluut een aanrader voor een snelle hap zonder veel poespas.